Auteur Topic: [Kandidaat BE] Sergio  (gelezen 136672 keer)

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #40 Gepost op: 9-09-2010, 21:58:29 »
hij was wel heel eerlijk, maar denk dat ie daarmee niet genoeg crediet opbouwt ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #41 Gepost op: 9-09-2010, 22:04:30 »
dat vond ik ook behoorlijk dom. Maar ik heb het idee dat hij denkt dat hij overal mee weg kan komen. Zo te zien aan de gezichten van dames vergist hij zich daarin, denk ik.
Hij heeft een hele grote vergissing gemaakt >:D.
Hij heeft ze kwaad gemaakt, en in de preview aan het eind zie je de eerste beelden van zijn vergissing.
Wel erg *** dat de leider moet bepalen bij gelijk aantal stemmen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #42 Gepost op: 9-09-2010, 22:14:50 »
Wat een irritante, domme, zelfingenomen vent. Ik kan niet wachten tot hij zijn immuniteit verliest.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #43 Gepost op: 9-09-2010, 23:21:58 »
Wat een irritante, domme, zelfingenomen vent. Ik kan niet wachten tot hij zijn immuniteit verliest.
inderdaad, helemaal meeens, wat een kwal.spel of geen spel.

hans (er 2 jaar terug) vond ik gewoon fanatiek het spel spelen..
die sergio is volgnes mij gewoon zo..
(het is dan no geen john of carl.. die waren veel erger.)
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #44 Gepost op: 10-09-2010, 09:45:38 »
Ik vond het echt grappig dat 'ie ook nog eerlijk ging vertellen waarom hij Nienke als zwakste had bestempeld. Die gast is echt meteen exit zodra ie zijn immuniteit kwijt is. En hopelijk is dat heel snel.

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #45 Gepost op: 10-09-2010, 12:44:40 »
Die man heeft echt zóveel geluk dat hij (zonder er ook maar iets voor te hoeven doen) de immune leider is én ook nog eens mag bepalen wie vertrekt bij een gelijkspel. ::)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #46 Gepost op: 10-09-2010, 13:45:26 »
Wat was hij deze aflevering een irritant mannetje... En na het voorstukje van volgende week vrees ik dat dat niet zal veranderen. Hopelijk raakt hij snel zijn immuniteit kwijt!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #47 Gepost op: 10-09-2010, 19:40:07 »
Wat een irritante, domme, zelfingenomen vent. Ik kan niet wachten tot hij zijn immuniteit verliest.

 ::jaja:: ::jaja:: Hoop ook dat hij gauw eruit gaat, ikke ikke ikke.

Offline Forsythia

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #48 Gepost op: 10-09-2010, 22:11:39 »
Wat een irritante, domme, zelfingenomen vent. Ik kan niet wachten tot hij zijn immuniteit verliest.

Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Eruit met die vent.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #49 Gepost op: 10-09-2010, 22:27:53 »
Wat een irritante, domme, zelfingenomen vent. Ik kan niet wachten tot hij zijn immuniteit verliest.

Helemaal mee eens. Ik hoop ook, dat hij er snel uitgaat. Ik snap uberhaupt niet dat hij wel denkt een potje te kunnen breken, omdat hij volgens eigen zeggen 'zo goed met mensen kan omgaan'.  ::oink:: ::)

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #50 Gepost op: 11-09-2010, 20:47:27 »
Tis maar goed dat ik niet met die vent op een eiland zit.... zou gelijk al dikke ruzie met hem hebben.

Tijdens aflevering twee had ik eigenlijk al zoiets van, dames, maak eten voro jullie zelf en laat die mannen maar in hun eigen sop gaarkoken.


Verder vind ik tussen de twee leiders een immens contrast zitten.
Maxime is redelijk overheersend, Sergio een lui stuk vreten.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #51 Gepost op: 13-09-2010, 13:05:13 »
Verder vind ik tussen de twee leiders een immens contrast zitten.
Maxime is redelijk overheersend, Sergio een lui stuk vreten.
Dat heb je mooi gezegd! Bij Sergio heb ik meer het idee dat hij een heerlijke strandvakantie aan het houden is!
Ich bin ein Bärliner!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #52 Gepost op: 13-09-2010, 23:52:44 »
Mensen met immuniteit, of het nu gegeven is of gewonnen met een proef, zijn vaak de sleutelfiguren tot een verder verloop voor mensen die het niet hebben.   Bij een gelijke stand met een stemming bestaat er altijd een kans dat de leider of diegene met immuniteit de knoop moeten doorhakken wie er kan gaan. 

 ::helderziend::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #53 Gepost op: 13-09-2010, 23:54:50 »
Verder vind ik tussen de twee leiders een immens contrast zitten.
Maxime is redelijk overheersend, Sergio een lui stuk vreten.

Maar de houding van beiden zijn redenen genoeg om ze uit het spel te stemmen eens ze hun immuniteit niet meer hebben...

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #54 Gepost op: 14-09-2010, 10:02:25 »
Maar de houding van beiden zijn redenen genoeg om ze uit het spel te stemmen eens ze hun immuniteit niet meer hebben...

Om nog maar niet te spreken over de ernstig geslonken winkansen door het cadeau krijgen van immuniteit, zoals we vorig jaar zagen bij Marina is het eerder een vloek dan een zegen om langdurig immuniteit te bezitten. Stel dat ze tot de samensmelting immuun zijn en een van beiden in de finale weet te geraken dan zullen de juryleden bij het stemmen altijd in hun achterhoofd houden dat de leiders geen volwaardige Expeditie gespeeld hebben.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #55 Gepost op: 14-09-2010, 10:12:35 »
Om nog maar niet te spreken over de ernstig geslonken winkansen door het cadeau krijgen van immuniteit, zoals we vorig jaar zagen bij Marina is het eerder een vloek dan een zegen om langdurig immuniteit te bezitten. Stel dat ze tot de samensmelting immuun zijn en een van beiden in de finale weet te geraken dan zullen de juryleden bij het stemmen altijd in hun achterhoofd houden dat de leiders geen volwaardige Expeditie gespeeld hebben.

Een goed punt. Toch vraag ik me af waar de grens hier ligt. Wanneer wordt het gezien als een te groot cadeau? Als ze tot de samensmelting immuun zijn en daarna niet zullen ze het toch moeten uit zien te houden tot de finale en dat zou in ieder geval wel een prestatie zijn.

Hetzelfde verhaal geldt voor Dennis. Stel dat hij tot de samensmelting alleen is en geen proeven hoeft te doen en naar tribal councils moet, dan is hij in principe ook immuun.

Als ik het me goed herinner kon Marnix zo ook een tijdje de dans ontspringen en hij won uiteindelijk wel.

Ook Messias Bjorn was een tijdje immuun als leider. Hij werd uiteindelijk weggestemd wegens zijn slechte sociale vaardigheden, maar ik vermoed dat als hij het tot de finale had volgehouden dat er dan bij het stemmen niet gekeken was naar zijn eerdere gratis immuniteit.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #56 Gepost op: 14-09-2010, 10:34:03 »
De immuniteit van o.a. Marnix, Esther, Bjorn en Geert kon worden veroverd door hen uit te dagen. Esther heeft daardoor uiteindelijk haar immuniteit verloren en Bjorn wist een veroveringspoging van Giovanni te weerstaan. Indien ook de immuniteit van Sergio en Maxim middels een aanval in andere handen kan overgaan zal het denk ik een minder groot probleem zijn voor de juryleden, immers ze waren vrij een aanval te doen. Maar het is wel aardig om te zien op hoeveel verschillende manieren geschonken immuniteit invloed heeft gehad door de loop der jaren heen. Marnix werd geaccepteerd als leider, Geert werd min of meer gebruikt door Robin, Bjorn overleefde een aanval op zijn leiderschap, Esther bezweek onder de aanhoudende aanvallen en Marina deed de hele Expeditie eigenlijk voor spek en bonen mee.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline MiniMe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #57 Gepost op: 14-09-2010, 12:16:01 »
Sergio speelt het spel niet subtiel, maar dat moet je van hem ook niet verwachten.

Ik mag hem graag bezig zien. Hij speelt een spel en doet dat op zijn manier. So what als ie daardoor in z'n eigen voet schiet! Wie geeft daar ook om?

Ik krijg pas echt de kriebels als ik zie hoe de Nederlandse dames zichzelf lopen op te naaien over hem.

Girls have an unfair advantage over men: if they can't get what they want by being smart, they can get it by being dumb.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #58 Gepost op: 14-09-2010, 15:00:04 »
Om nog maar niet te spreken over de ernstig geslonken winkansen door het cadeau krijgen van immuniteit, zoals we vorig jaar zagen bij Marina is het eerder een vloek dan een zegen om langdurig immuniteit te bezitten. Stel dat ze tot de samensmelting immuun zijn en een van beiden in de finale weet te geraken dan zullen de juryleden bij het stemmen altijd in hun achterhoofd houden dat de leiders geen volwaardige Expeditie gespeeld hebben.
Het hangt er natuurlijk ook helemaal vanaf of degenen met imuniteit wel of niet met de spellen mee moeten/mogen doen! Vorig jaar hoefde Marina aan geen enkel spel mee te doen, wat haar winstkansen inderdaad erg deed slinken. Ik weet natuurlijk niet hoe het dit jaar gaat, maar mochten de kamphoofden dit jaar wel mee met de spellen doen ondanks hun imuniteit lijkt mij dit toch een heel ander verhaal!
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #59 Gepost op: 14-09-2010, 20:09:47 »
De immuniteit van o.a. Marnix, Esther, Bjorn en Geert kon worden veroverd door hen uit te dagen. Esther heeft daardoor uiteindelijk haar immuniteit verloren en Bjorn wist een veroveringspoging van Giovanni te weerstaan. Indien ook de immuniteit van Sergio en Maxim middels een aanval in andere handen kan overgaan zal het denk ik een minder groot probleem zijn voor de juryleden, immers ze waren vrij een aanval te doen. Maar het is wel aardig om te zien op hoeveel verschillende manieren geschonken immuniteit invloed heeft gehad door de loop der jaren heen. Marnix werd geaccepteerd als leider, Geert werd min of meer gebruikt door Robin, Bjorn overleefde een aanval op zijn leiderschap, Esther bezweek onder de aanhoudende aanvallen en Marina deed de hele Expeditie eigenlijk voor spek en bonen mee.

dit hoop ik dat er gebeurt.
Ze moeten de leider weer kunnen uitdagen.
Zo kan Kim Sergio uitdagen, en John kan Maxim uitdagen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human