Auteur Topic: [Kandidaat BE] Sugar  (gelezen 49635 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[Kandidaat BE] Sugar
« Gepost op: 18-08-2010, 13:52:34 »

In dit topic kun je alles kwijt over de Belgische deelnemer Sugar Jackson, bokser.

Voor meer informatie over hem, klik hier
« Laatst bewerkt op: 2-09-2010, 14:38:40 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #1 Gepost op: 25-08-2010, 14:53:18 »
Een nieuwe Elbert?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #2 Gepost op: 25-08-2010, 15:07:56 »
lijkt me niet heel goed voor een boks-carriere, een maandje vasten op een eiland
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #3 Gepost op: 30-08-2010, 08:43:56 »
Nee, dat dacht ik ook al...
Het lijkt me wel een érg leuke kandidaat, hij had er echt zin in en was heel positief. Leuk!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #4 Gepost op: 30-08-2010, 11:46:15 »
Hij heeft een verrassend positieve instelling waarmee hij best wel ver zou kunnen komen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #5 Gepost op: 30-08-2010, 13:53:06 »
Kende hem niet maar laat inderdaad meteen een positieve indruk achter... ::ok::

Offline Cazper

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #6 Gepost op: 2-09-2010, 16:30:54 »
Ik zie hem nog best ver komen met zijn instelling... Ben alleen wel benieuwd of hij rekening houd met het feit dat zijn conditie na terug komst niet meer hetzelfde is, maar dat zou ik er opzich ook wel voor over hebben   :P

Offline Chocolade

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #7 Gepost op: 3-09-2010, 17:10:23 »
Lijkt me een grote kanshebber. ;d
Ook idd erg positief ingesteld! Een van de weinige belgen die me nog een beetje weet te boeien eigenlijk. ;(

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #8 Gepost op: 3-09-2010, 17:41:20 »
Nog niet veel van gezien in de eerste aflevering. Maar hij lijkt me sympathiek.

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #9 Gepost op: 3-09-2010, 22:02:28 »
Idd nog niet veel gezien, is meestal geen goed teken eigenlijk, hoop van niet..

Offline Shamrock

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #10 Gepost op: 5-09-2010, 00:03:40 »
Van alle deelnemers denk ik dat hij het beste weet wat afzien is. Opgroeien in Ghana is toch wat anders dan opgroeien in het relatief verwende België of Nederland.
Leuk ook om te zien dat hij in de boksring een beest is, maar daarbuiten op het eerste oog een super zachtaardige jongen is. Ik dacht bij de "rugby"-proef dat hij de tegenstanders wel even omver zou kegelen, maar tot m'n verbazing had hij het nog behoorlijk zwaar. Of zou hij zich ingehouden hebben?

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #11 Gepost op: 6-09-2010, 23:23:25 »
Ik dacht bij de "rugby"-proef dat hij de tegenstanders wel even omver zou kegelen, maar tot m'n verbazing had hij het nog behoorlijk zwaar. Of zou hij zich ingehouden hebben?

Ik had de indruk dat hij zich in heeft moeten houden om niet te slaan. ::vergroot:: 

Een boxer heeft in het algemeen sterker ontwikkelde spieren om uit hard en snel te halen en enkel snel terug te trekken ter verdediging en niet zo sterk is in het "grappling/worstel" aspect om iemand onder controle te houden.
« Laatst bewerkt op: 7-09-2010, 00:31:34 door reaver »

Offline dunno

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #12 Gepost op: 6-09-2010, 23:35:55 »
Van alle deelnemers denk ik dat hij het beste weet wat afzien is. Opgroeien in Ghana is toch wat anders dan opgroeien in het relatief verwende België of Nederland.
Leuk ook om te zien dat hij in de boksring een beest is, maar daarbuiten op het eerste oog een super zachtaardige jongen is. Ik dacht bij de "rugby"-proef dat hij de tegenstanders wel even omver zou kegelen, maar tot m'n verbazing had hij het nog behoorlijk zwaar. Of zou hij zich ingehouden hebben?

Mij leek ie zich ook in te houden. Sugar is volgens mij een beest en echt een van mijn favorieten (samen met Kim en Saar. Een paar lekkere Hollandse vrouwen  ::brunette::). In Vlaanderen is hij tevens vrij populair vind ik. Hij wekt bij velen toch sympathie op.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #13 Gepost op: 7-09-2010, 15:57:14 »
Al is het voor hem te hopen dat er niet te taktisch gaat worden gestemd, want dan kan hij wel eens een slachtoffer gaan worden juist vanwege zijn sterkte! Ik hoop het overigens niet; in ieder geval niet tijdens de eerste afleveringen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #14 Gepost op: 8-09-2010, 11:12:23 »
Het is ook maar afwachten of hij het volhoudt. Zo'n lichaam heeft veel energie nodig en als hij niet genoeg te eten krijgt kan het nog heel zwaar worden om te overleven.
Nog even niks.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #15 Gepost op: 8-09-2010, 11:43:22 »
Het is ook maar afwachten of hij het volhoudt. Zo'n lichaam heeft veel energie nodig en als hij niet genoeg te eten krijgt kan het nog heel zwaar worden om te overleven.

Dat denk ik ook. Hij zal vast niet veel vet hebben en als het lichaam geen vet kan aanspreken als reservevoedsel zullen zijn spieren aan de beurt zijn.
Geniet nooit met mate...

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #16 Gepost op: 9-09-2010, 22:27:51 »
Valt me erg van hem tegen.
Direct in een complot met de zwakke belgische mannen.
En erg irritant dat hij de hele tijd het woord incasseren gebuikt.
Valt dat jullie ook niet op?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Blesses

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blesses for you 2
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #17 Gepost op: 9-09-2010, 23:00:42 »
Dat denk ik ook. Hij zal vast niet veel vet hebben en als het lichaam geen vet kan aanspreken als reservevoedsel zullen zijn spieren aan de beurt zijn.

Ja dat is zo, maar hij kan psychisch wel veel hebben denk ik.
Ik denk dat  80 procent tussen je oren zit.  ::vergroot::    Of niet???
Blesses too you 2

Offline Shamrock

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #18 Gepost op: 9-09-2010, 23:58:04 »
Valt me erg van hem tegen.
Direct in een complot met de zwakke belgische mannen.
En erg irritant dat hij de hele tijd het woord incasseren gebuikt.
Valt dat jullie ook niet op?

Incasseren ja, hahaha, was me ook al opgevallen. Lijkt me een woord dat hij in het dagelijks leven als bokser ook vaak gebruikt ;)

Van de belgische mannen is hij fysiek met voorsprong de sterkste, maar mentaal vind ik dat hij wat pit mist. Hij is tot nu toe in ieder geval nog erg op de achtergrond. Het had hem goed gestaan als hij niet was meegegaan in het complot en zijn eigen keuze had gemaakt. Maar goed, ik kan niet bepalen of het stemmen op Kim misschien niet ook zijn eigen keuze zou zijn geweest...

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #19 Gepost op: 10-09-2010, 11:48:10 »
Incasseren ja, hahaha, was me ook al opgevallen. Lijkt me een woord dat hij in het dagelijks leven als bokser ook vaak gebruikt ;)

Van de belgische mannen is hij fysiek met voorsprong de sterkste, maar mentaal vind ik dat hij wat pit mist. Hij is tot nu toe in ieder geval nog erg op de achtergrond. Het had hem goed gestaan als hij niet was meegegaan in het complot en zijn eigen keuze had gemaakt. Maar goed, ik kan niet bepalen of het stemmen op Kim misschien niet ook zijn eigen keuze zou zijn geweest...

Het zag er naar uit dat Kim en Sugar het wel met elkaar konden vinden.
Kim kon het dan ook niet over haar hart halen om op Sugar te stemmen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human