Auteur Topic: [Kandidaat BE] Sugar  (gelezen 49691 keer)

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #80 Gepost op: 1-10-2010, 01:20:49 »
Waarom wij sugar sugar noemen, je noemt Maxim toch ook Maxim. Toch ook geen hartman. In het kamp kan de naam sugar misschien tegen je werken, want van suiker krijg je energie en dat hebben ze nodig, dus als je steeds sugar noemt denk je Ja hadden we maar sugar LOL

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #81 Gepost op: 1-10-2010, 10:52:25 »
Maar hij heet helemaal geen Sugar, maar Osei Bonsu Jackson. Dus zouden we hem Osei Bonsu moeten noemen  :P Dit is een naam die volgensmij echt niemand kent, dus dan lijkt mij het meest logisch om toch maar vor Jacson te gaan.

Maar ik pas me wel aan hoor ::sorry::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #82 Gepost op: 1-10-2010, 12:47:25 »
Als bokser is hij bekend onder de naam Sugar jackson, dus vandaar dat men neem ik aan die naam nu heeft aangehouden.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #83 Gepost op: 8-10-2010, 13:05:49 »


'Bokskampioen wil contract bemachtigen bij Dender'

Tot grote verrassing van velen verscheen op de training bij
FCV Dender EH, uitkomend in de Belgische Tweede Klasse, plots Osei Bonsu Sugar Jackson. De 29-jarige testspeler is een gewezen wereldkampioen boksen in het weltergewicht.

In 2005 won Sugar de IBC-wereldtitel, na de Rus Krvilapov in Sint-Petersburg knock-out te hebben geslagen. In 2007 voegde hij daar de welterweighttitel van de EBU (Europese Boks Unie) aan toe. In Parijs ging Nordin Mouchi knock-out naar het canvas. Jackson was echter voordat hij voor het boksen koos ook een getalenteerd voetballer die de jeugdopleiding van Berchem Sport doorliep.

Ondanks de geloofwaardige act van Dender-coach Vital Borkelmans blijkt het om een publiciteitsstunt te gaan. De bokser kondigde, niet toevallig, op dezelfde dag als hij in training ging bij Dender een nieuw boksgevecht aan.

http://www.vi.nl/Achtergronden/In-de-kantlijn/187878/Bokskampioen-wil-contract-bemachtigen-bij-Dender.htm
« Laatst bewerkt op: 8-10-2010, 13:15:56 door Pharos »
Weet je het niet, antraciet

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #84 Gepost op: 8-10-2010, 17:25:37 »
Dit bericht stond ook al op teletekst!

Maar hoe dan ook: leuk voor Sugar dat ze hem een plaats bij de samensmelting gunnen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #85 Gepost op: 8-10-2010, 20:39:51 »
Valt goed in de smaak bij zijn mede-kampgenoten, jammer genoeg zien wij hier niet heel veel van.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #86 Gepost op: 9-10-2010, 11:30:02 »
Echt wel, ik vind Sugar geweldig. Sinds de herindeling van de kampen lijkt hij te zijn opgebloeid. Het is niet voor niks dat een meerderheid hem de samensmelting gunt, hè.

Ik vond zijn motivatie om John de samensmelting te gunnen ook wel mooi.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #87 Gepost op: 9-10-2010, 15:54:57 »
Ik vind het wel verassend dat Saar en Regina het hele Stem-Kim-Eruit complot totaal vergeten zijn.
Tuurlijk, Sergio was de aanstichter, maar Sugar en Anthony hebben wel vrolijk meegedaan.
Dat zou ik toch altijd in mijn achterhoofd houden. Want wie zegt dat ze zoiets niet nog eens flikken, als iemand ze daarvoor aanspreekt.
En dan ben jij zelf misschien het slachtoffer.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #88 Gepost op: 9-10-2010, 17:03:54 »
Ik vind het wel verassend dat Saar en Regina het hele Stem-Kim-Eruit complot totaal vergeten zijn.
Tuurlijk, Sergio was de aanstichter, maar Sugar en Anthony hebben wel vrolijk meegedaan.
Dat zou ik toch altijd in mijn achterhoofd houden. Want wie zegt dat ze zoiets niet nog eens flikken, als iemand ze daarvoor aanspreekt.
En dan ben jij zelf misschien het slachtoffer.
Mee eens.
Stel dat ze de samensmelting halen samen met Iwein/Tatiana of Martine.
Of misschien zelfs Zsofie.
Dat zou een belgisch front kunnen vormen.
Het is wel risky.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #89 Gepost op: 14-10-2010, 21:29:59 »
 ::ok:: top Sugar!
Na het ziekenhuisbezoek zeggen: Ik wil terug naar m'n eiland!
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #90 Gepost op: 14-10-2010, 21:33:15 »
Ja hij zit nog in het spel, doet me goed  ::tandpastasmiley::
There's no show like a reality show ;)

Offline Shamrock

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #91 Gepost op: 15-10-2010, 00:10:58 »
Die Sugar weet wel wat incasseren is ;) Gewoon een paar dagen met kiespijn rondlopen zonder er over te klagen (althans niet voor de camera). Volledig groggy het eiland verlaten en weer zwaar gemotiveerd terugkeren. Dat is nog eens wat anders dan de expeditie verlaten omdat je op een stom eiland zit en op een harde plank moet slapen.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #92 Gepost op: 15-10-2010, 00:11:09 »
 Ik vind Sugar echt heel leuk. Hij is denk ik te naief om het spel te kunnen winnen. Maar hij geeft tenminste niet op. Hij was zelfs dolblij om weer terug te zijn. Daar kunnen anderen nog iets van leren.  ::ok::

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #93 Gepost op: 15-10-2010, 12:11:12 »
Zoals ik Sugar nu heb gezien, vind ik hem beter te pruimen dan daarvoor. Iets in die man trekt me gewoon niet.
Verder mag hij er van mij nogsteeds uit... maar niet eerder dan dat Iwein, Tatiana, Zsofie Saar en Martine weg zijn....
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #94 Gepost op: 15-10-2010, 12:24:53 »
Het is nu meer dan duidelijk dat Sugar meer een topsporter is dan John... Opgeven komt zeker niet in zijn woordenboek voor! ::ok::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #95 Gepost op: 15-10-2010, 13:28:49 »
Die Sugar weet wel wat incasseren is ;) Gewoon een paar dagen met kiespijn rondlopen zonder er over te klagen (althans niet voor de camera). Volledig groggy het eiland verlaten en weer zwaar gemotiveerd terugkeren. Dat is nog eens wat anders dan de expeditie verlaten omdat je op een stom eiland zit en op een harde plank moet slapen.

juist, echt geweldig goed van hem! ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #96 Gepost op: 15-10-2010, 13:35:02 »
Niemand kan trouwens zo mooi wanhopig kijken als Jackson.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #97 Gepost op: 15-10-2010, 13:37:33 »
Ik vind het nog steeds een held, maar sinds wanneer mag je in Robinson op en neer naar het ziekenhuis zonder de expeditie te moeten verlaten??

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #98 Gepost op: 15-10-2010, 13:38:05 »
is volgens mij vorig jaar ook gebeurd, als ik me goed herinner?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Sugar
« Reactie #99 Gepost op: 15-10-2010, 14:33:39 »
Enerzijds verbaast mij dit ook wel. Anderzijds is het maar goed ook. Anders zouden expeditieleden misschien ernstige problemen verzwijgen uit angst uit de expeditie te worden gezet.

Ik neem maar even aan dat hij in het ziekenhuis niet heeft mogen eten of douchen ofzo, want dat zou niet eerlijk zijn.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?