Auteur Topic: Deborah Ostrega [Kandidaat - BE]  (gelezen 34078 keer)

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - BE]
« Reactie #100 Gepost op: 15-10-2011, 20:55:11 »
Wat een slappe hap van Deborah... Tanja gaan helpen met het vuur maken... In mijn ogen dus ook een opgever.

Dit kost Deborah enkele punten mijnerzijds  ::ohno:: En ja, volledige opgever. Lang niet zo erg als Freddy, Katerine of ZoDoAlsEenDodo, maar desondanks een opgever. Slecht einde voor een entertainend karakter  ::ohno::
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline popcorn

  • Forumlid
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - BE]
« Reactie #101 Gepost op: 16-10-2011, 13:54:07 »
Dit kost Deborah enkele punten mijnerzijds  ::ohno:: En ja, volledige opgever. Lang niet zo erg als Freddy, Katerine of ZoDoAlsEenDodo, maar desondanks een opgever. Slecht einde voor een entertainend karakter  ::ohno::

Valt mij sowieso tegen dat er dit jaar zoveel mensen vrij snel afhaken. Je weet toch waar je aan begint? Wat mij betreft moeten zij voor eventuele volgende afleveringen van Expeditie Robinson mensen uit het 'gewone' leven aantrekken , er zijn er genoeg die zich volledig willen inzetten om de eindstrijd te halen. Voor ons, kijkers,  ook wat spannender om naar te kijken. Mij maakt het niet uit of ik het gezicht ken of niet. Nu wordt de hele Expeditie om zeep geholpen! Je merkt het ook aan de topics, geen hond die er nog iets aan vindt.  ::niet-ok::

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - BE]
« Reactie #102 Gepost op: 16-10-2011, 17:56:34 »
hmpf. als ik zou moeten kiezen neem ik dit seizoen (of ER2010) over de laatste drie seizoenen met gewone mensen. ER2008 is ronduit afgrijselijk, en ER2007 en ER2009 zijn niet veel beter.

Daarbij, ik wil een editie met Natalie Meskens/Axel Daeseleire/Hilde De Baerdemaeker (bonus punten voor Dan Karaty en/of Jun Song) voordat ze opnieuw onbekende Vlamingen/NL'ers casten.

Ik ben wel benieuwd hoe ze Deborah's "opgeverij" gaan tonen. Ik heb de aflevering nog niet gezien (zij wordt morgen pas uitgezonden in BE), maar afhangende hoe het gaat, zal ik zien of ik haar uit mijn "Elite Circle" moet kegelen of niet.   >:D

Opgevers. 
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline popcorn

  • Forumlid
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - BE]
« Reactie #103 Gepost op: 18-10-2011, 11:27:05 »
hmpf. als ik zou moeten kiezen neem ik dit seizoen (of ER2010) over de laatste drie seizoenen met gewone mensen. ER2008 is ronduit afgrijselijk, en ER2007 en ER2009 zijn niet veel beter.

Daarbij, ik wil een editie met Natalie Meskens/Axel Daeseleire/Hilde De Baerdemaeker (bonus punten voor Dan Karaty en/of Jun Song) voordat ze opnieuw onbekende Vlamingen/NL'ers casten.

Ik ben wel benieuwd hoe ze Deborah's "opgeverij" gaan tonen. Ik heb de aflevering nog niet gezien (zij wordt morgen pas uitgezonden in BE), maar afhangende hoe het gaat, zal ik zien of ik haar uit mijn "Elite Circle" moet kegelen of niet.   >:D

Opgevers. 

Huh............?  ???
Oeps, geen woordenboek in huis.  :(

Offline Brown

  • Forumlid
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - BE]
« Reactie #104 Gepost op: 25-10-2011, 16:42:53 »
Deborah Oestrogeen Of hoe ze ook heet  ::zwaai::