Auteur Topic: Rita was te vroeg! (Candlegate)  (gelezen 82346 keer)

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #160 Gepost op: 6-12-2009, 21:57:29 »

Zeker niks mis mee!
Kan me alleen niks voorstellen erbij... ik zou als 'gewone' kijker wel betere dingen te doen hebben dan over een afelevering blijven nabeppen en nabeppen en nabeppen en...
Lekker blijven doen dus, maar ik blijf het raar vinden...!!!


Eigenlijk heel simpel, je kijkt naar de aflevering en je volgt de desbetreffende proef, je ziet iemand te vroeg slaan dus je verwacht dat deze persoon de proef heeft verloren maar dan blijkt deze persoon ineens de proef heeft gewonnen. ???

Kijk al jaren maar ik heb nog nooit zo een discutabele beslissing gezien in dit programma. Dus vind het helemaaal niet raar dat er zoveel over geschreven is. De meeste mensen komen hier omdat ze het programma graag kijken en er daarna hun mening over kwijt willen... lijkt mij dat je dan op de goede plaats bent hier ;)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #161 Gepost op: 6-12-2009, 21:58:19 »
Eigenlijk heel simpel, je kijkt naar de aflevering en je volgt de desbetreffende proef, je ziet iemand te vroeg slaan dus je verwacht dat deze persoon de proef heeft verloren maar dan blijkt deze persoon ineens de proef heeft gewonnen. ???

Kijk al jaren maar ik heb nog nooit zo een discutabele beslissing gezien in dit programma. Dus vind het helemaaal niet raar dat er zoveel over geschreven is. De meeste mensen komen hier omdat ze het programma graag kijken en er daarna hun mening over kwijt willen... lijkt mij dat je dan op de goede plaats bent hier ;)

Helemaal mee akkoord! ::ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #162 Gepost op: 6-12-2009, 22:04:55 »

Zeker niks mis mee!
Kan me alleen niks voorstellen erbij... ik zou als 'gewone' kijker wel betere dingen te doen hebben dan over een afelevering blijven nabeppen en nabeppen en nabeppen en...
Lekker blijven doen dus, maar ik blijf het raar vinden...!!!

Wij zijn dan ook geen 'gewone' kijkers :P
Maar leuk dat we jou kant van het verhaal horen zo ::ok::
The sun came up and reality set in.

Offline hurricane

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #163 Gepost op: 6-12-2009, 22:36:14 »
aah leuk Rita is hier ook. Ben je tevreden over hoe je op tv bent neergezet Rita? ::joehoe::
Je kan het hebben jongen!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #164 Gepost op: 6-12-2009, 22:54:30 »
Lukas, ik moet zeggen dat je theorie vermakelijk was... ;D ...en de volkomen misplaatste zelfverzekerdheid waarmee je je 'bevindingen' presenteren was helemaal hilarisch.  ;D

Daarom volgt hierbij nog eenmaal een compilatie: >:D

OK, ik heb alles nog eens 50 keer beeld voor beeld, vertraagd en ook versneld bekeken, en hier is mijn conclusie:
De beelden getoond op TV zijn fake. ::jaja::
[...]
Kijk maar zelf opnieuw!! Je zal zien dat ik gelijk heb. En dit alles is dus goed nieuws voor Rita. De beelden zijn fake, nep, nadien opgenomen, zelfs Evi acteerde niet spontaan! De (Chinese) vrijwilliger die de kaars in één trek moest uitblazen heeft het niet goed gedaan, maar ginder op dat moment werd beslist dat het wél goed genoeg was.
[...]
En toch is het zo. ::jaja::
Kijk gewoon naar de beelden. Dan zie je dat ik gelijk heb. ;)
't Is geen onderwerp van discussie voor mij, ik schrijf gewoon neer wat ik zie. ::jaja::
Hoe dan ook is er gefoefeld met de beelden. Dat is zeker. Indiscutable.
Enkel het waaròm blijft een vraagteken.
::joehoe::
Van onder welke steen kom jij ineens gekropen? ??? ::)
Ook voor jou dus: TADAAAA en TADAAAA
Wie het nu nog niet ziet wil het niet zien.
::vergroot::
::megafoon:: Maar kijk gewoon terug naar de beelden!!!!!!
Ik hoef daar zelfs niet over te discussiëren, je ZIET gewoon dat iemand ze uitblaast, de beelden bewijzen het!! [...] Ik vind het niet uit en ik heb trouwens geen enkel motief om dit uit te vinden.
Het gebeurt voor je neus, je moet het gewoon zien.
Ja hoor en de aarde is plat. ::)
Maar zoals gezegd is er geen discussie, de beelden bewijzen het. ;D
::rofl::

 ::rofl:: ::rofl::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #165 Gepost op: 6-12-2009, 22:56:57 »
Lukas, ik moet zeggen dat je theorie vermakelijk was... ;D ...en de volkomen misplaatste zelfverzekerdheid waarmee je je 'bevindingen' presenteren was helemaal hilarisch.  ;D

Daarom volgt hierbij nog eenmaal compilatie: >:D

 ::rofl:: ::rofl::

Ja ik weet het dank duizendmaal dank hiervoor!! ::respect::
MAAAAR :o er wordt maar niet -zelfs ontwijkend- geantwoord op mijn vraag of ze alles mogen zeggen... :o
DUS is er toch nog de mogelijkheid dat het allemaal een COMPLOT is om ons, goedgelovige kijkers te misleiden!! ;D
Toch bedankt hiervoor, teveel eer hoor!! ::rofl:: :P ::ok:: ::ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #166 Gepost op: 6-12-2009, 22:58:30 »
In 2011 doe ik mee met ER, 't is maar dat je 't weet! ;D ;D
Kwestie van je dan niet of juist wel in te schrijven! ;)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #167 Gepost op: 6-12-2009, 22:59:26 »
::rofl:: LOL (vanwege de post van KD en de reactie van Lukas erop :))
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #168 Gepost op: 6-12-2009, 23:00:41 »
Ooit vond men Copernicus vermakelijk toen hij zijn theorie presenteerde dat de aarde rond was en niet plat  ::tandpastasmiley::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #169 Gepost op: 6-12-2009, 23:02:06 »
Ooit vond men Copernicus vermakelijk toen hij zijn theorie presenteerde dat de aarde rond was en niet plat  ::tandpastasmiley::

Dank, driewerf dank Weener voor deze steun! ::hug::
:P
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #170 Gepost op: 6-12-2009, 23:05:31 »

Zeker niks mis mee!
Kan me alleen niks voorstellen erbij... ik zou als 'gewone' kijker wel betere dingen te doen hebben dan over een afelevering blijven nabeppen en nabeppen en nabeppen en...
Lekker blijven doen dus, maar ik blijf het raar vinden...!!!


Welkom dan op dit hele rare forum.  ::rofl::

En de groeten uit de Haagse Beemden.

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #171 Gepost op: 6-12-2009, 23:14:28 »
Naar boeren kijken die vrouwen zoeken dat is pas raar ;)

Ps: graag gedaan Lukas

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #172 Gepost op: 7-12-2009, 10:38:38 »
Ooit vond men Copernicus vermakelijk toen hij zijn theorie presenteerde dat de aarde rond was en niet plat  ::tandpastasmiley::

Ik raad je aan om zijn theorieën nog eens grondig te bestuderen, want Copernicus is bekend geworden door zijn heliocentrische theorie (als alternatief op de geocentrische theorie). Dat de wereld rond was wist men in zijn tijd al lang, de populistische verhalen die de ronde doen over die zogenaamde simplistische Middeleeuwers die dachten dat de aarde plat was zijn grotendeels onzin. Zo concludeerde Pythagoras in de 6e eeuw voor Christus al dat de aarde rond moest zijn omdat alle andere hemellichamen ook rond waren. Sindsdien hebben vele andere wijsgeren zijn conclusies geaccepteerd, het enige wat relatief lang op zich liet wachten was het wiskundig/wetenschappelijk bewijs voor de theorie. Natuurlijk waren er wel mensen die dachten dat de aarde plat was, maar die zijn er nu nog steeds. Google maar eens op flat earth theory.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #173 Gepost op: 7-12-2009, 20:01:24 »
Ze vindt ons raar!!  :\'(

Maar ik hou van jullie allemaal!  ::rofl::

Offline marley

  • Forumlid
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #174 Gepost op: 7-12-2009, 23:33:15 »
Ik raad je aan om zijn theorieën nog eens grondig te bestuderen, want Copernicus is bekend geworden door zijn heliocentrische theorie (als alternatief op de geocentrische theorie). Dat de wereld rond was wist men in zijn tijd al lang, de populistische verhalen die de ronde doen over die zogenaamde simplistische Middeleeuwers die dachten dat de aarde plat was zijn grotendeels onzin. Zo concludeerde Pythagoras in de 6e eeuw voor Christus al dat de aarde rond moest zijn omdat alle andere hemellichamen ook rond waren. Sindsdien hebben vele andere wijsgeren zijn conclusies geaccepteerd, het enige wat relatief lang op zich liet wachten was het wiskundig/wetenschappelijk bewijs voor de theorie. Natuurlijk waren er wel mensen die dachten dat de aarde plat was, maar die zijn er nu nog steeds. Google maar eens op flat earth theory.

Het is waar dat een enkeling al voor christus op het idee kwam dat de aarde rond was, maar die ideeen zijn later verloren gegaan. In  de Middeleeuwen geloofde in principe iedereen dat de aarde plat was. Tegenwoordig is dat zeker niet het geval.

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #175 Gepost op: 8-12-2009, 00:24:01 »
Ik raad je aan om zijn theorieën nog eens grondig te bestuderen, want Copernicus is bekend geworden door zijn heliocentrische theorie (als alternatief op de geocentrische theorie). Dat de wereld rond was wist men in zijn tijd al lang, de populistische verhalen die de ronde doen over die zogenaamde simplistische Middeleeuwers die dachten dat de aarde plat was zijn grotendeels onzin. Zo concludeerde Pythagoras in de 6e eeuw voor Christus al dat de aarde rond moest zijn omdat alle andere hemellichamen ook rond waren. Sindsdien hebben vele andere wijsgeren zijn conclusies geaccepteerd, het enige wat relatief lang op zich liet wachten was het wiskundig/wetenschappelijk bewijs voor de theorie. Natuurlijk waren er wel mensen die dachten dat de aarde plat was, maar die zijn er nu nog steeds. Google maar eens op flat earth theory.

Klopt maar ging ook niet echt om de geschiedenisles ;)

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #176 Gepost op: 8-12-2009, 08:57:01 »
Het is waar dat een enkeling al voor christus op het idee kwam dat de aarde rond was, maar die ideeen zijn later verloren gegaan. In  de Middeleeuwen geloofde in principe iedereen dat de aarde plat was.


Dat is dus gewoon een onwaarheid en al vele jaren een van de meest herhaalde geschiedkundige fouten. Die kennis is helemaal niet verloren gegaan, vanaf de vroege tot de late Middeleeuwen waren geleerden gewoon op de hoogte van deze kennis. En de meeste mensen die enigszins kennis van zaken hadden accepteerden dit. De misconceptie dat dit niet het geval was staat bekend als de mythe van de platte aarde. Helaas is dit een zeer hardnekkig misverstand doordat het op de een of andere manier een tot de verbeelding sprekend verhaal is.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #177 Gepost op: 8-12-2009, 09:16:17 »
WOW... dit is echt de UBER-OFF-TOPIC.... ;D

dit is zooooo ver off-topic dat áls de aarde plat zou zijn en het topic in het midden zou liggen, de participanten aan deze discussie van de aarde af zou vallen... ::jaja::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #178 Gepost op: 8-12-2009, 14:16:06 »
Je zou haast denken dat sommigen al voor de Middeleeuwen leefden gezien wat zij allemaal weten...  ::hypocriet::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Rita was te vroeg!
« Reactie #179 Gepost op: 8-12-2009, 14:31:53 »
Ok, nu is het klaar, terug naar Rita en de kaars, en Jeroen  ;)
Keep calm and eat chocolates!