Auteur Topic: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]  (gelezen 90790 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #40 Gepost op: 3-09-2011, 07:57:53 »
Je moet het ergens op baseren en als dat toevallig nationaliteit is, waarom niet?
Omdat de Belgen zo goed als altijd hiermee beginnen en er dus een nationaliteitenkwestie van maken?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #41 Gepost op: 3-09-2011, 09:23:37 »
maar het is toch volkomen logisch 6 kennen er elkaar al.... ik kan het ze niet kwalijk nemen hoor.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #42 Gepost op: 3-09-2011, 10:08:18 »
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #43 Gepost op: 3-09-2011, 13:20:12 »
maar het is toch volkomen logisch 6 kennen er elkaar al.... ik kan het ze niet kwalijk nemen hoor.

Nee maar dat is dus mijn hele punt. Ze kennen elkaar al! omdat het Bekende vlamingen zijn. Daarom moet je Robinson doen met wildvreemden. Daarom ging het vroegah in de oude dagen zonder bn ers nooit over nationaliteit ( nou ja bijna nooit ).
Door het feit dat ze elkaar nu al kennen word het veel meer een landen strijd. Niet leuk ::ohno::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #44 Gepost op: 3-09-2011, 16:21:01 »
maar het is toch volkomen logisch 6 kennen er elkaar al.... ik kan het ze niet kwalijk nemen hoor.
Wie zegt dat ze elkaar allemaal al kenden? Als ik jou zou mogen geloven kennen alle Vlamingen elkaar dus...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #45 Gepost op: 3-09-2011, 21:51:54 »
Lijkt me een slimme speler, maar op basis van één aflevering is er nog weinig over te zeggen. Het heeft er wel de schijn van dat hij degene is die bepaalt op wie er gestemd wordt. Concurrentie op dat gebied lijkt zich vooralsog niet aan te dienen. Als dat inderdaad zo is, heb ik daar wel respect voor.

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #46 Gepost op: 4-09-2011, 01:42:43 »
Een gamer die een spelletje speelt.....zo vreemd is dat eigenlijk niet  :P

Offline popcorn

  • Forumlid
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - BE]
« Reactie #47 Gepost op: 4-09-2011, 11:42:14 »
Inderdaad, Iwijn was ook zo'n bijdehand kereltje. Misschien dat die gigantische oorbellen in zijn voordeel zijn daar. Mochten er apen op het eiland zijn, dan heeft hij meteen enkele fans!  ::pinokkio::

Ik weet nu al aan wie ik me wel eens zal gaan ergeren... Hij doet mij qua gedrag een beetje erg aan Iwein van vorig jaar herinneren. Irritant dus. Maar wie weet weet hij mij positief te stemmen...

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #48 Gepost op: 4-09-2011, 16:01:41 »
Wel één van mijn favorieten denk ik! Op basis van de eerste aflevering zou hij nog wel eens kunnen winnen..
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #49 Gepost op: 4-09-2011, 18:23:10 »
bleh snel weg graag ;D. Kan hem gewoon niet uitstaan ( achja dat heb je soms hea ::))
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #50 Gepost op: 4-09-2011, 18:36:04 »
bleh snel weg graag ;D. Kan hem gewoon niet uitstaan ( achja dat heb je soms hea ::))
Ik vrees dat dat helaas niet al te snel gaan gebeuren... Maar ja, er moet toch iemand zijn om je lekker aan te ergeren! ::rofl::
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #51 Gepost op: 4-09-2011, 18:37:30 »
Ik vrees dat dat helaas niet al te snel gaan gebeuren... Maar ja, er moet toch iemand zijn om je lekker aan te ergeren! ::rofl::
achja, nu hopen dat ie net als Sergio bij de kampswitch er als eerste uitligt ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline BramSko

  • Forumlid
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #52 Gepost op: 4-09-2011, 19:05:53 »
Slimme speler, gaat erg ver komen gok ik.
Allianties op basis van nationaliteit vind ik persoonlijk een beetje saai (voorspelbaar).

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #53 Gepost op: 8-09-2011, 21:58:45 »
Hij leek zich wat op de achtergrond te houden... Wel opvallend dat hij nu wel een soort van uitleg gaf waarom hij Katherine had weggestemd, terwijl hij dat bij Sipke Jan min of meer weigerde te doen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Sarita

  • Forumlid
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #54 Gepost op: 8-09-2011, 22:02:39 »
Ik denk omdat hij toen het complot niet toe wou geven en nu was er niet een compleet complot. Ik vind hem nog steeds niks, maar gelukkig viel het nationalistische stemmen dus wel mee.

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #55 Gepost op: 8-09-2011, 22:09:33 »
Ik vond hem positief opvallen vandaag, net als Kobe.
Misschien moet ik nog even wachten met oordelen tot ik wat meer gezien heb van hem.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #56 Gepost op: 8-09-2011, 22:45:05 »
Ik denk omdat hij toen het complot niet toe wou geven en nu was er niet een compleet complot. Ik vind hem nog steeds niks, maar gelukkig viel het nationalistische stemmen dus wel mee.

Ik denk dat niemand het leuk vind om tegen een persoon te zeggen dat bijna iedereen hem een irritante gast vindt en er daarom waarschijnlijk massaal op hem gestemd is.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #57 Gepost op: 9-09-2011, 03:04:35 »
Wederom wordt het hem veel te makkelijk gemaakt om (straks) beslissend te zijn. Ik vond het niet zo slim dat de drie vrouwtjes Katerine, Anne en Lauretta met elkaar zo moeilijk zaten te doen over de stemmen. Alledrie waren ze bang dat ze de klos zouden zijn. Terwijl het kamp Niko, Kobe en Deborah gewoon spijkers met koppen aan het slaan was. Dan denk ik: Dames, denk even logisch na en sla de handen ineen. Pik Deborah eruit en geef die drie stemmen, dat kan alleen maar in je voordeel werken. Tijdens die expeditie naar eten ook even Freddy polsen en wellicht ben je er dan al. Als dat niet lukt (wat ik zou verwachten) gewoon alledrie een muntje inzetten (mits voorradig) en je bent er sowieso, want die Deborah voelt 'm toch niet aankomen. Deze passieve houding gaat ze nu wel alledrie de kop kosten, normaal gesproken. Ze vinden alledrie dat ze het niet verdienen om eruit gestemd te worden, vecht dan ook voor je kans. Maar nee, ze vinden het "goed dat er nog niet over de naderende stemming gesproken is". Zo ga je nooit winnen...

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #58 Gepost op: 9-09-2011, 03:22:43 »
Wederom wordt het hem veel te makkelijk gemaakt om (straks) beslissend te zijn. Ik vond het niet zo slim dat de drie vrouwtjes Katerine, Anne en Lauretta met elkaar zo moeilijk zaten te doen over de stemmen. Alledrie waren ze bang dat ze de klos zouden zijn. Terwijl het kamp Niko, Kobe en Deborah gewoon spijkers met koppen aan het slaan was. Dan denk ik: Dames, denk even logisch na en sla de handen ineen. Pik Deborah eruit en geef die drie stemmen, dat kan alleen maar in je voordeel werken. Tijdens die expeditie naar eten ook even Freddy polsen en wellicht ben je er dan al. Als dat niet lukt (wat ik zou verwachten) gewoon alledrie een muntje inzetten (mits voorradig) en je bent er sowieso, want die Deborah voelt 'm toch niet aankomen. Deze passieve houding gaat ze nu wel alledrie de kop kosten, normaal gesproken. Ze vinden alledrie dat ze het niet verdienen om eruit gestemd te worden, vecht dan ook voor je kans. Maar nee, ze vinden het "goed dat er nog niet over de naderende stemming gesproken is". Zo ga je nooit winnen...

Katerine was idd niet doortastend tijdens dat gesprek, Anne was overduidelijk aan het vissen op wie ze nu zou gaan stemmen maar ze kwam niet met een antwoord en dat heeft haar vrees ik de kop gekost.

Als ze echter tot een stemafspraak waren gekomen zou ik eerder voor Niko of Kobe hebben gekozen, die 2 hebben van meet af aan een "pact" en zijn duidelijk van zin om samen naar de samensmelting te gaan, als je die 2 uit elkaar haalt door 1 er van weg te sturen heb je een veel sterk team doorbroken, Deborah is er immers pas later bijgekomen. 

Freddy was tijdens afl. 1 nog heel stellig dat hij de expeditie zuiver wilde spelen, dat was immers de reden waarom hij er bewust voor koos om geen immuniteitsmunten te pakken, ik kan me dus moeilijk voor stellen dat hij nu zou ingaan op een stemafspraak, dat zou volkomen haaks staan op dat besluit.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Niko van Driessche [Kandidaat - kamp zuid]
« Reactie #59 Gepost op: 9-09-2011, 10:29:01 »
Ik zou ook in eerste instantie zeggen: Niko eruit (of eventueel Kobe). Dan ben je gelijk van al het gelazer af. Alleen denk ik dat je op dit moment de fysiekek kracht van de mannen nog hard nodig hebt. Sipke Jan was er al uit, als er dan nog een man verdwijnt, wordt de spoeling wel erg dun.