Auteur Topic: Gene Thomas [Kandidaat BE]  (gelezen 89147 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Gepost op: 11-08-2012, 10:56:09 »
Voornaam: Gene
Achternaam: Thomas
Nationaliteit: Belgische
Leeftijd: 39 jaar
Geboorteland: België
Geboortedatum: 22 augustus 1972
Beroep: Zanger / Tv Presentator



VOLLEDIG PROFIEL

« Laatst bewerkt op: 12-08-2012, 21:24:36 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #1 Gepost op: 30-08-2012, 21:35:27 »
Kwam op zich leuk op mij over. Jammer dat binnen 2 minuten alweer België contra Nederland genoemd werd. Complotjes maken is best. Maar om dat op nationaliteit te doen vind ik zo flauw.  ::niet-ok::

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #2 Gepost op: 31-08-2012, 20:31:53 »
Hij deed me daardoor ook al direct denken aan Anthony van twee jaar terug.  ;)

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #3 Gepost op: 3-09-2012, 17:14:13 »
Ik ben best benieuwd hoe die het doet. Was vroeger 'fan' van hem toen die in x-session zat en meedeed met het Swingpaleis :P haha

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #4 Gepost op: 3-09-2012, 17:25:36 »
Kwam op zich leuk op mij over. Jammer dat binnen 2 minuten alweer België contra Nederland genoemd werd. Complotjes maken is best. Maar om dat op nationaliteit te doen vind ik zo flauw.  ::niet-ok::

Is altijd gebleken dat dit redelijk overdreven door de productie werd opgeblazen in het begin als zijnde de 'smerige' tactiek van de belgen maar vorig seizoen op het einde werd de gunfactor aan elkaar als Nederlanders onder elkaar echter niet zo uitvergroot --> laatste stemming Sasha en patrick stemden ook voor elkaar...


Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #5 Gepost op: 3-09-2012, 18:09:50 »
Tja,
maar patrick en sasha waren ook beste vrienden op het eiland.
logisch dat je dan op elkaar stemt.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #6 Gepost op: 3-09-2012, 22:23:08 »
Tja,
maar patrick en sasha waren ook beste vrienden op het eiland.
logisch dat je dan op elkaar stemt.


Maar als 4 Belgen het goed met elkaar kunnen vinden en elkaar al kennen en ze op een Nederlander stemmen is het wel een complot van Belgie tegen Nederland.

Het BN-BV concept werkt dit enkel maar meer in de hand en de boel wordt gewoon opgeblazen...


Het is toch logisch dat er iets meer voeling is met een landgenoot in het begin omdat de communicatie gewoonweg vlotter loopt. 

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #7 Gepost op: 3-09-2012, 22:25:42 »
Nee, als de Belgen zeggen: Wij stemmen alle Nederlanders eruit, omdat het Nederlanders zijn, dan is het wel een België-Nedeland complot. En dat is in die eerste serie met BN/BV-ers wel degelijk gebeurd.

En Gene Thomas hintte er ook op om de Nederlanders eruit te stemmen, omdat het Nederlanders zijn. Niet omdat ie het zo goed kan vinden met de andere Belgen.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #8 Gepost op: 4-09-2012, 01:13:21 »
Nee, als de Belgen zeggen: Wij stemmen alle Nederlanders eruit, omdat het Nederlanders zijn, dan is het wel een België-Nedeland complot. En dat is in die eerste serie met BN/BV-ers wel degelijk gebeurd.



Bij mijn weten is dat letterlijk zo niet gezegd geweest en het was het blijkbaar uit 'zelfverdediging' aangezien de Nederlandse dames van de eerste bn/bv reeks hadden reeds een complot om een Belg eruit te werken, nog voor de expeditie moest beginnen ...  maar daar werd natuurlijk niets over gemeld. 

En dat is waar ik op doel: dat de productie het allemaal lekker in elkaar kan steken, oa. door een bepaalde manier van interviewen elke kandidaat dingen kan laten zeggen die tegen al dan niet mooi gemonteerd kunnen worden.


Dus zo fanatiek met het vingertje naar de Belgen te wijzen terwijl de Nederlanders het evengoed doen maar niet te zien is op tv...  ::hypocriet::




Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #9 Gepost op: 4-09-2012, 11:42:29 »
Hoe weet jij dan dat die meiden ook een complot hadden, als dat niet op tv te zien was? Hebben ze dat gezegd in een interview?  Kijk natuurlijk baseert iedereen zich op wat tv te zien is. Overal wordt in gemonteerd, in elk programma hier. Er worden gewoon personages gecreëerd. Die meiden in PE, denk je dat die echt zo dom waren? (weet trouwens niet of je PE hebt gezien). Nee,  natuurlijk niet, elke slimme opmerking wordt er uitgeknipt, elke domme opmerking benadrukt. Er is één ding wat tv niet kan doen en dat is mensen dingen laten zeggen, die ze niet gezegd hebben. Hooguit kunnen worden uit zijn verband gerukt worden. Maar goed, als we dus niet mogen praten over de gemonteerde zaken, dan kunnen we dit forum net zo goed wegdoen. Alles is immers gemonteerd. Zelfs het NOS journaal is niet objectief.


Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #10 Gepost op: 4-09-2012, 12:45:39 »
Er waren destijds idd interviews van 3 van die Belgische mannen, Sugar zie ik af en toe in de supermarkt, zal het em eens vragen als je wil  ;)


Terug ontopic

Ik weet niet wat te verwachten van hem.


Hij zal wel genoeg tips gekregen hebben van de schoonbroer van zijn groep zangeres, die heeft het spel al eens gewonnen.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #11 Gepost op: 7-09-2012, 15:14:29 »
Eerste 50 minuten volgens mij niet eens aan het woord geweest. Wat mij betreft de grote favoriet voor de winst.

Hij zal wel genoeg tips gekregen hebben van de schoonbroer van zijn groep zangeres, die heeft het spel al eens gewonnen.
Wie is die schoonbroer eigenlijk?
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

I-love-paars

  • Gast
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #12 Gepost op: 7-09-2012, 15:27:51 »
Eerste 50 minuten volgens mij niet eens aan het woord geweest. Wat mij betreft de grote favoriet voor de winst.
Wie is die schoonbroer eigenlijk?


Gene zong in het groepje x-session  met Gina Brondeel.
Gina is samen met de acteur George Arrendell. En hij is de broer van Vince Arrendell. De winnaar van 2007.

« Laatst bewerkt op: 7-09-2012, 15:31:35 door I-love-paars »

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #13 Gepost op: 10-09-2012, 15:54:02 »

Gene zong in het groepje x-session  met Gina Brondeel.
Gina is samen met de acteur George Arrendell. En hij is de broer van Vince Arrendell. De winnaar van 2007.


Ah, thanks! Dat zullen dan geen tactische tips zijn geweest..
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

I-love-paars

  • Gast
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #14 Gepost op: 12-09-2012, 13:13:34 »
Een artikel in Dag Allemaal met als titel: Nederlanders in expeditie robinson zijn keihard voor Gene Thomas.

Ik typ het even over en post het dan hier;)

I-love-paars

  • Gast
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #15 Gepost op: 12-09-2012, 13:47:28 »
Titel: Nederlanders in ‘expeditie robinson ‘zijn keihard voor Gene Thomas.

Intro: Expeditie robinson dat net van start is gegaan, staat bol van intriges en afspraakjes. Het blijkt vooral op een strijd tussen Vlaanderen en Nederland uit te draaien, waarbij Gene Thomas op de minste sympathie kan rekenen bij ons noorderburen.

Tekst bij foto’s:
- De Nederlandse rapper Willie Wartaal kon het wel goed vinden met Joke Van De Velde: ‘Ik ben zelfs een beetje verliefd op  haar geworden.’
-Pieter Loridon’s vriendin Zoë Van Gastel in expeditie robinson.  ‘Met haar had ik ook problemen.’ Zegt de Nederlandse Fajah Lourens.

Uiteindelijke tekst:

Veel lachende gezichten bij de voorstelling van de nieuwste reeks van ‘expeditie robinson’, vorige week in Amsterdam. Het lijkt een hartelijk weerzien tussen de Vlamingen en de Nederlanders die in de jungle van Maleisië op mekaars lippen hebben geleefd. Maar da’s slechts schijn: op een enkele uitzondering na, hebben ze bitter weinig sympathie voor elkaar. En kop van jut voor onze noorderburen is Gene Thomas. Geen enkele Nederlander die een goed woord voor hem overheeft. De ergernis steeg zelf ten top in Amsterdam. “Wat hebt gij daarnet over mij gezegd?” horen we Gene na afloop van de interviews geprikkeld vragen aan de Nederlandse rapper Willie Wartaal. Die reageert: “Komaan zeg! Ik was verdorie nog de braafste van allemaal!” Een confrontatie die om uitleg vraagt, want Gene is er niet de man naar om anderen uit te dagen.

BLOEDIRRITANT
De Nederlandse actrice FAJAH LOURENS windt er geen doekjes om: “Sorry hoor, maar ik heb het wel een beetje gehad, met de Vlamingen. “  Tja, er is één en ander gebeurd tussen mij en Gene Thomas. Aan wat zal het liggen? Misschien ben ik te direct voor hem. Het botste dus. Ook met die Vlaamse stuntman, Oliver Bisback. Die twee vonden mij bloedirritant. (haalt haar schouders op)
Maakt niet uit, het levert best wel goeie televisie op. Met Zoë Van Gastel had ik trouwens ook problemen, omdat ze duidelijk zwakker was dan ik. En dat bleven Gene en Olivier maar ontkennen. De psychologische spelletjes met hen waren voor mij het allerzwaarste. Zwaarder dan het gebrek aan eten en de uitputting.

HEEL FLAUW
WILLIE WARTAAL is rapper bij de jeugd van tegenwoordig. Hij voert aan: Wij Nederlanders zijn gewoon anders dan Vlamingen. Wij zijn direct, terwijl het bij jullie wat langer duurt vooraleer emoties naar boven komen. Als ze al naar boven komen. Met Olivier Bisback had ik eigenlijk niet zo veel problemen. Oké, hij maakt grappen die totaal niet grappig zijn, maar alleen al het feit dat ze zo ongelooflijk flauw zijn, zorgt wel voor entertainment. Met Gene Thomas heb ik meer problemen. Wat een vervelende vent is dat, zeg!

Gene Staat bekend als een bijzonder aardig man.
Dan heb ik toch een andere Gene leren kennen. (aarzelt)
Hoe moet ik dat zeggen? Ik vind hem een rare man. Ik had tijdens de opnamen van expeditie robinson nooit het gevoel dat hij oprecht was. Het ongeloofwaardige droop eraf bij hem. Je wist niet wat je aan hem had, bij elke discussie zette hij een stap achteruit.

Kende je hem vooraf?
Ik moet eerlijk zijn: ik ken eigenlijk alleen Eddy Wally en Herman Brusselmans bij jullie. De twee grootsten toch?
Van Gene Thomas eet ik alleen dat ik waarschijnlijk zijn muziek niet goed zal vinden. Is hij samen met één van  die meisjes van k3? Ja, wist ik dus niet.

Dan heb jij duidelijk niet eens de moeite genomen om Gene te leren kennen. Trouwens, misschien was hij voorzichtig om niet negatief geportretteerd te worden.
Ik merkte inderdaad dat hij heel erg bezig was met ‘Hoe kom ik hier over bij de mensen? Wat zal dit doen met mijn imago?” Elk woord van hem werd zo gewikt en gewogen. Da’s mijn ding niet. Sorry, Gene.

Hadden de Nederlanders tijdens de opnamen van deze ‘expeditie’ niet vooral een probleem met alle Vlamingen?
Integendeel, ik ben zelfs een beetje verliefd geworden op Joke Van De Velde. Zo’n lief meisje, ze was een echt moedertje voor ons. Dus neen, het lag echt wel aan Gene zelf.


I-love-paars

  • Gast
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #16 Gepost op: 12-09-2012, 13:47:59 »
VERSCHRIKKELIJK
Een nietsvermoedende GENE THOMAS vertelt eerst nog enthousiast over zijn deelname aan expeditie robinson. Al lijkt hij ook te beseffen dat hij niet helemaal zichzelf is geweest. ‘Ik had één doel: mezelf onder controle houden onder alle mogelijke omstandigheden. Ondanks het slaapgebrek, de  muggen, de zandvlooien, het gemis aan eten wou ik zen blijven. Als er problemen waren, hield ik me bewust in. Omdat ik weet dat zulke reacties enorm opgeblazen worden bij het monteren van zo een programma.

Je was dus constant op je hoede.
Ook puur voor het spel hé. Normaal ben ik nogal een zot die uitbundig op de eerste rij staat te springen. Maar zo iemand wordt er van bij het begin uitgestemd. Ik heb dus vooral gekeken en geluisterd. Het spel start en je wordt ondergedompeld in een bad van paranoia en intriges. Daar voelde ik me niet op mijn gemak bij. Zo’n eilandraad is verschrikkelijk.

Weet jij dat je wrevel hebt opgewekt bij de Nederlandse deelnemers? Willie noemt jou zonder omwegen een vervelde vent.
(geschrokken) Ach, is’t waar?
Dat verbaast me. Ik ben in mijn ogen altijd oprecht geweest tegen hem. Hij heeft mij eens een vraag gesteld, waar ik hem misschien een nogal hard antwoord heb gegeven, ja. (Denkt na) Maar daar kan ik nog niet veel over zeggen of ik verklap te veel. Maar ik vervelend? Dat vind ik straf, dat hij zoiets zegt.

Gelukkig kon je achteraf thuiskomen bij Kristel en de kinderen.
Absoluut. Ons madam schrok wel. Ik was erg vermagerd en ik had een baard. Maar die ging er dus snel af, voor Kristel. En de kilo’s zijn er terug bij. En nu ga ik Willie aanspreken zie. Ik wil weten waar dit vandaan komt.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #17 Gepost op: 12-09-2012, 14:05:43 »
 ;D één en al bezig met imago dus.

Het grootste risico dat je men kan hebben met bekende koppen in een vrij hevig realityprogramma te steken...

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #18 Gepost op: 12-09-2012, 15:29:14 »
wel, dat betekent

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

I-love-paars

  • Gast
Re: Gene Thomas [Kandidaat BE]
« Reactie #19 Gepost op: 12-09-2012, 16:01:19 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)