Auteur Topic: Aflevering 5: Donderdag 30 september  (gelezen 20890 keer)

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Aflevering 5: Donderdag 30 september
« Gepost op: 29-09-2010, 20:47:19 »
Morgen dus......

Heb niet echt de indruk dat dit een spectaculaire aflevering zal zijn als ik de voorstukjes op tv zag...


Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5: Donderdag 30 september
« Reactie #1 Gepost op: 29-09-2010, 20:58:04 »
Ik vind het prima dat dit jaar de afleveringentopics door anderen worden geopend ipv door Sprien of mij, maar dan wel pas op de dag van de uitzending hoor.

En jullie missen dan natuurlijk wel mijn stukjes over wat er in de aflevering gaat gebeuren...

Even een slotje tot morgen ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 5: Donderdag 30 september
« Reactie #2 Gepost op: 30-09-2010, 15:35:56 »
Gezien het voorstukje lijkt het erop dat we een leuke aflevering tegemoet gaan zien waar een aantal kandidaten zich wel eens kunnen gaan tegenkomen dankzij de stortbuien! Zal dit ook de strijd tussen Noord en Zuid kunnen gaan beïnvloeden? En hoe zal de 'relatie' tussen Tatiana en Iwein zich gaan ontwikkelen?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5: Donderdag 30 september
« Reactie #3 Gepost op: 30-09-2010, 17:05:48 »
Dat wordt incasseren voor Sugar  ;D!

En alle anderen natuurlijk. Zou het wel leuk vinden als een kandidaat die tot nu toe zwak lijkt ineens heel sterk blijkt. Of andersom; dat een sterke kandidaat finaal breekt. En dan niet door ziekte ofzo, maar omdat ie het geestelijk niet trekt constant in de nattigheid te zitten. Ben ik nu een erge sadist >:D?
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5: Donderdag 30 september
« Reactie #4 Gepost op: 30-09-2010, 20:27:58 »
Ik heb juist erg zin in deze afelvering, tis alleen jammer dat manlief voetbal kijkt dus ik niet nu....
maar gelukkig ben ik mrogen de hele dag vrij...... dus kan ik mooi kijken hoe de meesten afbreken door de regen...
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 5: Donderdag 30 september
« Reactie #5 Gepost op: 30-09-2010, 20:52:41 »
Opzich wel leuke proef!

Maar vindt het tot nu toe wel erg gezellig in de kampen, leuk om wel wat meer van het eiland en de bezigheden te zien. Maar toch. het mij te harmonieus tot nu toe.

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5: Donderdag 30 september
« Reactie #6 Gepost op: 30-09-2010, 21:39:11 »
Kies de persoon die jullie het meest vertrouwen.

Ik krijg een deja vu van ER Strijd der Titanen. Even voor de mensen die dat niet gezien hebben en het willen weten:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Of zou het weer iets nieuws zijn. Ik ben benieuwd ;D

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5: Donderdag 30 september
« Reactie #7 Gepost op: 30-09-2010, 21:49:24 »
Ik denk dat het vertrouwen met de proef heeft te maken, de anderen worden geblinddoekt, dus zal die ene persoon ze wel moeten leiden of zo?

Ik vond het geen sterke aflevering vandaag, behalve de proef, dat was weer een sterke.
Keep calm and eat chocolates!

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 5: Donderdag 30 september
« Reactie #8 Gepost op: 30-09-2010, 21:50:54 »
ikhoop  niet da thet zo als de spoiletr verhaal gaat..

normaal is er toch niet een samesmelting met 12 man..
of ben ik nou zo vergeet achtig, of er moeten natuurlijk een aantal afvallen tegelijk zoals wel vaker.

leuke proef met de bordjes.. wel een keer eerder gezien weet niet meer welk jaar.

leuk om het verschil te zien.. ene rustig en steeds de zelfde schutter en de andere chaos en wisselende schutters.
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5: Donderdag 30 september
« Reactie #9 Gepost op: 30-09-2010, 21:53:47 »
Ik hoop ook niet dat de mensen die het meest vertrouwd worden de kandidaten voor de samensmelting mogen kiezen of zo. Dan zie ik Sugar en Iwein niet ver komen.

Verder een wat saaie aflevering, nauwelijks spanning bij de stemming (ondanks het getreur van Antony dat hij weg zou gaan). De proef vond ik wel erg leuk en het koken van Sugar/Regina ook. :)
Nog even niks.

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Aflevering 5: Donderdag 30 september
« Reactie #10 Gepost op: 30-09-2010, 22:00:09 »
Ik vond het ook geen spraakmakende aflevering, maar de stukken zijn weer verschoven, dus hoop ik op meer spanning in de volgende aflevering  ;D

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5: Donderdag 30 september
« Reactie #11 Gepost op: 30-09-2010, 22:01:06 »
ik kon het wel waarderen dat Kamp Zuid de proef won trouwens ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 5: Donderdag 30 september
« Reactie #12 Gepost op: 30-09-2010, 22:03:03 »
Ik mag toch hopen dat de samensmelting niet al volgende week komt. Dan hebben ze wel héél kort in deze nieuwe kampen gezeten!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aflevering 5: Donderdag 30 september
« Reactie #13 Gepost op: 30-09-2010, 22:03:47 »
ik kon het wel waarderen dat Kamp Zuid de proef won trouwens ::ok::
mijn pool niet ...

Maar eeeh ik heb een paar jaar niet gekeken, maar is nu 2 proeven of 1 proef regel?  Want tot nu toe volgens mij iedere keer maar één per uitzending.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5: Donderdag 30 september
« Reactie #14 Gepost op: 30-09-2010, 22:07:32 »
mijn pool niet ...

Maar eeeh ik heb een paar jaar niet gekeken, maar is nu 2 proeven of 1 proef regel?  Want tot nu toe volgens mij iedere keer maar één per uitzending.

Vroeger waren het altijd 2 proeven. Vaak eentje voor een prijs en de tweede voor de eilandraad. Maar sinds een tijdje terug hebben ze bezuinigd op de proeven en is het in de regel nog maar 1 proef.
Geniet nooit met mate...

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Aflevering 5: Donderdag 30 september
« Reactie #15 Gepost op: 30-09-2010, 22:09:30 »
Vroeger waren het altijd 2 proeven. Vaak eentje voor een prijs en de tweede voor de eilandraad. Maar sinds een tijdje terug hebben ze bezuinigd op de proeven en is het in de regel nog maar 1 proef.

En wat is de achterliggende gedachte daar dan aan, omdat je schrijft bezuinigd? Wat moet ik me daar bij voorstellen?

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5: Donderdag 30 september
« Reactie #16 Gepost op: 30-09-2010, 22:17:21 »
En wat is de achterliggende gedachte daar dan aan, omdat je schrijft bezuinigd? Wat moet ik me daar bij voorstellen?

Dat het programma minder duur wordt. Minder proeven hoeven bouwen scheelt aardig wat geld neem ik aan.
Geniet nooit met mate...

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5: Donderdag 30 september
« Reactie #17 Gepost op: 30-09-2010, 22:19:13 »
en meer tijd voor het uitzenden van intriges en zo, denk dat dat ook wel heeft meegespeeld?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5: Donderdag 30 september
« Reactie #18 Gepost op: 30-09-2010, 22:20:33 »
Ik vond het op zich wel een leuke aflevering. ´t Was op zich allemaal wel heel harmonieus, maar dat mag best wel eens een aflevering. Wel leuk dat het ´zwakste´ team de proef won, al vind ik het andere eiland leuker. Maar ik vond het niet zo erg dat Maxim eruit ging. Ik denk dat de mensen die ze het meest vertrouwen ze inderdaad door de volgende proef heen moeten leiden. Als je geblinddoekt bent, wil je inderdaad wel geleid worden door iemand die je echt vertrouwt.

Dat er nog maar één proef in zit vind ik ook wel jammer. Het haalt toch een beetje de vaart uit het programma.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5: Donderdag 30 september
« Reactie #19 Gepost op: 30-09-2010, 22:24:23 »
en meer tijd voor het uitzenden van intriges en zo, denk dat dat ook wel heeft meegespeeld?

Zou ook kunnen, maar de proef is wel redelijk lang in beeld. In die tijd kan je ook wel 2 proeven laten zien. Denk echt dat die proeven een duur onderdeel van het programma zijn.
Geniet nooit met mate...