Auteur Topic: [Kandidaat BE] Iwein  (gelezen 126403 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[Kandidaat BE] Iwein
« Gepost op: 18-08-2010, 12:23:57 »

In dit topic kun je alles kwijt over de Belgische deelnemer Iwein Segers, cabaretier.

Voor meer informatie over hem, klik hier
« Laatst bewerkt op: 2-09-2010, 14:35:59 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #1 Gepost op: 30-08-2010, 08:47:35 »
Lijkt me een hele grappige vent. Hoop dat hij er wel een tijdje in mag zitten, ondanks dat hij in fysieke proeven niet goed gaat zijn.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #2 Gepost op: 30-08-2010, 11:43:50 »
Qua fysiek zal hij het moeilijk krijgen, maar door zijn persoon zou hij zomaar ver kunnen komen, gezien de persoon zelf ook meetelt bij het uitbrengen van je stem!
Ich bin ein Bärliner!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #3 Gepost op: 9-09-2010, 22:36:14 »
Wel apart dat hij direct veronderstelt dat de andere Vlaamse mannen ook graag een Nederlandse vrouw eruit stemmen om zijn hachje te redden. 'We zullen allemaal op dezelfde Nederlandse vrouw moeten stemmen, anders ga ik eruit'. Hij houdt niet eens rekening met de mogelijkheid dat bijvoorbeeld Sugar liever hem eruit zou willem hebben dan een van de (sterkere!) vrouwen.

Nu bleken de mannen inderdaad met hem mee te gaan. Maar ik vond ik wel apart te constateren dat het zo'n vanzelfsprekendheid was voor Iwein.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #4 Gepost op: 9-09-2010, 22:39:29 »
Hoop dat hij volgende aflevering zo zwak word, dat hij noulijks nog door kan  gaan.
Als ze dan verliezen, Gaat hij eruit.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #5 Gepost op: 9-09-2010, 22:40:06 »
Dan is de aflevering ook weer zo voorspelbaar, dus beter niet ::tandpastasmiley::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #6 Gepost op: 9-09-2010, 22:42:52 »
Als dat niet gebeurt is het ook voorspelbaar: zie de stemming van deze aflevering. 4-4 gelijkspel, Sergio hakt de knoop door.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #7 Gepost op: 9-09-2010, 22:45:21 »
Als dat niet gebeurt is het ook voorspelbaar: zie de stemming van deze aflevering. 4-4 gelijkspel, Sergio hakt de knoop door.

mee eens,
en ik zie liever Iwein vertrekken dan Kim.
Ze zullen dus moeten winnen tot Iwein aan het einde van zn krachten komt.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #8 Gepost op: 9-09-2010, 23:08:13 »
Ik vind hem een vieze man. En zou er nooit heel dicht bij gaan zitten.

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #9 Gepost op: 10-09-2010, 11:58:18 »
Ik vind eigenlijk iedereen van Kamp Zuid wel leuk of op z'n minst een toegevoegde waarde voor het kijkplezier, maar als er dan toch iemand weg moet, hoop ik dat het Iwein is. Ik vind hem een beetje een kopie van Sergio, maar dan minder amuserend.
Maar wel goed van hem dat hij zijn eigen hachje gered heeft door de mannen bij zijn stemplannen te betrekken. Hij speelt het spel tenminste wel.  :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #10 Gepost op: 10-09-2010, 13:49:27 »
Het was heel opvallend hoe makkelijk hij de andere mannen (later met behulp van Sergio) wist te beïnvloeden! Maar verder denk ik dat hij de zwakste man is van het stel...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Cazper

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #11 Gepost op: 10-09-2010, 21:39:58 »
Slim gespeeld van hem.. Toch jammer dat het zo moet

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #12 Gepost op: 10-09-2010, 21:53:35 »
Hij is dan wel geen Robinson, maar het is wel een erg gezellige kerel. Veel leuker dan Sergio in ieder geval.

Offline Forsythia

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #13 Gepost op: 10-09-2010, 22:07:05 »
Iwein, vlug naar huis aub. Waardeloze Robinson. Jammer dat Sergio die immuniteitsmunt heeft, bij een proef tussen hem en Kim had hij vast naar huis gemoeten.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #14 Gepost op: 11-09-2010, 20:51:06 »
Iwein, vlug naar huis aub. Waardeloze Robinson. Jammer dat Sergio die immuniteitsmunt heeft, bij een proef tussen hem en Kim had hij vast naar huis gemoeten.

Hoop dat ze er een opdracht ingooien over het leiderschap.
Bijv. Dat iemand anders uit het kamp ( Kim bijv.) Sergio kan uitdagen in een proef voor het leiderschap.
Dan kunnen de vrouwen het kamp overnemen  >:D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #15 Gepost op: 11-09-2010, 20:51:22 »
Die kop van hem...
4 stemmen op mij? dat had ik noooooooooooooooooit verwacht....

Verschrikkelijk, van mij mag hij er zo snel mogelijk uit.
Hoop dat de dames 1 van de andere mannen kan overtuigen dat iwein er snel uit moet.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #16 Gepost op: 12-09-2010, 22:49:35 »
Maar wel goed van hem dat hij zijn eigen hachje gered heeft door de mannen bij zijn stemplannen te betrekken. Hij speelt het spel tenminste wel.  :)

Yup! In ieder geval beter dan de vrouwen van kamp zuid op dit moment.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #17 Gepost op: 13-09-2010, 12:52:47 »
Yup! In ieder geval beter dan de vrouwen van kamp zuid op dit moment.
Die zijn eerst bezig met overleven... Iwein is alleen maar met zichzelf bezig; het lijkt wel alsof hij wil winnen door helemaal niks te doen...

Ik vraag me trouwens af of het overleven an sich volgens jou dan niet tot het spel behoort, want zo komt het bij mij over...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #18 Gepost op: 13-09-2010, 17:16:20 »
Die zijn eerst bezig met overleven... Iwein is alleen maar met zichzelf bezig; het lijkt wel alsof hij wil winnen door helemaal niks te doen...

Ik vraag me trouwens af of het overleven an sich volgens jou dan niet tot het spel behoort, want zo komt het bij mij over...

Het overleven vind ik leuk om te zien maar helaas is bij ER dat onderdeel niet bepaald moeilijk (behalve voor verwende modepopjes) en derhalve ook niet zo boeiend. Het hoort bij het spel in die zin dat mensen die goed weten te overleven daar profijt van hebben bij de proeven en ook bij het sociale aspect (als je honger hebt wordt je chagrijnig).

Je kunt dus ook als groep proberen zo goed mogelijk te overleven om daardoor in de groepsfase zo sterk mogelijk te staan. Sergio & Iwein kiezen hier niet voor. Dat kan een vergissing zijn maar dat hoeft niet.

Dat Iwein vooral met zichzelf bezig is vind ik meer dan terecht, dat doe ik namelijk ook als ik een spel speel.

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Iwein
« Reactie #19 Gepost op: 13-09-2010, 18:10:11 »
Iwein heeft groot gelijk, hij redt zichzelf en dat doet hij slim.. Daarentegen misbruikt Sergio zijn machtspositie, dit zal hem waarschijnlijk opbreken als de stammen opnieuw worden ingedeeld / bij de samensmelting dan zullen de overgebleven Bitches from Hell zich waarschijnlijk eerder bij Kamp Noord voegen en Sergio eruit stemmen..