Auteur Topic: [Kandidaat BE] Iwein  (gelezen 127167 keer)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #380 Gepost op: 22-10-2010, 12:25:48 »
Erg jammer. Leuke, spraakmakende kandidaat, die het geweldig speelde. Hij wist dat hij fysiek sommige spellen niet zo redden maar mentaal en speltechnisch heeft hij dat geweldig goed gemaakt.
Spijtig maar fysieke spelletjes is ook een onderdeel.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline jorge

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #381 Gepost op: 22-10-2010, 12:54:55 »
Had liever gezien dat Tatiana of Zsofi eerder had gelost.
Helaas deed Martine niet mee aan de proef. Maar Zsofi zegt al 8 weken geen woord behalve als ze kans ziet om op Anthony te zeiken.

Maar Iwein was absoluut spraakmakend en daarvan hebben we er helaas niet zoveel meer.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #382 Gepost op: 22-10-2010, 13:29:35 »
Bye Iwein!  ::zwaai:: Ik zal hem zeker niet missen, al was hij wel een tactisch meesterbrein, dat geef ik toe. Maar verder vond ik hem een van de meest irriterende deelnemers dit jaar...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #383 Gepost op: 22-10-2010, 17:28:10 »
Blij dat Iwein eruit is alle rotte appels moeten ook een keer eruit hé. ::tandpastasmiley::

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #384 Gepost op: 22-10-2010, 18:11:46 »
Tactisch meesterbrein...tja. Ook dat vind ik twijfelachtig. Een tactisch meesterbrein hoeft die proef niet te doen en zit al te chillen met een banaantje in zijn hand.

Ik mocht hem niet, vooral omdat hij zo achter Nederlanders aanzat.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #385 Gepost op: 22-10-2010, 18:14:56 »
Tactisch meesterbrein...tja. Ook dat vind ik twijfelachtig. Een tactisch meesterbrein hoeft die proef niet te doen en zit al te chillen met een banaantje in zijn hand.

Ik mocht hem niet, vooral omdat hij zo achter Nederlanders aanzat.
Sugar het meesterbrein >:D.
 ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #386 Gepost op: 22-10-2010, 18:16:14 »
Of er is er geen. ;)

Sebastiaan kwam er dicht bij in de buurt, maar die heeft de bal ook laten vallen zullen we maar zeggen..

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #387 Gepost op: 22-10-2010, 18:17:13 »
Of er is er geen. ;)

Sebastiaan kwam er dicht bij in de buurt, maar die heeft de bal ook laten vallen zullen we maar zeggen..
Ik zou het echt meesterlijk vinden als Sugar een heel tactiek heeft en alleen maar onschuldig lijkt. ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #388 Gepost op: 22-10-2010, 18:19:54 »
Hij weet het dan goed te verbergen ja. Maar goed, dat zijn de beste  ;D

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #389 Gepost op: 23-10-2010, 23:27:12 »
Ik heb erg veel moeten lachen om Iwein. Leuke opmerkingen, grappige acties. Dat complotten hoort er bij en dat had hij goed in de vingers. Toch ben ik blij dat hij er uit is, want het werd te voorspelbaar, of althans: zo voelde het. Een aantal andere kandidaten liepen als hondjes achter hem aan. Die moeten nu weer zelf gaan nadenken en actief worden bij het opzoeken van allianties. Een "stukje vernieuwing" ::kots:: dus. Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Het is in ieder geval al duidelijk dat Antony zich helemaal niet aan de Vlaamse alliantie gehouden voelt. Wellicht doordat hij wist dat Iwein er niet meer bij zou zijn om hem af te straffen voor slecht gedrag?
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #390 Gepost op: 24-10-2010, 11:05:51 »
  Die moeten nu weer zelf gaan nadenken en actief worden bij het opzoeken van allianties. Een "stukje vernieuwing" ::kots:: dus. Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Het is in ieder geval al duidelijk dat Antony zich helemaal niet aan de Vlaamse alliantie gehouden voelt.
Ik geloof dat Zsofi en Tatjana voorlopig in de geest van Iwein door gaan! ::niet-ok::
Over Antony : ik zou voorzichtig willen zeggen "niet helemaal"ipv "helemaal niet"
Hij begreep tenminste direct dat door Iwein's vertrek de kaarten anders liggen.
Hij vindt het gelukkig niet vanzelfsprekend om op die voet door te gaan.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #391 Gepost op: 26-10-2010, 20:59:03 »
ben blij dat hij weg is, zeker voor mijn favorieten :P
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #392 Gepost op: 3-11-2010, 09:29:48 »
Ik vind het trouwens ook teleurstellend dat hij er door deze proef uitging. Dunne mensen zijn gemiddeld minder sterk maar hoeven minder gewicht te tillen, gespierde mensen moeten wel veel gewicht tillen, maar zijn gemiddeld heel erg sterk, molligere mensen moeten wel veel gewicht tillen, maar zijn gemiddeld niet zo sterk als mensen met veel spieren. Dus eigenlijk vond ik het ook een oneerlijke proef tegenover hem.

Maarja, what happened that happened. Toch jammer dat hij eruit is.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #393 Gepost op: 3-11-2010, 09:54:42 »
Het is waar dat hij in het nadeel was, maar het is natuurlijk onzin om te stellen dat het dús oneerlijk was. Dan kun je helemaal geen proeven meer doen. iets met zwemmen? Oneerlijk tegenover degene die niet kan zwemmen. Iets met geheugen? Oneerlijk voor de oudere deelnemers. Evenwicht? Oneerlijk voor degenen met een slecht evenwicht (mannen in het algemeen dus   ;D). De eetproef dan? Nee, oneerlijk voor vegetariers en mensen met een zwakke maag.
Het idee van proeven is juist om te kijken of de één ergens beter is dan de ander. Iwein is dus niet zo goed in het tillen van zijn eigen gewicht.

Overigens hadden ze een prachtige constructie gemaakt, maar volgens mij bereik je precies hetzelfde effect als je iedereen gewoon aan een reksstok boven de grond laat hangen. Aleen duurt het dan iets minder lang en kun je alleen gewichten toevoegen door ze aan de persoon zelf te hangen.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #394 Gepost op: 3-11-2010, 11:44:19 »
Het is waar dat hij in het nadeel was, maar het is natuurlijk onzin om te stellen dat het dús oneerlijk was. Dan kun je helemaal geen proeven meer doen. iets met zwemmen? Oneerlijk tegenover degene die niet kan zwemmen. Iets met geheugen? Oneerlijk voor de oudere deelnemers. Evenwicht? Oneerlijk voor degenen met een slecht evenwicht (mannen in het algemeen dus   ;D). De eetproef dan? Nee, oneerlijk voor vegetariers en mensen met een zwakke maag.
Het idee van proeven is juist om te kijken of de één ergens beter is dan de ander. Iwein is dus niet zo goed in het tillen van zijn eigen gewicht.

Overigens hadden ze een prachtige constructie gemaakt, maar volgens mij bereik je precies hetzelfde effect als je iedereen gewoon aan een reksstok boven de grond laat hangen. Aleen duurt het dan iets minder lang en kun je alleen gewichten toevoegen door ze aan de persoon zelf te hangen.
dat was leuk geweest! gewichten aan degene zelf hangen :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #395 Gepost op: 3-11-2010, 17:44:41 »

Maarja, what happened that happened.
pffffffffff

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #396 Gepost op: 4-11-2010, 17:22:21 »
pffffffffff
Wat nou pffff? Wees dan tenminste even inhoudelijk als je me wilt beledigen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #397 Gepost op: 4-11-2010, 17:26:04 »
Wat nou pffff? Wees dan tenminste even inhoudelijk als je me wilt beledigen.
wat Ycaris al zei:
Elke proef geeft een voordeel aan een bepaald persoon.
Dat is nou eenmaal ER.
En zeg nou zelf, Iwein en Robinson?
Dat gaat gewoon niet samen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #398 Gepost op: 4-11-2010, 22:06:10 »
Ik mis Iwein....
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #399 Gepost op: 4-11-2010, 22:13:03 »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human