Auteur Topic: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]  (gelezen 90443 keer)

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #80 Gepost op: 21-10-2011, 01:09:55 »
Goeie aflevering voor Niko. Hij deed het goed en koos ook heel slim de mensen uit die hij meenam naar het andere eiland.

Alleen jammer dat hijzelf de enige lijkt te zijn die zich bezig mag houden met complotten.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #81 Gepost op: 21-10-2011, 13:59:28 »
Eindelijk is hij eens positief naar voren gekomen, met een mogelijk tactische meesterzet om Esther en Sascha mee te nemen naar het eiland. Alleen aan het einde heel veel minpunten door de uitschakeling van Nicolas meteen een complot te noemen, terwijl je zelf ook niet vies bent van een complot...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Brown

  • Forumlid
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #82 Gepost op: 21-10-2011, 14:30:52 »
Niko, slim bezig maar je moet nu niet gaan zeuren over complotjes.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #83 Gepost op: 21-10-2011, 15:16:23 »
Toch knap hoe al zijn tactische plannetjes, met uitzondering van het wegstemmen van Sipke Jan, mislukken. :P
Nog even niks.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #84 Gepost op: 21-10-2011, 20:12:15 »
Ik vond hem ook leuker deze aflevering. Maar als ie dan volgende week gaat zeuren over smerige spelletjes van Anne, terwijl hij zelf al minstens in twee complotten actief is geweest, dan vind ik dat behoorlijk hypocriet. Maar misschien is 'ie gewoon jaloers dat dit complotje wel gelukt is, terwijl die van hem steeds mislukken.  ;D

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #85 Gepost op: 21-10-2011, 20:21:51 »
Ik ben heel benieuwd of Niko nog iets gaat doen met zijn opmerking over we of niet delen van gevangen vissen. Vorig jaar vroeg ik mij al af waarom niemand ooit de stap maakte om openlijk voedsel voor zichzelf (of een klein groepje) te houden. Ik zou het wel een stunt vinden en ben heel benieuwd naar wie hem daar in zouden steunen en welke rellen er ontstaan   ::jaja:: >:D
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #86 Gepost op: 21-10-2011, 21:18:28 »
deze aflevering wel positief, alleen ja, complotten moet ie nu niet gaan veroordelen als ze tegen hem gaan werken :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #87 Gepost op: 21-10-2011, 22:49:24 »
Viel me trouwens ook op dat hij in het gesprek met Nicolas en Sacha helemaal mee ging in het idee dat de sterksten er toch wel in hoorden te blijven en dat je daar niet op hoorde te stemmen. Of was hij zelfs degene die er over begon?
Staat toch in schril contrast met de stem op Jochem (inclusief zijn eigen motivatie daarvoor).
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #88 Gepost op: 21-10-2011, 23:44:03 »
Viel me trouwens ook op dat hij in het gesprek met Nicolas en Sacha helemaal mee ging in het idee dat de sterksten er toch wel in hoorden te blijven en dat je daar niet op hoorde te stemmen. Of was hij zelfs degene die er over begon?
Staat toch in schril contrast met de stem op Jochem (inclusief zijn eigen motivatie daarvoor).
Hij gaf na die bewuste eilandraad al aan dat dat complot hem al niet zo lekker zat. Maar goed, dat hele "met de sterkste naar de finale-argument" vind ik sowieso slap geouwehoer. Ik weet niet wat Niko precies onder de sterkste verstaat, maar als hij moet kiezen tussen een (volgens hem) sterk persoon en iemand aan wie hij meer heeft om verder in het spel te komen, kiest hij dan ook voor die sterke persoon? Dat lijkt mij in ieder geval sterk.

Neemt verder niet weg dat hij mijn favoriete kandidaat blijft die nog in het spel zit.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Delphin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #89 Gepost op: 22-10-2011, 00:14:34 »
Ik geloof best dat hij als gamer samen met de sterkste naar de finale wilt, en dat ziet als een ware uitdaging... ipv dat ie van Anne wint bijvoorbeeld.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #90 Gepost op: 22-10-2011, 00:17:29 »
Ik geloof best dat hij als gamer samen met de sterkste naar de finale wilt, en dat ziet als een ware uitdaging... ipv dat ie van Anne wint bijvoorbeeld.
maar dan zijn zijn stemmen op Sipke-Jan en Jochem toch een beetje hypocriet?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #91 Gepost op: 22-10-2011, 11:00:25 »
Nee tactisch ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #92 Gepost op: 22-10-2011, 11:53:03 »
Ja en dat zou dus geen probleem zijn, als hij vervolgens niet zou gaan zeiken als er tactisch gestemd wordt tegen zijn clubje. En aangezien hij dat wel lijkt te doen: hypocriet!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #93 Gepost op: 22-10-2011, 11:56:13 »
hmmmm zeiken of een opmerking maken "dat moet een complot zijn" Ik heb hem niet horen zeggen "goh wat flauw" of "dat doe je toch niet" of "belachelijk"
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #94 Gepost op: 22-10-2011, 12:04:52 »
hmmmm zeiken of een opmerking maken "dat moet een complot zijn" Ik heb hem niet horen zeggen "goh wat flauw" of "dat doe je toch niet" of "belachelijk"
in het voorstukje zie je dat Anne onder vuur ligt door haar tactische zet ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #95 Gepost op: 22-10-2011, 12:07:13 »
hmmmm voorstukje kan me niet herinneren. Ik moet zo toch terugkijken om het afleveringsverslag te maken. Dan kom ik er op terug ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #96 Gepost op: 22-10-2011, 15:15:53 »
Als hij Anne echt gaat afzeiken voor het stemmen in een complot is hij een slappe zak en een slechte verliezer. Hij is tot nu toe met de meeste complotten gekomen. Oke, ze zijn bijna allemaal mislukt, maar hij probeert het zelf ook. Maar zo snel zijn vriendje eruit wordt gestemd door een complot dan is het in eens taboe. Laat hem aub snel vertrekken, beetje een slappe l*l nu..
There's no show like a reality show ;)

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #97 Gepost op: 23-10-2011, 01:16:20 »
Dat Nicolas als sterke speler eruit ligt komt 'm mischien niet slecht uit..(had er mischien zelfs op gerekend)
Hij wilde op Lauretta stemmen omdat ze derd laatst was in de proef.  Was hij vergeten wie er laatst werd?
Hij had zijn 'maat' Nicolas kunnen redden door op Anne te stemmen, maar deed het niet..  :P
« Laatst bewerkt op: 24-10-2011, 03:28:47 door tarzanneke »

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #98 Gepost op: 23-10-2011, 11:14:53 »
Dat Nicolas als sterke speler eruit ligt komt 'm mischien niet slecht uit..(had er mischien zelfs op gerekend)
Hij wilde op Lauretta stemmen omdat ze derd laatst was in de proef.  Was hij vergeten wie er laatst werd?
Hij had zijn 'maat' Nicolas kunnen redden door op Anne te stemmen, maar deed het niet..  ::niet-ok::  Met zulke 'vrienden' heb je geen vijanden meer nodig.. Voor mij is hij een matenaaier..
Ja hij wou volgens mij alleen op Lauretta stemmen omdat zij sterker is dan Anne.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #99 Gepost op: 23-10-2011, 14:04:33 »
Ja hij wou volgens mij alleen op Lauretta stemmen omdat zij sterker is dan Anne.

Waar is dat uit gebleken dan, dat Lauretta sterker zou zijn dan Anne?

Ik heb haar nog helemaal niets zien presteren.  ::ohno::

Niet dat Anne een favoriet van mij is maar die heeft met die kist over de zeebodem sjouwen toch in elk geval laten zien dat het haar aan kracht niet ontbreekt.