Auteur Topic: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]  (gelezen 90875 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #140 Gepost op: 4-11-2011, 17:23:04 »
Onzin, het was een naaistreek van de eerste klas.
Eerst Jochem overhalen, en vervolgens zelf gaan slijmen bij Sasha.
Ik denk dat hij al bezig is met de finale en op deze manier de stem van Sasha binnen wou halen.
Hij speelt het spel, en dat waardeer ik, maar ik vind hem wel een rat.
maar opzich heeft ie daar ook niets aan aangezien de kandidaten pas stemmen nadat de afleveringen zijn geweest. Dus Sasha komt er nu toch wel achter dat hij het vies heeft gespeeld.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #141 Gepost op: 4-11-2011, 17:44:44 »
Ik had nooit bij hem kunnen denken dat ik hem een steeds interessantere en leukere kandidaat vind! Complimenten aan zijn complotjes!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #142 Gepost op: 4-11-2011, 18:50:23 »
...blijft deze Expeditie toch nog enigszins boeiend om naar te kijken
::ok:: inderdaad. Hij maakt het spel en de tv leuk
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #143 Gepost op: 7-11-2011, 16:28:18 »
Nog eens de afgelopen aflevering bekeken, en ik moet mijn mening over hem een beetje bijstellen..
Na Jochem 'warmgemaakt' te hebben voor een complotje, vertelt hij vervolgens tegen Sascha dat hem gevraagd is op hem (Sascha) te stemmen.
Later op de eilandraad zegt hij dat 'complot' een groot woord is, hij had slechts gepolst hoe er gestemd zou worden..
Het zou me niet verbazen als hij weer met een plan bezig is..  Intussen heeft hij het wel verbruid bij Tanja en Esther.. :)

Offline michi

  • Forumlid
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #144 Gepost op: 7-11-2011, 17:21:28 »
Ik denk dat Niko het wel slim heeft aangepakt.

Zowel Sacha als onze schaatser zijn hun laatste munten kwijt. Door verwarring te zaaien bij iedereen, wist niemand nog op wie ze moesten stemmen. En kijk nu iedereen heeft een stem gekregen buiten Niko. Hij is uit het spervuur gebleven, daarbij komt nog eens kijken dat hij de enigste is met nog munten op het eiland.
Wint hij volgende week immuniteit, knikkert hij er iemand uit, wrs die met de zwarte stemmen, als het tenminste niet Tanya is.
En de week daarna kan hij zijn munten inzetten, Tanya zal toch niet op hem stemmen. En we zijn weer een week verder. En dan heeft hij volgens mij nog een munt over.
Zie je het was niet zo stom. Hij had het beter niet gedaan maar zo achterlijk was het niet.
Als hij slim is, probeert hij nu die boxer eruit de kegelen want zij is de enigste die in de buurt komt van proeven te winnen.
« Laatst bewerkt op: 7-11-2011, 17:23:36 door michi »

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #145 Gepost op: 7-11-2011, 17:27:49 »
Hij zal die munten mischien eerder nodig hebben als hij geen immuniteit wint..
Tanja en Esther zullen zijn laatste kunstje niet in dank afnemen, Jochem ook niet..en als de andere jongens doorkrijgen hoe ze erin zijn getuind, weet ik niet hoeveel stemmen hij dan krijgt.. ;D

Offline michi

  • Forumlid
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #146 Gepost op: 7-11-2011, 19:46:04 »
Hij zal die munten mischien eerder nodig hebben als hij geen immuniteit wint..
Tanja en Esther zullen zijn laatste kunstje niet in dank afnemen, Jochem ook niet..en als de andere jongens doorkrijgen hoe ze erin zijn getuind, weet ik niet hoeveel stemmen hij dan krijgt.. ;D

Tanja zal niet op hem stemmen, ben ik 90% zeker van. Hij kan haar terug ompraten denk ik. Dat zijn geweten aan hem knaagde en van die dingen. Jochem misschien ook, die wint toch niet als Niko eruit gaat. Spijtig dat ze elkaar niet moeten want ze konden bondgenoten geweest zijn tegen Patje en Sacha. En ik denk dat hij 4 munten heeft of misschien 5. Hij kan volgende eilandraad zelfs beslissen wie eruit gaat, als hij ze alle 5 inzet.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #147 Gepost op: 7-11-2011, 20:43:20 »
Hij is niet de enigste met munten want Tanja heeft er ook nog wat ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #148 Gepost op: 8-11-2011, 13:21:43 »
Ik vond het wel een mooie zet, wel vol risico's maar ik geloof dat hij niet dat hij als enige geviseerd moet worden voor dit deze stemafspraak.  Esther kwam voor haar stem uit maar Tanja zweeg in alle talen, starend voor zich uit en werd bijna lijkbleek dus dat zegt ook genoeg.

Een echt complot zal er wellicht niet geweest zijn maar er is duidelijk gesproken naar waar de stemmen gaan, als Nico dan diegene is dat de puzzelstukjes in elkaar wil zetten vind ik dat eerder naïef van de mensen die hun mond voorbij hebben gepraat... 

Ik vraag me wel af of het voorstukje gaat over Esther of Tanja.  Iig vind ik niet dat beide dames moeten zeuren dat hun stemmotivatie werd opgegooid door Nico want beiden hebben al 2 keer voordeel gehaald om mee te gaan naar winnaarseiland zonder er een proef voor hoeven te winnen. Dus een zekere dankbaarheid zou zeker niet misplaatst zijn.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #149 Gepost op: 9-11-2011, 12:27:14 »
En ik denk dat hij 4 munten heeft of misschien 5. Hij kan volgende eilandraad zelfs beslissen wie eruit gaat, als hij ze alle 5 inzet.

Volgens de laatste telling heeft hij 3 munten.. :)

Offline michi

  • Forumlid
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #150 Gepost op: 9-11-2011, 13:06:57 »
Volgens de laatste telling heeft hij 3 munten.. :)

Oei, minder dan ik dacht. Maar er is nog een verborgen munt. Ik denk dat iemand die al heeft maar de productie zal dat niet willen bekend maken omdat die munt misschien nog belangrijk wordt in het verloop van de afleveringen.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #151 Gepost op: 9-11-2011, 14:22:35 »
Oei, minder dan ik dacht. Maar er is nog een verborgen munt. Ik denk dat iemand die al heeft maar de productie zal dat niet willen bekend maken omdat die munt misschien nog belangrijk wordt in het verloop van de afleveringen.

Ja, of ze hebben het gewoon gemist!   ::rofl::

Zou dat zo zijn eigenlijk, dat je dat moet melden aan de crew?

Offline michi

  • Forumlid
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #152 Gepost op: 9-11-2011, 20:21:12 »
Ja, of ze hebben het gewoon gemist!   ::rofl::

Zou dat zo zijn eigenlijk, dat je dat moet melden aan de crew?

Ik denk het wel, die moeten daar van op de hoogte zijn. Wil nog niet zeggen dat wij ze allemaal weten hé.

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #153 Gepost op: 10-11-2011, 19:23:09 »
Van mij mag Niko vanavond exit gaan. Hij speelt het spel, en da's leuk, maar ik hou toch niet heel erg van hoe hij speelt.
Ik twijfel trouwens best wel of hij dan toch echt niet op Sascha wilde stemmen of of het een manier was om Jochem & Sascha hun munten doen kwijt te spelen. Ik denk dan ook persoonlijk het 2de.
Hij probeerde slim te spelen maar slaat daardoor z'n eigen ruiten in, volgens mij.
::ohno:: wat mij betreft mag het na vanavond  ::zwaai:: Niko zijn. :P
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #154 Gepost op: 10-11-2011, 19:27:40 »
Ik denk het wel, die moeten daar van op de hoogte zijn. Wil nog niet zeggen dat wij ze allemaal weten hé.

Ik zou niet weten waarom de crew op de hoogte zou moeten zijn. Zodat ze het spel de andere kant op kunnen beinvloeden? Ik zou het lekker voor mezelf houden  8)
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #155 Gepost op: 10-11-2011, 21:17:41 »
Wow hey, wat een onsportief en hatelijk mannetje zeg! Verschrikkelijk wat laat hij zich kennen!!! Mijn zijn A-B-C-finale. Alsof hij niet egoïstisch is.  ::niet-ok::

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #156 Gepost op: 10-11-2011, 21:20:21 »
Niko is totaal onuitstaanbaar, maar superslim; ik denk dat ik fan ben. Ik denk echter ook dat ie na gisteren niet meer immuun is voor zijn eigen opzetjes.

Hier kom ik na een week op terug, behalve het eerste. Ik ben zeker geen fan meer. Slechte verliezer. Hoop dat ie snel exit is.

Offline Aikaturbo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #157 Gepost op: 10-11-2011, 21:26:27 »
Niko is mijn held. Ik ben echt zo teleurgesteld als hij weg wordt gestemd..
Wat een rare actie van Tanja zeg. Dat ze Niko niet meeneemt. Niko is niet alleen een strateeg, hij is ook veruit de beste bij de proeven.
New England? How do you call your foot? New Hand?

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #158 Gepost op: 10-11-2011, 21:26:39 »
Whahaha, meneer heeft hier even z'n ware gezicht laten zien, eng mannetje!  ::rofl::

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #159 Gepost op: 10-11-2011, 21:30:49 »
Wat een droeve joep!