Auteur Topic: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]  (gelezen 34057 keer)

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - kamp noord]
« Reactie #40 Gepost op: 23-09-2011, 12:23:19 »
Gelukkig zit hij er nog in!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - kamp noord]
« Reactie #41 Gepost op: 25-09-2011, 22:48:21 »
Ik weet niet of het gezichtsbedrog is want ik ken Nicolas niet echt goed maar hij is tot nu de enige bij wie het me opvalt dat ie al zo is afgevallen?

Offline Sarita

  • Forumlid
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - kamp noord]
« Reactie #42 Gepost op: 26-09-2011, 13:58:18 »
Ik weet niet of het gezichtsbedrog is want ik ken Nicolas niet echt goed maar hij is tot nu de enige bij wie het me opvalt dat ie al zo is afgevallen?

Viel mij ook op, misschien omdat hij zo actief is?

Offline Brown

  • Forumlid
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #43 Gepost op: 30-09-2011, 15:54:56 »
Nicolaas is al niet dik dus het valt snel o en hij is overactief, Kan de rest een voorbeeld aan nemen. Van mij mag een BELG winnen zolang het Tanja of Nicolaas maar is.

Offline popcorn

  • Forumlid
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #44 Gepost op: 30-09-2011, 16:49:18 »
Nicolaas is al niet dik dus het valt snel o en hij is overactief, Kan de rest een voorbeeld aan nemen. Van mij mag een BELG winnen zolang het Tanja of Nicolaas maar is.

Helemaal met je eens. Nicolas kan erg goed tegen de warmte omdat zij thuis een zonnebankcentrum hebben gehad, hahahaha. Vond het erg sneu voor hem toen niemand zin had om met hem mee te gaan in de door hem aangetroffen boot. Oke, bleek achteraf lek te zijn, maar toch. Vind dat die groep overigens toch erg lui en moe is en Nicolas vaak in zijn uppie bezig is voor de hele groep. Groep Zuid vind ik de sympatiekste groep, maar de kandidaten zouden wel wat meer daadkracht mogen tonen.
Nicolas toont zich een heuse Robinson en is nog een lekker ding ook!  ::bravo:: ::bravo::

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #45 Gepost op: 30-09-2011, 17:31:55 »
Vond het erg sneu voor hem toen niemand zin had om met hem mee te gaan in de door hem aangetroffen boot. Oke, bleek achteraf lek te zijn, maar toch. Vind dat die groep overigens toch erg lui en moe is en Nicolas vaak in zijn uppie bezig is voor de hele groep. Groep Zuid vind ik de sympatiekste groep, maar de kandidaten zouden wel wat meer daadkracht mogen tonen.
Misschien dat de groep heel anders gereageerd had als hij had voorgesteld om eerst even te relaxen en dan tegen de schemering met 2 of 3 mensen te gaan vissen? Ik vind het zelf ook niet heel verstandig om op het heetst van de dag zulk zwaar werk te verrichten.
Ik heb best respect voor zijn energie en doorzettingsvermogen, maar het zou met niets verbazen als hij één dezer dagen volledig in elkaar stort.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Brown

  • Forumlid
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #46 Gepost op: 30-09-2011, 18:56:13 »
Helemaal met je eens. Nicolas kan erg goed tegen de warmte omdat zij thuis een zonnebankcentrum hebben gehad, hahahaha. Vond het erg sneu voor hem toen niemand zin had om met hem mee te gaan in de door hem aangetroffen boot. Oke, bleek achteraf lek te zijn, maar toch. Vind dat die groep overigens toch erg lui en moe is en Nicolas vaak in zijn uppie bezig is voor de hele groep. Groep Zuid vind ik de sympatiekste groep, maar de kandidaten zouden wel wat meer daadkracht mogen tonen.
Nicolas toont zich een heuse Robinson en is nog een lekker ding ook!  ::bravo:: ::bravo::

Nicolaas zei nog" er zit een gat in waar een motor heeeft gezeten" HUH? misschien ligt er dan ook wel ergens een motor verstopt. Dicht maken met een dikkelap met vet , maar waar hal je d vet vandaanHAHA

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #47 Gepost op: 3-10-2011, 16:27:21 »
Nicolas voelt zich een beetje alleen als enige Belg in zijn kamp, maar hij weet niet half wat een geluk hij heeft..
In het andere kamp zijn de Belgen alweer aan het 'konkelfoezen'.. ;D

Offline popcorn

  • Forumlid
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #48 Gepost op: 8-10-2011, 10:53:49 »
Nicolas voelt zich een beetje alleen als enige Belg in zijn kamp, maar hij weet niet half wat een geluk hij heeft..
In het andere kamp zijn de Belgen alweer aan het 'konkelfoezen'.. ;D

Wel jammer dat Nicolas de enige in de groep schijnt te zijn die steeds weer bezig is om eten te verzamelen en andere klusjes. Vind hem nog steeds erg sterk, maar sociaal wat buiten deze groep vallen. Wat mij betreft is hij de kanshebber voor de overwinning, samen met Tanja. Ik hoop dat de Nederlanders niet hetzelfde spelletje spelen als de Belgen, alleen de landgenoten steunen. Kans dat bij de samensmelting dit spelletje wordt voortgezet is natuurlijk best wel groot.

Offline popcorn

  • Forumlid
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - kamp noord]
« Reactie #49 Gepost op: 15-10-2011, 17:37:50 »
Gelukkig zit hij er nog in!

En nu ook nog door naar de samensmelting! Vind dat hij dat ook verdiend, van mij mag hij zelfs de eindspurt gaan winnen. NICOLAS WORDT ROBINSON 2011. ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #50 Gepost op: 18-10-2011, 09:33:47 »
Ik hoop ook finale Tanja Nicolas en dat de beste van de twee in een spannende eindstrijd uiteindelijk Robinson wordt

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #51 Gepost op: 20-10-2011, 19:13:23 »
Ik hoop ook finale Tanja Nicolas en dat de beste van de twee in een spannende eindstrijd uiteindelijk Robinson wordt
En ik hoop dat mijn streekgenoot hier op RN post,en EINDELIJK eens duidelijk is,want na de "10.000 euro opmerking"(of hoeveel was het ook alweer?) is er alweer iets nieuw verschenen....



 ::fluit:: ::fluit:: ::fluit:: ::fluit::


Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #52 Gepost op: 20-10-2011, 20:49:42 »
En ik hoop dat mijn streekgenoot hier op RN post,en EINDELIJK eens duidelijk is,want na de "10.000 euro opmerking"(of hoeveel was het ook alweer?) is er alweer iets nieuw verschenen....



 ::fluit:: ::fluit:: ::fluit:: ::fluit::



Dus die opmerking van 'm zojuist gaat wel iets verder dan "ik lach me gek met haar".  ::rofl::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #53 Gepost op: 20-10-2011, 21:25:00 »
Als de Story Be hetzelfde is als Story Nl dan houdt het waarschijnlijk in dat ze allebei op bijv. winnaarseiland geslapen hebben :)
(en is er verder niets voorgevallen :)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #54 Gepost op: 20-10-2011, 21:40:52 »
Jammer Nicolas. Deze stemming is heel erg onterecht.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #55 Gepost op: 20-10-2011, 21:43:26 »
Jammer Nicolas. Deze stemming is heel erg onterecht.

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #56 Gepost op: 20-10-2011, 21:49:38 »
Jammer Nicolas. Deze stemming is heel erg onterecht.
Zeker weten!
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #57 Gepost op: 20-10-2011, 21:55:03 »
Jammer Nicolas. Deze stemming is heel erg onterecht.
Lijkt me dat hij dat aan zichzelf te danken heeft.
Hij zondigde tegen Regel 1 van ER: Altijd denken in getallen!!!
Met Sacha mee stemmen en niet zo suf met van die stokjes. Wat was dat voor ongelooflijke onzin!
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #58 Gepost op: 21-10-2011, 00:48:03 »
Grappig dat hij nog even keek naar die stokjes van: "welke was ook alweer Anne"..?    ;D
Trouwens, hij en Tanja hebben alleen maar lepeltje-lepeltje gelegen om elkaar warm te houden..

http://entertainment.be.msn.com/showbizz/nicolas-li%C3%A9bart-sliep-met-tanja-dexters
« Laatst bewerkt op: 21-10-2011, 00:51:31 door tarzanneke »

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #59 Gepost op: 21-10-2011, 01:07:59 »
Echt jammer dat eindbaas Nicolas eruit ligt.