Poll

Wie denk je dat er volgende week opgeeft en daardoor de overgebleven spelers naar de samensmelting stuurt?

Saar
6 (15.4%)
Iwein
0 (0%)
Regina
0 (0%)
Zsofi
4 (10.3%)
Antony
0 (0%)
Tatiana
7 (17.9%)
Martine
10 (25.6%)
Er gebeurt toch iets anders waardoor iemand het spel moet verlaten
12 (30.8%)

Totaal aantal stemmen: 39

Poll gesloten: 21-10-2010, 23:51:56

Auteur Topic: Wie geeft er volgende week vrijwillig op?  (gelezen 14701 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie geeft er volgende week vrijwillig op?
« Reactie #20 Gepost op: 15-10-2010, 16:56:50 »
Ik hou het er op dat er iets gaat gebeuren, waardoor niemand vrijwillig het eiland verlaat.
Ziekte, ingrijpen van de productie, alles is mogelijk.

En ik hoop eerlijk gezegd ook dat er niemand meer vrijwillig het eiland verlaat.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie geeft er volgende week vrijwillig op?
« Reactie #21 Gepost op: 15-10-2010, 16:58:39 »
Martine denk ik. Ik denk dat ze na een tijdje besluit om op te geven omdat ze sportief is en het de anderen meer gunt.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie geeft er volgende week vrijwillig op?
« Reactie #22 Gepost op: 15-10-2010, 17:01:00 »
Voor Tatiana is dit de ideale proef. Iedereen heeft het over de verveling, maar zij houdt van slapen, dus ze komt haar tijd wel door. En ze accepteert het karakter van de proef volledig. Tatiana blijft dus.
Zelfde geldt wel zo ongeveer voor Iwein.

Saar en Regina laten elkaar niet in de steek.

Van de rest vind ik het lastiger te zeggen. Maar ik hou het toch op Martine. Zeker als er vuile spelletjes gespeeld gaan worden. Dan vindt ze dat te erg en offert ze zich op.

Hangt natuurlijk ook nog af van wie de munt heeft en volgende aflevering van eiland verwisselt.

En of er niemand ziek wordt.




iedereen heeft het hier over Martine die medelijden krijgt, maar daar ben ik niet zo zeker van.
Ik zie haar meer als een kwaad brein.
Dat met Nienke was volgens mij geen vergissing.
En ze spant samen met iwein en tatiana.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hatch

  • Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The snake
Re: Wie geeft er volgende week vrijwillig op?
« Reactie #23 Gepost op: 15-10-2010, 17:07:22 »
Het is inmiddels wel duidelijk dat we Iwein, Regina & Antony collectief als de mentaal sterkste personen beschouwen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie geeft er volgende week vrijwillig op?
« Reactie #24 Gepost op: 15-10-2010, 17:19:27 »
Het is inmiddels wel duidelijk dat we Iwein, Regina & Antony collectief als de mentaal sterkste personen beschouwen.
Ik denk dat daar wel een kern van waarheid in zit.
Deze mensen zijn gekomen om te winnen en doen alles om daar te komen waar ze willen zijn.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie geeft er volgende week vrijwillig op?
« Reactie #25 Gepost op: 15-10-2010, 17:25:11 »
Het is inmiddels wel duidelijk dat we Iwein, Regina & Antony collectief als de mentaal sterkste personen beschouwen.
Daar heb je gelijk in, al weet ik niet of je in plaats van Antony niet beter Sebastiaan kunt zetten. Bij vlagen lijkt Antony inderdaad mentaal sterk, maar het volgende moment lijkt hij meer paranoia...
Ich bin ein Bärliner!

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: Wie geeft er volgende week vrijwillig op?
« Reactie #26 Gepost op: 15-10-2010, 17:32:25 »
Hmm leuke poll, ik zou het echt niet weten wie er zou opgeven, ziekte of een spel zie ik niet als opgeven. Sowieso niet lijkt mij: Regina, Iwein, Zsofi en Anthony.
Martine lijkt mij ook heel sterk, dus ik zou zeggen Saar of Tatiana.

Maar John was ook een enorme verrassing dus bind me der niet op vast :D

Offline Chocolade

  • Forumlid
Re: Wie geeft er volgende week vrijwillig op?
« Reactie #27 Gepost op: 15-10-2010, 17:33:08 »
Saar zegt; 'Ik ga NIET opgeven, kijken voor hoelang maar voorlopig nog niet mijn tijd.'
Dus Saar & Regina blijven ;d.
ik weet niet wat het is, het ene moment vindt ik Regina wel leuk en dan weer niet. In elk geval hoop ik niet dat ze nu opgeeft, dat gebeurt ook sowieso niet denk ik.

En ik weet niet hoor, iedereen zegt dat Martine zo'n moedergevoel heeft en dat ze op wilt geven omdat ze geen vieze spelletjes wilt gaan spelen; sinds de stemming op Nienke, dat zegt voor mij genoeg. Daar begonnen de (smerige) spelletjes.
En ze ging ook iets zeggen van; 'Ik hoorde de NL meisjes klagen over de harde plank.'
Dat was enkel puur om te stoken. Ik weet haast zeker dat ze er geen moeite mee zal hebben om Saar of Regina naar huis te sturen.

Martine hoop ik dus, maar dat denk ik niet. Ik hoop Zsofi. Die voegt echt haast NIETS toe. ;')

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie geeft er volgende week vrijwillig op?
« Reactie #28 Gepost op: 15-10-2010, 17:46:06 »
Ik hoop Zsofi. Die voegt echt haast NIETS toe. ;')
Dat zou denk ik jammer zijn. Ze is inderdaad tot nu toe een kleurloos persoon, maar zij lijkt de enige van de Vlamingen die zelf beslist op wie te stemmen. En trouwens, ze zal er zeker niet uitvliegen... Kijk maar eens naar de intro...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Wie geeft er volgende week vrijwillig op?
« Reactie #29 Gepost op: 15-10-2010, 18:51:14 »
Ik twijfel een beetje tussen Martine en Tatiana....

Tatiana is nogal eigenzinnig en het zou mij derhalve niet verbazen als ze er op een gegeven moment gewoon geen zin meer in heeft. En Martine heeft al eerder een onnavolgbare zet gedaan en mist de winnaarsmentaliteit die bij de andere kandidaten wel aanwezig is. Als ik moest kiezen tussen deze twee dan ga ik toch voor Martine. Tatiana kwam in de aflevering van gisteren namelijk nog redelijk gemotiveerd over, het vooruitzicht van een langere periode doorbrengen op het stukje niemandsland leek haar niet echt te deren.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Wie geeft er volgende week vrijwillig op?
« Reactie #30 Gepost op: 15-10-2010, 21:01:31 »
Ik denk Saar...

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie geeft er volgende week vrijwillig op?
« Reactie #31 Gepost op: 16-10-2010, 09:28:27 »
Ik gok ook Martine of Zsofi....
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Shamrock

  • Forumlid
Re: Wie geeft er volgende week vrijwillig op?
« Reactie #32 Gepost op: 16-10-2010, 11:51:31 »
Ik denk dat ze op een ochtend wakker worden en Saar of Regina spoorloos verdwenen is. Ik hoop dat Iwein en Antony een alibi hebben  ;)

Een onverwachte wending zou ook kunnen zijn dat er op het andere eiland iets gebeurt. De kiespijn van Sugar kan natuurlijk terugkeren. Exit Sugar en de samensmelting is een feit.

Maar ik zet m'n geld op Martine. Aangezien men nu in een uitzichtloze situatie zit, kan heimwee naar haar kindjes wel eens op gaan spelen.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie geeft er volgende week vrijwillig op?
« Reactie #33 Gepost op: 16-10-2010, 14:39:52 »
Ik denk dat ze op een ochtend wakker worden en Saar of Regina spoorloos verdwenen is. Ik hoop dat Iwein en Antony een alibi hebben  ;)
Jammer genoeg is Peter R de Vries niet op het eiland...

Een onverwachte wending zou ook kunnen zijn dat er op het andere eiland iets gebeurt. De kiespijn van Sugar kan natuurlijk terugkeren. Exit Sugar en de samensmelting is een feit.
Dat denk ik niet, want volgens mij was hij toch met Sebastiaan bezig met de feesttafel voor de samensmelting?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Shamrock

  • Forumlid
Re: Wie geeft er volgende week vrijwillig op?
« Reactie #34 Gepost op: 16-10-2010, 17:41:47 »
Jammer genoeg is Peter R de Vries niet op het eiland...
Dat denk ik niet, want volgens mij was hij toch met Sebastiaan bezig met de feesttafel voor de samensmelting?
Met Peter R. weet je het maar nooit ;) En over Sugar heb je inderdaad gelijk, die was bezig met het voorbereiden van het feestmaal. Ik was het alweer vergeten :)

Offline MolX

  • Forumlid
Re: Wie geeft er volgende week vrijwillig op?
« Reactie #35 Gepost op: 17-10-2010, 07:27:15 »
Het is inmiddels wel duidelijk dat we Iwein, Regina & Antony collectief als de mentaal sterkste personen beschouwen.
Om verschillende redenen dan weliswaar.. maar ja..

Vooropgesteld: ik erger me lichtjes aan Iwein, om diverse redenen. (ik zal niet de enige zijn denk ik). Wat er ook gezegd wordt over 'slim het spel spelen', en 'wie niet sterk is moet slim zijn' blabla, ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hij wil winnen over de ruggen van anderen en ten koste van (bijna) alles. Nu denk ik zelf (ok dat is subjectief..) dat juist dat hem de nek om gaat doen.. (wens= vader van gedachte..?  ;D ) .. Hoe dan ook denk ik dat hij het sws in individuele proeven vwb immuniteit niet ver schoppen gaat, en daarnaast als er eenmaal een nieuwe kern/stabilisatie plaatsvindt na de samensmelting , het niet ver gaat schoppen uiteindelijk. (Persoonlijk zou ik het een aanfluiting vinden als hij de winnaar zou worden en nee dat heeft niets te maken met postuur want ik heb ooit Frank ook tot winnaar uitgeroepen al vanaf vrijwel het begin..- het gaat mij om mentaliteit in het algemeen).

Toch klopt het wel denk ik dat hij, Johnny Depp en Regina degenen zijn die het meest mentaal bezig zijn dit spelletje te spelen, erover na aan het denken zijn. ik wil niet beweren dat de rest dat niet doet, maar deze drie 'drijven' bijna op mentale kracht, om diverse redenen. Regina heeft daarnaast ook nog een fikse dosis uithoudingsvermogen en fysieke kracht. Dat geeft haar een zeker voordeel dat ze zeker nodig zal hebben nu de 'lulletjes rozenwater' opgestapt zijn.. Ach ze kan in ieder geval nu zeggen dat ze Dennis fair and square verslagen heeft daar waar ze in widm natuurlijk vanaf het begin een oneerlijke strijd vocht..  :P  ;D Dusss.. Go Regina.  ;D

Offline sjimmie

  • Forumlid
Re: Wie geeft er volgende week vrijwillig op?
« Reactie #36 Gepost op: 17-10-2010, 10:17:19 »
Jongens, we zagen toch aan het einde van de vorige aflevering dat er een brief lag? Als er vrijwillig iemand is opgestapt is de samensmelting een feit dus is er geen brief nodig. Ik denk dus dat er iets anders gebeurt, en ik hoop dat het een proef is die Iwein met zijn praatjes over Saar en Regina "knakken" zelf knakt.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie geeft er volgende week vrijwillig op?
« Reactie #37 Gepost op: 17-10-2010, 10:37:48 »
Sjimmie, die brief is toch voorgelezen? Die ging erover dat de immuniteitsmunt ingezet kon worden voor een plaatsje in de samensmelting ::vergroot::

Ik dacht eindelijk eens een aflevering zonder flashback te zien, maar nee, op het laatst kwam die toch nog even ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie geeft er volgende week vrijwillig op?
« Reactie #38 Gepost op: 17-10-2010, 10:39:37 »
ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hij wil winnen over de ruggen van anderen en ten koste van (bijna) alles.

Ik vraag me dan af hoe jij aan deze indruk komt.

Ik heb hem stemafspraken horen maken. En hoewel velen dat veschrikkrlijk vinden, lijkt me dat niet 'ten koste van alles' en 'over de ruggen van anderen' want het is een weg die vrij is aan iedereen en een  gebruikelijk onderdeel van het spel.

En ik ga er van uit dat jij zijn opmerkingen over 'vermoorden' en 'knakken' niet letterlijk noch serieus neemt.

Ik snap werkelijk niet waar alle commotie vandaan komt dat hij hier voor van alles wordt uitgemaakt.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie geeft er volgende week vrijwillig op?
« Reactie #39 Gepost op: 17-10-2010, 10:43:23 »
ik vond John (tot afgelopen aflevering ;D ) meer een type dat ten koste van (bijna) alles wou winnen, met zijn zoeken naar de grenzen van de spelregels (door de blinddoek heen kijken, slokje water in de mond bij de eetproef, etc.)
Keep calm and eat chocolates!