Auteur Topic: Ergerlijke momenten  (gelezen 106776 keer)

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #120 Gepost op: 18-09-2010, 12:29:00 »
Maar ik snap niet zo goed wat hier nou ergelijk aan is aan die herindeling. Goed, ok, misschien een beetje té veel invloed vanuit de redactie, maar liever een herindeling dan saaie televisie..
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #121 Gepost op: 18-09-2010, 12:32:36 »
Maar ik snap niet zo goed wat hier nou ergelijk aan is aan die herindeling. Goed, ok, misschien een beetje té veel invloed vanuit de redactie, maar liever een herindeling dan saaie televisie..
helemaal mee eens.
Anders was het te voorspelbaar geweest.
elke keer als zuid zou verliesen zou er een nl dame uit gaan.
En dan waarschijnlijk in de volgorde: nienke, saar, regina.
In noord zouden ze zo snel als mogelijk van maxim afwillen.
En anders zouden ze voor Tatiana gaan.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #122 Gepost op: 18-09-2010, 16:38:10 »
Ik moet zeggen dat ik Sergio één groot ergelijk moment vind. Kan er niks anders van maken.

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #123 Gepost op: 18-09-2010, 17:30:24 »
Ze delen de kampen opnieuw in om voorspelbaarheid te voorkomen, dit doen ze vrijwel elk seizoen. Bovendien wordt het tijd dat Dennis zich bij de groep mengt.. Balen voor Sergio & Iwein waarvoor nu het einde nabij is jammer hè Reaver ;)

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #124 Gepost op: 18-09-2010, 18:11:43 »
Ze delen de kampen opnieuw in om voorspelbaarheid te voorkomen, dit doen ze vrijwel elk seizoen. Bovendien wordt het tijd dat Dennis zich bij de groep mengt.. Balen voor Sergio & Iwein waarvoor nu het einde nabij is jammer hè Reaver ;)
Ik ga akoord met die voorspelbaarheid... In 2007 en 2008 niet en dat was ook een van de redenen dat hans en yin het 'samen' zo ver hebben kunnen brengen.  Maar vind het weer typerend dat de Nederlanders bij deze gebeurtenis wederom het meeste voordeel gaan kunnen uithalen...

Ik zou het idd jammer vinden moesten Iwein en Sergio moeten vertrekken, ze spelen tenminste het spel...  Als ze moeten gaan, ga ik er ook geen staatszaak van maken zoals nu Kim praktisch als het ergste slachtoffer ooit wordt uitgeroepen terwijl Frans, die imo een grotere aanwinst was in het kamp, ook bedankt werd voor bewezen diensten.

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #125 Gepost op: 18-09-2010, 18:15:03 »
Laten we er iig maar vanuit gaan dat de tribal switch van te voren vaststond en dat het niet werd gedaan om bepaalde personen te bevoordelen. Dat lijkt me ten eerste erg onethisch en ten tweede ook praktisch nogal lastig uit te voeren.

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #126 Gepost op: 18-09-2010, 22:13:11 »
Ergerlijk moment: Sugar die het over "incasseren" heeft.

Oh en ik denk dat de herindeling al vast stond en dat ze met de editing achteraf het zo hebben gedaan alsof het exact op tijd kwam voor de 2 kampen, ze kunnen met editen nl. heel veel vertekenen in het beeld. Bijv. het hele bananenincident in 2003?

Ergerlijk moment: Iwein .

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #127 Gepost op: 19-09-2010, 02:34:55 »
Saar vind waarschijnlijk het leven eerlijk, als je je best doet word je beloont. Ik denk toch dat het leven en in elk geval ER niet 'eerlijk' is.

Ik durf zelf nog verder gaan in die stelling...

Niet om hier de pessimist te komen uithangen maar mensen die beweren dat het echte leven eerlijk is:

- Hebben nog niets of zeer weinig meegemaakt.

- Zijn te dom/naïef te beseffen dat ze 'gebruikt' worden/werden.

- Zijn zelf te hypocriet om toe te geven:
           - dat ze meer kansen/connecties krijgen/hebben door een knap uiterlijk/... 
           
           - dat ze andere mensen al gebruikt te hebben om er zelf beter van te worden. 
« Laatst bewerkt op: 21-09-2010, 23:06:23 door reaver »

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #128 Gepost op: 19-09-2010, 03:21:07 »
Laten we er iig maar vanuit gaan dat de tribal switch van te voren vaststond en dat het niet werd gedaan om bepaalde personen te bevoordelen. Dat lijkt me ten eerste erg onethisch en ten tweede ook praktisch nogal lastig uit te voeren.

De switch zal misschien wel gepland zijn maar wanneer deze zou plaatsvinden kan het alsnog in het voordeel van bepaalde mensen werken. De team-mengeling gaat in deze reeks samen met de intrede van dennis. Om het 'eerlijk' te laten verlopen kon dit slechts met een globaal oneven aantal deelnemers tenzij er bij een proef onmiddellijk iemand zou afvallen.  Ik denk dat het vertrek van Stephanie daarom de planning van het moment wel een beetje in de war heeft gestuurd ::jaja::


Wat me ook een beetje stoort is dat er serieus op de nek gezeten wordt van Sergio terwijl Dennis totaal buiten schot blijft qua overlevings kwaliteiten.  Dennis heeft 2 kansen op een eilandraad ontweken wat eigenlijk nog een groter geschenk is dan de leiders-immuniteit om maar te zwijgen van de voedselvoorraad (of hangen de snoepjes daar aan de bomen) en de praktisch kant en klare hut (dat hij helemaal waterdicht kon maken mits wat denkwerk)...

Ook weten we niet zeker indien er een gelijke stand zou zijn tussen Sugar en Kim dat Sergio wederom mocht kiezen tussen die 2 voor vertrek, het kon evengoed een mindf*cking-game zijn van de productie om voor wat actie te zorgen...

De dames hebben niet gegokt en daarop hun kansen verspeeld op hetgeen waar ze nog een kleine kans hadden...  ::jaja::

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #129 Gepost op: 19-09-2010, 09:35:04 »
[...]

Niet om hier de pessimist te komen uithangen maar mensen die beweren dat het echt leven eerlijk is:

- Hebben nog niets of zeer weinig meegemaakt.

- Zijn te dom/naïef te beseffen dat ze 'gebruikt' worden/werden.

- Zijn zelf te hypocriet om toe te geven:
           - dat ze meer kansen/connecties krijgen/hebben door een knap uiterlijk/... 
          
           - dat ze andere mensen al gebruikt te hebben om er zelf beter van te worden. 

::rofl:: precies!
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #130 Gepost op: 19-09-2010, 09:46:50 »
  Maar vind het weer typerend dat de Nederlanders bij deze gebeurtenis wederom het meeste voordeel gaan kunnen uithalen... 
Ik vind dit echt onzin. Dat ligt toch echt aan de belgische mannen zelf.Zij gokken erop dat er niets verandert, en snappen niet dat de kaarten anders liggen als er nieuwe kampen zijn. Zij hebben wat mij betreft veel goodwill verspeelt. Je ziet toch in kamp noord helemaal geen voordeel voor de Nederlanders? Als er een herindeling komt en Maxim zijn immuniteit kwijt raakt vliegt hij er zo uit. En tot nu toe zijn er 2 Nederlanders uit en maar één (superirritante en zwakke) Belgische.

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #131 Gepost op: 19-09-2010, 09:50:21 »
Oh ja en qua ergerlijke momenten: Ergert niemand zich aan John en Sebastiaan die maar zitten te zeuren tegen Maxim dat hij vrijwillig zijn immuniteit moet opgeven? Dan zou hij wel heel dom zijn...

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #132 Gepost op: 19-09-2010, 09:57:08 »
Oh ja en qua ergerlijke momenten: Ergert niemand zich aan John en Sebastiaan die maar zitten te zeuren tegen Maxim dat hij vrijwillig zijn immuniteit moet opgeven? Dan zou hij wel heel dom zijn...
Ik erger me er niet aan als wel vroeg ik me af waarom ze dat zouden doen. Kan me niet voorstellen dat ze dachten dat hij dat vrijwillig zou inleveren. En het kan hen een stem opleveren als ze de volgende keer naar een eilandraad zouden moeten gaan. Op langere termijn hebben ze wel voor elkaar, denk ik,dat Maximus zonder immuniteit geen eilandraad overleeft (wat betreft stemmers uit kamp Noord). En ze hebben dus het 'geluk' dat hij z'n immuniteit volgende week moet inleveren.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Forsythia

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #133 Gepost op: 19-09-2010, 12:09:57 »
Oh ja en qua ergerlijke momenten: Ergert niemand zich aan John en Sebastiaan die maar zitten te zeuren tegen Maxim dat hij vrijwillig zijn immuniteit moet opgeven? Dan zou hij wel heel dom zijn...

Helemaal mee eens. Dat ze hem eruit willen hebben, prima, maar ze moeten niet doen alsof ze zélf de immuniteit zouden afstaan. Anyway, Maxim is de immuniteit nu kwijt, hebben ze alsnog hun zin.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #134 Gepost op: 19-09-2010, 12:11:40 »
Maar vind het weer typerend dat de Nederlanders bij deze gebeurtenis wederom het meeste voordeel gaan kunnen uithalen...

Ik vind het typerend dat Belgen wederom last blijken te hebben van een chronisch minderwaardigheidscomplex. ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #135 Gepost op: 19-09-2010, 12:20:44 »
Ik vind het typerend dat Belgen wederom last blijken te hebben van een chronisch minderwaardigheidscomplex. ::)

Gecreëerd door een Nederlands Productiehuis...  ::)   :P

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #136 Gepost op: 19-09-2010, 12:45:06 »
Gecreëerd door een Nederlands Productiehuis...  ::)   :P
Dan mag je in feite blij zijn dat er überhaupt nog Belgen meedoen. :P En dat de helft van de kandidaten Belgisch is (okee, deze keer zorgt Dennis ervoor dat er 1 Nederlander meer is).
Gezien het aantal kijkers in beide landen hoeft dat niet vanzelfsprekend te zijn. ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #137 Gepost op: 19-09-2010, 13:10:06 »
Dan mag je in feite blij zijn dat er überhaupt nog Belgen meedoen. :P En dat de helft van de kandidaten Belgisch is (okee, deze keer zorgt Dennis ervoor dat er 1 Nederlander meer is).
Gezien het aantal kijkers in beide landen hoeft dat niet vanzelfsprekend te zijn. ;)

Hmm, er werd al eerder aangegeven --> Geen belgen, geen ER (te duur voor NL alleen).  ::vergroot::

De lage kijkcijfers in België kunnen om verschillende redenen zijn. Maar de grootste leg ik toch in de manier hoe 2BE vele gebreken telt tegenover RTL om de kijker er meer in te betrekken...  ::jaja::

Ondanks de lage kijkcijfers investeren de Belgen nog in dit concept dus dan is de vraag wie er feitelijk blij mag zijn  ;D
« Laatst bewerkt op: 19-09-2010, 13:57:05 door reaver »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #138 Gepost op: 20-09-2010, 15:27:09 »
Ergerlijk: (bijna) alles wat uit de mond van Sergio komt... (en dat is jammer, want op de Belgische tv vind ik meestal nog wel geinig...)

Ich bin ein Bärliner!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ergerlijke momenten
« Reactie #139 Gepost op: 27-09-2010, 22:11:00 »
Het gekreun en overenthousiaste 'hmmmmmmmmmm lekkerrrrrr' wanneer Dennis zijn eten uitdeelde.