Auteur Topic: Deborah Ostrega [Kandidaat - BE]  (gelezen 34081 keer)

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #40 Gepost op: 24-09-2011, 04:12:58 »
Ik snap die ergenis van Deborah wel.
 Als een schilder met een schilderij bezig is vindt ie 't ook niet leuk als er iemand bijkomt die mee gaat schilderen..
Als Anne zo nodig wil koken, laat ze het dan van begin af aan alleen doen, zoals Deborah al zei..

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #41 Gepost op: 24-09-2011, 11:39:38 »
Ik vind haar wel leuk, nu we wat meer van haar zien.
Wat ze zei boven op de heuvel raakte me, en ik vond het knap dat ze nog naar Anne toe ging om te zeggen dat ze haar mening over haar moest herzien.
Dus ja ik vind haar wel leuk, Kobe trouwens ook
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #42 Gepost op: 24-09-2011, 13:05:35 »
Wat ze boven op die heuvel zei, irriteerde me.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #43 Gepost op: 24-09-2011, 13:30:06 »
Omdat?
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #44 Gepost op: 25-09-2011, 01:50:19 »
Alles wat zij doet irriteert me. vanuit het niets een of ander betekenisloos, pseudo-diepzinnig moment omdat je toevallig aan de andere kant van een eiland bent beland vond ik ook niet echt geloofwaardig of zo.

Ja, ik ben bevooroordeeld, alles wat ze doet staat me gewoon tegen.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #45 Gepost op: 25-09-2011, 08:52:47 »
alles wat ze doet staat me gewoon tegen.

Goh, dat heb ik nou met Anne.. ;D

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #46 Gepost op: 25-09-2011, 13:22:57 »
Dat heb ik met allebei. Sorry hoor maar ik vind haast al die belgen super irritant... Alleen Nikolas en Tanja niet.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #47 Gepost op: 25-09-2011, 14:16:23 »
Goh, dat heb ik nou met Anne.. ;D

Ik ook, alleen in iets mindere mate. Daarom boeit die hele "ruzie" tussen die twee me ook voor geen meter, omdat ik ze allebei irritant vind.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #48 Gepost op: 26-09-2011, 11:48:03 »
Mee eens, die ruzie op kamp Zuid over het eten koken is te kinderachtig voor woorden..
Laten ze dan gewoon om beurten koken.. :)
« Laatst bewerkt op: 26-09-2011, 12:37:24 door tarzanneke »

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #49 Gepost op: 27-09-2011, 21:42:07 »
Mee eens, die ruzie op kamp Zuid over het eten koken is te kinderachtig voor woorden..


Juist daarom dat het ook onvoorstelbaar grappig is. Gewoon het idee dat twee volwassen vrouwen een hele vete opbouwen vanwege een effing LEPEL doet me giechelen.



Ik vind het hilarisch hoe Deborah het automatische me heeft on die lepel meteen weer af te pakken, alsof ze "BLIJF ER MET JE PIKKELS VAN AF, DEEGSLIERT!!" naar haar wil gillen.



"En toch is het mijn lepel *grmbl*"

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - BE]
« Reactie #50 Gepost op: 29-09-2011, 18:30:24 »
Ik vind haar net als Anne niet erg leuk. :P Ben benieuwd of ze me misschien toch nog kan verassen de komende afleveringen. :P
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - BE]
« Reactie #51 Gepost op: 29-09-2011, 22:06:11 »
Echt zo'n zielige reactie om Anne na de rugbyproef te verwijten dat ze niet een stap voor haar, (lees : "de sterkere") opzij had gedaan, ze is kennelijk nogal kort van memorie want zij kreeg die kist op de zeebodem niet eens van z'n plaats terwijl Anne 'm zo bij kop en kont pakte en tig meter weer neerzette dus wie is hier nou de sterkste!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - BE]
« Reactie #52 Gepost op: 29-09-2011, 22:08:45 »
Ze zag de exit echt niet aankomen. Kobe, Nico en zij zaten daar echt heel zelfverzekerd, allemaal met van die grote glimlachjes om hun mond, tot Deborah ineens allemaal stemmen kreeg.  ;D Benieuwd hoe ze het gaat doen in de grot.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - BE]
« Reactie #53 Gepost op: 29-09-2011, 23:18:23 »
Dit is toch wel het leukste, als er een complot in duigen valt en een van de complotmaker zelf op mag hoepelen. Het was nog niet zo geweldig als met "Geert, neem afscheid" maar was toch wel weer leuk om te zien dat iemand die dacht dat ze op een draagstoel naar de samensmelting zou worden gedragen nu opeens zelf de verliezer is.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - BE]
« Reactie #54 Gepost op: 30-09-2011, 00:31:28 »
haha geniale zet(?) van Esther,Jochem en Anne. Maar in het vooruit stukje ziet het er wel weer uit als een feest in die grot...hmm... zou deborah dan toch kunnen lachen? ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - BE]
« Reactie #55 Gepost op: 30-09-2011, 00:33:18 »
Mooi dat ze eruit is eindelijk gerechtigheid !

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - BE]
« Reactie #56 Gepost op: 30-09-2011, 01:39:45 »
haha geniale zet(?) van Esther,Jochem en Anne. Maar in het vooruit stukje ziet het er wel weer uit als een feest in die grot...hmm... zou deborah dan toch kunnen lachen? ::)

Ik denk dat het toch een soort van toeval was. Het waren alledrie persoonlijke stemmen tegen Deborah, misschien was het alleen van Esther (ook) tactiek. Ik vroeg me al af op basis waarvan ze zoude beslissen als het drie-drie zou worden, want ik had het wel een beetje verwacht. Beetje flauwekul natuurlijk om die allereerste proef erbij te halen (die niet eens alleen om de snelste tijd ging), maar zolang het ten koste gaat van Deborah hoor je mij er niet echt over klagen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - BE]
« Reactie #57 Gepost op: 30-09-2011, 09:11:40 »
Ik denk dat het toch een soort van toeval was. Het waren alledrie persoonlijke stemmen tegen Deborah, misschien was het alleen van Esther (ook) tactiek. Ik vroeg me al af op basis waarvan ze zoude beslissen als het drie-drie zou worden, want ik had het wel een beetje verwacht. Beetje flauwekul natuurlijk om die allereerste proef erbij te halen (die niet eens alleen om de snelste tijd ging), maar zolang het ten koste gaat van Deborah hoor je mij er niet echt over klagen.
ik denk ook dat het deels persoonlijke stemmen waren. Maar ik denk dat Esther en Jochem wel beiden hebben gedacht dat Anne voor Deborah zou gaan en die zijn dan misschien tactisch ( zonder echt overleg) daarin meegegaan. (verwacht ik).
die allereerste proef erbij halen vind ik ook raar.. waarom niet gewoon de vorige eilandraden zoals bij elke serie word gedaan? Deborah had al een stem dus dan was ze alsnog weg gegaan maar toch...
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Brown

  • Forumlid
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - BE]
« Reactie #58 Gepost op: 30-09-2011, 15:47:01 »
Zo wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in en wordt moe;) Blij dat ze de grot in moet  en hoop dat ze het daar niet lang volhoudt

Offline popcorn

  • Forumlid
Re: Deborah Ostrega [Kandidaat - BE]
« Reactie #59 Gepost op: 30-09-2011, 16:42:58 »
Zo wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in en wordt moe;) Blij dat ze de grot in moet  en hoop dat ze het daar niet lang volhoudt

Boontje komt inderdaad om haar loontje. Wat een onsympatieke reaktie van haar na het duel. Zij heeft vanaf het begin al zitten zeuren tegen en vooral over Anna. Alsof zijzelf de beste en sterkste zou zijn in de groep. Wie denk zij wel niet wie ze is? We zullen zien dat anderen in haar groep net zo goed iets te eten kunnen maken. Heb haar vanaf het begin van Robinson al erg overheersend gevonden en nu gelukkig de grot in en snel! ::zwaai::