Auteur Topic: Ergerlijke momenten  (gelezen 107430 keer)

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #180 Gepost op: 10-10-2010, 14:18:25 »
Alle momenten dat Iwein in beeld is, vooral de momenten dat ie in beeld is met Tatiana, zijn ergerlijk. ::ohno::
::rofl::

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #181 Gepost op: 13-10-2010, 00:51:51 »
Ergerlijk moment van de aflevering was toch wel die verbaasde blik van Martine toen Nienke naar huís 'mocht'. Hoe stom kan je zijn?
Ik ergerde me aan haar tranen.
Ik geloof best dat ze het erg vond, maar het was haar fout.
Nee, die tranen waren voor mij niet nodig geweest.
There's no show like a reality show ;)

Offline MolX

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #182 Gepost op: 14-10-2010, 13:25:10 »
Ik ergerde me aan haar tranen.
Ik geloof best dat ze het erg vond, maar het was haar fout.
Nee, die tranen waren voor mij niet nodig geweest.

Oftewel: varanentranen..  ::tandpastasmiley::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #183 Gepost op: 14-10-2010, 22:25:05 »
Ik erger me aan de be-nl strijd.
nuff said.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #184 Gepost op: 14-10-2010, 22:26:50 »
aan Iwein die over de kleine en grote ana het praten was. Oh en Iwein die het over een liefdesbaby heeft, en Iwein die over lijken gaat. Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #185 Gepost op: 14-10-2010, 22:28:27 »
aan Iwein die over de kleine en grote ana het praten was. Oh en Iwein die het over een liefdesbaby heeft, en Iwein die over lijken gaat. Zo kan ik nog wel even doorgaan.
In één woord dus: Iwein  ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #186 Gepost op: 14-10-2010, 23:17:24 »
Kijk jij snapt me tenminste ::tandpastasmiley::
Oh en John en mietje Dennis die opgaven, dan was voor mij ook wel een dieptepunt ::niet-ok::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #187 Gepost op: 14-10-2010, 23:37:09 »
Dennis die t niet eens probeert. En John die er als een jong hondje achteraan huppelt.
Scheer je maar weg hoor!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #188 Gepost op: 14-10-2010, 23:43:16 »
Dennis en John met hun non-argumenten waarmee ze tegen Evi in proberen te gaan.

En België vs Nederland

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #189 Gepost op: 15-10-2010, 00:25:53 »
Aan Belgie-Nederland

Aan Iwein die direct weer zijn hachje probeert te redden nu hij met belgen in de meerderheid is door Regina en Saar te willen "knakken". Heeft die man eigenlijk nog een beetje fatsoen in zijn donder?

Aan Dennis en John, jammer de bammer, wat een sneue aftocht, en dan toch nog proberen Saar en Regina met een schuldgevoel op te zadelen.

Aan Anthony, in een woord: meeloper meeloper meeloper ( 3 woorden, sorry ) ::tandpastasmiley::

Aan Martine, Zsofi en Tatjana: kunnen alleen maar knikken als hun Iwein en Anthony met pro belgen plannen komen ::kots::

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #190 Gepost op: 15-10-2010, 01:06:39 »
Ja dat België vs Nederland-aspect is heel ergerlijk.. Ik had met name van Martine totaal niet verwacht die constant pleit dat'de beste Robinson erin moet blijven' (en dan Nienke eruit stemmen  ::pinokkio:: ) en nu klaagt ze over de veel sterkere overgebleven Nederlandse kandidaten.

Volgend seizoen mag van mij alleen Nederlanders zijn dan ban je dit element van voorspelbaarheid er meteen uit.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #191 Gepost op: 15-10-2010, 01:08:22 »
Volgend seizoen mag van mij alleen Nederlanders zijn dan ban je dit element van voorspelbaarheid er meteen uit.

Dan is het voorspelbaar dat er een Nederlander gaat winnen.  ::hypocriet::

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #192 Gepost op: 15-10-2010, 01:09:58 »
hehe dan ben jij vast geen fan van Survivor ;)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #193 Gepost op: 15-10-2010, 01:17:39 »
hehe dan ben jij vast geen fan van Survivor ;)

Toch wel ::jaja::

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #194 Gepost op: 15-10-2010, 01:25:13 »
Maar dan weet je van te voren dat er een Amerikaan wint  ::hypocriet::

Nee was maar een geintje hoor, ik doel duidelijk op de voorspelbaarheid van groepsvormingen (ik weet ook wel dat er uitzonderingen zijn in vorige seizoenen) wat het programma niet ten goede komt. Jammer dat ER zo duur is, anders was een Nederlandse en Belgische versie wat mij betreft een goed alternatief.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #195 Gepost op: 15-10-2010, 02:44:19 »
Nee was maar een geintje hoor, ik doel duidelijk op de voorspelbaarheid van groepsvormingen (ik weet ook wel dat er uitzonderingen zijn in vorige seizoenen) wat het programma niet ten goede komt. Jammer dat ER zo duur is, anders was een Nederlandse en Belgische versie wat mij betreft een goed alternatief.

Goh... in Vlaanderen zijn er ook verschillende provincies met vooroordelen over andere die worden uitgespeeld in reality hoor. 

Qua groepsvorming heb ik eerder het idee dat de onbekende mensen zich in het begin meer gaan vinden volgen een combinatie van gemeenschappelijke interesses, raakpunten in beroepen en eventuele (fysieke) aantrekkingskracht... 

Ik heb nog altijd de indruk dat de productie bewust het B-NL gedoe vanaf het begin uitgelokt heeft door iedereen eerst samen op een boot te zetten (waar er al complotjes gesmeed werden lang beide kanten) en ze erna per geslacht en per nationaliteit samen te zetten, maar dit voor sommige de plannen in rook opgingen omdat de allianties van op de boot via die weg uit elkaar getrokken waren... Iwein heeft ook gezegd dat hij dit complot ter verdediging heeft ingezet  ::vergroot::
Afgaande vanuit enkele interviews uit België waren er tussen kandidaten al samenkomsten, nog voor de expeditie moest plaatsvinden, om tactieken te bespreken. Terwijl ze voor de camera het heilig boontje uithangen en Robinsonblabla zitten te verkopen...   
 

Destijds was Nicole in 2005 ongelofelijk aan het zeuren omdat een Belg (naam ontgaat me) in haar team de 2 andere Belgen (namen ontgaan me ook) in haar team meevroeg voor een uitstapje.  Terwijl ik persoonlijk zelf iets had van Nicole, jij bent imo gewoon geen leuk gezelschap om mee te nemen op een uitstapje... ik zag het toen ook niet als een B-NL vete.     



Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #196 Gepost op: 15-10-2010, 09:37:37 »
Goh... in Vlaanderen zijn er ook verschillende provincies met vooroordelen over andere die worden uitgespeeld in reality hoor. 

Qua groepsvorming heb ik eerder het idee dat de onbekende mensen zich in het begin meer gaan vinden volgen een combinatie van gemeenschappelijke interesses, raakpunten in beroepen en eventuele (fysieke) aantrekkingskracht... 

Ik heb nog altijd de indruk dat de productie bewust het B-NL gedoe vanaf het begin uitgelokt heeft door iedereen eerst samen op een boot te zetten (waar er al complotjes gesmeed werden lang beide kanten) en ze erna per geslacht en per nationaliteit samen te zetten, maar dit voor sommige de plannen in rook opgingen omdat de allianties van op de boot via die weg uit elkaar getrokken waren... Iwein heeft ook gezegd dat hij dit complot ter verdediging heeft ingezet  ::vergroot::
Afgaande vanuit enkele interviews uit België waren er tussen kandidaten al samenkomsten, nog voor de expeditie moest plaatsvinden, om tactieken te bespreken. Terwijl ze voor de camera het heilig boontje uithangen en Robinsonblabla zitten te verkopen...   
 

Destijds was Nicole in 2005 ongelofelijk aan het zeuren omdat een Belg (naam ontgaat me) in haar team de 2 andere Belgen (namen ontgaan me ook) in haar team meevroeg voor een uitstapje.  Terwijl ik persoonlijk zelf iets had van Nicole, jij bent imo gewoon geen leuk gezelschap om mee te nemen op een uitstapje... ik zag het toen ook niet als een B-NL vete.     



Ik kan eigenlijk wel geloven dat ze de landenstrijd een beetje hebben uitgelokt.
Maar leuk is  het niet.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #197 Gepost op: 15-10-2010, 12:46:51 »

Afgaande vanuit enkele interviews uit België waren er tussen kandidaten al samenkomsten, nog voor de expeditie moest plaatsvinden, om tactieken te bespreken. Terwijl ze voor de camera het heilig boontje uithangen en Robinsonblabla zitten te verkopen...   
      

Ja dat is het probleem van bekende mensen hè, van te voren had ik dit al voorspelt. Overigens vind ik Martine wel het ultieme heilige boontje als ik op jouw redenatie afga.

Ik zie ook wel dat de productie die strijd heeft uitgelokt, maar vind dit een vrij lompe actie. Ik vind overigens de manier waarop jij het liefst allianties ziet vormen ook het leukste, daarom is Survivor ook leuk, van te voren ben je benieuwd wie naar wie trekt en bij ER(met name deze serie) is dit vaak van te voren al in te vullen..

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #198 Gepost op: 15-10-2010, 12:53:36 »
De landenstrijd vind ik inderdaad bijzonder ergelijk, maar hoe Iwien bezig is allerlei complotten te smeden vind ik juist super. Je bent met zijn zevenen, er moet er één weg, dus dan zul je moeten zorgen dat er iemand is die het niet naar zijn zin heeft.
Ik vond het eigenlijk vrij ergelijk dat iedereen probeerde Dennis over te halen te blijven, terwijl ze toch zouden moeten denken: ha, 1 weg, nog maar 2 te gaan.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #199 Gepost op: 15-10-2010, 12:55:09 »
Dat gedoe tussen Nederland en België begint steeds irritanter te worden. Ik kan me niet herinneren dat het in het verleden zo erg is geweest.

Ook vond ik Martine ergerlijk hoe ze 'verbroederde' met Iwein en Tatiana...
Ich bin ein Bärliner!