Auteur Topic: Aflevering 7 - Donderdag 13 oktober - 20.30 uur - RTL5  (gelezen 18757 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 7 - Donderdag 13 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #60 Gepost op: 19-10-2011, 09:18:16 »
Iedereen die anti-complotten is heeft per definitie geen idee hoe het spel gespeelt dient te worden. Het doel is om elke eilandraad te OVERLEVEN. Complotten zijn misschien niet zo "nobel" als andere methoden, maar ze zijn effectief EN toegelaten. Ik zie niet in waarom je GEEN stemmingsafspraken zou maken met je tegenspelers. Je veiligheid en overleven binnenin het SPEL heeft de allerhoogste prioriteit... of althans, zo zou het moeten zijn.
Tuurlijk... alleen zal je er normaal gesproken op een gegeven moment voor worden afgerekend...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Aflevering 7 - Donderdag 13 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #61 Gepost op: 19-10-2011, 10:04:53 »
Dat is een risico dat je moet nemen. Vanaf het moment dat iemand strategisch begint the spelen heeft die persoon (normaalgezien) een voordeel en is voor al de anderen beter om ook strategisch te beginnen spelen, zelfs al is het om zichzelf te kunnen redden.

Het is alleen spijtig dat tactiek en strategie zo'n negatieve bijklank hebben binnenin de context van Expeditie Robinson. ("Complotten"). Het is per definitie niets mis mee.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline BlauweBoon

  • Forumlid
Re: Aflevering 7 - Donderdag 13 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #62 Gepost op: 20-10-2011, 04:04:41 »
Ach wat ben ik blij dat de grootste "LOSER" er uit is. Man o man wat is die Kobe een geboren whinebot. Ik wou Nico sowieso in de finale hebben en ik vind het toch wel heel zwaar dat ik er nu uit lig vlak voor de samensmelting. Hahahaha nee hij d8 Jochem af te kunnen troeven met vuur maken.
Mijn echte Robinsons zijn Tanje en Nicola. Beiden hebben doorzettings vermogen en de wil om te winnen. Patrick wil alleen de diva uit hangen op het strand want werken of er zelfs naar kijken is hem al te veel. Jochem is veel te naïef en zal wel "het bokje" worden. Nico is al vanaf dag 1 bezig met complotten om Überhaupt te overleven dus net zoals Kobe een "LOSER". De rest is er nog door low profiel en geluk maar zeker niet Robinson waardig. 

Ben nieuw hier en poste totaal fout hahaha maar dit is volgens mij de goede topic ^^

Offline Locusta

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7 - Donderdag 13 oktober - 20.30 uur - RTL5
« Reactie #63 Gepost op: 21-10-2011, 04:48:43 »
Ik vind het jammer dat Kobe weg is, vond hem wel leuk met z'n droge humor en mislukte plannetjes en complotjes. Maar vooral omdat de nietszeggende Nederlanders (uit het rode kamp) me zwaar de keel uit hangen en ik hen veel liever had zien vertrekken, Lauretta voorop.
Dat gezanik en gemekker zonder 'n poot uit te steken, en meteen op winnaarseiland willen resideren omdat je daar lekker kunt slapen... Waarom doe je in godsnaam mee??
Nee, dan had Kobe tenminste nog 'n spelplan, mislukt weliswaar, maar toch  ;).