Auteur Topic: aflevering 12 donderdag 18 november 20.30  (gelezen 40482 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: aflevering 12 donderdag 18 november 20.30
« Reactie #80 Gepost op: 21-11-2010, 00:09:24 »

Ik heb het nog even nagekeken Lukie, maar Saar zet toch echt vanaf de eerste keer haar pin consequent bij Zsofie neer. Totdat zij er uit ligt natuurlijk.  :P
zeker weten! ::jaja::
zsofi was gelijk de klos.
Ik dacht al... regina en saar die niet voor dezelfde persoon gaan? :o
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline pepim

  • Forumlid
Re: aflevering 12 donderdag 18 november 20.30
« Reactie #81 Gepost op: 21-11-2010, 00:49:00 »
Tatiana kreeg de pin er niet uit en daardoor was ze zo langzaam. Het klopt wel dat ze er erg laconiek op reageerde. Ik denk dat ze al wel vermoedde dat ze toch vroegtijdig zou moeten stoppen omdat haar bakje vol zat.
Dat vond ik trouwens wel jammer aan deze proef: hoe hard iemand ook werkte, als minimaal twee anderen het op je voorzien hadden, kon je onmogelijk winnen. Bij de gewichten was dit toch anders.

Wat is daar dan anders aan? Als iedereen zijn gewichten bij jou hangt heb je toch ook niet veel kans?

Ik heb het nog even nagekeken Lukie, maar Saar zet toch echt vanaf de eerste keer haar pin consequent bij Zsofie neer. Totdat zij er uit ligt natuurlijk.  :P

Dank u ::ok::

En idd Sebastiaan zet zijn laatste pin in zijn eigen box, dan had hij dus eigenlijk niet gewonnen. Maar ja ... rare aflevering weer ...

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 12 donderdag 18 november 20.30
« Reactie #82 Gepost op: 21-11-2010, 00:49:31 »
Ehm D*N, Regina stopt haar stokjes toch echt in de box (ja dubbelzinnig, ik weet het  ::schaam::) van Tatiana.
Sebastiaan, Zsofie en Sebastiaan gaan voor Tatiana, Saar en Tatiana gaan voor Zsofie.

En dus kon het niet anders dan dat Tatiana weer naar het trièl  (;)) zou moeten. Op zich niet erg, maar als de deelnemer er toch niets meer aan kan veranderen door harder te werken/veel beter te zijn in de proef, doe het dan gewoon door stemmen! Hoe hard Tatiana ook liep, ze kon niet verhelpen dat ze als eerste uit het spel lag.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: aflevering 12 donderdag 18 november 20.30
« Reactie #83 Gepost op: 21-11-2010, 11:42:32 »


En idd Sebastiaan zet zijn laatste pin in zijn eigen box, dan had hij dus eigenlijk niet gewonnen. Maar ja ... rare aflevering weer ...

Jawel, want met die laatste stok die hij in zijn eigen box stopte maakte hij zijn box nog niet vol.

Of was er gezegd dat je niet in je eigen box mocht stoppen?
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: aflevering 12 donderdag 18 november 20.30
« Reactie #84 Gepost op: 21-11-2010, 11:48:14 »
ow echt ??? ik heb het toch 2x gezien, niet goed gekeken dan :(
::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: aflevering 12 donderdag 18 november 20.30
« Reactie #85 Gepost op: 21-11-2010, 13:08:44 »
Ehm D*N, Regina stopt haar stokjes toch echt in de box (ja dubbelzinnig, ik weet het  ::schaam::) van Tatiana.
Sebastiaan, Zsofie en Sebastiaan gaan voor Tatiana, Saar en Tatiana gaan voor Zsofie.

En dus kon het niet anders dan dat Tatiana weer naar het trièl  (;)) zou moeten. Op zich niet erg, maar als de deelnemer er toch niets meer aan kan veranderen door harder te werken/veel beter te zijn in de proef, doe het dan gewoon door stemmen! Hoe hard Tatiana ook liep, ze kon niet verhelpen dat ze als eerste uit het spel lag.
jah dat zei ik: Saar ging vol op zsofi en regina op tatiana.
Daarom ben ik zo verbaast.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline pepim

  • Forumlid
Re: aflevering 12 donderdag 18 november 20.30
« Reactie #86 Gepost op: 21-11-2010, 14:11:32 »
Jawel, want met die laatste stok die hij in zijn eigen box stopte maakte hij zijn box nog niet vol.

Of was er gezegd dat je niet in je eigen box mocht stoppen?

Ik had begrepen dat je alle pins/stokken bij een ander (anderen) in de box moest stoppen. Dat was toch de opdracht of niet?

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 12 donderdag 18 november 20.30
« Reactie #87 Gepost op: 24-11-2010, 00:10:55 »
Wat is daar dan anders aan? Als iedereen zijn gewichten bij jou hangt heb je toch ook niet veel kans?

Niet veel, maar wel kans. Niet om te winnen natuurlijk, maar wel om niet de eerste te zijn die afvalt. En antony kreeg ook best veel gewichten, maar had best kunnen winnen. Bij dit spel was dat onmogelijk geweest. Je kunt niet zelf sneller klaar zijn dan dat twee mensen jouw bak kunnen vullen.

jah dat zei ik: Saar ging vol op zsofi en regina op tatiana.
Daarom ben ik zo verbaast.
verbaast  ::niet-ok:: verbaasd  ::ok:: Jij bent vast niet de voortrekker geweest bij de laatste opdracht van TS  ::rofl::

Ik dacht dat je reageerde op Lukie. Zo van: het kan niet zo zijn dat Saar alles bij Zsofie neerzette, terwijl Regina ze bij Tatiana neerzette, want dan zouden de twee niet hetzelfde doen. Waarop ik dan weer reageerde met: ja maar Regina zette ze ook helemaal niet bij Zsofie, dus ze hebben wel degelijk verschillend 'gestemd'.

Snap je het nog  ???

Ik had begrepen dat je alle pins/stokken bij een ander (anderen) in de box moest stoppen. Dat was toch de opdracht of niet?
gekozen.

Ja, zie topic Sebastiaan:
weet je : daardoor heeft hij eigenlijk niet gewonnen...
de opdracht was: wie de laatste pin in de bak van iemand anders steekt is de winnaar!




The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: aflevering 12 donderdag 18 november 20.30
« Reactie #88 Gepost op: 24-11-2010, 17:01:35 »

Niet veel, maar wel kans. Niet om te winnen natuurlijk, maar wel om niet de eerste te zijn die afvalt. En antony kreeg ook best veel gewichten, maar had best kunnen winnen. Bij dit spel was dat onmogelijk geweest. Je kunt niet zelf sneller klaar zijn dan dat twee mensen jouw bak kunnen vullen.
verbaast  ::niet-ok:: verbaasd  ::ok:: Jij bent vast niet de voortrekker geweest bij de laatste opdracht van TS  ::rofl::

Ik dacht dat je reageerde op Lukie. Zo van: het kan niet zo zijn dat Saar alles bij Zsofie neerzette, terwijl Regina ze bij Tatiana neerzette, want dan zouden de twee niet hetzelfde doen. Waarop ik dan weer reageerde met: ja maar Regina zette ze ook helemaal niet bij Zsofie, dus ze hebben wel degelijk verschillend 'gestemd'.

Snap je het nog  ???
 gekozen.

Ik was verbaasd dat ze verschillend stemden.
dat zei ik. :P.
want saar ging voor zsofi en regina voor tatiana.
dus ja ze hebben verschillend gestemd.

PS: vorige opdracht ging goed hoor ;D , ook bij mij ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline pepim

  • Forumlid
Re: aflevering 12 donderdag 18 november 20.30
« Reactie #89 Gepost op: 25-11-2010, 01:14:14 »
verbaast  ::niet-ok:: verbaasd  ::ok:: Jij bent vast niet de voortrekker geweest bij de laatste opdracht van TS  ::rofl::

Nou echt flauw dit, waar hebben we het over ... een spelfoutje?! ::niet-ok::

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 12 donderdag 18 november 20.30
« Reactie #90 Gepost op: 25-11-2010, 10:02:16 »
Pepim, ga even naar het topic trivial survivor. Daar zitten D*N en ik allebei op een eiland en zijn we elkaars tegenstander. De vorige opdracht die we voor onze kiezen kregen was 10 voor taal. Het is dus niet meer dan een grapje.
Word jij ook één van onze kijkers?  :D
« Laatst bewerkt op: 25-11-2010, 10:05:32 door Ycaris »
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: aflevering 12 donderdag 18 november 20.30
« Reactie #91 Gepost op: 25-11-2010, 14:35:48 »
Pepim, ga even naar het topic trivial survivor. Daar zitten D*N en ik allebei op een eiland en zijn we elkaars tegenstander. De vorige opdracht die we voor onze kiezen kregen was 10 voor taal. Het is dus niet meer dan een grapje.
Word jij ook één van onze kijkers?  :D
::rofl:: Ycaris gaat TS promoten ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline pepim

  • Forumlid
Re: aflevering 12 donderdag 18 november 20.30
« Reactie #92 Gepost op: 25-11-2010, 23:49:54 »
Pepim, ga even naar het topic trivial survivor. Daar zitten D*N en ik allebei op een eiland en zijn we elkaars tegenstander. De vorige opdracht die we voor onze kiezen kregen was 10 voor taal. Het is dus niet meer dan een grapje.
Word jij ook één van onze kijkers?  :D

Ok insite grapjes, maar dan is het toch ook logisch dat ik dat niet begrijp?  ::sorry::

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 12 donderdag 18 november 20.30
« Reactie #93 Gepost op: 26-11-2010, 00:40:45 »
Absoluut hoor en het geeft ook niks  ::hug::

Ben je al een beetje fan geworden? Het is op het moment superspannend, omdat er morgen twee mensen naar huis gestuurd worden en er dan ook nog eens een eilandraad komt  :o. Als je een vaste kijker wordt, ben je van harte welkom in de quizpub!
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 12 donderdag 18 november 20.30
« Reactie #94 Gepost op: 26-11-2010, 00:41:30 »
::rofl:: Ycaris gaat TS promoten ::rofl::

 ::ok:: Dat zouden meer mensen moeten doen  ;D
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: aflevering 12 donderdag 18 november 20.30
« Reactie #95 Gepost op: 26-11-2010, 00:44:10 »
Absoluut hoor en het geeft ook niks  ::hug::

Ben je al een beetje fan geworden? Het is op het moment superspannend, omdat er morgen twee mensen naar huis gestuurd worden en er dan ook nog eens een eilandraad komt  :o. Als je een vaste kijker wordt, ben je van harte welkom in de quizpub!
en ik een beetje heel erg vrees dat ik het niet ga halen :o
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: aflevering 12 donderdag 18 november 20.30
« Reactie #96 Gepost op: 26-11-2010, 00:44:38 »
::ok:: Dat zouden meer mensen moeten doen  ;D
::ok:: volgens mij noem ik het vaak genoeg :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human