Auteur Topic: Wat zou jij wel/niet willen zien in ER 2012  (gelezen 13006 keer)

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Wat zou jij wel/niet willen zien in ER 2012
« Reactie #20 Gepost op: 29-11-2011, 16:29:11 »
Survivor is in mijn ogen vele malen beter  ;) Al heeft het ondertussen ook wel minpunten gekregen. Maar de oldschool Survivor above all!  ::ok::

Wat ik niet wil zien in 2012: Winnaar laten bepalen door een proef.

Dit. Zo hard dit.

In ieder geval terug naar de "Oldschool" ER. Een back-to-basics seizoen, zonder twists zie ik ECHT wel zitten.
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline FeniXXIV

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Wat zou jij wel/niet willen zien in ER 2012
« Reactie #21 Gepost op: 9-12-2011, 00:24:27 »
Wat wil ik NIET zien? ::niet-ok:: >:(

Vips die veel te gemakkelijk opgeven.
Een beslissende proef om de winnaar te bepalen.
Een overdaad aan eten.
Zwarte stemmen, indien het niet anders kan max. 1 zwarte stem, geen twee!Vage regels die ter plaatse bedacht lijken.
Hutjes met trossen bananen die rustig in de zon liggen te rijpen.
Expeditieleden die zomaar bomen beginnen om te kappen omdat ze te lui zijn om de vruchten er zelf uit te halen.
Immuniteitsmunten die je kan inzetten om de finale te halen, niks tegen de munten maar zorg dan ervoor dat die net voor de finale uit het spel zijn, enkel inzetbaar bij reguliere eilandraden.
Een of ander winaarseiland waar een groep van 3 à 4 personen zonder enige moeite kunnen samenspannen.


WEL ::ok:: ::tandpastasmiley::
Jury aan het eind!
Minder luxe, meer honger. >:D
Beter gemotiveerde BV's & BN'ers!
Meer kandidaten die het spel kennen en het dan ook durven te spelen.
Beter uitgedachte proeven.
Meer dan 1 proef per aflevering, eerst een Robinsonproef waarmee je voedsel of materiaal kan winnen (een voordeel voor het winnende team) en daarna een eliminatieproef, net zoals vroeger.
Meer denkspelletjes of tenminste als onderdeel van een proef waarmee anderen die fysiek niet zo sterk zijn ook de kans krijgen om te winnen.
Meer eilandraden met Evi, met alle respect maar de eilandraden met haar vind ik gewoonweg veel spannender, zij gaat echt tot op het bot.
Een ex-presentator/presentatrice die zich kandidaat stelt, Roos Van Acker of zo ... haha zou toch te gek zijn. Wel redelijk onmogelijk, Evi zou haar waarschijnlijk keihard bevoordelen.

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Wat zou jij wel/niet willen zien in ER 2012
« Reactie #22 Gepost op: 30-12-2011, 15:56:08 »
ik heb eigelijk nog een paar punten die ik noemenswaardig vind.

-Introvideos van de kandidaten geschoten tijdens de eerste of tweede opdracht, anders kan je al zien wie heel erg ver gaat komen of wie niet.
-een afvallers eiland of de grot o.i.d. (moeten er wel kandidaten zijn die NIET zullen opgeven)
-misschien een aflevering waar de geliefden terugkomen, en die samen met de kandidaat moeten strijden voor een prijs/immunuteit
-dat voor het spel echt begint duidelijk wordt verteld voor de camera+kandidaten hoe de finale eruitziet en hoe je kan winnen (met eilandraad)
-Een reununie show met alle kandidaten +kans om via socialemedia een vraag te stellen
-NIET op tv gestemd worden maar op het eiland en in een liveshow wordt de uitslag voorgelezen
-extra lange eerste en laatste aflevering
-de kampen een naam geven en niet noord of zuid, of genoemd naar het eiland waarop ze leven
(misschoen wat meer Survivor-achtig)
« Laatst bewerkt op: 30-12-2011, 16:08:25 door ayufan- »

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat zou jij wel/niet willen zien in ER 2012
« Reactie #23 Gepost op: 1-01-2012, 01:45:37 »
Allereerst Gelukkig Nieuwjaar iedereen..   :)

Ik zou nog steeds VIPs wel willen zien..
De grot vind ik op zich wel een goed idee, maar mischien is het iets te extreem
Beter zou mischien zijn iets als een verliezers-eiland, waar één iemand uiteindelijk doorgaat..
Dan zou Sipke-Jan zich niet geblesseerd hebben, en zouden Freddy en anderen wél gebleven zijn
En inderdaad zou er wel wat voorzichtigheid betracht mogen worden met het intro-filmpje, ivm de spanning..
De 'volgende week !' vooruitblikken mogen wat mij betreft ook achterwege blijven.. ;)
« Laatst bewerkt op: 1-01-2012, 03:23:16 door tarzanneke »

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Wat zou jij wel/niet willen zien in ER 2012
« Reactie #24 Gepost op: 1-01-2012, 20:36:50 »
Allereerst Gelukkig Nieuwjaar iedereen..   :)

Ik zou nog steeds VIPs wel willen zien..
De grot vind ik op zich wel een goed idee, maar mischien is het iets te extreem
Beter zou mischien zijn iets als een verliezers-eiland, waar één iemand uiteindelijk doorgaat..
Dan zou Sipke-Jan zich niet geblesseerd hebben, en zouden Freddy en anderen wél gebleven zijn
En inderdaad zou er wel wat voorzichtigheid betracht mogen worden met het intro-filmpje, ivm de spanning..
De 'volgende week !' vooruitblikken mogen wat mij betreft ook achterwege blijven.. ;)

mijn mening is dat ze wel kunnen blijven, mits ze goed zijn gemonteerd, je zag vaak al wie immuniteit had gewonnen.

Wat ik wel vind dat kan worden wegelaten is het commentaar van de kanididaten tijdens de opdrachten, want die kunnen ook al veel voorspellen.

-wat misschien een leuke twist zou kunnen zijn is een ''exile island'', waar iemand van het verliezende team naar toe wordt gestuurd en waar bijv. immuniteitsmunten te vinden zijn o.i.d.
-en aangezien veel bn'ers in beide seizoenen hebben opgegeven zou ik zeggen doe 18 personen ter compensatie van de opgevers.
-ik zou zelf het leuk vinden als de tijd op het eiland weer 48 dagen wordt i.p.v. de 31 afgelopen 2 seizoenen, maar dat wordt denk ik moeilijk met de ''vips''
-de proef voor de samensmelting wordt in beide kampen iemand weggestemd en kan uit ieder kamp iemand individuele immuniteit winnen


Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat zou jij wel/niet willen zien in ER 2012
« Reactie #25 Gepost op: 2-01-2012, 03:42:34 »

-ik zou zelf het leuk vinden als de tijd op het eiland weer 48 dagen wordt i.p.v. de 31 afgelopen 2 seizoenen, maar dat wordt denk ik moeilijk met de ''vips''


Mogelijk ook de grootste oorzaken waarom ik de vip edities bagger vind, 14 dagen langer dat is pas uithouding!
 
Dan die grot:

Ik vind de grot wel een goede plaats om als 'exile island' te gebruiken. Zijn we ook ineens die 'robinsonwaardigheids'-stempeltje kwijt omdat er een of andere kandidaat een paar nachten na elkaar er heeft moeten doorbrengen...

Want de 9 dagen van Tanja, sorry maar ik vind het nog steeds overroepen. ::jaja::

Voor mensen die al serieuze zwarte sneeuw in hun leven hebben gezien op straat is dit een joekel van een hotel.
80% van de samensmelters van de afgelopen jaren (voor de vips) zouden ook makkelijk 2 tot 3 weken in die grot gezeten hebben zonder aarzelen.

Afvoeren die VIP-only handel en maak die expeditie terug ruw en hard zoals ze vroeger was. 


Desnoods de grote bekken hier op het forum
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
meenemen in de selecties die lekker hard anti-VIP zijn om al spanningen op dag 1 te hebben  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 3-01-2012, 20:01:42 door reaver »

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat zou jij wel/niet willen zien in ER 2012
« Reactie #26 Gepost op: 2-01-2012, 09:46:08 »
[...] om al spanningen op dag 1 te hebben  ::jaja::


Jij op het eiland zou sowieso al spanningen op dag 1 kunnen geven Reaver als ik diverse draadjes hier zo eens doorlees ::rofl:: :P O ja...en een gelukkig nieuwjaar :)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat zou jij wel/niet willen zien in ER 2012
« Reactie #27 Gepost op: 2-01-2012, 13:05:25 »
Jij op het eiland zou sowieso al spanningen op dag 1 kunnen geven Reaver als ik diverse draadjes hier zo eens doorlees ::rofl:: :P O ja...en een gelukkig nieuwjaar :)

 >:D >:D >:D