Auteur Topic: [Kandidaat BE] Zsofi  (gelezen 77082 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #120 Gepost op: 29-10-2010, 13:48:09 »
ik vind haar een beetje een draaikont.
Eerst met Sebastiaan beste vriendjes zijn.
Dan Sebastiaan zwart maken maar stemmen op sugar en martine.
Complot tegen Regina maken maar wel de zwakste eruit willen hebben..
krijg geen hoogte meer van haar hoor ::ohno::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #121 Gepost op: 29-10-2010, 14:13:38 »
Natuurlijk gaat het daar wel om. Als je aan niemand mag vertellen dat je mee gaat doen, kun je ook niet vantevoren gezellig samen een theekransje houden en en passant (sorry; frans  ;D) een complotje smeden.

Allianties en stemafspraken op voorhand kan men moeilijk controleren. De kandidaten van de selecties tot de opnames werkelijk in afzondering houden is misschien een optie maar praktisch onuitvoerbaar.

Bij DSDT werden ook op voorhand afspraken gemaakt...

En nu bij de Vips... Ze krijgen misschien geen vip behandeling op het Eiland   (Al heb ik nooit geweten dat men voor de expeditie in een mooi hotel verbleef en op een luxejacht van start ging)
Ze mogen het verloop dat nog niet is uitgezonden, niet vertellen en misschien nog enkele kleine futiliteiten...  maar ik geloof niet dat er zo streng toegekeken gaat worden op de vips of ze samenkomen voor de expeditie ::ohno:  Er waren trouwens al enkele namen bekend voor de opnames moesten starten...

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #122 Gepost op: 13-11-2010, 16:59:03 »
Ik snap niet zo goed dat zij nog steeds zo makkelijk door die expeditie glijdt. Ik vind haar eigenlijk vrij onsympathiek en achterbaks. Steeds onsympathieker in elk geval.

Volgens mij zijn ze bang voor haar of zo.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #123 Gepost op: 13-11-2010, 17:03:01 »
Ik denk eerder dat de anderen haar achterbaksheid gewoon niet door hebben, en eer op bepaalde kandidaten zitten gefixeerd, zoals Sebastiaan op Tatiana of Tatiana op Saar...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #124 Gepost op: 13-11-2010, 22:21:02 »
Ik kan geen hoogte van haar krijgen. ::ohno::

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #125 Gepost op: 13-11-2010, 22:55:51 »
Ik moet haar niet omdat ze schijnbaar vindt, dat ze zelf de meest integere mens is, die maar op de aarde rondloopt, ja duh  ;D

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #126 Gepost op: 14-11-2010, 09:22:56 »
Ik denk dat zij o.a. zolang in de expeditie zit omdat Sebastiaan zich heel erg verbonden met haar voelde, en continue reclame voor haar maakt bij bv Regina. Hij zal wel van een koude kermis thuis zijn gekomen als hij achteraf ziet wat deze dame allemaal over hem te zeggen heeft.
Ik vind het een koude tante

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #127 Gepost op: 15-11-2010, 16:50:09 »
Op dit moment is zij volgens mij de meest berekenende speler die nog op het eiland zit...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #128 Gepost op: 22-11-2010, 09:32:01 »
Iedereen op het eiland noemt haar "Sjofi".  ???

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #129 Gepost op: 22-11-2010, 12:30:05 »
Iedereen op het eiland noemt haar "Sjofi".  ???

Is mij niet opgevallen, hoor. Wel dat Tatiana haar naam raar uitspreekt, maar dat komt omdat ze de Z niet normaal kan uitspreken. Nu weet ik niet of je de Z eigenlijk wel hoort uit te spreken in haar naam, maar Tatiana probeert dat wel, en dan klinkt het dus heel raar.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #130 Gepost op: 22-11-2010, 13:38:27 »
Mij wel hoor. Vooral Sebastiaan.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Rutilus

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #131 Gepost op: 22-11-2010, 17:44:30 »
Ik ben juist een fan van Zsofi, ze speelt het slim. Eerst onzichtbaar en steeds meer op de voorgrond. Ze is inderdaad heel berekend maar dat vind ik niet erg.

En over dat ze samenwerkt met Sebas( mijn andere favoriet ), geen probleem om door complotten verder te komen, meestal vinden jullie het geweldig maar nu de NL saar( ben zelf NL ) de favoriet van de meeste mensen in het geding was, stonden jullie allemaal op de tenen. Ten tweede Saar, Tatiana en Regina deden precies hetzelfde tegenover Zsofi alleen zien de meeste mensen dat niet.

Ik denk dat zij net zoveel recht heeft op die finale als de anderen.

Go Zsofi ::trots::

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #132 Gepost op: 22-11-2010, 17:51:05 »
Ik ben juist een fan van Zsofi, ze speelt het slim. Eerst onzichtbaar en steeds meer op de voorgrond. Ze is inderdaad heel berekend maar dat vind ik niet erg.

En over dat ze samenwerkt met Sebas( mijn andere favoriet ), geen probleem om door complotten verder te komen, meestal vinden jullie het geweldig maar nu de NL saar( ben zelf NL ) de favoriet van de meeste mensen in het geding was, stonden jullie allemaal op de tenen. Ten tweede Saar, Tatiana en Regina deden precies hetzelfde tegenover Zsofi alleen zien de meeste mensen dat niet.

Ik denk dat zij net zoveel recht heeft op die finale als de anderen.

Go Zsofi ::trots::
tuurlijk dat iedereen wel ziet dat regina saar en tatiana tegen zsofi een complot hadden
echter het is zsofi (en sebastiaan) die saar en tatiana weg begon te stemmen
het is meer dan logisch dat die dan op een gegeven moment zich tegen zsofi keren

De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Rutilus

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #133 Gepost op: 22-11-2010, 21:19:46 »
Ben ik met je eens, zij begonnen met het complot, maar het gaat erom dat jullie haar niet(minder) mogen omdat ze een complot had samen met Sebas, terwijl ik dat gewoon normaal vind. In bijna ieder seizoen zijn er complotten maar daar wordt het normaal gevonden tenzij het tegen de favoriet is. Dan vind iedereen het erg onfatsoenlijk en gemeen.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #134 Gepost op: 22-11-2010, 21:34:34 »
Ik denk dat zij net zoveel recht heeft op die finale als de anderen.


Daar gaat het toch helemaal niet om? En wat is recht hebben op winnaar worden van ER?
Je zult je moeten bewijzen, geluk hebben, tactiek, god weet wat nog meer. Maar ik zal blij zijn als ik haar kan uitzwaaien.   ;D

Verdrietig omdat ze stemmen tegen kreeg, ja duh. Ze deed zelf precies hetzelfde, dat kun je ook zeuren noemen.
Verder geen N versus B aub, want ik ben zeker een fan van Tatiana tegenwoordig en Sebastiaan hoeft voor mij niet zo nodig.  :)

Offline Rutilus

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #135 Gepost op: 22-11-2010, 21:42:14 »
Met recht, bedoelde ik dat ik het even veel gun als de andere, terwijl de meest hier haar alleen maar afkraken. En saar ophemelen

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #136 Gepost op: 22-11-2010, 22:16:40 »
Met recht, bedoelde ik dat ik het even veel gun als de andere, terwijl de meest hier haar alleen maar afkraken. En saar ophemelen

Ik hemel Saar niet op iig, zij kan ook mopperen, nou menselijk toch? Maar Zsofi moet ik niet nee, sorry, Tatiana ligt me dan weer wel tegenwoordig, het zal ongetwijfeld ergens aan liggen.  ;)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #137 Gepost op: 22-11-2010, 23:25:15 »
Met recht, bedoelde ik dat ik het even veel gun als de andere, terwijl de meest hier haar alleen maar afkraken. En saar ophemelen
dat afkraken zal wel een reden hebben ::).
ieder zijn favoriet.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Katyblue

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #138 Gepost op: 22-11-2010, 23:37:55 »
Ik vind Zsofi soms echt te erg  ::pinokkio::
Dan zit ze weer met Tatiana te roddelen 'haar vriendin op het eiland' dat Sebastiaan iemand is die het spelletje achterbaks speelt en hij gevaarlijk is.
En even later zit ze met Sebastiaan bezig over Tatiana dat ze de zwakste is van allemaal  ::)
Vond het wel grappig dat ze zei tijdens het pinnen spel :p
''Ik was geschrokken dat Tatiana een pin bij mij stak, een klap in mijn gezicht''
Terwijl ze gewoon net ervoor er een bij haar stak XD
en niet te vergeten al die keren ervoor dat ze al op haar stemde

En zeker toen ze met Sebastiaan alleen was en ze bezig waren over dat het echt niet kunnen zou zijn als Tatiana de laatste belg zou zijn, en dat ze er eigenlijk al meteen uit had moeten liggen, zelfs al doet Tatiana al het onmogelijke in de expeditie het eerste beeld van haar krijgen en willen ze gewoon niet veranderen. Terwijl ze 'vind ik persoonlijk' toch wel veel veranderd is tegenover het begin










































« Laatst bewerkt op: 22-11-2010, 23:43:52 door Katyblue »

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat BE] Zsofi
« Reactie #139 Gepost op: 23-11-2010, 09:09:22 »
Dat ik Zsofi niet zo mag, heeft ook niks met complotten te maken, hoor.