Auteur Topic: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]  (gelezen 90796 keer)

Offline New Flame

  • Forumlid
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #120 Gepost op: 1-11-2011, 10:28:07 »
Ik vind hem steeds sympathieker worden. Hij zaagt inderdaad niet zoveel als Lauretta en Patrick en zit ook niet voortdurend te navelstaren. Hij is voldoende aanwezig, in tegenstelling tot grijze muis Jochem. Hij doorbreekt ook het stereotype van luie, asociale, onsportieve gamer. Al die games die hij speelt zullen hem een sterk en multi-taskend geheugen hebben opgeleverd. Als het nodig is, zal hij zeer zeker aan complotten doen, maar wie heeft hier nog niet aan mee gedaan? Tanja? Esther?

In de preview van volgende week lijkt het alsof hij meedoet aan een complot tegen Sascha, dus die zal het misschien niet lang meer volhouden (helaas). Dus dan maar, Niko, Tanja en Esther naar de finale!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #121 Gepost op: 2-11-2011, 19:05:26 »
Het eerste kwartier van de aflevering zat anders wel vol met gezeur van Niko over dat een sterker iemand weggestemd is door Anne. Terwijl hij toch zelf een aandeel had in het feit dat Anne nog in het spel zat, door op sterke mensen als Sipke Jan en Jochem te stemmen.

Elke keer als anderen tactisch spelen kan hij het niet hebben. Hypocriet dus, zoals anderen al zeiden.
Nog even niks.

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #122 Gepost op: 3-11-2011, 21:48:33 »
Haha, dit keer heeft hij zijn eigen glazen ingegooid. Nu zijn Tanja en Esther tegen hem en zo te horen haalt hij ook flink uit naar (één van) beide(n) volgende week. Ben benieuwd.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #123 Gepost op: 3-11-2011, 21:50:24 »
Ik vind hem echt zo stom, kan hem niet uitstaan.
Jochem had groot gelijk,
Niko start het complot en probeert zich vervolgens bij iedereen in te likken.
Gelukkig niet gewerkt dit! Hopelijk volgende week eindelijk exit Niko.
There's no show like a reality show ;)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #124 Gepost op: 3-11-2011, 21:53:19 »
Toch wel knap dat weer een plannetje van hem niet is gelukt.

Dat Eddy hem toch een 'meestertacticus' blijft noemen... :-X
Nog even niks.

Offline michaelfan

  • Forumlid
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #125 Gepost op: 3-11-2011, 21:54:02 »
Toch wel knap dat weer een plannetje van hem niet is gelukt.

Dat Eddy hem toch een 'meestertacticus' blijft noemen... :-X
Je weet niet wat zijn plan was natuurlijk :P
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik er van overtuigd was dat hij Jochem eruit zou knikkeren.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #126 Gepost op: 3-11-2011, 21:56:45 »
Ja, het kan zijn dat hij Lauretta weg wilde hebben. Maar dan leek hij het nogal knullig aan te pakken.
Ik dacht ook dat hij Jochem weg wilde stemmen door hem zwart te maken bij Sascha en Patrick zodat zij op hem stemmen en met de extra stem en de munten van Sascha, op de één of andere manier Jochem de meeste stemmen heeft.
Nog even niks.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #127 Gepost op: 3-11-2011, 21:56:52 »
Hij heeft er in elk geval wel mee bereikt dat Sascha en Jochem hun munten hebben verspeeld...

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #128 Gepost op: 3-11-2011, 22:00:02 »
Hij heeft er in elk geval wel mee bereikt dat Sascha en Jochem hun munten hebben verspeeld...

Dat had hij ook wel kunnen bereiken zonder zijn eigen positie in het spel te beschadigen.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Sarita

  • Forumlid
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #129 Gepost op: 3-11-2011, 22:00:10 »
Wat een hypocriet, stom mannetje! Om van te walgen.
Eerst klagen dat Anne vieze spelletjes speelt en dan zelf het 10x viezer spelen. Kom er dan gewoon voor uit.

Eerst Jochem overtuigen dat hij op Sascha moet stemmen en dan tegen Sascha zeggen: Jochem zit in een complot tegen jou.
Ja, omdat jij Jochem daar net toe aan hebt gezet!

Hopelijk ligt Niko er snel uit, als de anderen nu nog niet doorhebben dat hij niks is.....

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #130 Gepost op: 3-11-2011, 22:05:18 »
Dat had hij ook wel kunnen bereiken zonder zijn eigen positie in het spel te beschadigen.

Klopt, als hij het bij het ompraten van Jochem had gelaten maar hij moest zonodig Sacha nog met dat bordje overtuigen van het "onoverkomelijke dilemma" waarin hij hij verkeerde, stomstomstom.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #131 Gepost op: 3-11-2011, 23:57:08 »
Als hij niet snel even gaat moven dan dan.... >:( >:( >:(
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #132 Gepost op: 4-11-2011, 07:42:20 »
Eerst Jochem overtuigen dat hij op Sascha moet stemmen en dan tegen Sascha zeggen: Jochem zit in een complot tegen jou.
Ja, omdat jij Jochem daar net toe aan hebt gezet!

Hoezo? Omdat Esther en Tanja op Sascha zouden gaan stemmen?  Jochem is een grote jongen, hij kan zelf wel bepalen op wie hij stemt.
Het was mischien netter geweest als Niko aan Jochem verteld zou hebben dat hij het ook aan de andere jongens ging vertellen, maar hij deed het niet achter zijn rug. Even later kwam Jochem erbij staan..

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #133 Gepost op: 4-11-2011, 11:35:09 »
Ik snap echt niks van Niko deze aflevering.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #134 Gepost op: 4-11-2011, 13:19:05 »
Ik snap echt niks van Niko deze aflevering.
Hij zit een beetje met zichzelf in de knoop, heb ik het idee. Op het ene moment wil hij het spel spelen en op het andere moment krijgt hij gewetensbezwaren omdat hij met de sterkste naar de finale wil. Hij doet er verstandig aan om dat laatste argument te laten varen, want dat kan hem nog wel eens fataal worden.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Sarita

  • Forumlid
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #135 Gepost op: 4-11-2011, 13:24:41 »
Hoezo? Omdat Esther en Tanja op Sascha zouden gaan stemmen?  Jochem is een grote jongen, hij kan zelf wel bepalen op wie hij stemt.
Het was mischien netter geweest als Niko aan Jochem verteld zou hebben dat hij het ook aan de andere jongens ging vertellen, maar hij deed het niet achter zijn rug. Even later kwam Jochem erbij staan..

Ja maar als Niko niks tegen Jochem gezegd had en zelf ook niet aan het complot mee had gedaan was er helemaal geen waterdicht complot.
Hij zei dat er geen andere mogelijkheid was dan op Sascha te stemmen vanwege het grote complot. Maar dit complot bestond slechts uit 2 vrouwen als Niko zich er niet mee was gaan bemoeien.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #136 Gepost op: 4-11-2011, 13:54:32 »
Ja maar als Niko niks tegen Jochem gezegd had en zelf ook niet aan het complot mee had gedaan was er helemaal geen waterdicht complot.
Hij zei dat er geen andere mogelijkheid was dan op Sascha te stemmen vanwege het grote complot. Maar dit complot bestond slechts uit 2 vrouwen als Niko zich er niet mee was gaan bemoeien.

En zelfs dat is nog maar de vraag.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #137 Gepost op: 4-11-2011, 14:09:16 »
Niko is totaal onuitstaanbaar, maar superslim; ik denk dat ik fan ben. Ik denk echter ook dat ie na gisteren niet meer immuun is voor zijn eigen opzetjes.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #138 Gepost op: 4-11-2011, 15:19:51 »
Hoezo? Omdat Esther en Tanja op Sascha zouden gaan stemmen?  Jochem is een grote jongen, hij kan zelf wel bepalen op wie hij stemt.
Het was mischien netter geweest als Niko aan Jochem verteld zou hebben dat hij het ook aan de andere jongens ging vertellen, maar hij deed het niet achter zijn rug. Even later kwam Jochem erbij staan..
Onzin, het was een naaistreek van de eerste klas.
Eerst Jochem overhalen, en vervolgens zelf gaan slijmen bij Sasha.
Ik denk dat hij al bezig is met de finale en op deze manier de stem van Sasha binnen wou halen.
Hij speelt het spel, en dat waardeer ik, maar ik vind hem wel een rat.
There's no show like a reality show ;)

Offline michaelfan

  • Forumlid
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #139 Gepost op: 4-11-2011, 15:33:23 »
Als hij niet snel even gaat moven dan dan.... >:( >:( >:(
...blijft deze Expeditie toch nog enigszins boeiend om naar te kijken