Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Saar  (gelezen 177941 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #380 Gepost op: 14-11-2010, 01:50:56 »
nou ja  :\'(
als Saar fan wil ik hier over saar praten in het saar topic i.p.v over vorige series die ik niet heb gezien ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #381 Gepost op: 14-11-2010, 02:02:41 »
Ik heb het een aantal keren gekeken indertijd Reaver en Carl cq John spoorden in die afleveringen niet. Ok je kunt er iets anders van maken, maar ik blijf bij wat ik vind.

Carl en John vochten dat oordeel helemaal niet eerlijk aan, nee dat was lelijk, en dat zal nooit mooi worden.

Je vergeet het belangrijkste element waardoor de opstand is door ontstaan en dan ga jij naar mij met de vinger wijzen dat ik er iets anders van maak?  ::niet-ok::

Hoe hadden ze volgens jou dit 'eerlijk' moeten aanpakken zonder dat er iemand van dat kamp de dupe werd van Esther haar immuniteit?


Tijd voor de poppetjes om uit te rukken ::)

 ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic:: ::ontopic::

duidelijk? ::rofl::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
*


* Kan als 'schokkend' geïnterpreteerd worden.  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 14-11-2010, 02:04:47 door reaver »

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #382 Gepost op: 14-11-2010, 09:01:39 »
Ik vind eigenlijk dat er nogal met 2 maten wordt gemeten. Wanneer iemand die hier op het forum niet goed ligt zich scherp uitlaat (Iwein of Sergio) dan wordt diegene afgebrand, wanneer Saar over een grens gaat (iig over mijn grens) dan wordt dat goedgepraat...
Dat ben ik niet met je eens. Ik ( en ik denk meer mensen) heb iwein of Sergio nooit afgebrand op hun uitlatingen, maar wel op hun gedrag.
En het feit dat Saar goed ligt hier, heeft zij door haar eigen (kennelijk veel sympathiekere) gedrag tijdens ER bewerkstelligt. Daardoor heeft zij begrip gekweekt voor haar uitlating.

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #383 Gepost op: 14-11-2010, 09:04:45 »

 de Nederlandse vrouwen en hun achterban hier op het forum de Immuniteit van Sergio niet 'eerlijk' vonden...
Ik heb de Nederlandse vrouwen niet één keer horen verklaren dat ze de immuniteit van Sergio niet eerlijk vonden. Wel dat ze blij zouden zijn als die ophield, zodat ze op de in hun ogen zwakste konden stemmen.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #384 Gepost op: 14-11-2010, 13:21:56 »
Dat ben ik niet met je eens. Ik ( en ik denk meer mensen) heb iwein of Sergio nooit afgebrand op hun uitlatingen, maar wel op hun gedrag.
En het feit dat Saar goed ligt hier, heeft zij door haar eigen (kennelijk veel sympathiekere) gedrag tijdens ER bewerkstelligt. Daardoor heeft zij begrip gekweekt voor haar uitlating.

Een uitlating hangt naar mijn gevoel nog altijd sterk gekoppeld aan gedrag... Zover ik vernomen heb heeft ze geen 'Jules de la Tourette'-syndroom. ;D

Ik merk vooral op dat Saar hier goed ligt bij de jongere Nederlandse generatie (met enkele uitzonderingen), als ik hoor wat mijn vrienden en kennissenkring van haar vinden... laat het me zo stellen dat ik nog netjes ben over haar.

Ik heb de Nederlandse vrouwen niet één keer horen verklaren dat ze de immuniteit van Sergio niet eerlijk vonden. Wel dat ze blij zouden zijn als die ophield, zodat ze op de in hun ogen zwakste konden stemmen.

Letterlijk voor de camera niet, nochtans in de biecht van jou engeltje Saar nadat Kim werd weggestemd heeft ze minstens 3 keer '(on)eerlijk' in de mond genomen dat beduiding had op zaken die een gevolg hadden van Sergio's immuniteit.  ::vergroot::





« Laatst bewerkt op: 14-11-2010, 13:30:52 door reaver »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #385 Gepost op: 14-11-2010, 14:52:53 »
haha nee de oude sluwe belgen zijn tegen saar :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #386 Gepost op: 14-11-2010, 14:55:43 »


Ik merk vooral op dat Saar hier goed ligt bij de jongere Nederlandse generatie (met enkele uitzonderingen), als ik hoor wat mijn vrienden en kennissenkring van haar vinden... laat het me zo stellen dat ik nog netjes ben over haar.

Aangezien niemand op dit forum zijn leeftijd vermeldt, lijkt me dat moeilijk te beoordelen.
In mijn omgeving is iedereen van jong tot oud juist zeer positief over Saar. Maar daar trek ik ook geen subjectieve conclusies uit. Ik kan me wel voorstellen dat Saar in Nederland populairder is dan in Belgie. Daar is Zsofi misschien heel populair....
« Laatst bewerkt op: 14-11-2010, 14:59:24 door Sprien, Reden: quote uit verkeerde bericht toegevoegd »

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #387 Gepost op: 14-11-2010, 15:18:48 »
Aangezien niemand op dit forum zijn leeftijd vermeldt, lijkt me dat moeilijk te beoordelen.
In mijn omgeving is iedereen van jong tot oud juist zeer positief over Saar. Maar daar trek ik ook geen subjectieve conclusies uit. Ik kan me wel voorstellen dat Saar in Nederland populairder is dan in Belgie. Daar is Zsofi misschien heel populair....

Overdrijven is ook een kunst.  Niet 'iedereen' verbergt zijn leeftijd in z'n profiel zoals jij...

Subjectiviteit is 1 van de sleutelpunten wat reality aantrekkelijk maakt...

Ik heb geen zicht op de populariteit van Szofi van heel België,  ik neem echter een ruime kennissenkring als referentie en die zijn merendeels ook niet echt fan van Szofi...

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #388 Gepost op: 14-11-2010, 16:14:29 »
Nouja Saar komt ook van tmf hea...
Daar kijken ook meer jongeren naar dan ouderen.
Dan heeft ze misschien al wel een streepje voor.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #389 Gepost op: 14-11-2010, 17:50:38 »
en ik vind Zsofi aardiger als Saar. En dat heeft niets met mijn leeftijd te maken.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #390 Gepost op: 14-11-2010, 18:33:50 »
Je vergeet het belangrijkste element waardoor de opstand is door ontstaan en dan ga jij naar mij met de vinger wijzen dat ik er iets anders van maak?  ::niet-ok::

Hoe hadden ze volgens jou dit 'eerlijk' moeten aanpakken zonder dat er iemand van dat kamp de dupe werd van Esther haar immuniteit?


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
*


* Kan als 'schokkend' geïnterpreteerd worden.  ::rofl::

dit is niet ok ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #391 Gepost op: 14-11-2010, 21:01:21 »
Zover ik vernomen heb heeft ze geen 'Jules de la Tourette'-syndroom. ;D

Jules, oké...  :-X

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #392 Gepost op: 14-11-2010, 21:49:24 »
Je vergeet het belangrijkste element waardoor de opstand is door ontstaan en dan ga jij naar mij met de vinger wijzen dat ik er iets anders van maak?  ::niet-ok::

Hoe hadden ze volgens jou dit 'eerlijk' moeten aanpakken zonder dat er iemand van dat kamp de dupe werd van Esther haar immuniteit?


Ik zal binnenkort nog eens kijken Reaver, ik wilde je niets verwijten of met mijn vinger naar je wijzen, maar nou ze kon echt niets goed doen bij die twee in mijn opinie dan. Maar ik kom er op terug, ok?  ::sorry::

edit: Je spoiler heb ik verwijderd in mijn quote, vond dat niet echt nodig of aardig of ...
« Laatst bewerkt op: 14-11-2010, 22:28:24 door pepim »

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #393 Gepost op: 14-11-2010, 21:51:28 »
als Saar fan wil ik hier over saar praten in het saar topic i.p.v over vorige series die ik niet heb gezien ::)

Sorry voor het offtopic  ::hug::
Ik ben nog steeds voor Saar overigens, ik vind haar zo dapper!  ::bravo::

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #394 Gepost op: 15-11-2010, 22:46:03 »
Oké nu ik het incident eigenlijk gezien heb, sta ik nog steeds achter mijn gedachten. Saar's uitroep was volkomen gerechtvaardigd (of toch op z'n minst grotendeels) en Zsofi had niet moeten overreageren. Wie kaatst moet de bal verwacthen.

Maar goed, zolang Saar haar duel wint (en aangezien niemand haar daar kan saboteren, zijn haar kansen reëel) ben ik gelukking. Zij in haar eentje redt dit seizoen van een ondermaatse anti-climax, and ook al wil ik niet dat ze wint (Assertiviteit en nogal een-dimensionaal pro-strength =/= Robinsonwaardig), wil ik wel dat ze zo ver mogelijk geraakt. Dus, GO SAAR!
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #395 Gepost op: 16-11-2010, 18:09:36 »
Maar goed, zolang Saar haar duel wint (en aangezien niemand haar daar kan saboteren, zijn haar kansen reëel) ben ik gelukking.
Het wordt lastig, maar sabottage kan toch wel. Als je weet wat iemands zwakke arm is, moet je zorgen dat die persoon met die arm moet gaan leunen tegen de paal... Ik weet immers zeker dat ik met mijn rechterarm vele malen langer zou kunnen blijven leunen dan met mijn linker, dus als  je de kans hebt...
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #396 Gepost op: 16-11-2010, 18:14:15 »
Het wordt lastig, maar sabottage kan toch wel. Als je weet wat iemands zwakke arm is, moet je zorgen dat die persoon met die arm moet gaan leunen tegen de paal... Ik weet immers zeker dat ik met mijn rechterarm vele malen langer zou kunnen blijven leunen dan met mijn linker, dus als  je de kans hebt...
hebben de kandidaten daar dan invloed op?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #397 Gepost op: 16-11-2010, 18:26:36 »
hebben de kandidaten daar dan invloed op?
Dat weet ik natuurlijk niet, maar mocht dat wel het geval zijn, kun je daar toch iets mee doen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #398 Gepost op: 16-11-2010, 19:12:38 »
Dat weet ik natuurlijk niet, maar mocht dat wel het geval zijn, kun je daar toch iets mee doen!
ik denk zelf namelijk niet dat de kandidaten dat zo maar even kunnen uitkiezen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #399 Gepost op: 16-11-2010, 20:56:52 »
ik denk zelf namelijk niet dat de kandidaten dat zo maar even kunnen uitkiezen.
Dat lijkt me ook niet, ik neem aan dat iedereen een paal toegewezen krijgt.
Verder kijk ik gewoon uit naar donderdag! De vorige proef is hier op dit forum zo eindeloos uitgesponnen, ik ben er wel klaar mee. Ik vond haar reactie begrijpelijk, ik krijg totaal niet het idee dat Saar slecht ligt bij haar eilandgenoten, maar dat het gewoon lekker makkelijk was. Maar misschien is het wel anders. Zij gaf een in mijn ogen begrijpelijke reactie, dat het wel effe binnen kwam om onverwacht de sjaak te zijn. Zij schakelde weer en ging verder met de expeditie, en ik kijk ook weer met plezier uit naar het vervolg.