Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Saar  (gelezen 177747 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #80 Gepost op: 17-09-2010, 11:45:25 »
Onzin. Ze speelt het spel niet, ze wil alleen maar met haar vriendinnetjes op het eiland zitten. Tsja, niet raar dat de mannen daar geen zin in hebben, die willen namelijk wel het spel spelen (althans Sergio, Iwein & Antony wel). Ze heeft het echt alleen aan zichzelf te wijten.
Gelukkig lopen daar de meningen over uiteen... Zo ver ik me kan herinneren heeft ze nooit gezegd alleen maar met haar vriendinnetjes te willen overblijven. Zou jij ook niet zo kijken als jij je uit de naad werkt en een paar mannen zitten alleen maar op hun luie achterwerk te zaniken over de vrouwen? En daarbij, Sergio en Iwein weten ook wat zuur kijken is...
Trouwens, waarom zie jij ER alleen maar als het spel zoals jij het ziet.  Tuurlijk, 'complotjes' is een deel van het spel, maar ook de spellen zelf, en vooral ook het overleven op het eiland zijn belangrijke onderdelen van het spel dat Expeditie Robinson heet. In de 'complotjes' zijn de heren de absolute top, en daar kunnen de vrouwen nog wat van leren. In de spellen doen Anthony en Sugar nog wel redelijk mee, maar bij het overleven op het eiland heb ik alleen Anthony het nodige zien doen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #81 Gepost op: 17-09-2010, 16:54:09 »
Gelukkig lopen daar de meningen over uiteen... Zo ver ik me kan herinneren heeft ze nooit gezegd alleen maar met haar vriendinnetjes te willen overblijven. Zou jij ook niet zo kijken als jij je uit de naad werkt en een paar mannen zitten alleen maar op hun luie achterwerk te zaniken over de vrouwen? En daarbij, Sergio en Iwein weten ook wat zuur kijken is...

Tuurlijk zou ik balen, maar tegelijkertijd had ik er alles aan gedaan om een betere positie te veroveren, iets wat Saar dus niet gedaan heeft.

Citaat
Trouwens, waarom zie jij ER alleen maar als het spel zoals jij het ziet.  Tuurlijk, 'complotjes' is een deel van het spel, maar ook de spellen zelf, en vooral ook het overleven op het eiland zijn belangrijke onderdelen van het spel dat Expeditie Robinson heet. In de 'complotjes' zijn de heren de absolute top, en daar kunnen de vrouwen nog wat van leren. In de spellen doen Anthony en Sugar nog wel redelijk mee, maar bij het overleven op het eiland heb ik alleen Anthony het nodige zien doen...

Het is vrij simpel, ik ben een liefhebber van Survivor, dat is precies hetzelfde spel als ER. In Survivor worden stemafspraken en alliances gezien als de normaalste zaak van de wereld en bijna elke kandidaat doet daar aan mee vanaf dag 1. Als iedereen er aan meedoet dan krijg je dus een onderling 'gevecht' voor positie, dat is een sociaal aspect van het spel en dat 'gevecht' dat elke week weer anders verloopt levert geweldige TV op. Mijn hoop is dat dat bij ER ook eens gebeurt. Af en toe heb je mensen die dat doen, zoals Yin en Hans en nu Sergio en Iwein en daar ben ik ontzettend blij mee. Of ik die mensen nou persoonlijk wel of niet leuk vind is irrelevant, het gaat om het amusement wat ze me geven. Ik heb helemaal geen interesse om te kijken naar mensen die ik allemaal heel aardig vind en die harmonieus ergens samenleven. Als ik dat wil dan vraag ik wel of mijn vrienden langskomen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #82 Gepost op: 17-09-2010, 17:26:20 »

Ik heb helemaal geen interesse om te kijken naar mensen die ik allemaal heel aardig vind en die harmonieus ergens samenleven. Als ik dat wil dan vraag ik wel of mijn vrienden langskomen.
dus je vrienden zijn saai ::rofl::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #83 Gepost op: 17-09-2010, 17:46:47 »
dus je vrienden zijn saai ::rofl::.

Je mag even uitleggen hoe je die conclusie hebt getrokken.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #84 Gepost op: 17-09-2010, 18:24:16 »
Je mag even uitleggen hoe je die conclusie hebt getrokken.
je vind een harmonieuse samenleving op het eiland saai.
er moet wat gebeuren volgens jou.
en dan zeg je: dan kan ik net zogoed mn vrienden uitnodigen.
harmonieus=saai.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #85 Gepost op: 17-09-2010, 18:49:43 »
je vind een harmonieuse samenleving op het eiland saai.
er moet wat gebeuren volgens jou.
en dan zeg je: dan kan ik net zogoed mn vrienden uitnodigen.
harmonieus=saai.

Harmonieus = saai wanneer je naar een spelprogramma als ER kijkt ja.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #86 Gepost op: 17-09-2010, 19:33:11 »
Harmonieus = saai wanneer je naar een spelprogramma als ER kijkt ja.
tja, je maakte een verglijking.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #87 Gepost op: 17-09-2010, 19:45:49 »
tja, je maakte een verglijking.

Die jij vervolgens uit de context haalde.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #88 Gepost op: 17-09-2010, 20:09:29 »
En weer verder over Saar :) !

Vond haar bij TMF altijd zo'n stuitermeisje maar valt me tot nu toe erg mee. Sterker nog.. na drie afleveringen is ze wel één van mn favorieten ::ok::
The sun came up and reality set in.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #89 Gepost op: 17-09-2010, 20:17:18 »
En weer verder over Saar :) !

Vond haar bij TMF altijd zo'n stuitermeisje maar valt me tot nu toe erg mee. Sterker nog.. na drie afleveringen is ze wel één van mn favorieten ::ok::
Ze beheerst zichzelf goed.
Ze probeert problemen te voorkomen en het werkt.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #90 Gepost op: 17-09-2010, 20:50:17 »
ja goede tactiek, niets doen en nu al één vriendin kwijt ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #91 Gepost op: 18-09-2010, 08:55:03 »
ja goede tactiek, niets doen en nu al één vriendin kwijt ;)
Nou nou, ik vind "niets doen" niet op zijn plaats. Je ziet toch dat de meisjes proberen met Anthony en Sugar de kloof te overbruggen.
Die twee zijn gewoon teveel onder de invloed van Iwein en Sergio. En als die niet toehappen, blijft Sergio met zijn doorslaggevende stem de dienst uitmaken. Ik vind dat nogal veel kritiek op meisjes die het naar mijn mening met veel inzet doen. En....ER is geen Survivor.
Laten we maar afwachten wat er verder gebeurt. Saar, Regina en Nienke lijken me geen types die zich als lammetjes naar de slachtbank laten leiden. Ik blijf vinden dat Saar het met haar 23 jaar opmerkelijk goed doet

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #92 Gepost op: 18-09-2010, 10:49:42 »
er stond ook een ;) 
Ik ben ook wel blij met Saar, mag van mij nog een tijdje blijven :D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #93 Gepost op: 18-09-2010, 12:09:46 »
Het komt wel goed... volgende week een herindeling en gene immuniteiten meer... alle kansen liggen weer open, ook voor 'onze' Saar ::ok::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #94 Gepost op: 19-09-2010, 09:35:55 »
Ik persoonlijk verheug me op de herindeling! Van wat ik in de voorstukjes zie wordt het niet bepaald een proef die Iwein en Sergio erg gaat bevallen...nou maar hopen dat kamp Noord ook ziet dat het 2 lapswanzen zijn. Van mij mag Sergio er wel inblijven want hij zorgt wel voor lekker veel vuur.( niet letterlijk  ::rofl::)
Ik zeg: Go Saar, Go Regina  ::bravo::

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #95 Gepost op: 20-09-2010, 13:06:26 »
Saar.  ::love::

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #96 Gepost op: 20-09-2010, 13:29:06 »
Ik persoonlijk verheug me op de herindeling! Van wat ik in de voorstukjes zie wordt het niet bepaald een proef die Iwein en Sergio erg gaat bevallen...

Als we het dan toch over de 'eerlijkheid' in het spel hebben...

Is zo'n proef de ideale maatstaf op te bepalen in wel kamp je zit?
Vollere mensen moeten veel meer uitgraven eer ze onder die balk kunnen ::vergroot::


Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #97 Gepost op: 20-09-2010, 15:10:31 »
Het is vrij simpel, ik ben een liefhebber van Survivor, dat is precies hetzelfde spel als ER. In Survivor worden stemafspraken en alliances gezien als de normaalste zaak van de wereld en bijna elke kandidaat doet daar aan mee vanaf dag 1. Als iedereen er aan meedoet dan krijg je dus een onderling 'gevecht' voor positie, dat is een sociaal aspect van het spel en dat 'gevecht' dat elke week weer anders verloopt levert geweldige TV op. Mijn hoop is dat dat bij ER ook eens gebeurt. Af en toe heb je mensen die dat doen, zoals Yin en Hans en nu Sergio en Iwein en daar ben ik ontzettend blij mee. Of ik die mensen nou persoonlijk wel of niet leuk vind is irrelevant, het gaat om het amusement wat ze me geven. Ik heb helemaal geen interesse om te kijken naar mensen die ik allemaal heel aardig vind en die harmonieus ergens samenleven. Als ik dat wil dan vraag ik wel of mijn vrienden langskomen.
Ik vind ok dat stemafspraken erbij horen! En dat levert inderdaad meer amusement op dan mensen die zonder iets te zeggen of te doen met elkaar op een eiland leven. Echter, naast die afspraken, zal je toch ook enige vorm van opverleving moeten tonen. Een programma met alleen maar allianties en geen overleving, zal ook zeker saai gaan worden. En als het aan Sergio en Iwein zou liggen dan zou het voor hun alleen maar hierom draaien...
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #98 Gepost op: 20-09-2010, 16:19:21 »
Als we het dan toch over de 'eerlijkheid' in het spel hebben...

Is zo'n proef de ideale maatstaf op te bepalen in wel kamp je zit?
Vollere mensen moeten veel meer uitgraven eer ze onder die balk kunnen ::vergroot::


Ja daar kan de productie niets aan doen.
Ze hadden van te voren op een diët kunnen gaan toch.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Saar
« Reactie #99 Gepost op: 20-09-2010, 16:19:43 »
Ik vind ok dat stemafspraken erbij horen! En dat levert inderdaad meer amusement op dan mensen die zonder iets te zeggen of te doen met elkaar op een eiland leven. Echter, naast die afspraken, zal je toch ook enige vorm van opverleving moeten tonen. Een programma met alleen maar allianties en geen overleving, zal ook zeker saai gaan worden. En als het aan Sergio en Iwein zou liggen dan zou het voor hun alleen maar hierom draaien...
+1
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human