Auteur Topic: Aflevering 8 , 21 oktober 20.30  (gelezen 37913 keer)

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8 , 21 oktober 20.30
« Reactie #100 Gepost op: 28-10-2010, 02:12:40 »
Wat ik wel apart vond deze aflevering, is dat Sebastiaan heel de tijd bezig was met het aanleggen van een voorraadje bananen. Het lijkt me toch dat die dingen niet lang houdbaar zijn en hij kon officieel niet weten hoe lang het nog ging duren. Bovendien wist hij dat de samensmelting zou beginnen met een feestmaal dus daarbij vallen een paar banaantjes toch in het niet?

Belangrijker vind ik de vraag of ze nu wel of niet een onderdak voor de hele groep hebben gebouwd, zoals Sjimmie zich al afvraagt.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 , 21 oktober 20.30
« Reactie #101 Gepost op: 28-10-2010, 08:56:47 »
Als een groot stuk kaas kaas, niet vacuum verpakt en de eigenlijke verpakking ook aangebroken, al een week niet bederft op die eilanden zo buiten de koelkast dan kan ik me voorstellen dat bananen ook geen zin hebben om te bederven.
Weet je het niet, antraciet

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 , 21 oktober 20.30
« Reactie #102 Gepost op: 28-10-2010, 16:49:37 »
ZO'n gozer als die Antony heeft natuurlijk ook een bepaald imago die hij moet zien te onderhouden, wellicht dat er met deze BN/BVers op individuele basis afspraken zijn gemaakt met dingen die ze wel mochten doen t.o.v. de afgelopen jaren met onbekenden?

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Aflevering 8 , 21 oktober 20.30
« Reactie #103 Gepost op: 28-10-2010, 17:36:22 »
ZO'n gozer als die Antony heeft natuurlijk ook een bepaald imago die hij moet zien te onderhouden, wellicht dat er met deze BN/BVers op individuele basis afspraken zijn gemaakt met dingen die ze wel mochten doen t.o.v. de afgelopen jaren met onbekenden?

Dat zou ik wel een héle vervelende afspraken vinden. Als je liever je baardje 'in shape' wilt houden, omdat het anders je imago zou beschadigen, moet je zéker niet aan Expeditie Robinson meedoen!! Hoop niet dat de redactie hier in is getrapt.
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 , 21 oktober 20.30
« Reactie #104 Gepost op: 28-10-2010, 17:42:32 »
Het imago van het programma wordt juist beschadigd mede door het gekapte baardje van jack sparrow wat maar niet wil veranderen in 3 weken.
Weet je het niet, antraciet

Offline mirake

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 , 21 oktober 20.30
« Reactie #105 Gepost op: 28-10-2010, 17:43:57 »
Het imago van het programma wordt juist beschadigd mede door het gekapte baardje van jack sparrow wat maar niet wil veranderen in 3 weken.

het is misschien een opplakbaardje? :-)

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 8 , 21 oktober 20.30
« Reactie #106 Gepost op: 28-10-2010, 19:22:58 »

Dat zou ik wel een héle vervelende afspraken vinden. Als je liever je baardje 'in shape' wilt houden, omdat het anders je imago zou beschadigen, moet je zéker niet aan Expeditie Robinson meedoen!! Hoop niet dat de redactie hier in is getrapt.

Tja, ze zijn sowieso al behoorlijk door de knieën gegaan voor de BN/BVers door de lengte van de expeditie drastisch in te korten toch?