Auteur Topic: Rita was te vroeg! (Candlegate)  (gelezen 82359 keer)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #100 Gepost op: 3-12-2009, 18:36:49 »
Daarnet op Q-Music interview met Evi, die onder meer letterlijk zei dat Rita "eerlijk" in de finale is geraakt. ::ok::
Dus is er inderdaad slecht gemonteerd, want de spelregels waren heel duidelijk.
En beste mensen HET IS DONDERDAG  ::bravo::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline FeniXXIV

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #101 Gepost op: 3-12-2009, 19:59:41 »
Dacht eerst ook dat Rita te vroeg was maar ben van mening dat de productie wel weet wat ze doet. 't Is zeker en vast niet Evi die dat op haar eentje heeft beslist. Het lijkt alsof ze instructies/bevestiging kreeg dat Rita het duel gewonnen had.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #102 Gepost op: 3-12-2009, 20:02:20 »
Rita had gewoon nog niet in de finale mogen zitten. Ze was te vroeg!
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline FeniXXIV

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #103 Gepost op: 3-12-2009, 20:26:03 »
Hopelijk haalt Jeroen gewoon de finale, dan is er geen discussie meer. Hoe dan ook beiden verdienden het om in de finale te staan. Maakt niet uit hoe. No way dat Rita een kans had in de finale-proef. Zag er nogal heftig uit qua fysieke test dus ben ik content dat ze die niet meer hoefde te doen. Wat ik erger vond was dat Dennis blijkbaar geen beslissende stem op Rita uitbracht waardoor er überhaupt een duel moest gespeeld worden. tsss backstabber!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #104 Gepost op: 3-12-2009, 20:27:34 »
Rita had gewoon nog niet in de finale mogen zitten. Ze was te vroeg!

Speciaal voor jou: TADAAAA en TADAAAA
;D ::) :P
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #105 Gepost op: 3-12-2009, 20:47:26 »
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline kabla

  • Forumlid
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #106 Gepost op: 3-12-2009, 20:53:13 »
stom stom stom Rita was DUIDELIJK te vroeg ..

Presentatrice moet gewoon worden ontslagen, ze durfde gewoon de juiste beslissing niet te nemen en nam de makkelijke uitweg . Typisch een vrouw.
« Laatst bewerkt op: 6-12-2009, 01:51:43 door Sprien, Reden: let op je taalgebruik! »

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #107 Gepost op: 3-12-2009, 20:57:39 »
Presentatrice moet gewoon worden ontslagen, ze durfde gewoon de juiste beslissing niet te nemen en nam de makkelijke uitweg . Typisch een vrouw.

Zij is niet de enige die dat beslist...  ::)

Offline kabla

  • Forumlid
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #108 Gepost op: 3-12-2009, 21:13:50 »
Natuurlijk wel. Zij maakt op dat moment de beslissing, zij is de scheidsrechter.

Als zij had gezegd 'sorry rita, je was te vroeg' , had Jeroen gewoon verdiend in de finale gestaan.

Maar ja , het is beter om zulke taken door mannen uit te laten voeren zie je maar weer  ::tandpastasmiley::

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #109 Gepost op: 3-12-2009, 21:14:16 »
stom stom stom Rita was DUIDELIJK te vroeg ..

Presentatrice moet gewoon worden ontslagen, ze durfde gewoon de juiste beslissing niet te nemen en nam de makkelijke uitweg . Typisch een vrouw.

De gemakkelijkste uitweg is niet de juiste beslissing nemen?  ???
« Laatst bewerkt op: 6-12-2009, 12:23:34 door Sprien, Reden: quote aangepast naar originele post »
Nog even niks.

Offline kabla

  • Forumlid
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #110 Gepost op: 3-12-2009, 21:19:50 »
In dit geval niet nee. Het was in dit geval veel makkelijker om te zeggen 'rita gefeliciteerd' , dan te zeggen 'je was te vroeg' ...

Die domme presentatrice twijfelde dat kon je zien, maar koos de makkelijke uitweg ... Dom wicht


Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #111 Gepost op: 3-12-2009, 22:52:10 »
In dit geval niet nee. Het was in dit geval veel makkelijker om te zeggen 'rita gefeliciteerd' , dan te zeggen 'je was te vroeg' ...

Die domme presentatrice twijfelde dat kon je zien, maar koos de makkelijke uitweg ... Dom wicht


makkelijk oordelen he vanaf je luie stoel.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #112 Gepost op: 4-12-2009, 00:02:54 »
In dit geval niet nee. Het was in dit geval veel makkelijker om te zeggen 'rita gefeliciteerd' , dan te zeggen 'je was te vroeg' ...
Die domme presentatrice twijfelde dat kon je zien, maar koos de makkelijke uitweg ... Dom wicht

Van onder welke steen kom jij ineens gekropen? ??? ::)
Ook voor jou dus: TADAAAA en TADAAAA
Enneuh... Ter info: Spiderman en de Hulk bestaan ook niet echt hoor, al zie je ze wél op TV!
;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #113 Gepost op: 4-12-2009, 00:08:49 »
Van onder welke steen kom jij ineens gekropen? ??? ::)

 ::rofl::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #114 Gepost op: 4-12-2009, 11:37:10 »
Kunnen we niet eens hierover ophouden? Rita is de finaliste geworden en daarmee zullen we het moeten doen. Ik ga echter steeds meer geloven in het verhaal dat dit een tweede opname is geweest... Maar om vervolgens alle vrouwen er van langs te geven, dat gaat mij als man veel te ver. De enige die ze hiervoor op hun donder moeten geven is degene die deze beelden in de uitzending heeft gebracht...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #115 Gepost op: 4-12-2009, 11:57:43 »
Ook voor jou dus:TADAAAA TADAAAA
Ik snap nog steeds niet de diepere betekenis hiervan. (Maar ik moet erbij zeggen, dat ik in zijn uitspraak heb geknipt, dus waarschijnlijk heeft hij dit helemaal niet gezegd.)
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #116 Gepost op: 4-12-2009, 11:58:34 »
Kunnen we niet eens hierover ophouden? Rita is de finaliste geworden en daarmee zullen we het moeten doen. Ik ga echter steeds meer geloven in het verhaal dat dit een tweede opname is geweest... Maar om vervolgens alle vrouwen er van langs te geven, dat gaat mij als man veel te ver. De enige die ze hiervoor op hun donder moeten geven is degene die deze beelden in de uitzending heeft gebracht...

Ja... We kunnen er toch niets meer aan toevoegen, het is wachten de deelnemers, die duidelijkheid kunnen brengen, als ze al iets MOGEN zeggen (zoals Rita al dadelijk aangeeft bij haar 'entree' hier op het forum, dat ze contractueel bepaalde dingen niet màg zeggen). En Evi die op de radio zegt dat Rita EERLIJK heeft gewonnen, Rita die dadelijk zegt dat ze niet alles mag zeggen, de béélden (alleen die al)...  Wie het nu nog niet ziet wil het niet zien.
::vergroot::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #117 Gepost op: 4-12-2009, 12:02:13 »
Ik snap nog steeds niet de diepere betekenis hiervan. (Maar ik moet erbij zeggen, dat ik in zijn uitspraak heb geknipt, dus waarschijnlijk heeft hij dit helemaal niet gezegd.)

Klopt, ik heb dit wél gezegd maar niet tegen jou, zoals jouw geknipte quote doet uitschijnen, zie je hoe snel het kan gaan? ;D
Maar goed, zoals gezegd, zie mijn post van vandaag 11:58. ::zwaai:: ::bravo::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline cb en rv

  • Forumlid
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #118 Gepost op: 4-12-2009, 23:15:02 »
Rita was te vroeg en de kaars ging uit omdat Jeroen sloeg in zijn reflex omdat Rita sloeg. Als hij niet had geslagen, dan was de kaars zeker niet uit gegaan en had J. gewonnen. Jammer dat hij sloeg!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #119 Gepost op: 4-12-2009, 23:42:32 »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!