Auteur Topic: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]  (gelezen 34052 keer)

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #60 Gepost op: 21-10-2011, 01:14:01 »
Ben volgens mij een van de weinigen, maar ik vind het totaal niet erg dat hij eruit is.
Een harde werker was hij zeker, maar daarnaast ook gigantisch saai.
En ook dom. Hij vertelde Sasha nog dat hij misschien de lul was als andere mensen samenspande.
Hij had met Sasha mee moeten stemmen, dan had Anne er al vier te pakken gehad.
Daarnaast vond ik het ook vreemd dat hij Loretta zwakker acht als Anne...
There's no show like a reality show ;)

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #61 Gepost op: 21-10-2011, 01:17:58 »
Dat laatste vind ik niet raar. Ik ben het er niet per se mee eens, maar raar is het zeker niet. Wat wel apart is, is dat hij dit kennelijk totaal niet zag aankomen. Aan de andere kant, de hele tijd als zijn (voormalige) kampgenoten zich over hem aan het beklagen waren, was hij gewoon aan het werk, dus misschien had hij inderdaad echt niet door hoe de verhoudingen lagen.

Desalniettemin had hij inderdaad gewoon met Sascha mee moeten stemmen.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #62 Gepost op: 21-10-2011, 08:34:58 »
Heel jammer van Nicholas.
Van mij mocht hij zeker winnen. Maar ja de zwakkeren stemmen vaker op de sterke, dus moet hij het veld ruimen. Vreselijk zonde.
Tuurlijk is hij ook niet snugger bezig door niet op Anne te stemmen.
Vreselijk dat mensen als Patrick, Jochem en Anne er nog in zitten en Nicholas naar huis is.
Mijn winnaar van dit jaar. ::bravo::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #63 Gepost op: 21-10-2011, 08:40:57 »
Nicolas was voor mij ook winnaarsmateriaal.
Sterke kandidaat, mooie uitspraken, erg actief, ook sociaal vaardig.
Hij heeft het imago dat hij door de tv serie had echt omgebogen. Chapeau.
Nu weet ik het echt niet. Ik durf er niet aan te denken dat Patrick Robinson zal worden.
Gelukkig is er altijd nog een laatste eilandraad (hoop ik dan toch), waarbij Patrick in mijn ogen alleen kans maakt als hij naast Anne of Lauretta in de finale staat.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #64 Gepost op: 21-10-2011, 10:31:21 »
Ligt Nicolas er echt uit....?

Wel, ik had wel verwacht dat het ging gebeuren, maar niet ZO vlug. O_O

HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline jorge

  • Forumlid
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #65 Gepost op: 21-10-2011, 10:35:25 »
Nicolas was voor mij ook winnaarsmateriaal.
Sterke kandidaat, mooie uitspraken, erg actief, ook sociaal vaardig.
Hij heeft het imago dat hij door de tv serie had echt omgebogen. Chapeau.
Nu weet ik het echt niet. Ik durf er niet aan te denken dat Patrick Robinson zal worden.
Gelukkig is er altijd nog een laatste eilandraad (hoop ik dan toch), waarbij Patrick in mijn ogen alleen kans maakt als hij naast Anne of Lauretta in de finale staat.


Krijg al de rillingen van dat scenario.... ::rofl::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #66 Gepost op: 21-10-2011, 12:16:54 »
Op zich is het voor de uitzendingen jammer dat hij eruit ligt, aangezien hij tenminste nog iets deed, maar hij heeft het zo goed als volledig aan zichzelf te wijten. Hij had immers na de vorige stemming kunnen weten hoe laat het was, nadat hij al stemmen tegen zich had gehad... En dan nog niet op Anne stemmen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #67 Gepost op: 21-10-2011, 12:49:18 »
ook sociaal vaardig.
grappig hoe anders dat kan over komen. Ik vond hem niet erg sociaal vaardig. Ik kreeg de indruk dat hij z'n eigen ding deed (waar niks mis mee is trouwens), en niet erg oplette wat er in de groep gebeurde.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Brown

  • Forumlid
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #68 Gepost op: 21-10-2011, 14:33:39 »
Jeetje wat is dit jammer. Mister Robinson wordt er vies uitgewerkt.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #69 Gepost op: 21-10-2011, 14:55:56 »
grappig hoe anders dat kan over komen. Ik vond hem niet erg sociaal vaardig. Ik kreeg de indruk dat hij z'n eigen ding deed (waar niks mis mee is trouwens), en niet erg oplette wat er in de groep gebeurde.
Helemaal mee eens. Enerzijds zal er best op hem gestemd zijn omdat hij als een sterke concurrent wordt gezien. maar belangrijker is volgens mij nog dat hij erg bazig en drammerig kan overkomen. Dit bleek voor mij heel duidelijk uit de woorden van Esther bij het koken van de eitjes.
Meerdere mensen waren hem zat en dan ben je een logisch doelwit.

The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #70 Gepost op: 21-10-2011, 16:33:58 »
Ik ben het eens met Schulz en Ycaris.

Misschien had Nicolas beter juist net zo weinig kunnen doen als zijn kampleden in zijn vorige kamp en daarin de groep volgen (Noord?). Dan had hij sociaal sterker gestaan en kwam de groep er waarschijnlijk sneller achter dat ze allemaal hun steentje moeten bijdragen bij het overleven. Nu was er een werkpaard die veel meer deed dan de rest, waardoor de rest geen zin meer had om nog veel te doen.

Volgens mij heeft Nicolas zijn imago als één van de weinigen tot nu toe juist heel veel verbeterd in plaats van verslechterd dankzij Expeditie Robinson. Dat is toch best wel een prestatie. ;)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #71 Gepost op: 21-10-2011, 20:22:12 »
Nicolas was vanavond te gast bij RTL Boulevard, hij had de uitzending nog niet gezien en werd dus voor het eerst geconfronteerd met de beelden waarin te zien was waarom mensen ("de 3 ratten" volgens Albert Verlinde) op hem hebben gestemd : 

http://www.rtl.nl/xl/#/u/8047ffc1-c4ff-4efe-851b-c4249fe45f7c/



Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #72 Gepost op: 21-10-2011, 20:29:16 »
Nicolas was vanavond te gast bij RTL Boulevard, hij had de uitzending nog niet gezien en werd dus voor het eerst geconfronteerd met de beelden waarin te zien was waarom mensen ("de 3 ratten" volgens Albert Verlinde) op hem hebben gestemd : 

http://www.rtl.nl/xl/#/u/8047ffc1-c4ff-4efe-851b-c4249fe45f7c/



3 ratten? volgens mij had hij toch 4 stemmen? Dus één iemand gaat vrij uit ???

Vind het ook niet zo jammer dat hij eruit is. dat met die stokjes was gewoon dom. en waarom ze op lauretta stemmen ipv anne is me ook nog steeds niet duidelijk ???.
ik bedoel als ze met hun drieen op anne zouden stemmen dan lag anne er sowieso uit en waren ze allemaal veilig. Eigen schuld. En het is ook wel goed voor mn pool ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #73 Gepost op: 21-10-2011, 22:24:59 »
3 ratten? volgens mij had hij toch 4 stemmen? Dus één iemand gaat vrij uit ???

Vind het ook niet zo jammer dat hij eruit is. dat met die stokjes was gewoon dom. en waarom ze op lauretta stemmen ipv anne is me ook nog steeds niet duidelijk ???.
ik bedoel als ze met hun drieen op anne zouden stemmen dan lag anne er sowieso uit en waren ze allemaal veilig. Eigen schuld. En het is ook wel goed voor mn pool ::)

Ja volgens Albert Verlinde waren de 3 Nederlanders de ratten dus Anne gaat vrijuit...

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #74 Gepost op: 21-10-2011, 22:28:34 »
Ja volgens Albert Verlinde waren de 3 Nederlanders de ratten dus Anne gaat vrijuit...
pfff rare gast
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #75 Gepost op: 21-10-2011, 23:11:44 »
3 ratten? volgens mij had hij toch 4 stemmen? Dus één iemand gaat vrij uit ???

Vind het ook niet zo jammer dat hij eruit is. dat met die stokjes was gewoon dom. en waarom ze op lauretta stemmen ipv anne is me ook nog steeds niet duidelijk ???.
ik bedoel als ze met hun drieen op anne zouden stemmen dan lag anne er sowieso uit en waren ze allemaal veilig. Eigen schuld. En het is ook wel goed voor mn pool ::)
Ik denk dat ze niet hadden verwacht dat Nicolas zo veel stemmen zou krijgen. Niko zegt op een gegeven moment ook "als Anne of Lauretta munten gaan inzetten en één van jullie krijgt een stem, blablabla", wat al aangeeft dat hij niet veel stemmen verwachtte voor Nicolas (en ook Sascha). Gewoon een kwestie van naïviteit dus.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Lucide

  • Forumlid
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #76 Gepost op: 22-10-2011, 01:01:42 »
Ik vind dit echt zo belachelijk dat Nicholas eruit is gestemd, sowieso hoe die andere mensen zich zo lui opstellen en dan nog van die vis durven te eten die notabene wordt gevangen door de mensen die ze veroordelen dat ze teveel doen. Echt ze zijn zich ook gewoon aan het vervelen ga dan gewoon naar huis ofzo in plaats van nog wel na te denken over samenspannen en op wie je moet stemmen. Zeg dan gewoon stem op mij ik ga naar huis want ben niet robinson waardig, wat is winnen als je het niet eens aan kunt op zo'n eiland te zitten.

Er zitten gelukkig nog 2 mensen in die ik het gun om te winnen dat is als eerste Tanja (vrouw naar mijn hart) en als 2e Niko, Niko mocht ik voor de samensmelting niet maar laat hier wel zien dat hij spirit heeft als robinson.

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #77 Gepost op: 22-10-2011, 10:59:08 »
Ik vind dit echt zo belachelijk dat Nicholas eruit is gestemd, sowieso hoe die andere mensen zich zo lui opstellen en dan nog van die vis durven te eten die notabene wordt gevangen door de mensen die ze veroordelen dat ze teveel doen. Echt ze zijn zich ook gewoon aan het vervelen ga dan gewoon naar huis ofzo in plaats van nog wel na te denken over samenspannen en op wie je moet stemmen. Zeg dan gewoon stem op mij ik ga naar huis want ben niet robinson waardig, wat is winnen als je het niet eens aan kunt op zo'n eiland te zitten.

Er zitten gelukkig nog 2 mensen in die ik het gun om te winnen dat is als eerste Tanja (vrouw naar mijn hart) en als 2e Niko, Niko mocht ik voor de samensmelting niet maar laat hier wel zien dat hij spirit heeft als robinson.

Ik ben het niet met jou eens dat het belachelijk is dat Nicolas eruit is gestemd, en dat de anderen niet ''robinson waardig'' zijn omdat ze lui zijn.
mijn mening:
1. In ER gaat het erom om te overleven in de diverse groep mensen, hoewel hij goed is in het overleven, en verzamelen van voedsel is zijn sociale spel  niet heel erg sterk. En in dit spel is het sociale tactische spel misschien wel het belangrijkste, en dat is juist datgene wat hij niet zo goed deed als de rest. Dus daarom vindt ik het niet oneerlijk dat hij eruit is gestemd.
2. Om over het onderwerp ''Robinson waardig'' te discusieren is eigenlijk een onbegonnen zak omdat het het een abstract begrip is. Maar naar mijn mening ben je robinsonwaardig als doorzet wanneer je het moeilijk hebt, inzet toont en de wil hebt om te winnen. En dat je ''Robinson waardig'' zou zijn omdat je actief en gespierd bent vindt ik  onrelevant omdat je dan puur naar oppervlak kijkt, en niet naar de psychiche kant van het spel.
3. Dat het oneerlijk is dat ze hebben samengezweerd vind ik naar mijn mening  niet kloppen, om dat het in dit spel erom gaat dat je zo ver mogelijk moet komen. Dat jij Niko dan wle robinsonwaardig vindt, vind ik raar aangezien juist hij veel aan samenspanning heeft gedaan. Samenspanning is een deel van het spel datgeeft om  iedereen die niet ''robinson waardig'' is  een kans om ver te komen en zichzelf alsnog te bewijzen.

In het kort; Ik ben het niet met jou eens dat het oneerlijk is dat hij eruit is, als hij ook maar een beetje tactisch had gedacht, had hij op Anne gestemd en zat hij er nog in.

Offline popcorn

  • Forumlid
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #78 Gepost op: 22-10-2011, 12:04:47 »
Dat men de sterkste er als eerste uitstemt is tevens de valkuil van dit spel. Als je weinig of niets doet dan moeten ze je niet en als je juist heel erg bezig bent dan is het ook niet goed. Maar wel profiteren van al het werk dat de 'sterkere' voor de hele groep verricht. Nu Nicolas eruit is gestemd is voor mij ER 2011 niet meer interessant en zal de overwinning naar een of andere loser gaan.
Veel plezier nog met de eindstrijd op dit forum, ik haak af!  >:(

Offline popcorn

  • Forumlid
Re: Nicolas Liébart [Kandidaat - BE]
« Reactie #79 Gepost op: 22-10-2011, 12:16:06 »
Vergeet ik nog ff te melden dat het beter zou zijn als er bij elke eilandraad eerst door een onafhankelijke jury de sterkste en Robinsonwaardigste kandidaat van dat moment imuum wordt verklaard. Dan krijg je n.l. op een EERLIJKE en VERDIENDE manier die titel!  ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::