Auteur Topic: [Kandidaat BE] Sergio  (gelezen 136683 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #100 Gepost op: 18-09-2010, 19:24:15 »
Echt Willemson? John & Carl (seizoen 2005) vond ik nog een tikkeltje erger.. 

Okay daar noem je er wel een paar ;)

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #101 Gepost op: 18-09-2010, 21:09:27 »
Ik heb me sinds het begin dat ik kijk nog nooit zo geërgerd aan een kandidaat als ik nu aan Sergio doe...

 zelfde antwoord als eerder voor iemand anders ::)

Volgens mij heb je die seizoenen niet allemaal even precies gevolgd... en dan met name niet seizoen

2005 ;)

Edit: ik zie nu de bovenstaande post... meerderen zijn het met me eens ;D (waaronder Willemson :))
« Laatst bewerkt op: 18-09-2010, 21:11:15 door Dwaastoo »
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #102 Gepost op: 18-09-2010, 21:19:26 »
Die Sergio is een van de grootste klaplopers en irritante personen uit de geschiedenis.
Van Iraida tot John en Carl, van Gio en Judge tot Nolleke, van Bjorn tot Koenraad.
Ze hadden allemaal een irritatiefactor, maar hadden toch ook allemaal een instelling waarbij ze echt daadwerkelijk wat deden op het eiland.
Kan me niet meer herinneren wie er nog minder deed, behalve dan de diverse dames en heren die al snel te zwak waren om iets te doen.
Sergio doet echt moedwillig niets, en dat gaat hem nog opbreken.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #103 Gepost op: 18-09-2010, 21:21:03 »
das niet helemaal waar. Ik deel een deel van je frustratie, maar heeft bijvoorbeeld Nienke in aflevering 2 geholpen met een visnet o.i.d. ophangen. Hij doseert het, zoals hij zelf toegeeft.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #104 Gepost op: 18-09-2010, 22:19:21 »
das niet helemaal waar. Ik deel een deel van je frustratie, maar heeft bijvoorbeeld Nienke in aflevering 2 geholpen met een visnet o.i.d. ophangen. Hij doseert het, zoals hij zelf toegeeft.
Ja, klopt, maar hij doet niets uit eigen initiatief. Alleen als er om gevraagd wordt en alleen uit berekening.
Bij de overige deelnemers werd er uit eigen initiatief iets ondernomen, niet doordat "het eindelijk wel eens tijd werd iets te doen om zo het krediet niet te verspelen".

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #105 Gepost op: 18-09-2010, 23:24:35 »
das niet helemaal waar. Ik deel een deel van je frustratie, maar heeft bijvoorbeeld Nienke in aflevering 2 geholpen met een visnet o.i.d. ophangen. Hij doseert het, zoals hij zelf toegeeft.
Als ik het verhaal van de nl dames heb gehoord dan is dat wel heel uitzonderlijk dat hij iets doet.
En hij gaf het zelf toe dus jah.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #106 Gepost op: 19-09-2010, 01:38:44 »
Geweldig zoals juist Nienke hem over de rooie kan helpen. Dat is degene die hem op zijn verantwoordelijkheden aan spreekt, hem als volwassene behandeld. En juist daar wordt hij kribbig van, want hij wil een kleuter blijven: beetje zingen en grappig zijn, en iedereen moet hem aardig vinden en hij moet wel het middelpunt zijn.
Hij heeft wel goed door dat hij daar bij Nienke niet mee weg komt!

Volgens mij zijn er al andere zaken aan de gang tussen die 2 omdat hij bij zijn uitval na de stemming verwijst naar 'vanaf het begin' Ik vond haar opmerking trouwens ook beetje onzinnig dat hij mocht praten maar niet over de eilandraad.  Sergio is een levensgenieter en geeft duidelijk aan dat hij een probleem heeft met zeurende en klagende mensen die met hun te serieuze opvattingen binnen het spel de sfeer verzieken.  Heeft imo niets te maken met kleuter willen blijven.

Offline Duco

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #107 Gepost op: 19-09-2010, 01:51:14 »
Volgens mij zijn er al andere zaken aan de gang tussen die 2 omdat hij bij zijn uitval na de stemming verwijst naar 'vanaf het begin' Ik vond haar opmerking trouwens ook beetje onzinnig dat hij mocht praten maar niet over de eilandraad.  Sergio is een levensgenieter en geeft duidelijk aan dat hij een probleem heeft met zeurende en klagende mensen die met hun te serieuze opvattingen binnen het spel de sfeer verzieken.  Heeft imo niets te maken met kleuter willen blijven.

Eens met Reaver

Ik denk dat dat ook precies het verschil is tussen de mensen die Sergio alleen maar afkraken, en de mensen die hem steunen.
De mensen die afkraken zien alles en nemen alles zo serieus, terwijl de mensen die hem steunen liever er de humor van inzien, en de situaties luchtig houden.
« Laatst bewerkt op: 19-09-2010, 01:55:21 door Duco »

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #108 Gepost op: 19-09-2010, 02:13:55 »
Die Sergio is een van de grootste klaplopers en irritante personen uit de geschiedenis.
Van Iraida tot John en Carl, van Gio en Judge tot Nolleke, van Bjorn tot Koenraad.
Ze hadden allemaal een irritatiefactor, maar hadden toch ook allemaal een instelling waarbij ze echt daadwerkelijk wat deden op het eiland.
Kan me niet meer herinneren wie er nog minder deed, behalve dan de diverse dames en heren die al snel te zwak waren om iets te doen.
Sergio doet echt moedwillig niets, en dat gaat hem nog opbreken.


Ik vond Koenraad wel een held eigenlijk.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #109 Gepost op: 19-09-2010, 02:16:41 »
Eens met Reaver

Ik denk dat dat ook precies het verschil is tussen de mensen die Sergio alleen maar afkraken, en de mensen die hem steunen.
De mensen die afkraken zien alles en nemen alles zo serieus, terwijl de mensen die hem steunen liever er de humor van inzien, en de situaties luchtig houden.

Mja echt volledig 'steunen' is dan ook weer een brug te ver hoor  ;D
Ik zie hem wel graag bezig; oa. zijn openheid qua tactieken en zijn visie op het spel en zijn 'je m'en fous gehalte'... maar bij sommige dingen heb ik toch m'n bedenkingen of dat wel een goeie zet was; bv met zijn uitleg tegen Nienke over dat klassiek zijnde... maar aan de andere kant begrijp ik zijn frustratie wel tegenover iemand waarvan ik ook de indruk heb dat ze toch wel met imago bezig is...(echt nadenken om het mooi, deftig en tactvol over te brengen en niet rechttoe rechtaan, niet willen meedoen aan complotten want dat is o zo negatief...)

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #110 Gepost op: 19-09-2010, 02:17:39 »
Ik vond Koenraad wel een held eigenlijk.

Echt wel! Geweldige deelnemer was dat! :)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #111 Gepost op: 19-09-2010, 12:16:02 »
De mensen die afkraken zien alles en nemen alles zo serieus, terwijl de mensen die hem steunen liever er de humor van inzien, en de situaties luchtig houden.

Hm, ik houd het erop (helemaal los van tactiek etc.) dat de 'humor' van Sergio niet de mijne is. Dat domme gezang en gevloek van hem de hele tijd, is niet bepaald wat ik onder 'humor' versta.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #112 Gepost op: 19-09-2010, 13:11:22 »
Hm, ik houd het erop (helemaal los van tactiek etc.) dat de 'humor' van Sergio niet de mijne is. Dat domme gezang en gevloek van hem de hele tijd, is niet bepaald wat ik onder 'humor' versta.
mee eens, Het is grappiger om te zien hoe de nl dames zich irriteren aan hem dan zijn eigen grappen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #113 Gepost op: 19-09-2010, 13:19:42 »
mee eens, Het is grappiger om te zien hoe de nl dames zich irriteren aan hem dan zijn eigen grappen.

Deelnemers die niet kunnen relativeren binnen dit spel dat is gewoon irritant om te zien, niet grappig...

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #114 Gepost op: 19-09-2010, 16:04:53 »
Ik kan altijd slecht tegen dit soort figuren.

daar hou ik het maar bij, iets positievers heb ik niet over hem te zeggen
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #115 Gepost op: 19-09-2010, 22:32:18 »
Zo'n kerel als Sergio maakt het juist leuk om naar ER te kijken!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #116 Gepost op: 20-09-2010, 09:40:15 »
Hij speelt het spel slim. Ondaks dat hijzelf immuniteit had en zich dus eigenlijk nergens druk over hoefde te maken heeft hij toch een coalitie gesmeed voor de toekomst. Zo werkt het spel en dat heeft hij dus heel goed door. Dat het verder een luie flikker is staat buiten kijf, maar dat is bij ER nu eenmaal van ondergeschikt belang.

Offline MiniMe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #117 Gepost op: 20-09-2010, 10:18:37 »
Wat niemand hier echt lijkt te beseffen, is dat het voor Sergio niet van levensbelang was of hij ER zou winnen of niet. Terwijl er andere kandidaten zijn die in de eerste plaats hebben meegedaan omdat ze echt wel wilden winnen.

Sergio is een levensgenieter die zich wilde amuseren en tussendoor wel zou zien hoe ver hij kon komen in het spel.
Naar eigen zeggen was zijn voornaamste drijfveer om te stoppen met roken. Wat hem overigens niet gelukt is, want meteen na thuiskomst stak hij alweer een sigaret op...  ::rofl::

Ik vind het eigenlijk best grappig hoe sommigen zich rot aan hem ergeren. Terwijl je alles wat hij zegt en doet gewoon met een enorme korrel zout moet nemen. Maar ja, als je dat niet doorhebt, dan ga je tegen hem lopen zaniken zoals Nienke.
En als er nu één ding is waar Sergio niet tegen kan...  ::jaja:: ::zweep::
« Laatst bewerkt op: 21-09-2010, 09:26:24 door MiniMe »
Girls have an unfair advantage over men: if they can't get what they want by being smart, they can get it by being dumb.

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #118 Gepost op: 20-09-2010, 10:27:10 »
Mee oneens Stanley, zoveel mensen tegen je krijgen is bij een spel als ER nooit slim. Uiteindelijk moet je ervoor zorgen dat de mensen die jij eruit hebt gestemd in de finale op jou gaan stemmen. Anthony daarentegen heeft een alliantie gemaakt en hij valt goed bij vrijwel alle kandidaten (van zijn kamp), dat is een stuk slimmer.

Minime ik kan me wel voorstellen dat de dames zich aan hem gaan ergeren, hij doet niks maar hij teert wel op al het werk wat zij verrichten en vervolgens stemt hij hun eruit, en vind hij de (terechte) kritiek die hij krijgt 'zeuren'.

Ik kan ook wel om hem lachen hoor, zeker bij de eetproef maar ik begrijp het standpunt van de dames volledig en vind dat niets met 'slecht kunnen relativeren' of zeuren te maken hebben. Alleen ze hadden zijn asociale gedrag tegen hem moeten gebruiken om Anthony of Sugar aan hun zijde te krijgen. 

Offline MiniMe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Sergio
« Reactie #119 Gepost op: 20-09-2010, 10:43:31 »
Minime ik kan me wel voorstellen dat de dames zich aan hem gaan ergeren, hij doet niks maar hij teert wel op al het werk wat zij verrichten en vervolgens stemt hij hun eruit, en vind hij de (terechte) kritiek die hij krijgt 'zeuren'.

Ik kan ook wel om hem lachen hoor, zeker bij de eetproef maar ik begrijp het standpunt van de dames volledig en vind dat niets met 'slecht kunnen relativeren' of zeuren te maken hebben. Alleen ze hadden zijn asociale gedrag tegen hem moeten gebruiken om Anthony of Sugar aan hun zijde te krijgen. 


Er is maar één ding wat je als man moet doen om vrouwen tegen je in het harnas te jagen: de luiwammes uithangen. Denk je nou echt dat ie er ernstig over dacht om voor ER winst te gaan?  ::rofl::
Girls have an unfair advantage over men: if they can't get what they want by being smart, they can get it by being dumb.