Auteur Topic: [Kandidaat BE] Sugar  (gelezen 49465 keer)

Offline BalkanPower

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #140 Gepost op: 2-11-2010, 13:22:21 »
Logisch dat sugar het meest verzwakte van iedereen... omdat hij zoveel spieren heeft heeft hij veeeeel meer voedingsstoffen nodig. Eigenlijk is het beste gewoon om al dun te zijn en amper spieren te hebben om aan expeditie robinson mee te doen. Dan kan je veel beter tegen weinig voedsel ::vergroot::

precies!!:) Dat loop ik al jaren te roepen, dat ik expeditie om mn gemak zou winnen, omdat ik dun ben, niet veel voedsel nodig heb, en dagen zonder eten kan zonder er iets van de merken op fysiek en mentaal vlak...en manipulatief ben ik ook haha:)

Maar ik vond het echt sneu voor Sugar, dat hij eruit moet. Maar was te verwachten, aangezien heel de aflevering hij liep te roepen dat ie zou winnen, dus kon niet anders dan dat ie zou verliezen:)

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #141 Gepost op: 4-11-2010, 17:30:56 »
 ::zwaai:: Sugar,

Ik ga je heel hard missen... Jij was de betere van de Belgen.... Nu blijven alleen nog de hypocrieten over: Martine, Zsofi,Tatjana...
Heel dit seizoen duimde ik voor jou en voor Sebastiaan... Jammer dat jullie het niet samen konden afmaken....

Het gaat je goed, en welkom back bij je vrouw en zoontje....

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #142 Gepost op: 4-11-2010, 20:41:36 »
Was me niet opgevallen, maar dan was hij achteraf gezien de enige die het nog tactisch speelde; de sterke er uit ipv de zwakke. Had ik niet achter hem gezocht.

Of hij mocht Sebastiaan gewoon niet.
Nog even niks.

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #143 Gepost op: 5-11-2010, 11:26:21 »
Of hij kon zich alleen nog maar Sebastiaan als kandidaat herinneren, gezien het aantal keer "wie???" dat hij riep.
Weet je het niet, antraciet

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #144 Gepost op: 5-11-2010, 16:55:08 »
 
Of hij kon zich alleen nog maar Sebastiaan als kandidaat herinneren, gezien het aantal keer "wie???" dat hij riep.
::rofl::