Auteur Topic: Spoiler topic  (gelezen 111591 keer)

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #140 Gepost op: 15-11-2012, 22:01:49 »
Ik ben toch wel benieuwd hoe Fajah het gaat volhouden tot de finale als ze die echt haalt.
Ach ja, ze verzint vast wel weer iets. :)
Volgens mij is de enige manier door iedere keer immuniteit te winnen ;p

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Spoiler topic
« Reactie #141 Gepost op: 15-11-2012, 22:02:36 »
Volgens mij is de enige manier door iedere keer immuniteit te winnen ;p
Ja, maar zou ze dat echt 4 weken op rij volhouden?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #142 Gepost op: 15-11-2012, 22:04:09 »
Ja, maar zou ze dat echt 4 weken op rij volhouden?

Alle mangrove proeven winnen en 2 borden in 1 worp kapot gooien, het zou mij niks verbazen.  ::rofl::

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Spoiler topic
« Reactie #143 Gepost op: 15-11-2012, 22:06:41 »
Alle mangrove proeven winnen en 2 borden in 1 worp kapot gooien, het zou mij niks verbazen.  ::rofl::
Haha, het zou goed kunnen.
Misschien dat ze nu 1 of 2 proeven wint, en dat Gene en Joke er dan uitgaan. Dan maakt het daarna niks uit als ze geen immuniteit wint. Dan stemmen ze gewoon Min Hee eruit. Daarna hoeft er misschien niet eens meer gestemd te worden.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #144 Gepost op: 15-11-2012, 22:48:02 »
Dat lijkt me ook nog wel te kunnen ja.. Of ze sluit zich toch bij het pokerduo+Peggy aan en overleeft zo.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Spoiler topic
« Reactie #145 Gepost op: 15-11-2012, 23:53:12 »
Volgens mij is de enige manier door iedere keer immuniteit te winnen ;p
Of de twee nieuwe hoofdcomplotten tegen elkaar opzetten ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Spoiler topic
« Reactie #146 Gepost op: 16-11-2012, 07:06:16 »
Dat lijkt me ook nog wel te kunnen ja.. Of ze sluit zich toch bij het pokerduo+Peggy aan en overleeft zo.

Dat is de enige optie volgens mij. Maar dat hangt van Chris zijn spelberekening af. Kan hij dat los zien van het feit dat ze Matti heeft weggestemd? Ze moet gewoon immuniteit winnen.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #147 Gepost op: 16-11-2012, 19:27:12 »
Helaas heb ik al een donkerbruin vermoeden wie er gaat winnen... misschien is het al besproken maar ik sla dit topic graag ove. In de leesmap zat het blad story (is dan 6 weken oud) en daar stond een artikel met Fajah over ER. Daarin gaf ze aan dat Fatima haar 1000€ had geschonken  voor de hardloopwedstrijd in New York... Lijkt me niet dat je zo voor de lol even 1000€ geeft.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #148 Gepost op: 17-11-2012, 16:02:39 »
Hoe denken anderen hierover?

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #149 Gepost op: 17-11-2012, 16:09:36 »
Hoe denken anderen hierover?

Fajah zou de marathon lopen voor een goed doel (als ik het goed begreep voor kika) dus dat zou maar zo kunnen dat ze daar toch geld voor heeft gegeven ook als ze dat uit haar eigen portemonnee heeft moeten betalen en niet uit de prijzenpot. Het nichtje van Raymon Sluyter (de vriend van Fatima) is nl. aan kanker overleden.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #150 Gepost op: 17-11-2012, 16:25:29 »
Tsja maar zou ze dan zo 1000€ schenken? Is toch wel erg veel.. Zeker omdat ze niet echt vriendinnen zijn tijdens de expeditie...

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #151 Gepost op: 17-11-2012, 16:27:26 »
Tsja maar zou ze dan zo 1000€ schenken? Is toch wel erg veel.. Zeker omdat ze niet echt vriendinnen zijn tijdens de expeditie...

Nee juist daarom, ze heeft het gegeven voor het goeie doel niet voor Fajah!

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #152 Gepost op: 17-11-2012, 16:30:01 »
Ja, maar ook zodat Fajah mee kan doen volgens mij toch? En zou je dan zoveel schenken... ik denk toch puur dat er een strijd tussen Fajah en Fatima dan is geweest in de finale, en dat Fatima gewonnen heeft... Maar goed, hopelijk zit ik ernaast.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #153 Gepost op: 17-11-2012, 16:35:46 »
Ja, maar ook zodat Fajah mee kan doen volgens mij toch? En zou je dan zoveel schenken... ik denk toch puur dat er een strijd tussen Fajah en Fatima dan is geweest in de finale, en dat Fatima gewonnen heeft... Maar goed, hopelijk zit ik ernaast.

Je moet je voor zo'n marathon geloof ik een jaar van te voren inschrijven dus ze zou 'm zowiezo gelopen hebben ook zonder de bijdrage van Fatima, het doel is uiteraard om zo veel mogelijk sponsorgeld op te halen, of daar ook de onkosten van de loper vanaf gaan weet ik niet. Maar ik hoop met je mee dat Fatima niet de winnares van ER 2012 zal worden, nog niet eens vanwege haar complot strategie maar meer omdat ze daarnaast helemaal niets heeft gepresteerd.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Spoiler topic
« Reactie #154 Gepost op: 17-11-2012, 16:42:40 »
Je weet toch dat Fatima olympisch goud heeft gewonnen, honderden schnabbels heeft gehad en nu pokert op het hoogste niveau?
Dan is €1000,- geven aan een goed doel imo zo goed als niks.
Bovendien zijn Fatima en Fajah juist best wel goede vriendinnen geworden tijdens de expeditie. Zo zei Fajah laatst nog op twitter dat ze snel een bakkie moest doen met Fatima.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #155 Gepost op: 18-11-2012, 14:19:59 »
Ik denk dat Fajah en Fatima samen in de finale komen, het is wel heel toevallig dat ze dezelfde tweet beantwoorden en retweeten.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #156 Gepost op: 18-11-2012, 14:38:29 »
Ik denk dat Fajah en Fatima samen in de finale komen, het is wel heel toevallig dat ze dezelfde tweet beantwoorden en retweeten.

Fajah ook?

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #157 Gepost op: 18-11-2012, 14:53:08 »
Fajah ook?
zij beantwoorde het niet, maar retweette het bericht. Bovendien is Fajah al verschillende keren geïnterviewd over ER bij bijv. WNL en Zapp live. En ik kan mij herinneren dat achteraf vaak bleek dat de winnaar(es) vaak werden geïnterviewd ookal was dat nog niet bekend. Zo maakte Tanja samen met Evi reclame voor ER2011 nog voordat de show werd uitgezonden, en was tijdens de strijd der titanen Ryan op bezoek bij Jensen, terwijl de show halverwege het seizoen was. 

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #158 Gepost op: 18-11-2012, 15:38:14 »
zij beantwoorde het niet, maar retweette het bericht. Bovendien is Fajah al verschillende keren geïnterviewd over ER bij bijv. WNL en Zapp live. En ik kan mij herinneren dat achteraf vaak bleek dat de winnaar(es) vaak werden geïnterviewd ookal was dat nog niet bekend. Zo maakte Tanja samen met Evi reclame voor ER2011 nog voordat de show werd uitgezonden, en was tijdens de strijd der titanen Ryan op bezoek bij Jensen, terwijl de show halverwege het seizoen was. 

Dat zou dus betekenen dat de interviewers getipt zijn door de makers of door de kandidaat zelf? Ik kan me dat eerlijk gezegd niet voorstellen.

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #159 Gepost op: 18-11-2012, 19:53:48 »
Dat zou dus betekenen dat de interviewers getipt zijn door de makers of door de kandidaat zelf? Ik kan me dat eerlijk gezegd niet voorstellen.

Ik denk zelf dat progamma's aan de makers van ER vragen of ze een kandidaat kunnen interviewen, en dat de productie dan kiest welke kandidaat, toevallig is dit dan vaak een kandidaat die wint/ver komt.