Auteur Topic: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]  (gelezen 102640 keer)

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #200 Gepost op: 16-11-2012, 03:00:40 »
Mij kan het niet schelen of hij een hechte band heeft met zijn broer. Ik zie veel meer iemand die zich superieur voelt en onsportief is.
 
En je moet dat "hou toch op" niet zo letterlijk nemen.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #201 Gepost op: 16-11-2012, 06:49:44 »
Ik heb me helemaal niet aan hem geirriteerd deze aflevering eigenlijk.
Op de eilandraad had ie gewoon een goed punt. Hij had niet weer over Matti hoeven beginnen nee dat vond ik ook irritant, maar hij heeft Ruud en Fajah niet zijn woord gegeven dus moet Ruud ook niet zeuren als hij het niet houd. Ik denk dat hij er nog wel even in blijft.
Visueel gezien is dat niet erg hoor.  ::jaja::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Locusta

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #202 Gepost op: 16-11-2012, 06:57:00 »
Wat was dat witte spul halverwege de aflevering rond zijn lippen?

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #203 Gepost op: 16-11-2012, 07:00:09 »
Ja dat vroeg ik me ook al af. Maakte hier al een cocaine grapje op de bank.  ;D
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Locusta

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #204 Gepost op: 16-11-2012, 08:26:34 »

Haha, coke gaat volgens mij meestal via de neus.
Misschien stiekem tandpasta gejat en niet goed z'n mond gespoeld?

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #205 Gepost op: 16-11-2012, 08:32:13 »
Haha, coke gaat volgens mij meestal via de neus.
Misschien stiekem tandpasta gejat en niet goed z'n mond gespoeld?

misschien zijn z'n lippen aan het vervellen?

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #206 Gepost op: 16-11-2012, 08:42:56 »
Ik heb me helemaal niet aan hem geirriteerd deze aflevering eigenlijk.
...
Hij had niet weer over Matti hoeven beginnen nee dat vond ik ook irritant,

 ???

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #207 Gepost op: 16-11-2012, 14:02:00 »
Ik heb op zich niets tegen een beetje tactisch stemmen, al gaan Chris en Fatima (en Matti) hier erg ver mee. En dat het pokertrio in 1 editie én in hetzelfde kamp zit vind ik vooral dom/flauw/onnadenkend van de regie.

Deze hele aflevering viel Chris me steeds meer mee, Maar geef nou gewoon toe dat je Lodewijk een loer hebt gedraaid en dat de tegenactie om Matthias eruit te stemmen ook een terechte tactische zet was. Jammer, jammer, jammer, maar op de eilandraad raakte hij mijn sympathie hélémaal kwijt!
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #208 Gepost op: 16-11-2012, 16:48:42 »
Natuurlijk neemt hij het op voor zijn broer! Natuurlijk begint hij nog steeds over zijn broer. Voor hen zijn er op het moment van opname nog maar enkele dagen voorbij sinds Matthias er werd uitgestemd. Deze wonde is nog bijlange na niet geheeld en zal waarschijnlijk ook niet helen. Vergeet niet dat je hier spreekt over tweelingbroers. De band tussen een hechte tweeling is met geen enkele andere te vergelijken! Niet de band tussen twee beste vrienden, twee "gewone" broers en/of zussen, zelfs niet de band tussen moeder en kind.
Het is dan ook niet verwonderlijk dat hij zijn "cool" verliest als het daarop aankomt. Ik persoonlijk vind dit nu net bewonderenswaardig. Hij verloochent onder geen enkele omstandigheid zijn broertje en blijft (zeer begrijpelijk) geïrriteerd over het feit dat Matthias werd weggestemd.
Ik begrijp de reacties dat hij zelf de grote complottenmaker is en dan maar tegen zijn verlies moet kunnen...maar dat is gemakkelijk gezegd als het niet over je eigen vlees en bloed gaat. Ik ben ervan overtuigd dat, indien Fatima was weggestemd, hij het hier ook moeilijk mee had gehad. Dit had hij echter waarschijnlijk gemakkelijker van zich kunnen afzetten dan nu het geval is.

Als hij zo'n hechte band heeft met zijn broer moet hij maar naar huis gaan.  ::zwaai::

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #209 Gepost op: 16-11-2012, 16:50:56 »
Ik heb me helemaal niet aan hem geirriteerd deze aflevering eigenlijk.
Op de eilandraad had ie gewoon een goed punt. Hij had niet weer over Matti hoeven beginnen nee dat vond ik ook irritant, maar hij heeft Ruud en Fajah niet zijn woord gegeven dus moet Ruud ook niet zeuren als hij het niet houd. Ik denk dat hij er nog wel even in blijft.
Visueel gezien is dat niet erg hoor.  ::jaja::

Ruud had het over Chris zijn woord aan Lodewijk. Maar jammer genoeg werd de discussie te snel afgebroken. Ik wilde namelijk graag horen wat Chris daar verder nog over te zeggen had. Maar wat ik helemaal graag wilde horen is wat Ruud tegen Joke wilde zeggen.

I-love-paars

  • Gast
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #210 Gepost op: 16-11-2012, 21:09:59 »
Hij viel deze aflevering inderdaad goed mee vond ik.
Maar is omdat we hem gewoon niet veel in beeld gezien hebben.
De momenten dat hij zijn mond opendeed kwamen er weer dingen uit die ik liever niet wilde horen. ;D
Maar hij staat er nu nog goed voor.
Hij en Fatima hebben echt de touwtjes in handen.
Het komt hen zo goed uit dat kamp Gene en Ruud niet meer overeenkomen. Jammer eigenlijk. Want ik ben nog altijd van mening dat Chris er eerst uit moet. Want hij leidt het spel echt. Hij en niemand anders heeft het op dit moment voor het zeggen. En ze laten het gewoon gebeuren. Het wordt alsmaar moeilijker om hem er nu nog uit te krijgen.

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #211 Gepost op: 17-11-2012, 08:12:19 »
Ik vroeg mij af: stel dat hij meegenomen was naar winnaarseiland...zou zijn brief dan van zijn broer geweest zijn?  ::rofl::

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #212 Gepost op: 17-11-2012, 14:20:49 »
Daarom schreef ik ook een "hechte" tweeling. Ik spreek uit ervaring. De band tussen een hechte tweeling is uiterst bijzonder. Dat snap je niet zolang je dit niet aan den lijve hebt ondervonden of hebt kunnen aanschouwen van zeer dichtbij.
En btw...nee ik hou niet op. Wat mij hier hoe langer hoe meer opvalt is, dat indien je niet dezelfde mening bent toegedaan als de overgrote meerderheid, je tot zwijgen wordt aangemaand.
Het is gemakkelijk om vanaf de zijlijn te prediken, ik zou graag willen weten hoe je zelf zou reageren indien iemand die je héél erg  nauw aan het hart ligt zou worden weggestemd, zelfs al ben je met tactiek en complotten bezig. Als dit iemand is die je echt graag ziet, is dat om het op z'n zachtst uit te drukken, niet leuk en dat blijft hangen. Indien dit niet het geval is, ben je naar mijn bescheiden mening vrij gevoelloos.
Toevallig heb ik het kunnen aanschouwen van zeer dichtbij, maar oke daar over genoeg.
En dat 'hou toch op' neem je iets te serieus. Ik probeer niemand het zwijgen op te leggen, plaats jezelf aub niet meteen in een slachtoffer rol.
En ja, ik denk ook dat ik boos zou zijn mocht mij iets dergelijks overkomen. Ik hoop alleen dat ik in staat zou zijn er minder over door te zeuren.
There's no show like a reality show ;)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #213 Gepost op: 18-11-2012, 20:00:25 »
Ik heb net de uitzending gezien. En eigenlijk doet Christophe een beetje raar ten opzichte van Ruud.
Hij mag zo langzamerhand toch wel eens toegeven dat hij Lodewijk eruit heeft gestemd en dat met briljant maar gemeen spel.

Hij speelt het nu op beloftes. En daar heeft hij een punt. Niet echt een goed punt, maar wel een punt ;D
Hij belooft nu ook niet aan Ruud om op Gene te stemmen. Hij praat gewoon mee. Voor een goed verstaander is dat hetzelfde. Voor Christophe niet ::) Zo verdedigt hij dus ook de stemming op Lodewijk. We hebben nooit BELOOFD niet op hem te stemmen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #214 Gepost op: 19-11-2012, 09:08:25 »
Ik heb net de uitzending gezien. En eigenlijk doet Christophe een beetje raar ten opzichte van Ruud.
Hij mag zo langzamerhand toch wel eens toegeven dat hij Lodewijk eruit heeft gestemd en dat met briljant maar gemeen spel.

Hij speelt het nu op beloftes. En daar heeft hij een punt. Niet echt een goed punt, maar wel een punt ;D
Hij belooft nu ook niet aan Ruud om op Gene te stemmen. Hij praat gewoon mee. Voor een goed verstaander is dat hetzelfde. Voor Christophe niet ::) Zo verdedigt hij dus ook de stemming op Lodewijk. We hebben nooit BELOOFD niet op hem te stemmen.
ik snap het ook niet helemaal, denkt hij dat iemand er is die daar intrapt. Dat er iemand is die dan denkt "oh, maar je hebt het dus niet beloofd". Advies voor zijn toekomstige partner: alles laten beloven en niets vanzelfsprekend aannemen  ;D
verder vind ik het een toffe peer, en leuk dat hij het spel lekker speelt.
En Fajah moet niet zo schmieren met Lodewijk lag de hele nacht te huilen.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Quirino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #215 Gepost op: 20-11-2012, 19:09:20 »
Natuurlijk neemt hij het op voor zijn broer! Natuurlijk begint hij nog steeds over zijn broer. Voor hen zijn er op het moment van opname nog maar enkele dagen voorbij sinds Matthias er werd uitgestemd. Deze wonde is nog bijlange na niet geheeld en zal waarschijnlijk ook niet helen. Vergeet niet dat je hier spreekt over tweelingbroers. De band tussen een hechte tweeling is met geen enkele andere te vergelijken! Niet de band tussen twee beste vrienden, twee "gewone" broers en/of zussen, zelfs niet de band tussen moeder en kind.
Het is dan ook niet verwonderlijk dat hij zijn "cool" verliest als het daarop aankomt. Ik persoonlijk vind dit nu net bewonderenswaardig. Hij verloochent onder geen enkele omstandigheid zijn broertje en blijft (zeer begrijpelijk) geïrriteerd over het feit dat Matthias werd weggestemd.
Ik begrijp de reacties dat hij zelf de grote complottenmaker is en dan maar tegen zijn verlies moet kunnen...maar dat is gemakkelijk gezegd als het niet over je eigen vlees en bloed gaat. Ik ben ervan overtuigd dat, indien Fatima was weggestemd, hij het hier ook moeilijk mee had gehad. Dit had hij echter waarschijnlijk gemakkelijker van zich kunnen afzetten dan nu het geval is.
Wat een onzin... Als je weet dat je zó close bent moet je niet aan dit programma meedoen, want je weet dat dit kan gebeuren. Dus als het dan gebeurt moet je het op een gegeven moment ook weer loslaten.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #216 Gepost op: 20-11-2012, 19:23:29 »
Er was iemand die vroeg of Christophe en Fatima nu hand in hand lagen op het strand.

Dat moet haast wel. Ik heb een shot waarbij je Christophes hand ziet en 6 vingers. Aangezien ik er vanuit ga dat hij gewoon anatomisch correct is, neem ik aan dat de rest van Fatima was.

Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #217 Gepost op: 20-11-2012, 19:27:21 »
Zou natuurlijk ook zijn eigen rechterhand kunnen zijn.. ;D

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #218 Gepost op: 20-11-2012, 20:31:29 »
Da's ook nog een optie ;)

Als we ooit nog eens een interview met Fatima (of Christophe) krijgen, kunnen we het vragen. "Heb jij hand-in-hand gelegen met Christophe op het strand?" :P
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Christophe de Meulder [Kandidaat BE]
« Reactie #219 Gepost op: 21-11-2012, 00:03:23 »
Lijkt mij in elk geval onzin.