Auteur Topic: [Kandidaat BE] Zsofi  (gelezen 77308 keer)

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #100 Gepost op: 27-10-2010, 15:20:34 »
Zie niet in wat daar logisch aan is. Je ligt er zelf al uit, je kunt niet meer winnen, wat heb je erbij te winnen om extra vijanden te maken? Anthony had dat goed in de gaten. Ik vind het überhaupt heel stom dat je nog invloed op het verloop van het spel kunt uitoefenen terwijl je er al uitligt, dus wat mij betreft deugde dat hele element niet.
Helemaal mee eens.  ::jaja::
Erg vreemd dat terwijl je zelf zwakker bent, en eruit ligt, de macht krijgt om het spel te beinvloeden. Is dat vaker voorgekomen? Zal vast wel, maar kan het me even niet herinneren. Meestal staan de mensen die eruit liggen aan de kant.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #101 Gepost op: 27-10-2010, 15:38:50 »
Helemaal mee eens.  ::jaja::
Erg vreemd dat terwijl je zelf zwakker bent, en eruit ligt, de macht krijgt om het spel te beinvloeden. Is dat vaker voorgekomen? Zal vast wel, maar kan het me even niet herinneren. Meestal staan de mensen die eruit liggen aan de kant.
Ik kan het me ook niet herinneren, maar ik had een beetje het idee dat ze die optie hadden gekozen om het spel niet al te lang te laten duren, want in principe kan men zo iets zeer lang volhouden... En dat geeft niet de meest spectacualaire tv-beelden.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #102 Gepost op: 27-10-2010, 15:46:15 »
Alsof je het integraal moet uitzenden...  :-\\

De balkproef van de eerste jaren duurde ook ruim drieënhalf uur, geloof ik.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #103 Gepost op: 27-10-2010, 16:26:00 »
Het is natuurlijk roddel en achterklap, maar het verhaal was dat haar man verre van gecharmeerd was van zijn vrouw in ER.

Als het waar is dan moet ze blij zijn dat ze van zo'n idioot af is. Maar ik vind het eigenlijk moeilijk te geloven.
Nog even niks.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #104 Gepost op: 28-10-2010, 14:37:23 »
Een aantal forumleden vindt het superslim om complotten a la Iwein te maken, maar je ziet hoe het met hem is afgelopen....
Al moet ik toegeven dat Yin en Hans het zo wel gered hebben.

Veruit de meeste winnaars van Expeditie Robinson hebben gebruik gemaakt van allianties en ik durf ook wel te stellen dat veruit de meeste kandidaten betrokken zijn geweest bij allianties (althans indien we het fiasco van 2007 niet meerekenen). Het probleem is echter dat veel forumleden blind zijn voor de allianties van hun favorieten maar wel de vijanden van hun favorieten betichten van ‘gemeen’ spel. Saar en Regina worden hier bijvoorbeeld constant in de slachtofferrol gedrukt terwijl ook deze beide dames gewoon gebruik maken van allianties om verder te komen in het spel. Die alliantie is weliswaar uitgedund doordat Kim en Nienke zijn weggestemd en doordat Dennis en John opgegeven hebben maar dat neemt niet weg dat de wijze waarop ze het spel spelen in principe veel gelijkenissen kent met het spel van Iwein en Antony. Het grote verschil dit jaar tussen beide groepen is dat de Nederlandse deelnemers tot nu toe vooral achter de schermen opereerden terwijl veel Belgen er vrijuit over praten. Hetgeen in het verleden dikwijls andersom was. Dat Saar en Regina nu in de minderheid zijn hebben ze te danken aan Dennis en John, niet aan de Belgen. En dat Iwein het veld heeft moeten ruimen is natuurlijk geen gevolg van zijn speelwijze zoals je suggereert. Hoe dan ook, het komt erop neer dat de willekeur van de kijker vaak overheersend is, de acties van favorieten worden goedgepraat of genegeerd en de acties van de anderen worden voortdurend met argusogen bekeken en het liefst op een negatieve manier verklaard.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #105 Gepost op: 28-10-2010, 17:31:24 »
Het probleem is echter dat veel forumleden blind zijn voor de allianties van hun favorieten maar wel de vijanden van hun favorieten betichten van ‘gemeen’ spel. Saar en Regina worden hier bijvoorbeeld constant in de slachtofferrol gedrukt terwijl ook deze beide dames gewoon gebruik maken van allianties om verder te komen in het spel. Die alliantie is weliswaar uitgedund doordat Kim en Nienke zijn weggestemd en doordat Dennis en John opgegeven hebben maar dat neemt niet weg dat de wijze waarop ze het spel spelen in principe veel gelijkenissen kent met het spel van Iwein en Antony. Het grote verschil dit jaar tussen beide groepen is dat de Nederlandse deelnemers tot nu toe vooral achter de schermen opereerden terwijl veel Belgen er vrijuit over praten. Hetgeen in het verleden dikwijls andersom was. Dat Saar en Regina nu in de minderheid zijn hebben ze te danken aan Dennis en John, niet aan de Belgen. En dat Iwein het veld heeft moeten ruimen is natuurlijk geen gevolg van zijn speelwijze zoals je suggereert. Hoe dan ook, het komt erop neer dat de willekeur van de kijker vaak overheersend is, de acties van favorieten worden goedgepraat of genegeerd en de acties van de anderen worden voortdurend met argusogen bekeken en het liefst op een negatieve manier verklaard.
Je hebt ongetwijfeld gelijk dat Saar en Regina ook vast betrokken zijn geweest bij stemafspraken.Ze spelen tenslotte toch echt het spel. Waar ik moeite mee heb, is dat op het 1e eiland de nederlandse meisjes ervoor kozen om de, in hun ogen, zwakste er uit te stemmen, terwijl dat bij de belgische mannen juist andersom was. Daar werd gelijk gesproken om ze er één voor één uit te stemmen. Ze hielden er totaal geen rekening mee, dat er altijd spelwendingen komen, en dat dan enige sympathie erg handig is. En je hebt ook gelijk wat betreft favorieten, argusogen etc. Ik heb alleen nog geen enkele actie van mijn favorieten hoeven goedpraten. Volgens mij zijn degenen met wiens gedrag je je het best kan identificeren je favoriet. En ja, ik vind Zsofi dan een reuze trut als ik zie hoe ze reageert op Antony bij de laatste proef. Ze is er kennelijk van overtuigd dat zij zonder alliantie niet kan winnen. De gedachte van "schoon schip maken" na de samensmelting veel leuker.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #106 Gepost op: 28-10-2010, 18:02:33 »
Waar ik moeite mee heb, is dat op het 1e eiland de Nederlandse meisjes ervoor kozen om de, in hun ogen, zwakste er uit te stemmen, terwijl dat bij de Belgische mannen juist andersom was. Daar werd gelijk gesproken om ze er één voor één uit te stemmen. Ze hielden er totaal geen rekening mee,

Maar die afspraak is niet op het eiland gemaakt...

In hun ogen...'Elke reden is goed om iemand weg te stemmen zolang je het voor jezelf kan verantwoorden.' -Heb ik ooit een deelnemer horen zeggen  ::jaja::

Ze hielden rekening met andere zaken die naar mijn mening evengoed gegrond waren om haar eruit te stemmen...

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #107 Gepost op: 28-10-2010, 18:06:29 »
Dus jij gelooft wat er wordt gezegd dat de Nederlandse dame's vantevoren al bij elkaar waren gekomen om een complot te smeden? Ik heb daar nog geen enkel bewijs van gezien, gehoord of gelezen, behalve van een afgevallen Belg...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #108 Gepost op: 28-10-2010, 19:25:53 »
Ik vind dat ook erg ver gezocht en denk zelfs dat het de deelnemers expliciet verboden is aan anderen dat hun directe naasten te vertellen dat ze meededen. Net zoals het ze verboden is om vóór de uitzendingen al te verklappen wat er gaat gebeuren. Beide op straffe van een behoorlijke geldsom gok ik.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #109 Gepost op: 28-10-2010, 19:52:49 »
Veruit de meeste winnaars van Expeditie Robinson hebben gebruik gemaakt van allianties en ik durf ook wel te stellen dat veruit de meeste kandidaten betrokken zijn geweest bij allianties (althans indien we het fiasco van 2007 niet meerekenen). Het probleem is echter dat veel forumleden blind zijn voor de allianties van hun favorieten maar wel de vijanden van hun favorieten betichten van ‘gemeen’ spel. Saar en Regina worden hier bijvoorbeeld constant in de slachtofferrol gedrukt terwijl ook deze beide dames gewoon gebruik maken van allianties om verder te komen in het spel. Die alliantie is weliswaar uitgedund doordat Kim en Nienke zijn weggestemd en doordat Dennis en John opgegeven hebben maar dat neemt niet weg dat de wijze waarop ze het spel spelen in principe veel gelijkenissen kent met het spel van Iwein en Antony. Het grote verschil dit jaar tussen beide groepen is dat de Nederlandse deelnemers tot nu toe vooral achter de schermen opereerden terwijl veel Belgen er vrijuit over praten. Hetgeen in het verleden dikwijls andersom was. Dat Saar en Regina nu in de minderheid zijn hebben ze te danken aan Dennis en John, niet aan de Belgen. En dat Iwein het veld heeft moeten ruimen is natuurlijk geen gevolg van zijn speelwijze zoals je suggereert. Hoe dan ook, het komt erop neer dat de willekeur van de kijker vaak overheersend is, de acties van favorieten worden goedgepraat of genegeerd en de acties van de anderen worden voortdurend met argusogen bekeken en het liefst op een negatieve manier verklaard.
En in verstaanbare taal bedoel je?.....  ??? ???

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #110 Gepost op: 28-10-2010, 22:01:54 »
En in verstaanbare taal bedoel je?.....  ??? ???

Ik probeerde dus te zeggen dat Marcel in 2009 heeft gewonnen door ingrijpen van een buitenaardse beschaving, kon je dat niet opmaken uit de tekst?

Zonder gekheid: welke woorden/zinnen of uitdrukkingen begrijp je niet?
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #111 Gepost op: 29-10-2010, 00:11:19 »
Dus jij gelooft wat er wordt gezegd dat de Nederlandse dame's vantevoren al bij elkaar waren gekomen om een complot te smeden? Ik heb daar nog geen enkel bewijs van gezien, gehoord of gelezen, behalve van een afgevallen Belg...

Ik hou er rekening mee en sluit de mogelijkheid niet uit...  Ik geloof echter niet dat de 4 dames onschuldige lammetjes zijn in het spel...
 
Ik heb 1 videofragment en 3 artikels gezien waarin 4 ex-kandidaten dat beweren... 

Ter geloofwaardigheid zijn het idd allemaal Belgen, er is idd geen enkel bewijs te vinden op Nederlandse sites, behalve het interview van Iwein op de pagina van de productie...

Misschien spannen deze Belgen wel samen om hun gezicht niet te verliezen  ::hypocriet:: ::hypocriet:: ::hypocriet::

Ik vind dat ook erg ver gezocht en denk zelfs dat het de deelnemers expliciet verboden is aan anderen dat hun directe naasten te vertellen dat ze meededen. Net zoals het ze verboden is om vóór de uitzendingen al te verklappen wat er gaat gebeuren. Beide op straffe van een behoorlijke geldsom gok ik.

Daar gaat het niet om. 
Directe naasten mogen het weten maar mogen ook niets doorvertellen.  Of de partners en kinderen van de kandidaten zo'n contract moeten tekenen, weet ik niet.
« Laatst bewerkt op: 31-10-2010, 16:30:21 door reaver »

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #112 Gepost op: 29-10-2010, 00:40:33 »
Daar gaat het niet om. 
Directe naasten mogen het weten maar mogen ook niets doorvertellen.  Of de partners en kinderen van de kandidaten zo'n contract moeten tekenen, weet ik niet.

Natuurlijk gaat het daar wel om. Als je aan niemand mag vertellen dat je mee gaat doen, kun je ook niet vantevoren gezellig samen een theekransje houden en en passant (sorry; frans  ;D) een complotje smeden.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #113 Gepost op: 29-10-2010, 08:35:21 »
Volgens mij stevent deze dame recht op de winst af. ZOu wel jammer zijn want is dan wel gelijk de meest kleurloze winnaar sinds tijden.

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #114 Gepost op: 29-10-2010, 10:03:27 »
Ik hou er rekening mee en sluit de mogelijkheid niet uit...  Ik geloof echter niet dat de 4 dames onschuldige lammetjes zijn in het spel...
 
Ik heb 1 videofragment en 3 artikels gezien waarin 4 ex-kandidaten dat beweren... 



Misschien spannen deze Belgen wel samen om hun gezicht niet te verliezen  ::hypocriet:: ::hypocriet:: ::hypocriet::


Reaver kan je een link geven voor die interviews, daar ben ik wel nieuwsgierig naar!

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #115 Gepost op: 29-10-2010, 10:04:50 »
Volgens mij stevent deze dame recht op de winst af. ZOu wel jammer zijn want is dan wel gelijk de meest kleurloze winnaar sinds tijden.
Helemaal mee eens, ik vind haar helemaal niet boeien

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #116 Gepost op: 29-10-2010, 11:18:39 »
Haha, net als haar man Olivier. Die was eigenlijk ook een beetje kleurloos, maar omdat hij zo sympathiek was stevende hij toen ook rechstreeks op de overwinning af. Volgens mij was zo'n beetje iedereen in de finale van plan om voor hem te stemmen, totdat hij in het afvallersresort heel erg werd zwartgemaakt door ene Keo, waarna Derek plotseling de winnaar werd.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #117 Gepost op: 29-10-2010, 11:59:54 »
Gelukkig komt Zsofi meer aan woord, maar ze blijft nog steeds behoorlijk kleurloos. En wat mij steeds meer opvalt: ze wordt met de week moeilijker te peilen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #118 Gepost op: 29-10-2010, 13:39:08 »
Reaver kan je een link geven voor die interviews, daar ben ik wel nieuwsgierig naar!

Ze staan hier op het forum, heb je pm gestuurd...

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #119 Gepost op: 29-10-2010, 13:40:01 »
Gelukkig komt Zsofi meer aan woord, maar ze blijft nog steeds behoorlijk kleurloos.

Eens...