Auteur Topic: [Kandidaat BE] Sergio  (gelezen 136673 keer)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #60 Gepost op: 16-09-2010, 21:34:16 »
wat een klein kind zeg, het moet weer om hem gaan.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #61 Gepost op: 16-09-2010, 21:40:44 »
Wat een ontzettend vervelend mens,
laat hem hopelijk zijn dikke pens volgende week niet op tijd onder het hek doorwurmen.
There's no show like a reality show ;)

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #62 Gepost op: 16-09-2010, 21:43:40 »
Hard moeten lachen om hem vanavond! hoop zeker dat hij er nog in blijft, zorgt iniedergeval voor veel humor!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #63 Gepost op: 16-09-2010, 21:44:51 »
 ::rofl:: ::rofl::

verschrikkelijk ei is Sergio, om zo tegen Nienke tekeer te gaan :(
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #64 Gepost op: 16-09-2010, 21:53:30 »
ben benieuwd hoeveel mensen er volgende week uitgaan.
Anders zou hij zeker een kanshebber zijn om lekker naar huis te gaan! ::joehoe::
Ik denk eigenlijk dat Iwein het sowieso niet haalt dus......hoop.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #65 Gepost op: 16-09-2010, 21:56:49 »
De manier waarop hij over Nienke tekeer ging vond ik erg tegenvallen, maar verder vind ik hem de leukste Belgische man.  ::ok::
Nog even niks.

Offline Duco

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #66 Gepost op: 17-09-2010, 00:44:48 »
Go Sergio haha (Y)

Ik vind Sergio echt een aanwinst voor dit seizoen, hij brengt veel humor in het spel en ook heb ik toch respect voor de manier waarop hij het spel speelt (meer tactisch dan dat de meeste mensen denken). Ook om zijn uitspraken heb ik de grootste lol.

Nogmaals, go Sergio!


Offline BramSko

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #67 Gepost op: 17-09-2010, 00:53:00 »
Ja hij speelt tactisch redelijk sterk.. Toch is het niet erg slim om de kandidaten zo tegen je te krijgen, dan doet Anthony het toch slimmer.. Hij zorgt dat hij veilig zit en laat Iwein en Sergio de klappen opvangen.

Ik vond Sergio voor het eerst grappig, ook al gedraagt hij zich als een klein kind.. Verwacht alleen dat hij er heel gauw uit ligt.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #68 Gepost op: 17-09-2010, 11:35:59 »
Geweldig zoals juist Nienke hem over de rooie kan helpen. Dat is degene die hem op zijn verantwoordelijkheden aan spreekt, hem als volwassene behandeld. En juist daar wordt hij kribbig van, want hij wil een kleuter blijven: beetje zingen en grappig zijn, en iedereen moet hem aardig vinden en hij moet wel het middelpunt zijn.
Hij heeft wel goed door dat hij daar bij Nienke niet mee weg komt!
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #69 Gepost op: 17-09-2010, 13:57:40 »
Het enige positieve wat ik over hem heb te vertellen, is dat hij goede televisie oplevert, maar gadverdamme wat een vervelend k-l-o-t-e-n vent zeg..
Ik snap niet dat er zelfs mensen bestaan die om hem kunnen lachen..
Vind het serieus benoemenswaardig dat de dames zich zo rustige kunnen houden.. Ik had hem allang met z'n reet in de zee geschopt (als ie daar nog niet lag).. ok misschien ga ik iets te ver, maar zoals u merkt, is mijn frustratie ten top..  ::niet-ok::
« Laatst bewerkt op: 17-09-2010, 17:48:47 door Sprien, Reden: taalgebruik »
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #70 Gepost op: 17-09-2010, 16:14:29 »
::ok:: ik kan hem wel waarderen. Hij speelt zijn eigen spel en doet dat goed ::ok:: sneu voor de Dutch Bitches maar ja het is een spelleke hè. Jammer was zijn reactie na de eilandraad. Was dat een aanval ipv verdediging vanwege schuldgevoel ???
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Duco

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #71 Gepost op: 17-09-2010, 16:19:44 »
gadverdamme wat een vervelend k-l-o-t-e-n vent zeg..
Ik snap niet dat er zelfs mensen bestaan die om hem kunnen lachen..

Het is al zoals je zelf zegt, je gaat te ver. Expeditie Robinson is een game en gelukkig blijft hij dat tenminste inzien in tegenstelling tot de dames die beginnen te huilen omdat er iemand uit is gestemd, en de manier waarop hij mensen kloot (Maxim mag de hersenen eten want hij heeft ze het meeste nodig) kan ik toch wel aardig om lachen.
En als hij dan een uitvlieger krijgt omdat mensen hem het zwijgen opleggen (na eiland raad vertrek kim) begrijp ik dat dan ook, wie zijn hun om hem het zwijgen op te leggen? Het enige wat hij zei was dat ze niet overleden was haha.

Ik kan dus niet begrijpen dat er mensen bestaan die zo'n felle oordeel vellen over iemand die zover mogelijk probeert te komen in het spel, wat ook de bedoeling is.
« Laatst bewerkt op: 17-09-2010, 16:21:34 door Zico »

Offline Tribadism

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #72 Gepost op: 17-09-2010, 16:29:52 »
Wát een vreselijke irritant ventje is die Sergio zeg! Ik volg Expeditie Robinson al vanaf het allereerste seizoen maar ik heb nog nooit zo'n asociale, arrogante, luie, niets doende, manipulerende gluiperd gezien als dit kereltje!!

Hij is blijkbaar gecast om deze irritatie bij de kijkers op te wekken maar dit is gewoon echt té irritant. Losers hebben echt helemaal niets op dat eiland te zoeken met z'n domme Tralalaala liedjes. Wees eens een echte kerel en ga eens wat uitvoeren!

Maar alles is geregisseerd om dit effect te laten ontstaan. Hij heeft niet voor niets immuniteit gekregen anders had hij er (net als Maxim) bij de tweede aflevering al uitgelegen en dat willen ze bij RTL5 natuurlijk niet..

Maar een échte vechter: zoals Kim vliegt er door dit soort Vlaamse losers uit. EEN SCHANDE waar de regie van ER zelf verantwoordelijk voor is!
« Laatst bewerkt op: 18-09-2010, 10:42:12 door Tribadism »

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #73 Gepost op: 17-09-2010, 17:36:06 »
SBS? Zo diep zijn we gelukkig nog niet gezonken... ;)

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #74 Gepost op: 17-09-2010, 18:20:55 »
Geweldig zoals juist Nienke hem over de rooie kan helpen. Dat is degene die hem op zijn verantwoordelijkheden aan spreekt, hem als volwassene behandeld. En juist daar wordt hij kribbig van, want hij wil een kleuter blijven: beetje zingen en grappig zijn, en iedereen moet hem aardig vinden en hij moet wel het middelpunt zijn.
Hij heeft wel goed door dat hij daar bij Nienke niet mee weg komt!

Nice. Goeie analyse wel.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #75 Gepost op: 17-09-2010, 22:13:27 »
Wát een vreselijke irritant ventje is die Sergio zeg! Ik volg Expeditie Robinson al vanaf het allereerste seizoen maar ik heb nog nooit zo'n asociale, arrogante, luie, niets doende, manipulerende gluiperd gezien als dit kereltje!!

Nou nou nou, een tikje overdreven reactie lijkt mij, er zit toch ieder jaar wel zo iemand in? Om Douwe bijv. werd gelachen door de mensen hier, maar eigenlijk was dat net zo'n type toch? Dat je favoriet Kim eruit is moet je niet allemaal op Sergio projecteren hoor...

Mooie analyse van Schulz !
Keep calm and eat chocolates!

Offline Tribadism

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #76 Gepost op: 18-09-2010, 10:40:31 »
Nou nou nou, een tikje overdreven reactie lijkt mij, er zit toch ieder jaar wel zo iemand in? Om Douwe bijv. werd gelachen door de mensen hier, maar eigenlijk was dat net zo'n type toch? Dat je favoriet Kim eruit is moet je niet allemaal op Sergio projecteren hoor...

Als je goed leest (mijn laatste zin) dan zou je lezen dat ik de schuld van het wegstemmen van Kim bij de regie leg. Die creëren dit soort situaties d.m.v. immuniteit te geven aan een bloedzuiger die er zonder die amulet direct uit zou leggen! Omdat een jaargang zónder bloedzuiger géén spanningen zou opleveren worden irritantjes als Sergio voor dit programma gecast. En ik zeg ook niet dat er niet eerder van dit soort types zijn geweest alleen is deze Sergio voor mij de winnaar onder de losers! Jouw vergelijking van Sergio met Douwe raakt echt kant noch wal!

We vergeten met z'n allen de originele opzet van dit programma: Robinson, je weet wel van Robinson Crusoe En als een survivor als Kim door een geregisseerd complot bestaande uit Vlaamse nono's wordt weggestemd dan heeft dit helemaal NIETS meer met Robinson te maken. Het wordt elk jaar erger, de eerste afleveringen waren dan ook vele malen beter dan wat we nu voorgeschoteld krijgen!

Offline Tribadism

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #77 Gepost op: 18-09-2010, 10:47:59 »
Ik kan dus niet begrijpen dat er mensen bestaan die zo'n felle oordeel vellen over iemand die zover mogelijk probeert te komen in het spel, wat ook de bedoeling is.


Zonder die amulet komt hij nergens! Natuurlijk mag je boos worden op zo'n irritant kereltje. Hij kan niets, doet niets en laat vrouwen het werk doen terwijl hij ligt te badderen! Je zal maar zo'n vent in huis hebben zeg!

Je hoeft iemand niet persoonlijk te mogen maar hij is gewoon een regelrechte gluiperd! Mensen die hem wel steunen zijn volgens mij uit hetzelfde rottende hout gesneden..
« Laatst bewerkt op: 18-09-2010, 10:54:58 door Tribadism »

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #78 Gepost op: 18-09-2010, 11:48:56 »
Mensen die hem wel steunen zijn volgens mij uit hetzelfde rottende hout gesneden..
een prettige opening naar een fijne discussie  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #79 Gepost op: 18-09-2010, 11:50:22 »
een prettige opening naar een fijne discussie  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
nu alleen nog wachten op Hatch ::rofl::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human