Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Saar  (gelezen 177752 keer)

Offline BalkanPower

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #420 Gepost op: 19-11-2010, 12:43:43 »
Ik vond het een beetje flauwekul dat Saar zo moeilijk deed dat Sebastiaan haar de brief niet gunde. Ze had net een verblijf in een luxe resort achter de rug. Dus het leek mij op zich wel te rechtvaardigen dat Sebastiaan voor Zsofi koos, die nog helemaal niet zo'n prijs heeft gewonnen.

Mee eens. Vond het alleen triest om te zien hoe hij aan het "twijfelen" was wie de brief moest krijgen, terwijl hij allang wist wie de brief zou krijgen. Je zag ook Zsofi en haar glimlach om haar hoofd toen sebas won, dat ze een brief verwachtte.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #421 Gepost op: 19-11-2010, 13:09:21 »
Ik vond het een beetje flauwekul dat Saar zo moeilijk deed dat Sebastiaan haar de brief niet gunde. Ze had net een verblijf in een luxe resort achter de rug. Dus het leek mij op zich wel te rechtvaardigen dat Sebastiaan voor Zsofi koos, die nog helemaal niet zo'n prijs heeft gewonnen.
Hoezo dat ze moeilijk deed.
Alleen meteen naar de proef vertelde ze dat ze teleurgesteld was.
En op de eilandraad vroeg Eddy erna, dus zo moeilijk deed ze helemaal niet.
There's no show like a reality show ;)

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #422 Gepost op: 19-11-2010, 14:25:55 »
Iemand die zwaarder heeft heeft toch gewoonlijk ook meer spiermassa?
Wat kinderachtig als mensen hier een case proberen te bouwen dat het niet zwaar was voor Saar.

Kinderachtig dat sommigen het een wereldprestatie maken. Saar heeft met die proef best goed gedaan, maar als een ander net zo veel extra gewicht had gekregen, had die het net zo zwaar gekregen. Beetje minder door een Saarbril heen kijken, en eerlijk blijven.

Je hoeft geen fan te zijn, maar beweren dat het niet zwaar is als er 40% van je lichaamsgewicht aan je wordt gehangen, is echt bullshit. Natuurlijk is dat in verhouding zwaarder dan als het bv maar 10% van je gewicht is. Een Sebastiaan heeft toch gewoon meer kracht?

en tegelijkertijd is Sebastiaan ook veel langer, waardoor het moeilijker is om een goede grip te krijgen.

Ik vond dat Saar gisteren opnieuw toonde dat ze een bijter is. maar de niet-Saar fans zullen hier ook wel weer een theorie verzinnen waarom het niet sterk was.
Prima dat zij dit keer niet naar duel hoeft. Go Saar  ::bravo::

Gisteren deed ze het goed. Alleen jammer dat ze automatisch verwachtte dat ze mee mocht delen in de prijs. Dit nadat ze al gedeeld had in een luxe resort. Komt niet heel erg sympathiek over.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #423 Gepost op: 19-11-2010, 14:42:24 »
Eerlijk gezegd vond ik het ook nergens op slaan dat Saar leek te vinden meer recht op een brief te hebben dan de anderen. Tweede zijn is in dit verband hetzelfde als laatste zijn en bovendien had ze net een beloning gehad. Trouwens: Regina had toch ook niet Anthony meegenomen (die tweede werd)? Daar heb ik haar niet over gehoord ;)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #424 Gepost op: 19-11-2010, 15:26:43 »
Eerlijk gezegd vond ik het ook nergens op slaan dat Saar leek te vinden meer recht op een brief te hebben dan de anderen. Tweede zijn is in dit verband hetzelfde als laatste zijn en bovendien had ze net een beloning gehad. Trouwens: Regina had toch ook niet Anthony meegenomen (die tweede werd)? Daar heb ik haar niet over gehoord ;)
::jaja:: vind het ook een eerlijke keuze van sebastiaan...
ookal ben ik tegen zsofi :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #425 Gepost op: 19-11-2010, 17:37:13 »
Saar heeft nooit gezegd dat ze meer recht had op een brief. Ze hoopte dat Sebastiaan haar zou kiezen. Dat je na keihard je best te hebben gedaan en op het nippertje verloren te hebben wat sneller emotioneel bent vind ik begrijpelijk.
Als Eddy het  aan iemand anders had gevraagd hadden die waarschijnlijk hetzelfde gereageerd. Na 3,5 week daar zit iedereen er wel doorheen. Belangrijker dat je je zelf weer bij elkaar pakt.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #426 Gepost op: 19-11-2010, 19:01:04 »
Eerlijk gezegd vond ik het ook nergens op slaan dat Saar leek te vinden meer recht op een brief te hebben dan de anderen. Tweede zijn is in dit verband hetzelfde als laatste zijn en bovendien had ze net een beloning gehad. Trouwens: Regina had toch ook niet Anthony meegenomen (die tweede werd)? Daar heb ik haar niet over gehoord ;)

Daar heb je wel een punt Starry dat is waar, want Saar en Sebastiaan hebben ook niet echt een hele goede band tenminste dat vind ik hij heeft meer met Regina en Zsofi helaas.!

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #427 Gepost op: 19-11-2010, 19:17:52 »
Saar heeft nooit gezegd dat ze meer recht had op een brief. Ze hoopte dat Sebastiaan haar zou kiezen. Dat je na keihard je best te hebben gedaan en op het nippertje verloren te hebben wat sneller emotioneel bent vind ik begrijpelijk.
Als Eddy het  aan iemand anders had gevraagd hadden die waarschijnlijk hetzelfde gereageerd. Na 3,5 week daar zit iedereen er wel doorheen. Belangrijker dat je je zelf weer bij elkaar pakt.

Dat mag je begrijpelijk vinden, maar ik begrijp het niet;-) Zelfs een dag later werd ze er nog emotioneel van, dat Sebastiaan 'er niet op had gelet wie de proef goed gespeeld had'. Nogmaals: de vorige keer, toen Regina haar koos, was dat geen issue. Ik vond in ieder geval dat ze er niet meer recht op had dan de anderen.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #428 Gepost op: 19-11-2010, 23:03:29 »
Dat mag je begrijpelijk vinden, maar ik begrijp het niet;-) Zelfs een dag later werd ze er nog emotioneel van, dat Sebastiaan 'er niet op had gelet wie de proef goed gespeeld had'. Nogmaals: de vorige keer, toen Regina haar koos, was dat geen issue. Ik vond in ieder geval dat ze er niet meer recht op had dan de anderen.

Ok iedereen mag emotioneel worden en mopperen alleen Saar niet? Ok ik vat hem.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #429 Gepost op: 20-11-2010, 00:04:01 »
Volgens mij worden bepaalde uitspraken hier een beetje vergroot...
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #430 Gepost op: 20-11-2010, 10:03:20 »
Saar had zeker geen "recht"op de brief, maar dan mag ze het toch wel jammer vinden? Saar wordt er hier op afgerekend dat ze dat ze dat hardop zegt en van haar hart geen moordkuil maakt. Sommige mensen op dit forum vinden dat zelfs pathetisch.
Een groot gezelschap vindt dat echter helemaal niet.Zie de twitter #expeditie robinson. Lekker dat ze in de finaleronde zit!

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #431 Gepost op: 20-11-2010, 10:07:24 »
Ok iedereen mag emotioneel worden en mopperen alleen Saar niet? Ok ik vat hem.

uit je antwoord blijkt wel dat je het niet snapt.

Ze ging er vanuit dat er naar prestatie werd gekeken, dit terwijl dat bij de vorige proef niet werd gebeurd (goh, toen mocht ze meedelen).
Daar komt nog eens bij dat ze net een luxe proef mee heeft mogen delen.
Je moet niet alles willen.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #432 Gepost op: 20-11-2010, 10:50:45 »
uit je antwoord blijkt wel dat je het niet snapt.

Ze ging er vanuit dat er naar prestatie werd gekeken, dit terwijl dat bij de vorige proef niet werd gebeurd (goh, toen mocht ze meedelen).
Daar komt nog eens bij dat ze net een luxe proef mee heeft mogen delen.
Je moet niet alles willen.

Jawel ik snap het wel, en dat ben ik wel met je eens, maar niet het punt dat ze niet mag mopperen, snap je wat ik bedoel?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #433 Gepost op: 20-11-2010, 18:39:44 »
Jawel ik snap het wel, en dat ben ik wel met je eens, maar niet het punt dat ze niet mag mopperen, snap je wat ik bedoel?
Saar baalt waarschijnlijk net zo hard als regina en tatiana alleen saar sprak er echt over.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #434 Gepost op: 20-11-2010, 22:12:28 »
Saar baalt waarschijnlijk net zo hard als regina en tatiana alleen saar sprak er echt over.

Ja dat klopt.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #435 Gepost op: 25-11-2010, 22:02:54 »
Ik hoop zo dat Saar die proef wint.
Bij sommige uitspraken van haar had ik echt het idee dat ze de proef zou winnen.
Maar als Sebastiaan of Regina aan het woord kwam dacht ik weer 'misschien gaat Saar toch niet winnen'.
Jammer dat ze van die balk af lazerde,
maar ze stond al meteen heel wankel toen die tweede balk eraf ging.
There's no show like a reality show ;)

Offline Wiebenik

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #436 Gepost op: 25-11-2010, 23:45:43 »
Saar wint de proef!!! Ze gooit bij de eerste poging de vuurbal in de wok met benzine. En zo staat Saar naast (helaas) Tatjiana, oke ze wint veel proeven, maar als zij ooit echt alleen op een eiland zit denk ik niet dat ze dat zal overleven. imo. En Saar verdiend het om in de finale te staan, net als Regina en Sebas een beetje minder uch uch (w*t **n B*lg*n sl*mb*l)
Het spel is niet voor niets tussen NL en B. Zij tegen Wij, dus niet heulen met de vijand.

Saar en Tatiana , Saar wint!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #437 Gepost op: 26-11-2010, 02:39:49 »
Of je iets minder dom wilt lullen met je NL tegen B. Dank u.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #438 Gepost op: 26-11-2010, 11:05:37 »
ik denk niet dat Saar de finale haalt, misschien verdiend ze het, maar dat doen regina en sebas ook, juist doordat ze laten zien dat saar gaat goeien lijkt mij dat ze het juist niet wint
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #439 Gepost op: 26-11-2010, 13:05:03 »
Saar je gooit die vuur in die korf hoor  ::rofl:: ::rofl::
SAAR MOET WINNEN!!!!!