Auteur Topic: Aflevering 7 - Donderdag 13 oktober - 20.30 uur - RTL5  (gelezen 18758 keer)

Offline Sarita

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - Donderdag 13 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #40 Gepost op: 15-10-2011, 12:54:15 »
Ik vond het echt jammer dat Kobe Jochem ging dwarsbomen. Dat verpest toch de proef. Ook had ik liever gezien dat die proef gewoon door iedereen gedaan werd en met individuele bootjes. Nu waren de mensen die eigenlijk nog niets hebben laten zien zo door (Patrick, Sascha, Lauretta).


Offline Addie

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - Donderdag 13 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #41 Gepost op: 15-10-2011, 13:22:13 »
Nouja het samensmeltingsdinee was wel erg leuk om te zien. Vooral Tanja natuurlijk ::rofl::. Ik ben alleen gefascineerd door het voorstukje...
Lauretta slaat haar handen voor haar ogen lijkt alsof ze moet huilen, en de eilandraad moet een rare wending hebben.... ben erg benieuwd!
Ik weet niet of het in mijn hoofd zat of dat ik het echt hoorde, maar in een vage flits hoorde ik de persoon
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
bij de stemming.
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 - Donderdag 13 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #42 Gepost op: 15-10-2011, 17:57:58 »
Ja ik hoorde het ook fluisteren...

Ze moeten weer terug naar ER met onbekende Nederlanders en Belgen, dan geven tenminsten mensen zich op die er echt voor willen gaan (denk ik dan...) Het enige spannende moment was...gaat Jochem of Kobe het worden?? (gelukkig Jochem)

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - Donderdag 13 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #43 Gepost op: 16-10-2011, 00:21:40 »
Ik ben blijkbaar de enige die Patrick een rat vindt. Kan die huichelachtige kop van hem niet uitstaan. Nu ook weer stemt hij op zijn eigen kamplid. En dan ook nog iemand die gewoon met hem mee zou stemmen als het noord vs zuid zou worden na de samensmelting wat niet ondenkbaar is na een samensmelting. Ik vind het nog te vroeg om je concurrentie te elimineren aangezien je nog niet weet hoe de stemverhoudingen zullen zijn. Misschien heb je die stem nog hard nodig.

Niet dat het daar ooit nog om draait, maar als ik de meest robinsonwaardige man en vrouw zou moeten kiezen zou dat eenvoudig zijn:

man: Nicolas
vrouw: Tanja

Het schransfeest vond ik best vermakelijk.

Bij die laatste proef vond ik het trouwens erg merkwaardig dat Jochem zijn magnesiumstick door Kobe liet pakken en bewaren. Naast het feit dat Kobe hem flink had kunnen saboteren door tijdens de tocht het ding over boord te mikken had hij ook wel gediskwalificeerd kunnen worden. De instructies waren immers het 'plukken' van zo'n stick. Iets wat hij niet heeft gedaan.

Merkten jullie ook dat sommige mensen tijdens het schranzen niet in beeld kwamen? (Jochem, Anne)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 7 - Donderdag 13 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #44 Gepost op: 16-10-2011, 00:36:51 »
Anne is sowieso nauwelijks in beeld geweest deze aflevering :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - Donderdag 13 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #45 Gepost op: 16-10-2011, 09:41:18 »
Wat was er gebeurd als Tanja haar immuniteitsketting had gegegeven aan 1 van de anderen voordat de stemmen werden voorgelezen?




Ik stelde me net de volgende situatie voor (à la Survivor photocap website):

Kobe: 'en het codewoord is pita'
Nico: (denkwolkje) 'Heb ik nu net echt een complot gesloten met een kindergoochelaar?'

Offline Matt1972

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - Donderdag 13 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #46 Gepost op: 16-10-2011, 22:52:14 »
Weet iemand misschien welke muziek er word gebruit als Tanja de samensmelting haalt,de muziek begint bij 16 minuten en 27 seconden.

Alvast heel veel dank,

Groeten,

Matt

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - Donderdag 13 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #47 Gepost op: 16-10-2011, 23:08:19 »
Ik ben blijkbaar de enige die Patrick een rat vindt. Kan die huichelachtige kop van hem niet uitstaan. Nu ook weer stemt hij op zijn eigen kamplid.

Nee, ik heb hetzelfde hoor. Helemaal in het begin zei hij: ik hoop dat de rest mij een leuke vrolijke homo vindt en op die manier lang in de expeditie kan blijven. Maar ik vind hem eerlijk gezegd meer een valse nicht.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - Donderdag 13 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #48 Gepost op: 17-10-2011, 00:38:12 »
Weet iemand misschien welke muziek er word gebruit als Tanja de samensmelting haalt,de muziek begint bij 16 minuten en 27 seconden.

Alvast heel veel dank,

Groeten,

Matt

Vond ik ook een erg mooi stukje muziek, paste goed bij het beeld.. :)

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - Donderdag 13 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #49 Gepost op: 17-10-2011, 01:24:07 »
Helemaal in het begin zei hij: ik hoop dat de rest mij een leuke vrolijke homo vindt en op die manier lang in de expeditie kan blijven.
Hij zei dat hij dacht dat iedereen dat zou vinden, niet dat hij dat hoopte..
There's no show like a reality show ;)

Offline catoo

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - Donderdag 13 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #50 Gepost op: 17-10-2011, 02:25:33 »
Kobe en Nico zijn slangen,berekenende egoisten die denken met valsspelen er te komen. Nou, Kobe ging jankend af, precies in de laffe stijl die bij hem past. >:D
En dan Dikke Deborah,die moet in psychoanalyse na thuiskomst!!Wat een kameleon, zeg. Denkt eerst dat ze de keukenprinses is, zeikt Anne af maar als die laat zien wie ze is  valt Debbie haar schaamteloos in de armen om Anne vervolgens weer af te zeiken als ze niet mee kan doen.
Als ze uiteindelijk door het lot er uit ligt speelt ze de engelbewaarder van Tanja om de enige reden dat ze van nul en gener waarde meer is, was en ook altijd zal blijven.  ::)
Laat ik het over Patrick maar niet hebben, voor ratten moet je een val zetten.  ::pinokkio::

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Aflevering 7 - Donderdag 13 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #51 Gepost op: 17-10-2011, 06:10:28 »
en kleine catootjes kunnen beter maar wat vroeger naar bed gaan.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 7 - Donderdag 13 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #52 Gepost op: 17-10-2011, 06:13:36 »
en kleine catootjes kunnen beter maar wat vroeger naar bed gaan.
::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ruben666

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - Donderdag 13 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #53 Gepost op: 18-10-2011, 00:42:00 »
Ik stelde me net de volgende situatie voor (à la Survivor photocap website):

Kobe: 'en het codewoord is pita'
Nico: (denkwolkje) 'Heb ik nu net echt een complot gesloten met een kindergoochelaar?'

 :)

Onopvallend ook, dat codewoord ('pita' zal op een onbewoond eiland immers nooit de aandacht trekken van hongerige medespelers ::)).

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - Donderdag 13 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #54 Gepost op: 18-10-2011, 01:29:17 »
‘stem op degene die je niet bij de samensmelting wilt hebben’. In plaats van dat er daadwerkelijk iemand vertrekt moet echter iedereen met ten minste één stem een eliminatieproef spelen. Als men dat had geweten zou er natuurlijk heel anders gestemd worden.

Een dikke blunder idd

Nu zitten al die luie donders (met uitzondering van Esther) direct in de samensmelting zonder er maar iets voor gedaan te hebben  ::ohno::




Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - Donderdag 13 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #55 Gepost op: 18-10-2011, 09:22:58 »
en kleine catootjes kunnen beter maar wat vroeger naar bed gaan.
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7 - Donderdag 13 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #56 Gepost op: 18-10-2011, 13:08:49 »
Ik heb nog even de aflevering zitten bekijken, want ik dacht dat ik iets gemist had, gezien al die aanvallen hier op Kobe. Maar ik kan niets vinden (alleen dat hij liever Nico ziet winnen dan zichzelf). Maar op zich toch geen slechte taktiek als je met z'n tweeën in de samensmelting wil komen. Je denkt dat je beter vuur maakt dan Jochem. Slim en rap bedacht. Hij speelde het spel. Ik denk dat ze één ding vergaten, Kobe en Nico, dat twee te weinig is om de zaken naar je hand te zetten.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Terloops

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - Donderdag 13 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #57 Gepost op: 18-10-2011, 14:48:56 »
Ik geef je gelijk dat mensen als Nico en Kobe het spel interessant maken. Als er niemand complotjes zou smeden en gewoon de stemming afwachtte of alleen op de in hen ogen zwakste zou stemmen zouden we er helemaal niks aan vinden.

Ik denk dat hoe wij het beleven vooral te maken heeft met de gunfactor en (related) de underdog factor. Als iemand flink in het verdomhoekje zit en het lijkt een gedana zaak dat hij eruit gestemd wordt en op het laatste moment met een meesterzet komt om de stemming te overleven dan zitten we allemaal te smullen. Of als iemand heel veel goodwill heeft opgebouwd bij de kijker dan gunnen we hem/haar het slagen van een complot (het liefste met een enorme blindside).

Het is nu alleen zo dat Kobe en Nico die gunfactor nog niet hadden en ook iemand die het in onze ogen niet verdiende als slachtoffer verklaarden. Wat ze wel gedaan hebben is een nieuw zinnetje in mijn dagelijks leven toevoegen. Ik merk dat ik nu vaak, nadat ik iets verteld heb, zeg: en het codewoord is pita!

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Aflevering 7 - Donderdag 13 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #58 Gepost op: 18-10-2011, 19:22:57 »
Iedereen die anti-complotten is heeft per definitie geen idee hoe het spel gespeelt dient te worden. Het doel is om elke eilandraad te OVERLEVEN. Complotten zijn misschien niet zo "nobel" als andere methoden, maar ze zijn effectief EN toegelaten. Ik zie niet in waarom je GEEN stemmingsafspraken zou maken met je tegenspelers. Je veiligheid en overleven binnenin het SPEL heeft de allerhoogste prioriteit... of althans, zo zou het moeten zijn.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - Donderdag 13 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #59 Gepost op: 18-10-2011, 19:44:10 »
Iedereen die anti-complotten is heeft per definitie geen idee hoe het spel gespeelt dient te worden. Het doel is om elke eilandraad te OVERLEVEN. Complotten zijn misschien niet zo "nobel" als andere methoden, maar ze zijn effectief EN toegelaten. Ik zie niet in waarom je GEEN stemmingsafspraken zou maken met je tegenspelers. Je veiligheid en overleven binnenin het SPEL heeft de allerhoogste prioriteit... of althans, zo zou het moeten zijn.

dit is precies wat ik dacht ::oink::