Poll

Wie wint ER 2011?

Niko
11 (26.8%)
Tanja
13 (31.7%)
Sasha
17 (41.5%)

Totaal aantal stemmen: 40

Auteur Topic: Wie wordt de winnaar van Expeditie Robinson 2011?  (gelezen 49860 keer)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Wie wordt de winnaar van Expeditie Robinson 2011?
« Reactie #100 Gepost op: 1-12-2011, 00:13:35 »
Hopelijk niet Tanja!!  ::ohno::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie wordt de winnaar van Expeditie Robinson 2011?
« Reactie #101 Gepost op: 1-12-2011, 00:15:11 »
Tanja staat voor ::boogie::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Wie wordt de winnaar van Expeditie Robinson 2011?
« Reactie #102 Gepost op: 1-12-2011, 00:24:09 »
Tanja staat voor ::boogie::

... staat voor wat ja? ::dom:: euhm... Tanja staat voor 'sneaky' héhé lol ;D
maar enfin bon, ik vind dat ze wel doorzettingsvermogen heeft maar ze kan me niet meer bekoren sinds haar deelname, brrr ::ohno::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie wordt de winnaar van Expeditie Robinson 2011?
« Reactie #103 Gepost op: 1-12-2011, 00:30:36 »
... staat voor wat ja? ::dom:: euhm... Tanja staat voor 'sneaky' héhé lol ;D
maar enfin bon, ik vind dat ze wel doorzettingsvermogen heeft maar ze kan me niet meer bekoren sinds haar deelname, brrr ::ohno::
in de poll natuurlijk, daarvoor is dit topic toch ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie wordt de winnaar van Expeditie Robinson 2011?
« Reactie #104 Gepost op: 1-12-2011, 03:35:49 »
Ik hoop Sascha..(maar ik denk Tanja)   :)

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Wie wordt de winnaar van Expeditie Robinson 2011?
« Reactie #105 Gepost op: 1-12-2011, 09:30:45 »
Niko: is een echte strijder, heeft laten zien dat hij proeven kan winnen en duidelijk spelinzicht en daarom i.m.o. de winnaar

Sascha: niet echt een winnaar maar heeft het wel ver weten te schoppen.... dus een mooie 2e.


Tanja: Geen winnaar, heeft een lange tijd buiten de echte expeditie gelegen... waardoor ze ook niet in contact stond met de groep, daarom heeft ze lange tijd op het reservebankje mogen zitten... Verder een irritant persoon. Als dit de robinson wordt, klopt er iets niet.

Offline FeniXXIV

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Wie wordt de winnaar van Expeditie Robinson 2011?
« Reactie #106 Gepost op: 1-12-2011, 19:56:12 »
Niko: is een echte strijder, heeft laten zien dat hij proeven kan winnen en duidelijk spelinzicht en daarom i.m.o. de winnaar

Sascha: niet echt een winnaar maar heeft het wel ver weten te schoppen.... dus een mooie 2e.


Tanja: Geen winnaar, heeft een lange tijd buiten de echte expeditie gelegen... waardoor ze ook niet in contact stond met de groep, daarom heeft ze lange tijd op het reservebankje mogen zitten... Verder een irritant persoon. Als dit de robinson wordt, klopt er iets niet.


Correct me if I'm wrong maar ... de rest van de groep heeft toch ook niet de hele tijd bij mekaar doorgebracht. Vóór haar verbanning naar de grot waren het twee groepen. Het wordt pas echt één groep ná de samensmelting en dan nog wordt het spel vanaf daar individueel gespeeld. Je zou zelfs kunnen stellen dat dat overroepen groepsgevoel een grote illusie is. Die grot hoorde ook bij het spel evenzeer als al de rest, dat waren nu eenmaal de regels. Me dunkt dat de grot een ideale mentale test was voor elk expeditielid en enkel Tanja heeft die met glans doorstaan. Enkel zij had de juiste motivatie, anders hou je het daar nooit vol.

Tanja was bijna heel de expeditie lang enkel op zichzelf aangewezen. Ze heeft nooit echt de kans gehad om zich als teamspeler te ontwikkelen door hoe haar expeditie is verlopen (pech omdat ze met Nicolas een minderheid vormde BE-NL 2-5). Maar ze heeft vervolgens wél kunnen tonen dat ze wel een ongelofelijk sterk individu is, iemand die nooit de moed opgeeft. In wezen is Tanja dé perfecte kandidate die een productie als Expeditie Robinson zich maar wensen kan!

Ze is in de finale geraakt op eigen kracht, niet zozeer door te steunen op andermans mindgames of anderzijds door puur geluk. Zij heeft genoeg laten zien om de titel van Robinson binnen te halen, en ik durf zelfs te beweren dat als het van een stemming af zou hangen Tanja die met verve zou winnen van de twee heren.

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie wordt de winnaar van Expeditie Robinson 2011?
« Reactie #107 Gepost op: 1-12-2011, 20:18:43 »
Ik hoop dat Tanja wint! (Het zou ook goed zijn voor mijn pool :P ;))Als het Tanja niet wordt, dan maar Sascha. Zolang het Niko maar niet is wat mij betreft... :P
« Laatst bewerkt op: 1-12-2011, 20:35:25 door Bubbles »
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline FeniXXIV

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Wie wordt de winnaar van Expeditie Robinson 2011?
« Reactie #108 Gepost op: 1-12-2011, 21:28:47 »
Ik blijf ook supporteren voor Tanja, zij was een van de smaakmakers van deze expeditie en verdient het volgens mij meer dan de rest. Ze heeft het eerlijker aangepakt dan Niko die soms de hypocrisie zelve is. En ze is tenminste niet zo eentonig of slaapverwekkend als Sascha.

Al blijft het een kwestie van geluk wie die domme pijl in de roos kan schieten. Het kan dus iedereen worden. Maar ik zou het gelukkigst zijn als dat Tanja wordt!