Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Saar  (gelezen 177793 keer)

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #400 Gepost op: 17-11-2010, 09:49:26 »
Het wordt lastig, maar sabottage kan toch wel. Als je weet wat iemands zwakke arm is, moet je zorgen dat die persoon met die arm moet gaan leunen tegen de paal... Ik weet immers zeker dat ik met mijn rechterarm vele malen langer zou kunnen blijven leunen dan met mijn linker, dus als  je de kans hebt...

Ongeacht welke plek je krijgt toebedeeld, je kunt toch altijd met zowel links als rechts leunen? Ligt eraan welke kant je op kijkt.

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #401 Gepost op: 17-11-2010, 11:06:34 »
Ik denk dat ze camera technisch niet toegestaan werden om zelf te kiezen welke kant ze opkeken..
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #402 Gepost op: 18-11-2010, 15:01:33 »
Jammer dat Hatch na het vertrek van Iwein hier nauwelijks nog is geweest, want dit zou hij wel weten te appreciëren, lijkt mij!

Ik wordt gemist! Wat fijn om te horen!  ::tandpastasmiley::

Een kwestie van meestal geen tijd hebben om donderdag de aflevering te bekijken en daardoor constant achterlopen.  :\'( (gisteren dus weer de laatste aflevering gezien)

Ik vond deze uitspraak wel wat ver gaan. Frustratie ok, maar dat ze zich zo laat kennen is opmerkelijk. Het was desondanks wel een interessant stukje tv natuurlijk. Saar heeft blijkbaar nog steeds niet door hoe het spel gespeeld moet worden. Deze opmerking en haar constante gehamer op het feit dat ze zo veel werk verzet in het kamp bevestigen dat. Ik vind haar nog steeds vrij pathetisch en daar ben ik nogal allergisch voor.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #403 Gepost op: 18-11-2010, 15:03:37 »
Ik gok dat hij in slaap is gevallen!

Ik kan inderdaad niet zeggen dat dit seizoen na de samensmelting spannender is geworden. Ik heb hoogstens wat meer respect voor Regina gekregen, omdat zij het spel wel degelijk erg goed lijkt te spelen. Dat dacht ik eerder ook al maar het wordt nu telkens bevestigd. Ze zou alleen Saar los moeten knippen.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #404 Gepost op: 18-11-2010, 15:04:54 »
In Nederland is "hoeren" momenteel net zoiets als "shit" of "k#t".

Niet in het Nederland waar ik woon hoor.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #405 Gepost op: 18-11-2010, 15:09:27 »
Waarom vindt iedereen het zo'n knappe prestatie van haar?

Ze viel als eerste af! Hoezo is dat een prestatie? *doesnotcompute*
« Laatst bewerkt op: 18-11-2010, 15:17:03 door Hatch »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #406 Gepost op: 18-11-2010, 15:38:59 »
Waarom vindt iedereen het zo'n knappe prestatie van haar?

Ze viel als eerste af! Hoezo is dat een prestatie? *doesnotcompute*
Je zou eigenlijk moeten weten hoelang ze allemaal hebben gehangen, zodat je zou kunnen vergelijken hoe goed ze eigenlijk was...
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #407 Gepost op: 18-11-2010, 16:09:05 »
Je zou eigenlijk moeten weten hoelang ze allemaal hebben gehangen, zodat je zou kunnen vergelijken hoe goed ze eigenlijk was...
met wel 18 kilo! terwijl ze zelf maar 45 weegt
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #408 Gepost op: 18-11-2010, 16:15:11 »
Dat bedoelde ik, als je weet hoe lang ze elk hebben gehangen, kun je mooi vergelijken!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #409 Gepost op: 18-11-2010, 17:25:40 »
met wel 18 kilo! terwijl ze zelf maar 45 weegt
ja,is dus maar 63!
Lijkt mij niet heel veel: 63. Voor jou misschien wel,maar is hele tijd geleden dat ik dat was ;D

ps welkom terug Hatch, heerlijk weer eens een ander geluid te horen.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #410 Gepost op: 18-11-2010, 17:47:46 »
ja,is dus maar 63!
Lijkt mij niet heel veel: 63. Voor jou misschien wel,maar is hele tijd geleden dat ik dat was ;D

ps welkom terug Hatch, heerlijk weer eens een ander geluid te horen.
ik bedoel de verhouding tussen lichaamsgewicht en de extra gewichten.

ps: schulz heeft me nu wel genoeg gehoord ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #411 Gepost op: 19-11-2010, 00:34:21 »
ik bedoel de verhouding tussen lichaamsgewicht en de extra gewichten.

ps: schulz heeft me nu wel genoeg gehoord ;D

Waarom het relateren aan haar eigen gewicht? Zijn je armen sterker als je zelf zwaarder weegt? Ik denk het niet.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #412 Gepost op: 19-11-2010, 10:24:37 »
Waarom het relateren aan haar eigen gewicht? Zijn je armen sterker als je zelf zwaarder weegt? Ik denk het niet.

Als je zwaarder bent, dan is je gewicht verdeeld over je hele lijf. Dat is niet te vergelijken met al het gewicht gebundeld op één plek. Dat lijkt me eerlijk gezegd niet zo'n ingewikkelde...

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #413 Gepost op: 19-11-2010, 10:45:47 »
Als je zwaarder bent, dan is je gewicht verdeeld over je hele lijf. Dat is niet te vergelijken met al het gewicht gebundeld op één plek. Dat lijkt me eerlijk gezegd niet zo'n ingewikkelde...

Mja, maar ook voor iemand die zwaarder weegt, is een extra gewicht van 18 kilo, gebundeld op één plaats, net zo moeilijk.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #414 Gepost op: 19-11-2010, 10:55:20 »
Wat Hoosh zegt.  ::jaja::

18 kilo is 18 kilo en dat is voor iedereen even zwaar. Alleen hadden de zwaardere kandidaten vanaf het begin al meer kilo's te omhoog te houden.
Je beenspieren zijn er wel op berekend dat ze altijd meer gewicht omhoog moeten houden, maar een zwaarder iemand heeft volgens mij gee sterkere armspieren. Wel is het volgens mij zo dat het voor een lichter en kleiner iemand gemakkelijker is een goede houding aan te nemen. Lenigheid speelt hierbij ook een grote rol.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #415 Gepost op: 19-11-2010, 11:09:12 »
Iemand die zwaarder heeft heeft toch gewoonlijk ook meer spiermassa?
Wat kinderachtig als mensen hier een case proberen te bouwen dat het niet zwaar was voor Saar.
Je hoeft geen fan te zijn, maar beweren dat het niet zwaar is als er 40% van je lichaamsgewicht aan je wordt gehangen, is echt bullshit. Natuurlijk is dat in verhouding zwaarder dan als het bv maar 10% van je gewicht is. Een Sebastiaan heeft toch gewoon meer kracht?
Ik vond dat Saar gisteren opnieuw toonde dat ze een bijter is. maar de niet-Saar fans zullen hier ook wel weer een theorie verzinnen waarom het niet sterk was.
Prima dat zij dit keer niet naar duel hoeft. Go Saar  ::bravo::

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #416 Gepost op: 19-11-2010, 11:11:31 »
Ze zou alleen Saar los moeten knippen.
Daar heeft Regina zelf kennelijk geen enkele behoefte aan...

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #417 Gepost op: 19-11-2010, 11:11:53 »
Mja, maar ook voor iemand die zwaarder weegt, is een extra gewicht van 18 kilo, gebundeld op één plaats, net zo moeilijk.

Maar er was dus niemand die 18 kg hoefde te dragen in dit geval. Alleen Saar. De rest had minder.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #418 Gepost op: 19-11-2010, 11:58:57 »
Jaaa, niemand heeft ooit ontkend dat 18 kg veel is. Alleen werd door D*N gezegd

met wel 18 kilo! terwijl ze zelf maar 45 weegt

Waarna werd tegengesproken dat haar gewicht hierbij wat uitmaakte. Dat het zelfs eerder een voordeel dan een nadeel is. Sebastiaan weegt immers zónder die gewichten al meer en moest dat gewicht dus vanaf het begin omhoog houden.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #419 Gepost op: 19-11-2010, 12:11:00 »
Ik vond het een beetje flauwekul dat Saar zo moeilijk deed dat Sebastiaan haar de brief niet gunde. Ze had net een verblijf in een luxe resort achter de rug. Dus het leek mij op zich wel te rechtvaardigen dat Sebastiaan voor Zsofi koos, die nog helemaal niet zo'n prijs heeft gewonnen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.