Auteur Topic: Deborah Ostrega [Kandidaat - BE]  (gelezen 34082 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - BE]
« Reactie #60 Gepost op: 30-09-2011, 17:19:14 »
dat zullen we niet zien, want op hun huidige eiland is geen voedsel ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - BE]
« Reactie #61 Gepost op: 30-09-2011, 18:38:38 »
Mooi om te zien hoe haar gezicht (en die van Kobe en Niko) van zelfverzekerd veranderde in ongeloof!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Brown

  • Forumlid
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - BE]
« Reactie #62 Gepost op: 30-09-2011, 18:53:41 »
Boontje komt inderdaad om haar loontje. Wat een onsympatieke reaktie van haar na het duel. Zij heeft vanaf het begin al zitten zeuren tegen en vooral over Anna. Alsof zijzelf de beste en sterkste zou zijn in de groep. Wie denk zij wel niet wie ze is? We zullen zien dat anderen in haar groep net zo goed iets te eten kunnen maken. Heb haar vanaf het begin van Robinson al erg overheersend gevonden en nu gelukkig de grot in en snel! ::zwaai::

idd snel de grot in en er nooit meer uit ;)

Offline VlaamseArdennen

  • Forumlid
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - BE]
« Reactie #63 Gepost op: 1-10-2011, 17:47:48 »
Die gaat daar mentaal serieus afzien in die grot  ::jaja::

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - BE]
« Reactie #64 Gepost op: 5-10-2011, 18:12:14 »
IK vond het geweldig dat zij weg gestemd werd.
Ik irriteerde me mateloos aan haar.
Ik hoop dan ook dat zij straks niet bij de samensmelting komt, ik vind dat Tanja dit echt verdient. Dat is een doorzetter, heeft de boten gebouwd en heeft niet op gegeven.
En als Jochem, Esther en Anne slim zijn en ze krijgen er de kans voor moeten ze Nico en Kobe ook weg stemmen. IK denk dat Nico en Kobe nu gaan proberen in een goed blaadje te komen bij Jochem, Esther en Anne, want ze weten nu wel dat ze heel zwak staan.
« Laatst bewerkt op: 5-10-2011, 18:13:53 door Vinkje »

Offline VlaamseArdennen

  • Forumlid
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - BE]
« Reactie #65 Gepost op: 5-10-2011, 21:30:08 »
IK denk dat Nico en Kobe nu gaan proberen in een goed blaadje te komen bij Jochem, Esther en Anne, want ze weten nu wel dat ze heel zwak staan.


Volgens mij staat Kobe er het minst goed voor dan...2 munten gebruikt en hij laat soms toch 2 gezichten zien vind ik, zeker tov Anne.

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - BE]
« Reactie #66 Gepost op: 5-10-2011, 22:33:16 »
Van mij mag Deborah ook wel vertrekken. :P Ik vond haar van in het begin al niet echt leuk. Ben nu wel nog benieuwd wat het wordt in de grot met haar. :P Maar van mij hoeft ze echt niet terug te keren in het spel, liever iemand anders. :P

En hoewel Anne ook niet echt tot m'n favo's behoort, vond ik Deborahs reactie naar Anne ook heel ongepast.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Sarita

  • Forumlid
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - BE]
« Reactie #67 Gepost op: 6-10-2011, 10:56:55 »
Ik vind haar super irritant. Volgens mij kent ze zichzelf ook helemaal niet goed. Ze denkt dat ze zo sterk is maar heeft dat nog helemaal niet laten zien. In de eerste aflevering was ze ook zo dom bezig met haar schoenen en de kist heeft ze in de proef ook niet verzet.

Offline popcorn

  • Forumlid
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - BE]
« Reactie #68 Gepost op: 6-10-2011, 12:05:49 »
Ik vind haar super irritant. Volgens mij kent ze zichzelf ook helemaal niet goed. Ze denkt dat ze zo sterk is maar heeft dat nog helemaal niet laten zien. In de eerste aflevering was ze ook zo dom bezig met haar schoenen en de kist heeft ze in de proef ook niet verzet.

Weer typisch een geval van veel geblaat en weinig wol!  ::rofl::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - BE]
« Reactie #69 Gepost op: 6-10-2011, 21:57:54 »
Deborah herpakt zich en blijkt toch een sympathiek mens te zijn.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - BE]
« Reactie #70 Gepost op: 6-10-2011, 23:04:30 »
Ik vond haar vandaag ook wel leuk. ::ok::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - BE]
« Reactie #71 Gepost op: 7-10-2011, 04:24:03 »
ze leek wel een heel ander persoon in die grot ::oink::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - BE]
« Reactie #72 Gepost op: 7-10-2011, 07:28:29 »
Haar gedrag gisteren bewijst maar weer dat ik haar terecht een leuke kandidaat vond. Ik vond haar helemaal niet anders in de grot, ze kwam op mij altijd al als een aardige lieve vrouw over.
Top dat ze zichzelf op offert voor Tanja, dat vind ik echt heel mooi.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - BE]
« Reactie #73 Gepost op: 7-10-2011, 07:49:05 »
Ik ben alleen benieuwd of ze ook zo zou zijn geweest als iemand anders als haar vriendin in de grot zou hebben gezeten...

Trouwens, wel een ommezwaai. Eerst wil ze absoluut ook voor de samensmelting gaan en dus de opdracht winnen, maar vervolgens moet alles in het werk gesteld worden om haar vriendin in de samensmelting te krijgen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - BE]
« Reactie #74 Gepost op: 7-10-2011, 10:12:44 »
Ik vond haar wel tof, maar hier heb ik helemaal niets mee, dat ze zich wil opofferen. En dat ze ook nog zo overtuigd is van haar eigen gelijk dat ze eventueel een derde kandidaat wil tegenwerken. BAH!
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - BE]
« Reactie #75 Gepost op: 7-10-2011, 14:21:49 »
Ik was om eerlijk te zijn verbijsterd, eerst was ze zo fanatiek dat ze het niets eens kon hebben als iemand anders in "haar" pan roerde en nu geeft ze ineens zo maar de strijd op omdat ze het een ander meer gunt, vanwaar ineens die immense ommezwaai van een tijgerin die vecht in een mak schaap, ik snap er helemaal niks van.  ::ohno::

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - BE]
« Reactie #76 Gepost op: 7-10-2011, 17:46:41 »
Ik snap het op zich wel een beetje, maar ik vond het ook niks. Het past wel weer bij het "kiezen voor de gemakkelijke weg" dat dit jaar het thema lijkt te zijn. Bovendien helpt ze zo het halve programma om zeep.

Offline popcorn

  • Forumlid
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - BE]
« Reactie #77 Gepost op: 8-10-2011, 10:48:22 »
Ik snap het op zich wel een beetje, maar ik vond het ook niks. Het past wel weer bij het "kiezen voor de gemakkelijke weg" dat dit jaar het thema lijkt te zijn. Bovendien helpt ze zo het halve programma om zeep.

Inderdaad, en zo anders vond ik haar in de grot echt niet. Ze ging meteen maar weer aan de kook! Typisch een vrouw die ik wantrouw en het is haar geraden om Tanja's kansen op de samensmelting te vergroten, tenslotte heeft zij zelf nog niets gepresteerd! Nu kan ze zich gaan bezighouden met Nederlandertje wegpesten, Do dus. Hoop dat Do maar heel even in de grot zal verblijven, tenslotte wilde zij immers al eerder opgeven, maar heeft doorgezet voor de groep. Dat bewonder ik in Do ondanks dat het mij tegenvalt dat zij het niet gered heeft.                               

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - BE]
« Reactie #78 Gepost op: 8-10-2011, 11:25:05 »
Ik vond dr deze aflevering nog niks. Gewoon de manier waarop ze doet en praat... en dr humor :/ Nou om te gillen zeg ha-ha. Wel fijn voor Tanja dat ze t goed kunnen vinden samen.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Brown

  • Forumlid
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - BE]
« Reactie #79 Gepost op: 11-10-2011, 02:14:18 »
vertrouw haar voor geen meter meer