Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 45424 keer)

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #60 Gepost op: 29-10-2009, 22:54:32 »
Nee, hij heeft het balletje tussen de wijsvinger en duim vast en gooit deze in het vakje van dennis, kijk maar goed op de 1e foto

Oh iemand heeft net z'n post weggehaald met foto's.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #61 Gepost op: 29-10-2009, 22:54:58 »
Nee, hij heeft het balletje tussen de wijsvinger en duim vast en gooit deze in het vakje van dennis, kijk maar goed op de 1e foto

Ja, zag net dat Dennis' gaatje naast die van Kurt zit. Heb het maar weggehaald.  ::schaam:: Foutje. :P
« Laatst bewerkt op: 29-10-2009, 22:57:08 door Art »
Nog even niks.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #62 Gepost op: 29-10-2009, 23:01:22 »
Dat vermoedde ik al, kan gebeuren ;) Wel veel moeite gedaan om van elk moment een juiste screenshot te maken ;)

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #63 Gepost op: 29-10-2009, 23:20:42 »
Vond Dennis wel weer hypocriet aan het begin, als hij ergens op word aangesproken dan moet hij apart genomen worden maar bij Igor moet dat kennelijk waar de hele groep bij is gebeuren. ::ohno::

Dit vind ik grote onzin, aangezien Igor aangesproken werd op dingen die de groep aangingen, namelijk het feit dat ie al het eten alleen opat. Discussies over stemmen zijn privé en gaan de rest gewoon niets aan.

Ik ben geen Dennis-fan of zo, zeker niet, maar dit valt hem niet te verwijten, vind ik.

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #64 Gepost op: 29-10-2009, 23:36:37 »
Its on like donkey kong, zoveel is wel duidelijk. Spannende aflevering. Vond vooral de immunitieitsproef wel erg gaaf deze keer. Echte Robinsonproef.

Jammer dat het erop lijkt dat de eliminatieproef waarin de twee (of drie) mensen met de meeste stemmen elke week hetzelfde gaat zijn. Die blokken zijn 1 keer leuk, maar 2 keer? En met 3 man? Lijkt me ook wat onfair, er is gewoon een punt waarop zon toren instort...en dan maakt het niet uit of je nou zo goed kan bouwen.




Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #65 Gepost op: 30-10-2009, 00:03:15 »
Ik had ook gehoopt op een proef van een wat ander kaliber.

Verder vind ik de nieuwe stemmethode zo gek nog niet. Was eerst bang dat dat tot één eilandraad (vorige week) beperkt bleef.

Ben ook benieuwd wanneer marina weer eens de kans krijgt zich echt met het spel te bemoeien.
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #66 Gepost op: 30-10-2009, 00:07:05 »
Eddy zei tegen Simone na verlies van de proef jij mag/gaat naar huis, is ze dan geen jurylid die op het einde moet stemmen voor de winnaar?

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #67 Gepost op: 30-10-2009, 00:13:17 »
Eddy zei tegen Simone na verlies van de proef jij mag/gaat naar huis, is ze dan geen jurylid die op het einde moet stemmen voor de winnaar?

Dat zeggen ze altijd. Het klinkt zo raar om de situatie uit te leggen zoals die is.

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #68 Gepost op: 30-10-2009, 00:14:06 »
Eddy zei tegen Simone na verlies van de proef jij mag/gaat naar huis, is ze dan geen jurylid die op het einde moet stemmen voor de winnaar?

Vast wel, maar ze hebben nog nooit tegen iemand gezegd: "jij mag naar het hotel/resort"
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Sarah70

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #69 Gepost op: 30-10-2009, 09:58:30 »
Maar.... het was een goede aflevering gisteravond !!!!  ::bravo::

* Leuke proef, leuke prijs. (Ik moest trouwens wel erg lachen om te zien hoe hoog het bord van Rita was opgestapeld bij het ontbijt in het hotel, geweldig !!!)
* Dennis die in allerlei bochten draait om weer vriendjes met Jeroen wil worden
* Ik vind Marina toch wel een sterke vrouw, ze zit echt een lastig pakket, leuk dat je de hele expeditie mee mag maken, maar ja toch wel moeilijk zo, lijkt me
* Het vangen van de varaan was super.
* Het voorstukje was ook prima deze keer, geen onthullingen die je nog niet wilde weten !!
 
Ja het was een goede aflevering  ::bravo::
 

Offline ingrid39

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #70 Gepost op: 30-10-2009, 10:43:25 »
Ik hoop dat Marina ook eens met proeven mee mag doen
ik vind namelijk wel dat een èchte Robinson ook een proef moet kunnen winnen

Vaag dat Simone dr mond dichthield en dacht te wachten tot het winnen van het duel
Voorheen had ze hier totaal geen moeite mee en nu zogenaamd even netjes wachten tot je wint...

Ik hoop niet dat we nu elke keer die duels krijgen met die blokjes- vind dat maar saai

ik vond dat Marjolein zich kranig verweerde in de proef tegen Die-Hard Esmeralda-ze liet zich niet in t water gooien

Jeroen ging natuurlijk voor de knapste van de drie
rita was zo blij dat ze zich weer kon opmaken
pfff ja ik heb zelfs make up...leuk he...? ha ha
pffff

en wat is er met Kurt...? ik was pro-Kurt maar nu houd ie zich afzijdig

ik vind juist wel leuk wat Dennis doet- geeft beetje reuring in de tent

Offline ItsAnne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #71 Gepost op: 30-10-2009, 10:48:52 »
Die Dennis wordt ook met aflevering een grotere zeikerd. En maar klagen over anderen. Als jeroen hem aanspreekt op zijn stemmen komt ie weg met een smoes over een zogenaamd complot.
Zag je trouwens dat hij en Esmeralda beiden op Igor en Kurt stemden? En maar klagen over Marjolein. Die zit er volgens mij volgende week nog in omdat je in het voorstukje Dennis al liggend weer zag klagen over dat wijf dat nog te lui is om te pissen. Daarmee bedoelde hij Marjolein , vermoed ik.

Ik weet niet waarom, maar ik had juist het idee dat hij het hier over Marina had.... Nog even een keertje nakijken....

Offline Expediteur

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #72 Gepost op: 30-10-2009, 11:22:54 »
Ik weet niet waarom, maar ik had juist het idee dat hij het hier over Marina had.... Nog even een keertje nakijken....

Ik vind m een leuke persoon in de expeditie en is ook veel in beeld.
Was gisteren een beetje de Jeroen en Dennis show.
Hij geeft kleur aan het programma, vind er een aantal saaie types tussen zitten.
Wat zien we verder van Marcel, Kurt, Rita?

Igor heeft weer niet op Dennis gestemd dus uiteindelijk zullen die toch goed met elkaar op kunnen schieten.

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #73 Gepost op: 30-10-2009, 11:53:44 »
Expediteur,

het ligt er wel een beetje erg dik op dat je Dennis in het echt kent of bent.  ;)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #74 Gepost op: 30-10-2009, 11:55:35 »
Igor heeft weer niet op Dennis gestemd dus uiteindelijk zullen die toch goed met elkaar op kunnen schieten.

We horen idd eigenlijk weinig over wie Igor wel en niet mag. Ben ik wel nieuwsgierig naar.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #75 Gepost op: 30-10-2009, 12:10:16 »
Volgens mij stemt Igor gewoon tactisch, op de andere personen die kans maken om te moeten gaan.
Nog even niks.

Offline terje7601

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #76 Gepost op: 30-10-2009, 14:57:13 »
Logisch toch dat Jeroen voor Rita kiest? Ten eerste was het de enige overgebleven vrouw waarmee hij op het eiland voor de samensmelting zat. En ten tweede, Rita is gewoon een erg knappe vrouw.

Esmeralda heeft me alweer mateloos geërgerd (net als Dennis trouwens).

Marcel zien we weinig van, maar hij heeft wel (blijkbaar als enige) door dat Dennis niet te vertrouwen is.

Offline Mit

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #77 Gepost op: 30-10-2009, 16:56:55 »
overall vond ik het een leuke aflevering  ::ok::
vond het top dat Rita mee mocht naar kuala lumpur, moet super zijn geweest!
Dennis was wel enorm irritant, kan niet wachten totdat hij een duel mag doen tegen Igor,Jeroen OID
Marjolein praat officieel te veel, ookal mag ze er van mij nog wel inblijven.
Kurt wil ik er al een tijdje uit sinds hij zo debiel ging doen tegen Igor dus hoop écht dat hij het duel verliest!!!
voor de rest vond ik het zeer amusant maar denk ik ook dat "te lui om te pissen" op Marjolein sloeg  ::ohno::



Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #78 Gepost op: 30-10-2009, 17:48:26 »
voor de rest vond ik het zeer amusant maar denk ik ook dat "te lui om te pissen" op Marjolein sloeg  ::ohno::

VOlgens mij was dennis die dat zei.... wat een zeikert  ;)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #79 Gepost op: 30-10-2009, 18:00:25 »
Even de stemming weer:

Igor: 6 stemmen
Kurt: 4 stemmen
Marjolein 4 stemmen
Rita: 3 stemmen
Dennis: 1 stem

in het vet wat we gezien/gehoord hebben
bijven er nog over: 1 x Igor; 2 x Kurt en 2 x Marjolein.


Igor: Rita en Kurt
Rita: Marjolein en Igor
Dennis: Kurt en Igor
Marcel: Dennis en Igor
Jeroen: Marjolein en Igor
Marjolein: Igor en Kurt
Esmeralda: Kurt en Marjolein
Kurt: Rita en Igor
Marina: Rita en Marjolein

dan zou dit het kunnen zijn.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”