Auteur Topic: Aflevering 5: Donderdag 30 september  (gelezen 20886 keer)

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 5: Donderdag 30 september
« Reactie #40 Gepost op: 3-10-2010, 14:28:02 »
Het commentaar van de kandidaten gedurende de proef kunnen ze inderdaad beter achterwege laten, wanneer een breed glimlachende Sebastiaan enthousiast over de proef verteld blijft er namelijk weinig te raden over.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline MiniMe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5: Donderdag 30 september
« Reactie #41 Gepost op: 4-10-2010, 14:16:45 »
Het commentaar van de kandidaten gedurende de proef kunnen ze inderdaad beter achterwege laten, wanneer een breed glimlachende Sebastiaan enthousiast over de proef verteld blijft er namelijk weinig te raden over.

Inderdaad, wat alles bij elkaar een flauwe aflevering was, werd hierdoor nog eens extra verpest.
Uit het commentaar van Sebastiaan kon je zo afleiden dat Nienke raak zou schieten...
Girls have an unfair advantage over men: if they can't get what they want by being smart, they can get it by being dumb.

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: Aflevering 5: Donderdag 30 september
« Reactie #42 Gepost op: 5-10-2010, 09:31:46 »
Ik vond het ook geen geweldige aflevering, kennelijk was er niets spannenders van te maken met al die regen. Maar ik blijf het geheel van dit seizoen toch heel leuk vinden. Ik ben er al weer klaar voor deze donderdag...