Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Sebastiaan  (gelezen 76649 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Sebastiaan
« Reactie #120 Gepost op: 21-10-2010, 21:46:18 »
Sebastiaan krijgt het voor het eerst moeilijker.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MolX

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Sebastiaan
« Reactie #121 Gepost op: 21-10-2010, 21:50:10 »
Slim om je hele tactiek uit de boeken te doen. Zo vertrouwt niemand je nog.  :-X

Nee dat snap ik ook niet zo.. overmoedig?? En dat mannenonderonsje waarin hij ineens gaat fraterniseren met de Belgische mannen omdat ze nu in de minderheid zijn oid..  ???
Waar gaat dat over.. had hij verwacht met John en Dennis eea te kunnen gaan bestieren ofzo..?

Beetje jammer dat de 'gun' factor hem wat naar het hoofd lijkt te zijn gestegen..  ::)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Sebastiaan
« Reactie #122 Gepost op: 21-10-2010, 21:51:13 »
Ik krijg een beetje het idee dat hij het zichzelf vooral erg gunt en denkt dat de anderen dat ook doen.  ::schaam::
Nog even niks.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Sebastiaan
« Reactie #123 Gepost op: 21-10-2010, 21:54:35 »
Ik snapte ook echt niet wat ie daar aan het doen was. Misschien had ie teveel gedronken ofzo?  ;D Nu raakt hij zijn maatje Zsofi kwijt en dan heb je idd dikke kans dat nu één voor één de Nederlanders eruit gestemd gaan worden. Anders had hij Zsofi nog wel over kunnen halen om op iemand anders te stemmen denk ik.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Sebastiaan
« Reactie #124 Gepost op: 21-10-2010, 21:55:40 »
Ik snapte ook echt niet wat ie daar aan het doen was. Misschien had ie teveel gedronken ofzo? ;D

Dat idee had ik wel, de filter leek 'opeens' verdwenen te zijn.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [Kandidaat Nl] Sebastiaan
« Reactie #125 Gepost op: 21-10-2010, 21:56:39 »
Ongelofelijk inderdaad, als je gebruik wil maken van de gunfactor kan je beter niet openlijk praten over alle tactische overwegingen die er in je hoofd omgaan.
Volgens mij zei hij dat juist in een biecht, maar is het als een soort voice-over in de uitzending gemonteerd.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Sebastiaan
« Reactie #126 Gepost op: 21-10-2010, 22:02:04 »
Volgens mij zei hij dat juist in een biecht, maar is het als een soort voice-over in de uitzending gemonteerd.

Ik doelde op het moment aan de eettafel. Sebastiaan begon toen opeens openlijk over allerlei tactische overwegingen te praten. Hetgeen er in resulteerde dat Zsofi Sebastiaan met andere ogen ging bekijken.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline MolX

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Sebastiaan
« Reactie #127 Gepost op: 21-10-2010, 22:14:12 »
Ik doelde op het moment aan de eettafel. Sebastiaan begon toen opeens openlijk over allerlei tactische overwegingen te praten. Hetgeen er in resulteerde dat Zsofi Sebastiaan met andere ogen ging bekijken.

Tja.. Het kan zeker een effect geweest zijn van de plotselinge overdaad aan eten en drinken (er wordt althans voor de inmiddels 2e keer meen ik gesuggereerd - en in de biecht door Sebas na de 'gun' episode ook bevestigd) dat hij wel van een gezellig drankje houdt.
Misschien realiseert hij zich dat achteraf ook.. in ieder geval lijken de spanningen wat op te lopen tussen hem en Zsofi dus misschien komt er een nieuw complot aan tussen Sebas, Regina (die op wraak zint voor de zandzakproef) en Saar tegen Zsofi..  ???

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Sebastiaan
« Reactie #128 Gepost op: 22-10-2010, 01:04:30 »
Ik verbaasde me ook over deze plotselinge openheid van Sebastiaan. Zal vast met de alcohol te maken hebben gehad.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Sebastiaan
« Reactie #129 Gepost op: 22-10-2010, 01:07:43 »
Het was puur de drank, dat durf ik wel te wedden. In elk geval een tactische blunder, want volgens mij had niemand daarvoor z'n bedenkingen bij hem. Nu bewijst hij zichzelf geen dienst.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat Nl] Sebastiaan
« Reactie #130 Gepost op: 22-10-2010, 11:06:02 »
Ik denk ook dat het met de drank te maken had, die plotselinge loslippigheid. Zonde, want verder lijkt hij tactisch wel goed bezig te zijn (irritaties verbergen etc.).
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Sebastiaan
« Reactie #131 Gepost op: 22-10-2010, 11:45:59 »
Hij heeft zich verluld.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Sebastiaan
« Reactie #132 Gepost op: 22-10-2010, 12:13:15 »
Hij heeft zich verluld.
geeft het goed weer, idd ::rofl::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat Nl] Sebastiaan
« Reactie #133 Gepost op: 22-10-2010, 13:32:15 »
Ik vrees dat hij een beetje zijn eigen graf (en die van Regina en Saar) aan het grave is...
Ich bin ein Bärliner!

Offline mirake

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Sebastiaan
« Reactie #134 Gepost op: 26-10-2010, 06:06:59 »
ik had bij de discussie wel de indruk dat er door de regie heel fel geknipt is en dat de uitspraken van sebastiaan onderdeel waren van een grotere discussie met een aantal groepsleden, zonder dat hun mening uitgebreid naar voren kwam (behalve dan heel even die van tatiana)

ik ben wel heel benieuwd hoe dit allemaal verder evolueert ::jaja::

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Sebastiaan
« Reactie #135 Gepost op: 29-10-2010, 02:39:45 »
Het is natuurlijk moeilijk inschatten op basis van een uurtje tv, maar als kijker krijg je steeds meer het idee dat hij denkt dat hij er al is. Dat kan hem nog gaan opbreken.

Verrassend overigens dat hij een stem van Sugar kreeg.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Sebastiaan
« Reactie #136 Gepost op: 29-10-2010, 08:33:09 »
Ik denk dat dat de meningsverschillen met eventuele andere kampleden nogal uitvergroot werden. Er gebeurt verder geen reet tussen de leden onderling dus moeten er een paar kleine dingen enorm uitvergroot worden. Denk dat het best meevalt met de psotie van Sebastiaan in de groep, al wordt hij niet meer zo op handen gedragen als toen.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Sebastiaan
« Reactie #137 Gepost op: 29-10-2010, 11:00:31 »
Het was overduidelijk dat de regie er deze keer alles aan deed een negatief beeld van Sebastiaan neer te zetten. Hebben ze eerder ook bij andere kandidaten gedaan en hoort er waarschijnlijk gewoon een beetje bij, maar het lag er nu wel erg dik op. Niet geloofwaardig meer.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Sebastiaan
« Reactie #138 Gepost op: 29-10-2010, 13:35:08 »
Enige ide hij een beetje tegen heeft is Zsofi.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Sebastiaan
« Reactie #139 Gepost op: 29-10-2010, 13:43:49 »
Enige ide hij een beetje tegen heeft is Zsofi.
en nog gaf zij niet haar stem aan sebastiaan. ???
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human