Auteur Topic: Aflevering 10  (gelezen 35410 keer)

Offline fraba

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #20 Gepost op: 5-11-2009, 21:58:06 »
Schandalig hoe ze voor de neus van de kandidaten de familiebrieven in het vuur staken!
maar buiten dat om staat Evi achteraf nog te lachen! ::oink:: Het had eens andersom moeten zijn...
Robinson oke... maar het kan ook te ver gaan!





Ieder jaar is er volgens mij wel zo'n keiharde maatregel, leuk of niet, als je geliefde te zien is op een paar meter en je mag er niet aanraken of wat ever, das net zo hard. Maar het is een onderdeel van dit spel.
Leuk en fantsoenlijk is het niet, but its part of the game.
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #21 Gepost op: 5-11-2009, 21:58:17 »
Oke, ze keek biddend de lucht in en zei: vergeef me God.. zoiets, en lachte daarna..
niet gepast voor zo'n situatie
het kwam bij mij over als een soort verontschuldigende lach, omdat ze het ook heel hard vond.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #22 Gepost op: 5-11-2009, 21:58:49 »
Oke, ze keek biddend de lucht in en zei: vergeef me God.. zoiets, en lachte daarna..
niet gepast voor zo'n situatie

Ik zal het moeten herzien, maar volgens mij was het niet een echte lach. Het leek misschien wel zo, maar ik denk dat het huilen haar nader stond dan het lachen.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #23 Gepost op: 5-11-2009, 22:00:06 »
En ja, iedereen hier maar praten over Robinsonwaardig en het Robinson gevoel.. nou, als je alleen op een eiland zit komt de postbode niet even langs om brieven te bezorgen  :P Verbranden die hap  ;D

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #24 Gepost op: 5-11-2009, 22:05:36 »
Erg veel Marjolein deze week..

ZOu dat betekenen....?

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #25 Gepost op: 5-11-2009, 22:07:39 »
...dat ze wint? Laten we het hopen. :P
Nog even niks.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #26 Gepost op: 5-11-2009, 22:12:11 »
Ik dacht ook al even aan een Hiu remake.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #27 Gepost op: 5-11-2009, 22:22:15 »
ik lach me dood als volgende week de naam van Igor op dat papiertje staat.

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #28 Gepost op: 5-11-2009, 22:27:12 »
Vond het geen leuke aflevering  ::ohno:: Het zijn ineens net allemaal.......gewone mensen :P Maar aan de voorstukjes te zien zal ik volgende week wel weer een hekel aan bepaalde kandidaten krijgen  ::hypocriet::

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #29 Gepost op: 5-11-2009, 22:55:04 »
Vond het verbranden van de brieven nogal iets. Ik was daar als kandiaat ook echt niet bij blijven staan te meerdere eer en glorie van die Evi. Als zo'n Vlaams madammeke de brieven en tekeningen van mijn kinderen zou verbranden terwijl zij zelf daar dichtbij met haar kind en [...] in een hotel zou zitten zou ik daar echt niet bij gaan staan janken maar een statement maken en op z'n minst weglopen. No matter what de productie van het programma daar zou van zeggen.

Je kunt het ook overdrijven in de grofheid... ::ohno::

EDit (06/11): de term waar ik aanstoot aan nam heb je verwijderd, dus mijn opmerking hier is derhalve overbodig geworden... :)
« Laatst bewerkt op: 6-11-2009, 09:03:45 door Dwaastoo »
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline romiwil

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #30 Gepost op: 5-11-2009, 22:57:18 »
 ::joehoe::hoi ik ben nieuw hier ,
maar ben na de aflevering gelijk op internet gaan kijken of ik ergens een klacht kon neerleggen .
belachelijk zeg het verbranden van die brieven,ik zat met de tranen in m,n ogen en vond dat dit echt niet kon.
ik had met elkaar besloten om hierbij weg te lopen en de expeditie te staken.

trouwens ik denk dat die engerd van een igor inderdaad op een ander eiland gezet word ,hij is tenslotte de sprakkmaker van het programma

groet een grote fan ;D

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #31 Gepost op: 5-11-2009, 23:04:26 »
Je kunt het ook overdrijven in de grofheid... ::ohno::

Het is hoe ik erover denk. SPelletje spelen ja, maar ga geen foto's verbranden van kinderen. Ik snap niet hoe die Evi dat als moeder kan doen. En dan daarna ook nog schijnheilig God aanroepen.
« Laatst bewerkt op: 6-11-2009, 08:12:38 door maud, Reden: scheldnaam verwijderd »

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #32 Gepost op: 5-11-2009, 23:11:35 »
Het is hoe ik erover denk. SPelletje spelen ja, maar ga geen foto's verbranden van kinderen. Ik snap niet hoe die Evi dat als moeder kan doen. En dan daarna ook nog schijnheilig God aanroepen. Ruggegraatloze tv-bimbo.
Denk niet dat je dit zozeer op Evi moet neerleggen...

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #33 Gepost op: 5-11-2009, 23:15:47 »
Het is hoe ik erover denk. SPelletje spelen ja, maar ga geen foto's verbranden van kinderen. Ik snap niet hoe die Evi dat als moeder kan doen. En dan daarna ook nog schijnheilig God aanroepen.

Ach ja... ieder zijn mening hoor... en ik ben het met je eens over die foto's en tekeningen van de kids verbranden... dat kun je .i. ook niet maken t.o.v. de kinderen. Kurt verwoorde dat wel goed in de aflevering eigenlijk... Het ging me alleen even over de verwoording... :)

Denk niet dat je dit zozeer op Evi moet neerleggen...

In ieder geval niet alléén op Evi...

Ze spelen dit jaar sowieso erg sterk op de psychologie... mensen terug in de groep laten ná de stemming, mensen sterk confronteren met hun opgeefgedrag, mensen confronteren met hun aanmeldingsbireven, in den beginne continue wisselen van groepen etc...

« Laatst bewerkt op: 6-11-2009, 08:13:16 door maud, Reden: quote aangepast »
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #34 Gepost op: 5-11-2009, 23:39:17 »


Ze spelen dit jaar sowieso erg sterk op de psychologie... mensen terug in de groep laten ná de stemming, mensen sterk confronteren met hun opgeefgedrag, mensen confronteren met hun aanmeldingsbireven, in den beginne continue wisselen van groepen etc...



Dat zijn dan ook de sterkste punten van dit jaar. Dat zorgt er in elk geval voor dat we een hele andere expeditie te zien krijgen dan vorig jaar. Die eerste weken met al die afvallers vergeten we dan maar even.

Wat ik wel jammer vind is dat zie die blokjesproef nu weer gaan gebruiken. Ik kan me genoeg proeven bedenken ( uithoudingsvermogen) die veel interessanter zijn. Al zie ik deze kandidaten niet 10 uur lang op een ton staan, net als Alicia in Survivor: the Australian Outback  ::tandpastasmiley::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10
« Reactie #35 Gepost op: 5-11-2009, 23:50:08 »
Je spreekt toch op voorhand af met je familie, gezin of partner om copy's te maken van deze brieven en foto's. (als het al dan niet al copy's zijn die alsnog na de expeditie worden meegegeven...)

Met de vinger te wijzen naar de presentatie en productie  ::ohno::,Dit is blijft een programma waar emoties troef zijn. Bij ER weet je toch dat je zoiets kan verwachten...


Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Aflevering 10
« Reactie #36 Gepost op: 5-11-2009, 23:54:56 »
Het is hoe ik erover denk. SPelletje spelen ja, maar ga geen foto's verbranden van kinderen. Ik snap niet hoe die Evi dat als moeder kan doen. En dan daarna ook nog schijnheilig God aanroepen. Ruggegraatloze tv-bimbo.
Moet je maar niet meedoen aan Expeditie Robinson!!!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10
« Reactie #37 Gepost op: 5-11-2009, 23:59:13 »
Natuurlijk is t niet leuk voor kinderen maar t lijkt me veel erger om te zien dat t slecht gaat met pa of ma. Dat ze elke week magerder worden. Dat ze niet begrepen worden en dat er achter hun rug over hun geroddeld word. Ik mag toch aannemen dat ze die kids ook goed hebben voorbereid. Bovendien een kopie maken van een brief tekening en foto lijkt me ook verstandig. dus t is misschien maar half zo erg.
De ouder zet zichzelf te kijk door hieraan mee te doen. Met alle gevolgen van dien. Je mag Evi dan ook niet aanrekenen dat ze haar werk doet zoals t haar opgedragen word.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Aflevering 10
« Reactie #38 Gepost op: 6-11-2009, 00:28:05 »
Natuurlijk is t niet leuk voor kinderen maar t lijkt me veel erger om te zien dat t slecht gaat met pa of ma. Dat ze elke week magerder worden. Dat ze niet begrepen worden en dat er achter hun rug over hun geroddeld word. Ik mag toch aannemen dat ze die kids ook goed hebben voorbereid. Bovendien een kopie maken van een brief tekening en foto lijkt me ook verstandig. dus t is misschien maar half zo erg.
De ouder zet zichzelf te kijk door hieraan mee te doen. Met alle gevolgen van dien. Je mag Evi dan ook niet aanrekenen dat ze haar werk doet zoals t haar opgedragen word.


Mee eens, je kunt dat Evi niet aanrekenen. Maar is kwalijke tv vind ik om brieven te verbranden, soapniveau zeg maar en mijns inziens dus in dit geval Robinson-onwaardig!

Offline ootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: Aflevering 10
« Reactie #39 Gepost op: 6-11-2009, 00:50:01 »
Jullie vergeten dat de deelnemers al lang weer thuis zijn als dit wordt uitgezonden. Je hebt dus alle tijd om je kinderen voor te bereiden. In een paar maanden is er echt wel een aannemelijke smoes te verzinnen. ::jaja::
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING