Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Saar  (gelezen 177182 keer)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #60 Gepost op: 16-09-2010, 22:03:49 »
Dan heb je ook zo iets van...ik verzet hier veel werk, maar ik weet zeker dat of ik of nienke of regina eruit gaat.
waarschijnlijk beurt ze volgende aflevering weer op!
okay, dan mag ze van jou even zeuren, maar belangrijker is dat ze daarna maar iets ging bedenken om abthony of sugar over te halen.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #61 Gepost op: 16-09-2010, 22:04:52 »
Onzin. Ze speelt het spel niet, ze wil alleen maar met haar vriendinnetjes op het eiland zitten. Tsja, niet raar dat de mannen daar geen zin in hebben, die willen namelijk wel het spel spelen (althans Sergio, Iwein & Antony wel). Ze heeft het echt alleen aan zichzelf te wijten.
Dat zeg ik niet.
nee, ze heeft het niet slim gespeeld.

Ik zeg dat als ik in diezelfde situatie had gezeten ook zou gaan zeuren.
en Dat is dus helemaal niet zo raar in die situatie.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #62 Gepost op: 16-09-2010, 22:09:37 »
Ik zeg dat als ik in diezelfde situatie had gezeten ook zou gaan zeuren.
en Dat is dus helemaal niet zo raar in die situatie.

Ja, dat is het dus wel.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #63 Gepost op: 16-09-2010, 22:10:39 »
Ja, dat is het dus wel.
Dat is jou mening.
Ik zou dat niet zo raar vinden, maarja dat ben ik hea ::hypocriet::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #64 Gepost op: 16-09-2010, 22:12:40 »
Het is heel simpel: als je niet de moeite neemt om het spel te spelen moet je ook niet gaan zeuren als je verliest.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #65 Gepost op: 16-09-2010, 22:13:50 »

Ik zou dat niet zo raar vinden, maarja dat ben ik hea ::hypocriet::.
+ 1
There's no show like a reality show ;)

Offline Chocolade

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #66 Gepost op: 16-09-2010, 22:16:46 »
Weer een topper deze aflevering. ::love::
Al mag ze van mij wel de volgende aflevering meer in ''opstand'' komen tegenover Sergio enzo.  ::trots::

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #67 Gepost op: 16-09-2010, 22:19:47 »
Het was slim van haar om niet in opstand te komen,
dan was de volgende keer eruit gestemd.
Maar nu ze weet dat er een herindeling is en geen imuniteit meer voor Sergio hoop ik inderdaad ook dat ze meer van zich afbijt.
« Laatst bewerkt op: 17-09-2010, 17:39:28 door Sprien, Reden: taalgebruik »
There's no show like a reality show ;)

Offline Shamrock

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #68 Gepost op: 16-09-2010, 22:47:00 »
Het is heel simpel: als je niet de moeite neemt om het spel te spelen moet je ook niet gaan zeuren als je verliest.
Ben ik niet met je eens. De één wil het spel eerlijk spelen en met hard werken z'n plaats veilig stellen. De ander hecht hier minder waarde aan en stemt tactisch zodat hij/zij in de expeditie blijft. Het één is niet beter dan het ander. Saar is van het eerste type en heeft vanuit haar standpunt alle recht om te "zeuren". Ik vind het persoonlijk wel van karakter getuigen, maar daar zal jij anders over denken...

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #69 Gepost op: 16-09-2010, 22:48:29 »
Ben ik niet met je eens. De één wil het spel eerlijk spelen en met hard werken z'n plaats veilig stellen. De ander hecht hier minder waarde aan en stemt tactisch zodat hij/zij in de expeditie blijft. Het één is niet beter dan het ander. Saar is één van het eerste type en heeft vanuit haar standpunt alle recht om te "zeuren". Ik vind het persoonlijk wel van karakter getuigen, maar daar zal jij anders over denken...
+1
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #70 Gepost op: 16-09-2010, 22:52:15 »
Ben ik niet met je eens. De één wil het spel eerlijk spelen en met hard werken z'n plaats veilig stellen. De ander hecht hier minder waarde aan en stemt tactisch zodat hij/zij in de expeditie blijft. Het één is niet beter dan het ander. Saar is van het eerste type en heeft vanuit haar standpunt alle recht om te "zeuren". Ik vind het persoonlijk wel van karakter getuigen, maar daar zal jij anders over denken...
+2
There's no show like a reality show ;)

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #71 Gepost op: 16-09-2010, 22:59:22 »
Ga je nou elke keer als je het hebt over Sergio op een negatieve manier refereren aan zijn gewicht? We weten nu wel dat je een hekel hebt aan mensen met overgewicht hoor.

Ik vind ook niets aan Sergio, hij doet niets en parasiteert op zijn leiderschap en dat heeft niets met zijn overgewicht te maken. Dat gezang van hem is vreselijk, mensenlief. Ik zag Saar al (terecht in mijn opinie dan) kijken. Gelukkig is die hem in deze aflevering ontnomen. ::tandpastasmiley::


Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #72 Gepost op: 16-09-2010, 23:28:06 »
Ben ik niet met je eens. De één wil het spel eerlijk spelen en met hard werken z'n plaats veilig stellen. De ander hecht hier minder waarde aan en stemt tactisch zodat hij/zij in de expeditie blijft. Het één is niet beter dan het ander. Saar is van het eerste type en heeft vanuit haar standpunt alle recht om te "zeuren". Ik vind het persoonlijk wel van karakter getuigen, maar daar zal jij anders over denken...

Jouw definitie van eerlijk is van toepassing op het echte leven maar niet op een spel, derhalve is het echt onzin.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #73 Gepost op: 16-09-2010, 23:36:31 »
Jouw definitie van eerlijk is van toepassing op het echte leven maar niet op een spel, derhalve is het echt onzin.
nee, wat jij hier allemaal zegt is onzin.
Mensen mogen hun mening hebben dat ze het liefst eerlijk spelen.
Dat jij het spel anders opvat betekend niet dat iemand die het zo opvat fout is.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #74 Gepost op: 16-09-2010, 23:42:00 »
nee, wat jij hier allemaal zegt is onzin.
Mensen mogen hun mening hebben dat ze het liefst eerlijk spelen.
Dat jij het spel anders opvat betekend niet dat iemand die het zo opvat fout is.


Ja, dat betekent het wel. De stelling is: het is oneerlijk dat Kim eruit is want de vrouwen werkten harder dan de mannen en daarom heeft Saar recht om te zeuren.

Als dat daadwerkelijk oneerlijk zou zijn dan zouden de regels van het spel wel dusdanig in elkaar zitten dat iets dergelijks niet kan gebeuren.

Het is dus niet oneerlijk en derhalve heeft Saar niet het recht om te zeuren dat het oneerlijk is. Want dat is het gewoon niet. Dat ze er van baalt, prima dat snap ik, maar dan had ze maar beter haar best moeten doen om iets anders voor elkaar te krijgen.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #75 Gepost op: 16-09-2010, 23:46:59 »
Ja, dat betekent het wel. De stelling is: het is oneerlijk dat Kim eruit is want de vrouwen werkten harder dan de mannen en daarom heeft Saar recht om te zeuren.

Als dat daadwerkelijk oneerlijk zou zijn dan zouden de regels van het spel wel dusdanig in elkaar zitten dat iets dergelijks niet kan gebeuren.

Het is dus niet oneerlijk en derhalve heeft Saar niet het recht om te zeuren dat het oneerlijk is. Want dat is het gewoon niet. Dat ze er van baalt, prima dat snap ik, maar dan had ze maar beter haar best moeten doen om iets anders voor elkaar te krijgen.
Het is een mening!!!
uugh laat maar, geen discussie mogelijk.
ik ga maar es slapen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Shamrock

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #76 Gepost op: 17-09-2010, 00:21:30 »
Ja, dat betekent het wel. De stelling is: het is oneerlijk dat Kim eruit is want de vrouwen werkten harder dan de mannen en daarom heeft Saar recht om te zeuren.

Als dat daadwerkelijk oneerlijk zou zijn dan zouden de regels van het spel wel dusdanig in elkaar zitten dat iets dergelijks niet kan gebeuren.

Het is dus niet oneerlijk en derhalve heeft Saar niet het recht om te zeuren dat het oneerlijk is. Want dat is het gewoon niet. Dat ze er van baalt, prima dat snap ik, maar dan had ze maar beter haar best moeten doen om iets anders voor elkaar te krijgen.
Binnen de regels van het spel is dit natuurlijk toegestaan. Maar dan mag iemand toch nog steeds van mening zijn dat het niet terecht is dat iemand wordt weggestemd? Jij vindt dat zeuren, ik niet.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #77 Gepost op: 17-09-2010, 00:39:24 »
Binnen de regels van het spel is dit natuurlijk toegestaan. Maar dan mag iemand toch nog steeds van mening zijn dat het niet terecht is dat iemand wordt weggestemd? Jij vindt dat zeuren, ik niet.

Het ging over oneerlijkheid. Saar was aan het zeuren dat ze het oneerlijk vond en was bezig om de dames in de slachtofferrol te plaatsen. Of je het terecht vind of niet is inderdaad een mening. Ik vind het volledig terecht dat Kim er uit is maar dat het oneerlijk zou zijn is werkelijk waar onzin.

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #78 Gepost op: 17-09-2010, 01:03:22 »
Ik weet niet hoor dat zeuren zie ik niet zo bij Saar, ze zegt één keer in de camera dat ze het niet eerlijk vindt. Zet zich er vervolgens over heen en zegt dat ze wilt winnen dus niks aan de groep wilt laten merken.. Dit vind ik toch echt van karakter getuigen, ze heeft nu op een harde manier geleerd hoe het spel gespeeld kan worden. Hopen dat ze hier van leert..

Als er toch een dame weg zou moeten had ik liever Nienke zien vertrekken, ik vind Kim toch een stuk kleurrijker en interessanter om naar te kijken.

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #79 Gepost op: 17-09-2010, 09:00:33 »
Ik vind Saar totaal niet zeuren. Hoezo: ze wil met haar vriendinnetjes op het eiland blijven? Als die mannen zich anders opgesteld hadden zouden de meisjes ook niet zo van hun én hun stemgedrag balen. En dat Saar "het spel niet speelt" vind ik ook onzin: de een doet dat met gekonkel, en de ander is het liefst zo lang mogelijk eerlijk.Als je alle aspecten die een Robinson nodig heeft op een rij zet: overleven qua kamp en voedsel zoeken, sociaal zijn, je inzetten bij de proeven, én het spel tactisch spelen, vind ik dat Saar aan de eerste drie fantastisch voldoet, en het 4e gaan we nog zien. Ik denk dat de dames wel geprobeerd hebben om Anthony aan te spreken. Je ziet hem het moeilijk hebben.
Nee hoor, Saar is nog steeds top, vind ik!