Auteur Topic: Rita was te vroeg! (Candlegate)  (gelezen 82406 keer)

Offline Rita2009

  • deelnemer ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #140 Gepost op: 6-12-2009, 21:22:26 »
pffff al 8 pagina's discussie over het kaarsje!
 ::oink::
(hebben mensen echt niets beters te doen dan daarover discusieren...? :o )

Wel leuk om te vermelden; onderling is er nooit twijfel geweest over de uitslag! We hebben het feit dat ik had gewonnen niet in discussie gesteld (en nee, ook niet achter mijn rug om!).

Ter info; de proef heeft heel lang geduurd, in mijn beleving ergens tussen de 10 en 15 minuten. Ja, er is dus geknipt in de beelden (logisch, want anders wordt het doodsaai naar zo'n vlammetje kijken!!!) Maar nee, er is niks overnieuw gedaan en zelfs niet uitgeblaasd zoals ik hierboven ergens las! ::rofl::

Evi is geen domme presentatrice die mij maar wilde laten winnen omdat dat makkelijker was (waarom zou ze?!) of omdat ze dan mij niet hoefde teleurstellen of zo! Zou een bak zijn als de programmamakers om die reden proeven laten winnen of verliezen!!! Bij proeven staan er altijd tientallen mensen rondom die meekijken (of alles eerlijk verloopt, of alles veilig is en goed gaat etc) en meebeslissen dus denk maar niet dat Evi dan "zomaar" iets anders zegt dan dat het is!

Op het moment dat het kaarsje gaat doven moet je als eerste je hand erop leggen en dat heb ik gedaan...
Nu kun je inderdaad discusieren hoeveel tienden van een seconden dat doven mag duren, maar ik denk niet dat dat aan ons is. Dat is iets van de productie bepaalt en zo is gebeurd...
 ::zwaai::



Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #141 Gepost op: 6-12-2009, 21:23:05 »
Maar als je over iets waar je niets over mag zeggen iets zegt zal je dus al te veel gezegd hebben  ;)
daarom negeren ze de vragen hier ook telkens, ik ben nog niet tegengekomen dat ze gezegd hebben van: ik mag niks zeggen
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #142 Gepost op: 6-12-2009, 21:23:49 »
er wordt nooit gereageerd met: sorry, maar dat mag ik niet zeggen ;D

kan ik helaas niet beantwoorden sorry!

Ja, toch wel, maar dat was in de loop van het spel. Ik zou graag willen weten of dat nu ook nog zo is.
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #143 Gepost op: 6-12-2009, 21:25:28 »
Ter info; de proef heeft heel lang geduurd, in mijn beleving ergens tussen de 10 en 15 minuten. Ja, er is dus geknipt in de beelden (logisch, want anders wordt het doodsaai naar zo'n vlammetje kijken!!!) Maar nee, er is niks overnieuw gedaan en zelfs niet uitgeblaasd zoals ik hierboven ergens las! ::rofl::
::rofl:: ::rofl::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #144 Gepost op: 6-12-2009, 21:26:38 »
Wel leuk om te vermelden; onderling is er nooit twijfel geweest over de uitslag! We hebben het feit dat ik had gewonnen niet in discussie gesteld...

Nou. Als ik Jeroen was en de beelden zag zou ik wel iets hebben van "shiiit zeg ik had gewonnen, ik zat gewoon in de finale!!"
Want als de beelden juist zijn was je te vroeg Rita. Zonder twijfel.
:-\\
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #145 Gepost op: 6-12-2009, 21:29:12 »
pffff al 8 pagina's discussie over het kaarsje!
 ::oink::
(hebben mensen echt niets beters te doen dan daarover discusieren...? :o )

Evi is geen domme presentatrice die mij maar wilde laten winnen omdat dat makkelijker was (waarom zou ze?!) of omdat ze dan mij niet hoefde teleurstellen of zo! Zou een bak zijn als de programmamakers om die reden proeven laten winnen of verliezen!!! Bij proeven staan er altijd tientallen mensen rondom die meekijken (of alles eerlijk verloopt, of alles veilig is en goed gaat etc) en meebeslissen dus denk maar niet dat Evi dan "zomaar" iets anders zegt dan dat het is!

Op het moment dat het kaarsje gaat doven moet je als eerste je hand erop leggen en dat heb ik gedaan...
Nu kun je inderdaad discusieren hoeveel tienden van een seconden dat doven mag duren, maar ik denk niet dat dat aan ons is. Dat is iets van de productie bepaalt en zo is gebeurd...
 ::zwaai::




Het gaat em ook om de volledige regels denk ik want die krijgen we niet volledig te horen...

Waren schijnbewegingen toegelaten om de ander te doen slaan of werd dat bezien als een poging?

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #146 Gepost op: 6-12-2009, 21:30:32 »
Hoe kom je daar nou toch bij? De regel was letterlijk: "Als je te snel je hand erop mept en de kaars brandt nog steeds OF gaat terug aan, want dat kan, dan gaat die finaleplek naar de tegenstander."
Er staat dus of. Als de kaars brandt OF hij gaat weer aan. Een van de twee. Het was dus het eerste: de kaars brandde nog.

Dit is toch duidelijk?
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #147 Gepost op: 6-12-2009, 21:32:15 »
Lukas z'n theorie valt hierbij in duigen... ::rofl::

Sorrie, Lukas.  ::sorry::

Blijf het trouwens erg discutable vinden, zelfs na uitleg van Rita. Je kan toch niks met 'als het kaarje gaat doven'. Dat doet ie al vanaf het moment dat ie aangestoken is. ::)
Geniet nooit met mate...

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #148 Gepost op: 6-12-2009, 21:36:47 »
Het lijkt Wie is de mol wel ::rofl::.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #149 Gepost op: 6-12-2009, 21:38:59 »

(hebben mensen echt niets beters te doen dan daarover discusieren...? :o )
Snap deze opmerking niet. Is daar iets mis mee om lekker te discussieren?
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #150 Gepost op: 6-12-2009, 21:39:36 »
Lukas z'n theorie valt hierbij in duigen... ::rofl::

Sorrie, Lukas.  ::sorry::

::schaam:: Ja ik weet het ::rofl:: ik kon maar proberen hé!
Maar er blijft nog een kleine opening: mag je echt alles zeggen na het spel?? Of niet?
AHA!!!
::vergroot:: >:D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #151 Gepost op: 6-12-2009, 21:40:13 »
Het lijkt Wie is de mol wel ::rofl::.

Met het verschil dat de beelden in WIDM per definitie gemanipuleerd zijn. En het heel raar zou zijn als we daar met z'n allen boos over zouden worden.  ;D (hoewel, soms mag het ook wel eens niet gemanipuleerd. Maar daar is het WIDM board voor  ::))

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #152 Gepost op: 6-12-2009, 21:40:55 »
Snap deze opmerking niet. Is daar iets mis mee om lekker te discussieren?

::ok::  ::ohno:: ik zou niet weten wat!
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #153 Gepost op: 6-12-2009, 21:43:06 »
Blijf het trouwens erg discutable vinden, zelfs na uitleg van Rita. Je kan toch niks met 'als het kaarje gaat doven'. Dat doet ie al vanaf het moment dat ie aangestoken is. ::)

Het is simpel: als de beelden écht niet gemanipuleerd zijn heeft Jeroen gewonnen, en zat Rita onverdiend in de finale.
::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Rita2009

  • deelnemer ER 2009
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #154 Gepost op: 6-12-2009, 21:43:59 »
Snap deze opmerking niet. Is daar iets mis mee om lekker te discussieren?



Zeker niks mis mee!
Kan me alleen niks voorstellen erbij... ik zou als 'gewone' kijker wel betere dingen te doen hebben dan over een afelevering blijven nabeppen en nabeppen en nabeppen en...
Lekker blijven doen dus, maar ik blijf het raar vinden...!!!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #155 Gepost op: 6-12-2009, 21:44:07 »
Niet dat het er nù nog toe doet, maar ja... :-\\
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #156 Gepost op: 6-12-2009, 21:44:55 »
en dan blijft de vraag had hij gewonnen? Ik denk het niet. Dus dan maakt het eigenlijk niks uit...

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #157 Gepost op: 6-12-2009, 21:46:31 »
Zeker niks mis mee!
Kan me alleen niks voorstellen erbij... ik zou als 'gewone' kijker wel betere dingen te doen hebben dan over een afelevering blijven nabeppen en nabeppen en nabeppen en...
Lekker blijven doen dus, maar ik blijf het raar vinden...!!!

Wij vinden het ook raar dat er niet even gekeken wordt ter plaatse op de beelden door Evi & co wie nu juist gewonnen heeft. ???
Geef toe, als je de spelregels op TV hoort en je ziet de beelden heeft Jeroen gewonnen.
:-\\
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #158 Gepost op: 6-12-2009, 21:47:31 »
en dan blijft de vraag had hij gewonnen? Ik denk het niet. Dus dan maakt het eigenlijk niks uit...

::ohno:: Niet echt goed bezig dan hé!
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #159 Gepost op: 6-12-2009, 21:48:22 »

Zeker niks mis mee!
Kan me alleen niks voorstellen erbij... ik zou als 'gewone' kijker wel betere dingen te doen hebben dan over een afelevering blijven nabeppen en nabeppen en nabeppen en...
Lekker blijven doen dus, maar ik blijf het raar vinden...!!!

okay, dat kan ja. (Beetje wel de essentie van deze site ::rofl:: ::rofl::, maar goed.)
Zo kan ik me niet voorstellen dat je voor je lol op een eiland honger gaat zitten lijden. Maar ieder z'n meug idd.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”