Auteur Topic: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]  (gelezen 102455 keer)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #120 Gepost op: 9-11-2012, 10:37:59 »
ja, die Fajah loog gewoon tegen hen dat ze met hen mee zou stemmen en deed het niet. Geen wonder dat hij zo naar gevoel heeft over dat smerig spelen van Fajah. ::jaja::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #121 Gepost op: 9-11-2012, 10:49:29 »
Keer op keer glashard liegen tegen iedereen, vind ik niet kunnen. Er is voor mij nog altijd een verschil tussen gewoon tactisch spelen en smerig spelen en dat is voor mij ook het verschil tussen het spel waardig en onwaardig spelen.

Ik ben het hier helemaal mee eens. Ik vind het echt verschrikkelijk op welke manier hij keer op keer anderen probeert te bespelen door inderdaad glashard te liegen. Ik vind het enorm jammer dat oa Joke hem een tweede kans lijkt te willen geven doordat ze werkelijk gelooft dat voor hen het spel is afgelopen. Aan de andere kant vind ik het wel knap dat je dit spel zo lang op deze manier volhoudt (veel andere kandidaten zouden al 10 keer uit hun rol zijn tevallen). Maar ik vind het echt verschrikkelijk spel en ik hoop dat hij er alsnog snel uitvliegt met Fatima.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #122 Gepost op: 9-11-2012, 11:38:15 »
Erg kinderachtig, arrogant en respectloos zijn reactie na het mislukken van zijn plan. In de zin van "Als dat hun tegenzet was, zijn ze wel heel dom..."
De feiten verdraaien zodat het lijkt alsof hij toch gewonnen had met het tactisch denken, goe bezig...

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #123 Gepost op: 9-11-2012, 12:42:24 »
Prima dat hij het spel zo speelt, maar accepteer dan ook dat anderen het ook zo spelen, en doe daar niet zo rancuneus over...
+1
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #124 Gepost op: 9-11-2012, 12:44:18 »
Ik ben het hier helemaal mee eens. Ik vind het echt verschrikkelijk op welke manier hij keer op keer anderen probeert te bespelen door inderdaad glashard te liegen. Ik vind het enorm jammer dat oa Joke hem een tweede kans lijkt te willen geven doordat ze werkelijk gelooft dat voor hen het spel is afgelopen. Aan de andere kant vind ik het wel knap dat je dit spel zo lang op deze manier volhoudt (veel andere kandidaten zouden al 10 keer uit hun rol zijn tevallen). Maar ik vind het echt verschrikkelijk spel en ik hoop dat hij er alsnog snel uitvliegt met Fatima.
Het is ook verschrikkelijk spel. Je krijgt gewoonweg de indruk dat hij dit hele spel slechts ziet als een pokerspel, en niet als een vorm van survival. Hoe kan je zover mogelijk komen zonder iets inspannends te doen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #125 Gepost op: 9-11-2012, 13:06:49 »
Ik heb eerlijk gezegd niet zo'n moeite met hoe hij het spel speelt. Sterker nog, ik kan het juist wel waarderen aangezien ik het interessant vind om te zien wat er gebeurt als iemand het spel op zo'n manier speelt. Los daarvan is het natuurlijk zo krom als een hoepel om te beweren dat anderen het spel tactisch dom spelen terwijl je net een bondgenoot hebt verloren en hadden zijn uitspraken op de eilandraad een hoog pot verwijt de ketel-gehalte. Desondanks kan ik hem verder nog altijd wel waarderen.
« Laatst bewerkt op: 9-11-2012, 13:33:11 door Molière »
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #126 Gepost op: 9-11-2012, 13:22:08 »
Ik kan het ook zeker wel waarderen dat hij het spel zo speelt, ook dat slimme van het omdraaien van de borden voor Fatima. Maar dat momentje in zee, dat vond ik naar, en dat rancuneuze naar Fajah ook.
Keep calm and eat chocolates!

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #127 Gepost op: 9-11-2012, 13:43:56 »
Zo, wat liet hij zich kennen zeg in de aflevering van gister. Ik had juist van hem wel verwacht dat hij een beetje begrip kon opbrengen voor het tactische spel wat teruggespeeld werd. Ik vind hem wel sympathiek over komen en dat hele tactische spel wat hij speelt is heel interessant om te zien. Alleen gister ontpopte hij zich als een uber hypocriet.
Ook niet heel slim denk ik, nu zagen de anderen ook een heel onredelijke kant van hem.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #128 Gepost op: 9-11-2012, 14:17:44 »
Los daarvan is het natuurlijk zo krom als een hoepel om te beweren dat anderen het spel tactisch dom spelen terwijl je net een bondgenoot hebt verloren
dat was wel een beetje veel knullig, ja.
 ::rofl::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #129 Gepost op: 9-11-2012, 15:39:03 »
Ik was het juist helemaal met hem eens. En ook Min Hee en Gene die bij het memory-spel nog even allebei een bordje pakten, hoe dom wast dat. Dat had hij allang gezien. De slimmerd.

En ik vind het fantastisch dat hij de vermoorde onschuld speelt. En het zou best eens kunnen dat hij daarmee weh komt. Volgens mij heeftv hij Joke al zover.

Geweldige acteur. ::ok::


Tijdens dat moment met Fatima in zee en gedurende de eilandraad toonde hij echter zijn ware gezicht, daar kwam geen acteerwerk aan te passen, zo steekt die jongen gewoon in elkaar.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #130 Gepost op: 9-11-2012, 15:41:56 »
Tijdens dat moment met Fatima in zee en gedurende de eilandraad toonde hij echter zijn ware gezicht, daar kwam geen acteerwerk aan te passen, zo steekt die jongen gewoon in elkaar.
oh, hij had niet door toen dat er een camera bij was. Ja dat kan natuurlijk.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #131 Gepost op: 9-11-2012, 15:54:20 »
oh, hij had niet door toen dat er een camera bij was. Ja dat kan natuurlijk.

Ow jij denkt dat de onderhuidse woede die eruit kwam (naar Fajah toe) gespeeld was? In dat geval verdiend hij inderdaad een oscar!   ::rofl:: ::ohno::

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #132 Gepost op: 9-11-2012, 16:05:32 »
oh nee, ik denk wel zeker dat hij gefrustreerd was dat zijn broer eruit was.

In mijn ogen is het gewoon een prima gozer; speelt het lekker fanatiek en baalt dat zijn plannetje niet gelukt is en baalt van die ene die hem double crossed heeft.
Moet hij even paar nachtjes over slapen en dan kan hij er ook om lachen.

Ik vind 'ware aard en zo steekt die jongen in elkaar' nogal heel erg over de top in mijn  ogen.

Maar de meningen verschillen daarover, heb ik hier gelezen.  ::rofl::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #133 Gepost op: 9-11-2012, 16:11:02 »
Ik vind het een gefrusteerde, hypocriete, opportunist, ieder z'n mening.   ::tandpastasmiley::

Offline BMS

  • Forumlid
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #134 Gepost op: 9-11-2012, 16:14:50 »
Ik vind het een gefrusteerde, hypocriete, opportunist, ieder z'n mening.   ::tandpastasmiley::

 ::ok::

Offline Duco

  • Forumlid
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #135 Gepost op: 9-11-2012, 16:23:52 »
Staat nu een interview op youtube met de Chris, Matt en Fatima.
Ongelooflijk hoe ze in elkaar zitten. Op de negatieve reacties die ze krijgen zijn ze van mening dat die mensen niet goed inzien dat het maar een spel is en het te serieus nemen. Of dat die mensen tv emo's zijn of whatever.

Snappen gewoon totaal niet dat het gaat om het feit hoe ze glashard liegen, mensen in de maling nemen en mensen proberen te manipuleren. Voorbeeld dat ze keihard liegen tegen Joke dat ze haar zonder tactische reden hadden gekozen en Fatima ook nog eens beargumenteerd waarom het geen tactische keuze is omdat ze ze dan naar eigen zeggen langer had nagedacht over wie ze zou meenemen naar het eiland. Terwijl ze ervoor aangeven dat het is om haar nog voor zich te winnen. En daarna ook nog is met een borstel Joke haar haar in vliegen.
Pretty Faqqed Up Upstairs.


Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #136 Gepost op: 9-11-2012, 16:27:43 »
Op de negatieve reacties die ze krijgen zijn ze van mening dat die mensen niet goed inzien dat het maar een spel is en het te serieus nemen.
::ok::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Duco

  • Forumlid
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #137 Gepost op: 9-11-2012, 16:34:18 »
::ok::

Moeten mensen inderdaad niet doen, maar het poker trio mag stoppen met de reacties daar op af te schuiven. De reacties komen vanwege hoe hun met mensen omgaan en dat vind ik wel terecht.

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #138 Gepost op: 9-11-2012, 16:41:57 »
Staat nu een interview op youtube met de Chris, Matt en Fatima.

Pretty Faqqed Up Upstairs.



Heb je een link?

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #139 Gepost op: 9-11-2012, 16:44:26 »
Chris is voor mij door de mand gevallen. De reden is hier al vaker genoemd: zijn rancuneuze houding tegenover Fajah en z'n superioriteit over z'n eigen tactieken terwijl hij net zelf een grote blunder heeft gemaakt door Fajah te vertrouwen.