Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Saar  (gelezen 177177 keer)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #40 Gepost op: 14-09-2010, 19:36:00 »
Na afloop van afl.2 in de trailer voor aflevering 3 zegt ze: "Als ze een beetje hersens hebben dan weten ze dat het ook niet slim is"  -wellicht gaat het over de 4-way vote naar Kim

Maar met die uitspraak zet ze zichzelf ook wel een beetje te kijk want hoe ga je de mannen ervan overtuigen dat er geen (tegen)complot is van de vrouwen? 

Buiten de naïeve Sugar, die trouwens opgevangen had dat er intern bij de bitches from hell een paar stemmen richting kim gingen, zitten deze dames met 3 mannen met goed tactisch inzicht en mensenkennis. 

Het zou ook de keuze van Kim als target verantwoorden, daar de mannen dachten dat de meerderheid van het kamp haar weg wilde stemmen


Offline BramSko

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #41 Gepost op: 14-09-2010, 20:03:42 »


Maar met die uitspraak zet ze zichzelf ook wel een beetje te kijk want hoe ga je de mannen ervan overtuigen dat er geen (tegen)complot is van de vrouwen? 


Door te zeggen dat Iwein veruit de zwakste deelnemer is (op Sergio na dan), niets uitvoert en in de proeven samen met Sergio de zwakke schakel vormt waardoor de kans groter is dat zij proeven verliezen.

Ik vind het vrij logisch dat iedereen van de dames zelfs zonder overleg op Iwein stemt.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #42 Gepost op: 14-09-2010, 20:45:50 »
Door te zeggen dat Iwein veruit de zwakste deelnemer is (op Sergio na dan), niets uitvoert en in de proeven samen met Sergio de zwakke schakel vormt waardoor de kans groter is dat zij proeven verliezen.

Ik vind het vrij logisch dat iedereen van de dames zelfs zonder overleg op Iwein stemt.


Die mening delen de heren ook over Kim dat zij de zwakste was (van de dames)en die mening hadden de dames zelf ook, althans lieten ze dat Sugar weten.

De mannen komen er tenminste openlijk voor uit voor de camera terwijl ik meer en meer de indruk krijg dat de Nederlandse vrouwen meer bezig zijn om hun imago te redden voor de camera en meer erachter bezig zijn met het echte spel...


Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #43 Gepost op: 14-09-2010, 21:53:45 »
Nee die indruk krijg ik helemaal niet.
Ze hebben allemaal op de zwakste schakel gestemd, dat is Iwein nou eenmaal.
Kim als zwakste betitelen vind ik vreemd.
Zij was degene die met het idee voor het vlot kwam en je ziet haar constant aan het werk.
Ik denk niet dat de dames een complot hadden, omdat het niet eens nodig is.
De zwakste schakel is meer dan overduidelijk..
There's no show like a reality show ;)

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #44 Gepost op: 14-09-2010, 22:24:45 »
Ik krijg die indruk ook helemaal niet..

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #45 Gepost op: 14-09-2010, 23:47:10 »
Iwein en Sergio zijn duidelijk de zwakste schakels en dat hebben ze zelf ook wel door. Bij Nederlandse de vrouwen zitten gewoon helemaal geen zwakke schakels. Wat op zich best bijzonder is. Ik vind het ook volkomen geloofwaardig dat die vrouwen allemaal zonder overleg op dezelfde hebben gestemd.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #46 Gepost op: 14-09-2010, 23:54:17 »
Bij Nederlandse de vrouwen zitten gewoon helemaal geen zwakke schakels. Wat op zich best bijzonder is.



Niet kunnen relativeren vind ik in dit spel een grotere zwakte dan fysiek niet kunnen meedraaien...

We zullen zien wat de komende afleveringen ons zullen brengen ;)
« Laatst bewerkt op: 14-09-2010, 23:59:27 door reaver »

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #47 Gepost op: 15-09-2010, 00:14:24 »


Niet kunnen relativeren vind ik in dit spel een grotere zwakte dan fysiek niet kunnen meedraaien...

We zullen zien wat de komende afleveringen ons zullen brengen ;)

Ik had misschien moeten zeggen: nog geen zwakke schakels. Feit is dat ze allemaal hard werken, persoonlijkheid hebben en voor hun mening durven uitkomen. Het zijn stuk voor stuk dames waar je wel wat aan hebt. Tot dusver vind ik dat er geen duidelijke zwakke schakel bij zit.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #48 Gepost op: 15-09-2010, 00:35:32 »
Ik had misschien moeten zeggen: nog geen zwakke schakels. Feit is dat ze allemaal hard werken, persoonlijkheid hebben en voor hun mening durven uitkomen. Het zijn stuk voor stuk dames waar je wel wat aan hebt. Tot dusver vind ik dat er geen duidelijke zwakke schakel bij zit.

Daar kan ik me beter in vinden  ;)

Maar het is ook zo dat al deze positieve punten hen ook even snel de kop kan kosten als ze weigeren om alle facetten het spel te (be)spelen. 

Het zijn stuk voor stuk dames waar je wel wat aan hebt. Tot dusver vind ik dat er geen duidelijke zwakke schakel bij zit.

Behalve transparantie in het stemgedrag dus ook geen 'betrouwbare' alliantie-partner(s) Want daar doen ze voor de camera openlijk afstand van ;)

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #49 Gepost op: 15-09-2010, 09:20:24 »
Reaver, hoe kom je er bij dat Sugar heeft opgevangen dat er bij de dames ook een paar stemmen richting Kim zouden gaan? Dat heb ik niet gezien...en dat bleek ook niet zo te zijn. Je weet trouwens nooit of de meisjes off-camera wel een stemafspraak hebben gemaakt, maar aangezien ze niet op Sergio konden stemmen, was Iwein de logische keuze.Ik blijf erbij dat de belgische mannen hun eigen glazen voor de toekomst ingooien door zich zo onsympathiek op te stellen.Als ze nu een proef verliezen, en Sergio heeft nog steeds immuniteit, gaan de mannen inderdaad aan het langste eind trekken, maar dat blijft dan natuurlijk niet zo.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #50 Gepost op: 15-09-2010, 11:36:05 »
Reaver, hoe kom je er bij dat Sugar heeft opgevangen dat er bij de dames ook een paar stemmen richting Kim zouden gaan? Dat heb ik niet gezien...en dat bleek ook niet zo te zijn.

Tegen het einde van de aflevering, net voor de stemming roept Iwein de mannen samen om te vragen om een front te vormen, daarin zegt Sugar dat hij denkt dat ze niet op Iwein gaan stemmen omdat de dames over kim 'denken'...  ::vergroot::

Kijk hier eens op 0:42:20 (Ik weet niet of het ook rond deze tijd is op 'Aflevering gemist' via RTL )
« Laatst bewerkt op: 15-09-2010, 22:48:35 door reaver »

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #51 Gepost op: 16-09-2010, 20:54:24 »
Wat een zeur is die Saar zeg, bah!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #52 Gepost op: 16-09-2010, 21:06:01 »
Geweldig die Saar. Speelt het spel prima, zeg.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #53 Gepost op: 16-09-2010, 21:38:57 »
Wat een zeur is die Saar zeg, bah!
helaas, helaas maar hatch heeft hier een keer wel gelijk. Wat een zeur over oneerlijk. Heb je dan nog nooit een aflevering gezien van ER, Saar???
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #54 Gepost op: 16-09-2010, 21:43:28 »
helaas, helaas maar hatch heeft hier een keer wel gelijk. Wat een zeur over oneerlijk. Heb je dan nog nooit een aflevering gezien van ER, Saar???
Goh, je veranderd je mening in een half uur tijd.. lekker standvastig.
Ik vind haar nog altijd een sterke speelster.
En ook slim van haar om haar frustraties niet uit te spreken tegen de groep.
There's no show like a reality show ;)

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #55 Gepost op: 16-09-2010, 21:45:18 »
En ook slim van haar om haar frustraties niet uit te spreken tegen de groep.

Wel jammer dat haar 24/7 chagrijnige blik het een beetje verraad.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #56 Gepost op: 16-09-2010, 21:47:34 »
Goh, je veranderd je mening in een half uur tijd.. lekker standvastig.
nee, maar ik vind het wel suf dat je het over oneerlijk gaat hebben. want ze kent het spel. en dit wegstemmen heeft niets met eerlijkheid te maken. vandaar deze kleine aanmerking op saar. verder vind ik haar ook sterk.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #57 Gepost op: 16-09-2010, 21:52:55 »
Ik krijg bij haar wel het gevoel dat we naar een winnaar kijken.

Ben benieuwd wat ze na de herindeling van stemafspraken vindt.
Nog even niks.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #58 Gepost op: 16-09-2010, 21:56:43 »
Ze mag best een beetje zeuren.
Zou ik ook gedaan hebben op dat moment.
Ik bedoel als er geen herindeling zou komen dan waren ze sowieso verloren.
Dan heb je ook zo iets van...ik verzet hier veel werk, maar ik weet zeker dat of ik of nienke of regina eruit gaat.
waarschijnlijk beurt ze volgende aflevering weer op!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #59 Gepost op: 16-09-2010, 22:01:52 »
Ze mag best een beetje zeuren.
Zou ik ook gedaan hebben op dat moment.
Ik bedoel als er geen herindeling zou komen dan waren ze sowieso verloren.
Dan heb je ook zo iets van...ik verzet hier veel werk, maar ik weet zeker dat of ik of nienke of regina eruit gaat.
waarschijnlijk beurt ze volgende aflevering weer op!

Onzin. Ze speelt het spel niet, ze wil alleen maar met haar vriendinnetjes op het eiland zitten. Tsja, niet raar dat de mannen daar geen zin in hebben, die willen namelijk wel het spel spelen (althans Sergio, Iwein & Antony wel). Ze heeft het echt alleen aan zichzelf te wijten.