Auteur Topic: [Kandidaat BE] Zsofi  (gelezen 77311 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #80 Gepost op: 21-10-2010, 16:29:37 »
Het progamma is nog niet afgelopen dus Zsofie heeft nog tijd genoeg.
Ik ben het heel vaak niet eens met Hatch maar hierin heeft 'ie wel gelijk. Het lijkt mij ook niet dat als Zsofi de winnaar is, ze haar tot aan de samensmelting niet of nauwelijks in beeld zouden brengen. Dat zou ook ik niet echt geloofwaardig vinden... Een kijker wil zich toch wel met iemand kunnen identificeren, en met haar is dat gewoonweg niet mogelijk. Mocht zij werkelijk winnen, vrees ik dat dat niet echt positief voor het programma zal uitpakken. Wil zij toch winnen en dat als positief worden aangezien, dan zal ze de komende weken wel heel erg veel in beeld moeten komen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #81 Gepost op: 21-10-2010, 16:32:01 »
Ik ben het heel vaak niet eens met Hatch maar hierin heeft 'ie wel gelijk. Het lijkt mij ook niet dat als Zsofi de winnaar is, ze haar tot aan de samensmelting niet of nauwelijks in beeld zouden brengen. Dat zou ook ik niet echt geloofwaardig vinden... Een kijker wil zich toch wel met iemand kunnen identificeren, en met haar is dat gewoonweg niet mogelijk. Mocht zij werkelijk winnen, vrees ik dat dat niet echt positief voor het programma zal uitpakken. Wil zij toch winnen en dat als positief worden aangezien, dan zal ze de komende weken wel heel erg veel in beeld moeten komen...
Ik denk ook niet echt dat ze zal winnen.
Maar ik zie nog wel een kans.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #82 Gepost op: 21-10-2010, 16:49:40 »
Van voorgaande series weet ik nu weinig meer van voor de samensmelting, eigenlijk begint het voor mijn gevoel pas echt vanaf de samensmelting.

Het is logisch dat er best veel zendtijd is gegaan naar Maxim, John en Dennis, alledrie spraakmakende figuren die er nu uit liggen. De eerste afleveringen was Zsofi eigenlijk niet in beeld, de laatste 2 al wat meer. Het zou mij niet verbazen als Zsofi vanaf nu wel meer in the picture komt, en ik schrap haar zeker niet weg voor de eindoverwinning.
Keep calm and eat chocolates!

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #83 Gepost op: 21-10-2010, 21:27:05 »
Nou, Szofi heeft nu toch echt wel een aantal stemmen tegen zich gekregen bij de eilandraad. Kan me zo voorstellen dat Saar, Regina en Sebas op haar gaan stemmen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #84 Gepost op: 21-10-2010, 21:59:42 »
Zsofi begint een karakter te krijgen!
Alhoewel ik het nog geen leuk karakter vind.
Het is een vooruitgang! ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #85 Gepost op: 21-10-2010, 22:21:15 »
Nee ik ben er ook niet blij mee idd, vind haar maar wispelturig, wat wil ze nou? Antony vertrouwt ze niet echt meer, Sebastiaan vind ze minder leuk. Op wie moet die dan gaan stemmen?
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline MolX

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #86 Gepost op: 21-10-2010, 22:38:20 »
Nee ik ben er ook niet blij mee idd, vind haar maar wispelturig, wat wil ze nou? Antony vertrouwt ze niet echt meer, Sebastiaan vind ze minder leuk. Op wie moet die dan gaan stemmen?

Ik denk niet dat ze snel op Anthony gaat stemmen. Eerder Regina als ze A.(of evt Sebas, maar dat wil A miss. niet vanwege 'vrouwenmeerderheid') en Tatjana mee kan krijgen.. Sugar kon nog wel eens de 'swaying vote' worden..

Dan wordt het makkelijk.. diegene die de meeste banaantjes heeft kan zijn stem kopen..  ::tandpastasmiley::

En Martine.. tja..anyone's guess..  ::)
« Laatst bewerkt op: 21-10-2010, 22:40:40 door MolX »

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #87 Gepost op: 21-10-2010, 22:46:25 »
Tja volgens mij vind Sugar Saar en Regina wel echt oprecht lief. Denk niet dat hij snel op hen zal stemmen, maar als er echt een belgencomplot komt zal hij misschien mee doen. Al weet ik niet wat Zsofi nou gaat doen. Vind haar zo onvoorspelbaar.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #88 Gepost op: 21-10-2010, 23:34:13 »
Tja volgens mij vind Sugar Saar en Regina wel echt oprecht lief. Denk niet dat hij snel op hen zal stemmen, maar als er echt een belgencomplot komt zal hij misschien mee doen. Al weet ik niet wat Zsofi nou gaat doen. Vind haar zo onvoorspelbaar.
Zsofi gaat mee doen.
Alleen als de nederlanders eruit zijn dan gaat ze antony eruit stemmen.
Dat verwacht ik.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #89 Gepost op: 22-10-2010, 01:02:15 »
De speler in haar is opgestaan.

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #90 Gepost op: 22-10-2010, 18:13:45 »
Play on, playette. ;)

Maar je hebt wel gelijk Narya. De woorden van Sebastiaan hebben bij haar het spreekwoordelijk kwartje doen vallen. Alhoewel het ook wel te zien was met die gewichten. Aint no shame in her game.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #91 Gepost op: 25-10-2010, 02:30:35 »
maar als er echt een belgencomplot komt zal hij misschien mee doen. Al weet ik niet wat Zsofi nou gaat doen. Vind haar zo onvoorspelbaar.
Ik denk niet dat er een Belgen complot komt.
Ik kan het mishebben,
maar Iwein was als enige speler speltechnisch genoeg om dat te verzinnen.
Heel misschien dat Antony er mee komt,
maar de Belgische vrouwen zijn denk ik niet inzichtelijk genoeg om een complot op poten te zetten...
There's no show like a reality show ;)

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #92 Gepost op: 25-10-2010, 12:34:29 »
Als Antony er mee komt, dan gaat Zsofi niet mee: zij vertrouwt Antony niet meer. Maar als Tatiana er mee komt, dan wel.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #93 Gepost op: 25-10-2010, 15:54:28 »
Ik denk dat je Martine bij het bedanken van een complot ook niet zal moeten onderschatten...
Ich bin ein Bärliner!

Offline New Flame

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #94 Gepost op: 26-10-2010, 17:35:08 »
Ik denk dat Zsofi zelf wel slim genoeg is om te weten hoe ze moet stemmen, al dan niet in een complot. Ze komt goed overeen met Martine en Martine lijkt me sowieso meer iemand die geneigd is complotten te vormen.

Ik vond trouwens haar blikken naar Sebastiaan tijdens het feestmaal geweldig! Je zag dat ze heel kritisch stond tegenover Sebastiaan's praatjes over dat hij zonder twijfel in een complot zou stappen om de finale te halen. Dit zegt hij natuurlijk om zichzelf te redden en ik denk dat daarom Zsofi de volgende keer misschien op hem gaat stemmen (of op Regina). Bij de uithoudingsproef met de gewichten kon Regina duidelijk niet verdragen dat ze alle gewichtjes van Zsofi kreeg, terwijl het me nogal logisch lijkt om alle gewichtjes bij 1 of 2 personen te leggen.

Ik was blij dat in deze aflevering Zsofi meer aan bod kwam en ze toch getoond werd als een berekend persoon ipv een buitenstaander die nooit in beeld komt. Dit zal het alleen maar interessanter maken hoe de verhoudingen gaan liggen in de groep. Ik kijk uit naar de volgende aflevering!

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #95 Gepost op: 27-10-2010, 09:27:39 »
Bij de uithoudingsproef met de gewichten kon Regina duidelijk niet verdragen dat ze alle gewichtjes van Zsofi kreeg, terwijl het me nogal logisch lijkt om alle gewichtjes bij 1 of 2 personen te leggen.

 
Dat kan misschien wel logisch zijn, maar of het slim is qua sympathie winnen?
Ook Zsofi heeft vrienden nodig. Ik geloof er niks van dat alle nederlanders eruit gestemd worden. Zie ook de spoilers, of niet natuurlijk als je dat niet wil.
Een aantal forumleden vindt het superslim om complotten a la Iwein te maken, maar je ziet hoe het met hem is afgelopen....
Al moet ik toegeven dat Yin en Hans het zo wel gered hebben. maar of zij daar in heinsight zo blij mee zijn? Ik heb begrepen dat het Yin haar huwlijk heeft gekost.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #96 Gepost op: 27-10-2010, 10:20:01 »
...terwijl het me nogal logisch lijkt om alle gewichtjes bij 1 of 2 personen te leggen.

Zie niet in wat daar logisch aan is. Je ligt er zelf al uit, je kunt niet meer winnen, wat heb je erbij te winnen om extra vijanden te maken? Anthony had dat goed in de gaten. Ik vind het überhaupt heel stom dat je nog invloed op het verloop van het spel kunt uitoefenen terwijl je er al uitligt, dus wat mij betreft deugde dat hele element niet.

Offline New Flame

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #97 Gepost op: 27-10-2010, 12:35:53 »
Het was natuurlijk een venijnig onderdeel van de proef, maar persoonlijk vind ik er niets mis mee om een persoon die nauwer aan je hart ligt (Tatiana) te helpen door het een ander (Regina) moeilijker te maken. Alsof Saar haar gewichtjes eerlijk zou gaan verdelen tussen Tatiana en Regina... .

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #98 Gepost op: 27-10-2010, 13:02:42 »
Ik heb begrepen dat het Yin haar huwlijk heeft gekost.

Heel effe off topic...

Vanwaar heb je dat?
« Laatst bewerkt op: 28-10-2010, 15:11:29 door reaver »

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #99 Gepost op: 27-10-2010, 15:16:38 »
Heb dat via via van iemand van productie van ER gehoord, maar heb net ook even op haar twitter gekeken. Daar heeft ze het (want grappig genoeg twittert ze vnl in het engels) over de courtcase, en dat ze alleen met haar zoon Vicje is. Het is natuurlijk roddel en achterklap, maar het verhaal was dat haar man verre van gecharmeerd was van zijn vrouw in ER. En daar kan ik persoonlijk wel inkomen.

Verder ben ik er nog niet zo zeker van dat Saar ook al haar gewichten bij één persoon zou zetten.