Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Sebastiaan  (gelezen 77063 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat Nl] Sebastiaan
« Reactie #140 Gepost op: 30-10-2010, 12:21:03 »
Waarom zou Sugar nou uiteindelijk op Sebastiaan hebben gestemd? Omdat hij niet wist op wij hij anders moest stemmen?

Offline smailie

  • Winnaar pool Eeuwige Roem 2010
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Sebastiaan
« Reactie #141 Gepost op: 30-10-2010, 12:24:10 »
Waarom zou Sugar nou uiteindelijk op Sebastiaan hebben gestemd? Omdat hij niet wist op wij hij anders moest stemmen?
Ik zou bijna denken dat hij dacht dat het positieve stemmen waren. De eerste week stemde hij ook al op zn vriendinnetje Kim ::rofl::

Offline xj900s

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Sebastiaan
« Reactie #142 Gepost op: 19-11-2010, 07:30:58 »
Ik ben geen fan van Sebastiaan. En het wordt er niet beter op.
Hij vind het wel best dat Regina en Zophie in het duel zitten. Voor hem de kans groter dat een sterke kandidaat afvalt. Komt op mij over dat hij liever in de finale staat met een zwakkere kandidaat. Jammer........

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat Nl] Sebastiaan
« Reactie #143 Gepost op: 19-11-2010, 08:38:50 »
In de proef gisteren was hij wel zeer sterk! Mar verder probeert hij steeds meer de lieve jongen uit te hangen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Sebastiaan
« Reactie #144 Gepost op: 19-11-2010, 10:11:05 »
Ik was in het begin al geen fan van hem. Toen formuleerde ik het nog als dat ik het idee had dat alles in het leven hem komt aanwaaien en dat hij puur door zijn fysiek hoog wordt ingeschat en dat hem leiderschapskwaliteiten worden toegedicht die er niet zijn. Maar toen nuanceerde ik het ook, met dat het waarschijnlijk de kift van me was. Dat laatste neem ik nu terug. Ik ben hem almaar minder gaan mogen en merk steeds meer dat hij het vanzelfsprekend lijkt te vinden dat iedereen hem de finale gunt.

Ook benoemt hij zichzelf steeds als een sterke. Gisteren was dat inderdaad het geval, maar verder heb ik daar weinig bewijs voor gezien.

Hij vind het wel best dat Regina en Zophie in het duel zitten. Voor hem de kans groter dat een sterke kandidaat afvalt. Komt op mij over dat hij liever in de finale staat met een zwakkere kandidaat. Jammer........
En dat vind ik dan weer niet meer dan logisch. Als je doel is om ER te winnen, dan is het logisch dat je probeert in de finale te komen met mensen van wie je denkt te kunnen winnen. Alleen snap ik nog steeds niet waarom hij denkt het wel te moeten afleggen tegen Zsofie en niet tegen Saar en Tatiana (van Regina snap ik het wel).
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Sebastiaan
« Reactie #145 Gepost op: 19-11-2010, 15:47:20 »

Ook benoemt hij zichzelf steeds als een sterke. Gisteren was dat inderdaad het geval, maar verder heb ik daar weinig bewijs voor gezien.
En dat vind ik dan weer niet meer dan logisch. Als je doel is om ER te winnen, dan is het logisch dat je probeert in de finale te komen met mensen van wie je denkt te kunnen winnen. Alleen snap ik nog steeds niet waarom hij denkt het wel te moeten afleggen tegen Zsofie en niet tegen Saar en Tatiana (van Regina snap ik het wel).
[/quote] omdat hij de hele tijd promoot: ik wil met de sterksten naar de finale.
En daar behoort hij niet bij. :D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline mirake

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Sebastiaan
« Reactie #146 Gepost op: 20-11-2010, 11:44:36 »
ik vind dat hij het eigenlijk al heel slim gespeeld heeft, vooral dan in het (subtiel) manipuleren van de andere kandidaten (bv martine in één van de eerste afleveringen met het oog op de eilandraad, Zsofie,...) in de vorige proeven had hij eigenlijk nooit die immuniteit nodig en dat is denk ik dan ook de reden waarom hij er niet helemaal voor ging (bv de proef die anthony won). wat niet wil zeggen dat ik hem meteen dé robinson van het seizoen vindt. als hij de finale haalt zal het in mijn ogen wel terecht zijn.

Offline Aikaturbo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Sebastiaan
« Reactie #147 Gepost op: 20-11-2010, 17:17:02 »
Viel het iemand op dat hij de laatste.. ehm.. hoe noem je zo'n ding, uit de proef, stok dan maar.
Hoe hij zijn laatste stok in zijn eigen bak stak? Dat vond ik wel een geniaal moment :)
New England? How do you call your foot? New Hand?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat Nl] Sebastiaan
« Reactie #148 Gepost op: 20-11-2010, 17:31:31 »
op tv noemde ze het een "pin"  en ja dat zag ik ook ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat Nl] Sebastiaan
« Reactie #149 Gepost op: 20-11-2010, 18:41:36 »
Viel het iemand op dat hij de laatste.. ehm.. hoe noem je zo'n ding, uit de proef, stok dan maar.
Hoe hij zijn laatste stok in zijn eigen bak stak? Dat vond ik wel een geniaal moment :)
weet je : daardoor heeft hij eigenlijk niet gewonnen...
de opdracht was: wie de laatste pin in de bak van iemand anders steekt is de winnaar!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: [Kandidaat Nl] Sebastiaan
« Reactie #150 Gepost op: 20-11-2010, 19:32:09 »
weet je : daardoor heeft hij eigenlijk niet gewonnen...
de opdracht was: wie de laatste pin in de bak van iemand anders steekt is de winnaar!

dat vond ik ook al raar... niemand gezien toen zeker?
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Sebastiaan
« Reactie #151 Gepost op: 21-11-2010, 19:51:13 »
Heb ik helemaal niet gemerkt? ;o
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Sebastiaan
« Reactie #152 Gepost op: 21-11-2010, 20:13:31 »
Volkomen terecht, die finaleplaats.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Sebastiaan
« Reactie #153 Gepost op: 2-12-2010, 09:32:48 »
Dit vond ik op één van de Belgische showbizz sites : een interview met Sebas

http://www.showbizzsite.be/nieuws/detail.asp?iImsNid=140117

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat Nl] Sebastiaan
« Reactie #154 Gepost op: 2-12-2010, 21:35:18 »
Montage of niet, het blijft een ongelofelijke blaaskaak. Ik hoop van harte dat hij het niet heeft gered in de finaleproef! Alleen al het feit dat hij zichzelf ziet als de allersterkste van de bende, en niet inziet dat de anderen even sterk al dan niet sterker kunnen zijn doet me twijfelen aan zijn mentale capaciteiten. Hij is nochtans zelf in zijn eigen praatjes gaan geloven! Naarmate het programma vorderde werd hij zelfs zwakker, minder gebrand dus zo sterk is hij nu toch ook weer niet?

Komt erbij dat hij zich al die tijd heeft gefixeerd op Tatiana, hoe hij op haar heeft zitten inhakken heeft voor mij finaal de deur dicht gedaan. Hij heeft haar totaal verkeerd ingeschat!

Uit eigen belang stemde hij dan ook nog eens op Regina terwijl hij Zsofi een zwakkere kandidate vond. Zegt genoeg toch, zodat hij later in de finale meer kans zou maken?

Hoe dan ook, moest hij in de finale staan, zal hij van een koude kermis terugkomen! In het begin gunde iedereen hem misschien wel de finale, ondertussen zal het tij (in het resort waar de ex-kampleden gezellig bijkletsen met een assortiment stevige cocktails & gefrituurde lekkernijen) dan echt wel gekeerd zijn!

Offline pepim

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Sebastiaan
« Reactie #155 Gepost op: 2-12-2010, 22:11:23 »
Gelukkig is hij geen finalist geworden, hij mag dan heel close bij het vuur in de pan gegooid hebben, maar ik was steeds blij dat het mis was. Saaie deelnemer.


Offline Forsythia

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Sebastiaan
« Reactie #156 Gepost op: 2-12-2010, 22:33:46 »
Ik ben blij dat hij die proef niet gewonnen heeft. De post van feniks zegt eigenlijk precies hoe ik over hem denk.

Online Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Sebastiaan
« Reactie #157 Gepost op: 2-12-2010, 23:19:55 »
Ik zat idd elke keer zo'n beetje te juichen als ie miste en zat elke keer van 'aaah' als Saar of Regina miste. Hij was ook zo zeker van zijn zaak dat ie zou gaan winnen.  ::niet-ok:: Gelukkig won Regina.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Sebastiaan
« Reactie #158 Gepost op: 3-12-2010, 09:18:43 »
Ik vond hem wel leuk.

En met dat inhakken op Tatiana viel het ook wel mee. Hij had gewoon een duidelijke mening, en heeft die uiteindelijk ook nog herzien.

Ik vond het mooi dat hij zo rustig bleef tijdens die laatste proef en hij toonde zich ook een goed verliezer. Ik snap niet zo goed waar hij al die negatieve reacties aan verdiend heeft.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Sebastiaan
« Reactie #159 Gepost op: 3-12-2010, 09:55:47 »
Hij had gewoon een duidelijke mening, en heeft die uiteindelijk ook nog herzien.

Dat herzien, dat vraag ik me af. Hij zei direct 'ik heb er niets meer aan toe te voegen', wat ik interpreteerde als, ik heb er geen zin in om nog eens te herhalen dat ik Tatiana eigenlijk niet Robinsonwaardig vindt, dat heb ik al genoeg gezegd ;D
Keep calm and eat chocolates!