Auteur Topic: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]  (gelezen 102372 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #100 Gepost op: 8-11-2012, 21:59:06 »
Ik vind hem super. Heerlijk zoals hij Fajah zo probeert weg te zetten.

 ::bravo::
+1
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #101 Gepost op: 8-11-2012, 22:03:29 »
Ik vind hem super. Heerlijk zoals hij Fajah zo probeert weg te zetten.

 ::bravo::

Nah ::ohno:: Beetje pot verwijt de ketel verhaal van hem. ::niet-ok::

Hij speelt het spel, iemand anders speelt het spel en hij verliest daarvan... Dan moet je niet rancuneus worden, maar gewoon het spel verder blijven spelen of eruit stappen.
Geniet nooit met mate...

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #102 Gepost op: 8-11-2012, 22:05:15 »
Ik vind hem super. Heerlijk zoals hij Fajah zo probeert weg te zetten.

 ::bravo::

Beetje huilie huilie doen als een ander precies hetzelfde doet als jij.   ::ohno::

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #103 Gepost op: 8-11-2012, 22:12:37 »
Ik snap ook niet helemaal waarom mensen 'm zo geweldig vinden XD

Maargoed, ik mag niks zeggen.. Peggy is mijn favoriet XD XD

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #104 Gepost op: 8-11-2012, 22:23:36 »
Prima dat hij het spel zo speelt, maar accepteer dan ook dat anderen het ook zo spelen, en doe daar niet zo rancuneus over...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #105 Gepost op: 8-11-2012, 22:24:08 »
Prima dat hij het spel zo speelt, maar accepteer dan ook dat anderen het ook zo spelen, en doe daar niet zo rancuneus over...

+85   ::rofl::

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #106 Gepost op: 8-11-2012, 23:06:58 »
Pfff, wat een kinderachtig type is hij toch. Fajah doet hetzelfde als hij en zich dan verraden voelen??? En dan als reden geven dat het verschil is dat hij er niet van genoot. Yeah right, maakt dat je moeder wijs.
Fajah genoot van het feit dat haar plan gelukt was, net zoals hij deed toen het plan tegen Lodewijk gelukt was, niet omdat ze Matthias had weggekregen. En ach, dan maakt Fajah een foute opmerking in zijn gezicht, hij zit samen met Fatima de rest achter hun rug uit te lachen om hoe zij een complot maken. Zonder er proberen er achter te komen wat nu eigenlijk het hele complot was.

Heel zielig.

Wel weer heel knap hoe hij Joke paaide en hoe zij er met open ogen intuinde vanaf de eerste seconde. Ben je dan echt zo blind als je op ER bent? Dat een douche, ontbijt en je haren gekamd je al kan overtuigen van de goede bedoelingen van de mensen die alleen maar de hele tijd bewezen hebben niet te vertrouwen te zijn???

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #107 Gepost op: 8-11-2012, 23:08:52 »
Pfff, wat een kinderachtig type is hij toch. Fajah doet hetzelfde als hij en zich dan verraden voelen??? En dan als reden geven dat het verschil is dat hij er niet van genoot. Yeah right, maakt dat je moeder wijs.
Fajah genoot van het feit dat haar plan gelukt was, net zoals hij deed toen het plan tegen Lodewijk gelukt was, niet omdat ze Matthias had weggekregen. En ach, dan maakt Fajah een foute opmerking in zijn gezicht, hij zit samen met Fatima de rest achter hun rug uit te lachen om hoe zij een complot maken. Zonder er proberen er achter te komen wat nu eigenlijk het hele complot was.

Heel zielig.

Wel weer heel knap hoe hij Joke paaide en hoe zij er met open ogen intuinde vanaf de eerste seconde. Ben je dan echt zo blind als je op ER bent? Dat een douche, ontbijt en je haren gekamd je al kan overtuigen van de goede bedoelingen van de mensen die alleen maar de hele tijd bewezen hebben niet te vertrouwen te zijn???

Ja hij kan goed liegen, maar ja hij is ook goed in pokeren, dus dan ligt dat voor de hand  ;D

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #108 Gepost op: 8-11-2012, 23:11:17 »
Ja hij kan goed liegen, maar ja hij is ook goed in pokeren, dus dan ligt dat voor de hand  ;D
't Is blijkbaar een goeie charmeur..

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #109 Gepost op: 8-11-2012, 23:51:08 »
Ik kan niet wachten tot hij eruit gaat, zeker als het is door toedoen van Fajah.. >:D
Dan zal hij zich denk ik tonen als een slechte verliezer..
« Laatst bewerkt op: 9-11-2012, 00:15:27 door bertje51 »

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #110 Gepost op: 9-11-2012, 00:13:38 »
Ik vond hem deze aflevering zo zielig doen bleh ::niet-ok:: ::kots::. Hoop echt dat ze hem er ipv Peggy uitstemmen volgende week.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #111 Gepost op: 9-11-2012, 00:29:56 »
Hij heeft het over geschonden vertrouwen door Fajah?  Terwijl hij achtereenvolgens Lodewijk en Tess genaaid heeft ?   ::niet-ok::
« Laatst bewerkt op: 9-11-2012, 00:34:32 door bertje51 »

Offline Duco

  • Forumlid
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #112 Gepost op: 9-11-2012, 05:00:20 »
Prachtig figuur hoor dit.

Bij het herindelen van teams:
Lodewijk: Laten we de twee broertjes nemen
Chris: Echt bedankt Lodewijk, dit soort dingen beteken heel veel voor mij en zal ik niet vergeten.

Hoe loopt het af? Lodewijk krijgt onverwachts 20 dolken in zn rug en wordt weggestemd door Chris.

Hetzelfde bij Tess, Tess zei nog tijdens de eilandraad dat ze een band van vertrouwen had met Chris, vanaf het begin. En ook daar loopt het dan zo af.

Kortom vind zijn opmerkingen over Fajah gewoon lachwekkend hypocriet en onzin. Wegwezen Eruit.
« Laatst bewerkt op: 9-11-2012, 05:24:17 door Duco »

Offline Locusta

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #113 Gepost op: 9-11-2012, 06:52:15 »

Wat 'n sluwe rat zeg... bij dat ontbijt met Joke.
Zijn goed recht om zo te spelen, maar ga niet lopen piepen als je met gelijke munt wordt
terugbetaald. Of is dat ook onderdeel van zijn spel, en slechts toneel?
Als zijn verontwaardiging oprecht is, is die misplaatst.
Lodewijk waande zich onder vrienden en in een saamhorig groepje, maar is door hen verraden.
Dat er daarentegen krachten zich zouden bundelen om het sterke pact van het trio te doorbreken mag toch geen verrassing zijn.
Dat zou hij juist logisch moeten vinden, en Fajah complimenteren met haar goede spel.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #114 Gepost op: 9-11-2012, 07:00:13 »
Wat 'n sluwe rat zeg... bij dat ontbijt met Joke.
Zijn goed recht om zo te spelen, maar ga niet lopen piepen als je met gelijke munt wordt
terugbetaald. Of is dat ook onderdeel van zijn spel, en slechts toneel?
Als zijn verontwaardiging oprecht is, is die misplaatst.
Lodewijk waande zich onder vrienden en in een saamhorig groepje, maar is door hen verraden.
Dat er daarentegen krachten zich zouden bundelen om het sterke pact van het trio te doorbreken mag toch geen verrassing zijn.
Dat zou hij juist logisch moeten vinden, en Fajah complimenteren met haar goede spel.

+100  ::ok::

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #115 Gepost op: 9-11-2012, 07:07:29 »
Ik mag Chris ook niet meer, wat een huilie. Ik mocht hem al niet meer maar nu is het voor mij klaar.
Hij liegt de hele boel bij elkaar, hij manipuleert en hij doet net alsof zijn neus bloed. Fajah is triest omdat ze zijn broer eruit heeft gezet? jij hebt lodewijk en tess genaaid jongen. Boontje komt om zijn loontje.
Nee met Chris ben ik helemaal klaar.  ::niet-ok::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #116 Gepost op: 9-11-2012, 08:19:54 »
Het naarste trekje liet hij zien in het begin van de aflevering, toen hij in zee stond met Fatima en kritiek leverde op het domme tactische spel van de anderen. Hij voelde zich zo verheven, tactisch zoveel sterker denken. Het was volgens hem zo dom dat Gene een munt inzette en Min Hee niet. Hij dacht er niet eens bij na dat het juist een slimme tactische zet van Fajah en Ruud was geweest, dat er zo toch munten werden weggespeeld. En dat ze Min Hee niet eens hebben kunnen inseinen van de plannen van het pokertrio.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #117 Gepost op: 9-11-2012, 08:59:18 »
Het naarste trekje liet hij zien in het begin van de aflevering, toen hij in zee stond met Fatima en kritiek leverde op het domme tactische spel van de anderen. Hij voelde zich zo verheven, tactisch zoveel sterker denken. Het was volgens hem zo dom dat Gene een munt inzette en Min Hee niet. Hij dacht er niet eens bij na dat het juist een slimme tactische zet van Fajah en Ruud was geweest, dat er zo toch munten werden weggespeeld. En dat ze Min Hee niet eens hebben kunnen inseinen van de plannen van het pokertrio.
Ik was het juist helemaal met hem eens. En ook Min Hee en Gene die bij het memory-spel nog even allebei een bordje pakten, hoe dom wast dat. Dat had hij allang gezien. De slimmerd.

En ik vind het fantastisch dat hij de vermoorde onschuld speelt. En het zou best eens kunnen dat hij daarmee weh komt. Volgens mij heeftv hij Joke al zover.

Geweldige acteur. ::ok::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #118 Gepost op: 9-11-2012, 10:16:44 »
... En ook Min Hee en Gene die bij het memory-spel nog even allebei een bordje pakten, hoe dom wast dat. Dat had hij allang gezien. De slimmerd.


Ja, fantastisch spelinzicht van Chris om te beseffen dat hij Fatima informatie moest voeden om zo "samen"  te winnen... Dat bleek genoeg te zijn omdat Gene en Min Hee dat inzicht niet hadden. Die waren te veel met zichzelf/het spel bezig om te zien dat Joke als enige nog kans had om van Fatima te winnen...

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #119 Gepost op: 9-11-2012, 10:27:01 »
Keer op keer glashard liegen tegen iedereen, vind ik niet kunnen. Er is voor mij nog altijd een verschil tussen gewoon tactisch spelen en smerig spelen en dat is voor mij ook het verschil tussen het spel waardig en onwaardig spelen.