Auteur Topic: Vraag het Olivier Bisback  (gelezen 33969 keer)

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vraag het Olivier Bisback
« Reactie #20 Gepost op: 28-09-2012, 16:57:44 »
Heb ook nog een aantal vragen voor Olivier:
- Heeft de expeditie je nog bepaalde nieuwe inzichten gegeven?
- Wat vond je zelf je meest geslaagde grap?
- Welke kandidaat heeft op jou de meeste indruk gemaakt?
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vraag het Olivier Bisback
« Reactie #21 Gepost op: 28-09-2012, 17:57:49 »


LET OP DIT TOPIC SLUIT VANAVOND VRIJDAG 28 SEPTEMBER OM 23.00 UUR .

Morgenochtend gaat Olivier namelijk al aan de gang om de vragen te beantwoorden.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Vraag het Olivier Bisback
« Reactie #22 Gepost op: 28-09-2012, 20:50:14 »
Ik heb twee vragen:

Wiens idee was het om met de andere Belgen samen te stemmen? (verstuur dit niet als anderen die vraag al gesteld hebben)

In welk tekenfilmpersonage herken je jezelf het best? (Johnny Bravo uitgezonderd  ::rofl::).
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vraag het Olivier Bisback
« Reactie #23 Gepost op: 28-09-2012, 20:55:55 »
Olivier allereerst top dat je het wilt doen ::ok::

Heb je de reacties gevolgd op internet/twitter/facebook over expeditie robinson? En wat vond je van die reacties?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline christien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vraag het Olivier Bisback
« Reactie #24 Gepost op: 28-09-2012, 22:04:33 »
een aantal vragen, misschien zit er een goede bij:

-Toen je twee stemmen kreeg zei je dat Ruud en Tess 'echt in het belang van het team' hadden gehandeld (sarcastisch, dat begrijp ik). Maar in hoeverre was het volgens jou dan in het belang van het team om alle Nederlanders weg te stemmen? En dan met name in het geval van Tess (Fajah snap ik wel, vanwege de sfeer)? Zij was toch bij alle proeven duidelijk sterker dan Zoe en Joke.
En had je echt verwacht dat Ruud en Tess in het belang van het team zouden blijven stemmen (namelijk op de zwakste, Zoe), terwijl het overduidelijk was dat één van hen twee de volgende zou zijn die door de Vlamingen zou worden weggestemd?

-Waarom werd er direct vanaf het begin op nationaliteit gestemd en niet op het zwakste teamlid? Complotten/samenzweringen/stemafspraken of hoe je het ook noemen wilt, zijn een onderdeel van het spel. Dat begrijp ik en vind ik ook niet erg. Maar waarom op nationaliteit?
Als kijker zie ik namelijk gewoon kandidaten, en sommigen vind ik leuk en anderen niet of minder, maar dat berust niet op welke nationaliteit een kandidaat heeft. Ik zie het niet als een wedstrijd Nederland-Belgie. Maar op de eilanden, of in ieder geval in jullie kamp, leek het dat daar anders over gedacht werd.


Offline christien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vraag het Olivier Bisback
« Reactie #25 Gepost op: 28-09-2012, 22:14:33 »
-Mocht je je munten aan een medekandidaat geven toen je naar het duel ging?

-Nu je het programma op televisie ziet:
   -heb je spijt van bepaalde uitspraken/acties?
   -had je liever in het andere kamp gezeten?
   -vind je dat alles goed in beeld wordt gebracht, of is er heel veel geknipt/weggelaten waarvan jij vindt dat het eigenlijk uitgezonden had moeten worden om een eerlijk beeld te tonen?

-Misschien weet je al wie er gewonnen heeft, maar mocht je dit nog niet weten, wie hoop jij dat er wint (top drie)?

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Vraag het Olivier Bisback
« Reactie #26 Gepost op: 28-09-2012, 22:44:19 »
nog eentje,

Was het mogelijk om een munt van jezelf aan een andere kandidaat te geven als jij dat wilde (bijv. stel jij weet dat de meerderheid op x gaat stemmen maar x heeft geen munten, jij geeft dan twee munten aan x voor de eilandraad zodat persoon x ze zelf kan inzetten en x daardoor niet de meeste stemmen heeft), of er een munt van jezelf inzetten voor iemand anders tijdens de eilanraad?

Offline pepim

  • Forumlid
Re: Vraag het Olivier Bisback
« Reactie #27 Gepost op: 28-09-2012, 22:55:30 »
Ik heb geen vragen, er staan er al zoveel, maar ik heb veel respect dat Olivier dit wil doen.
Ik kijk uit naar zijn antwoorden  ::ok::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vraag het Olivier Bisback
« Reactie #28 Gepost op: 6-12-2012, 20:03:34 »
En hier zijn ze dan de antwoorden van Olivier Bisback:

zijn verhaal!

Misschien heeft het iets langer geduurd dan sommigen van ons hoopten, maar volledig belangeloos heeft Olivier nu zijn antwoorden voor deze site op papier gezet.

Mijn dank gaat dan ook uit naar Olivier en de interviewer!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Vraag het Olivier Bisback
« Reactie #29 Gepost op: 6-12-2012, 20:20:57 »
Citaat
Kan je enkele voorbeelden geven van de eerdere meningen of acties van Ruud toen je hem onderbrak (foutief, foutief (red.) en wat was eigenlijk de bedoeling van deze onderbreking?
In grote lijnen komt het erop neer dat Ruud eigenlijk nogal eigenwijs is en niet wil luisteren naar meningen of goede raad van anderen. Op een dag was hij onze drinkflessen vanuit het water op het platform, waarop we sliepen, aan het gooien. Er bevonden zich nog mensen op het platform. Ik waarschuwde hem hiervoor. Iets later viel zo een fles vanop het platform recht in mijn gezicht. Toen ik hem hierover aansprak, kwam hij naar me toe en en daagde me uit om hem te slaan. Gene, Joke en Zoë hadden dit ook gezien en stonden ook perplex. Ik had geen zin om me de les te laten spellen door een kereltje van 22 jaar en heb hem dat ook op een kalme manier duidelijk gemaakt.

Een beetje later hadden we het bewuste gesprek met het vingertje in het water (lacht). In werkelijkheid duurde dit gesprek meer dan een half uur. Ruud vond Zoë de zwakste en zij moest dan ook weggestemd worden. Ik zag het anders: Zoë was een boost voor de moraal van ons team.
Dit zou ik heel graag bevestigd willen horen of Ruuds reactie hierop willen horen, want hier geloof ik niks van.

Bedankt voor het posten Lukie! ::ok::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vraag het Olivier Bisback
« Reactie #30 Gepost op: 6-12-2012, 20:24:25 »
nou dat ruud eigenwijs is dat geloof ik meteen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Vraag het Olivier Bisback
« Reactie #31 Gepost op: 6-12-2012, 20:26:17 »
nou dat ruud eigenwijs is dat geloof ik meteen.
Ja, dat wel. Maar dat hij dreigde Olivier te slaan gaat er bij mij niet in. Zeker niet als je weet dat je een paar dagen later weggestemd kunt worden.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vraag het Olivier Bisback
« Reactie #32 Gepost op: 6-12-2012, 20:36:41 »
Ja, dat wel. Maar dat hij dreigde Olivier te slaan gaat er bij mij niet in. Zeker niet als je weet dat je een paar dagen later weggestemd kunt worden.

huh dat staat er toch niet?

"Toen ik hem hierover aansprak, kwam hij naar me toe en en daagde me uit om hem te slaan. Gene, Joke en Zoë hadden dit ook gezien en stonden ook perplex. Ik had geen zin om me de les te laten spellen door een kereltje van 22 jaar en heb hem dat ook op een kalme manier duidelijk gemaakt."

dan komt het er eigenlijk op neer dat hij Olivier uitdaagde hem te slaan zodat Olivier wegens het gebruik van fysisch geweld uit de expeditie gezet zou worden.

« Laatst bewerkt op: 6-12-2012, 20:38:53 door reaver »

Offline klimmer

  • Forumlid
Re: Vraag het Olivier Bisback
« Reactie #33 Gepost op: 6-12-2012, 21:24:13 »
Geweldig interview::bravo:: ::bravo:: top dat hij zo veel vragen heeft beantwoord!
dankjewel interviewer en olivier ::tandpastasmiley::

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Vraag het Olivier Bisback
« Reactie #34 Gepost op: 6-12-2012, 21:25:36 »
huh dat staat er toch niet?

"Toen ik hem hierover aansprak, kwam hij naar me toe en en daagde me uit om hem te slaan. Gene, Joke en Zoë hadden dit ook gezien en stonden ook perplex. Ik had geen zin om me de les te laten spellen door een kereltje van 22 jaar en heb hem dat ook op een kalme manier duidelijk gemaakt."

dan komt het er eigenlijk op neer dat hij Olivier uitdaagde hem te slaan zodat Olivier wegens het gebruik van fysisch geweld uit de expeditie gezet zou worden.


Waarom lees is toch altijd zo snel? ::ohno::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vraag het Olivier Bisback
« Reactie #35 Gepost op: 6-12-2012, 21:26:09 »
Waarom lees is ik toch altijd zo snel? ::ohno::
en typ  ::rofl::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Vraag het Olivier Bisback
« Reactie #36 Gepost op: 7-12-2012, 08:31:36 »
Olivier, als je dit leest, hartstikke bedankt!  ::bravo:: Heb met veel plezier je interview gelezen! ::ok::

Offline Medic

  • Forumlid
Re: Vraag het Olivier Bisback
« Reactie #37 Gepost op: 7-12-2012, 09:37:29 »
Helemaal TOP om deze openhartige antwoorden te lezen. Complimenten aan Olivier en interviewer!  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 7-12-2012, 09:47:36 door Medic »

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Vraag het Olivier Bisback
« Reactie #38 Gepost op: 7-12-2012, 15:53:30 »

!Bijna iedereen was bezig met de toestand van Zoë behalve Fajah. Met uitspraken in de aard van ‘Ik wil slapen’ ‘Stel je niet zo aan’, ‘Ga naar huis dan hebben we een eilandraad minder’, ‘geef toch op want je bent gewoon de zwakste’ wekte ze bij de Vlaamse kandidaten enige verbijstering.


En diezelfde Fajah zou moeten Robinson worden...
Diezelfde Fajah altijd met haar zinnetje : stelletje loosers.... Neen liever geen enkele persoon van de 4 overblijvers maar dan nog het liefst Peggy !

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vraag het Olivier Bisback
« Reactie #39 Gepost op: 7-12-2012, 16:30:44 »
Ik geloof ook best dat Fajah dit gezegd heeft, dit is ook een van de redenen dat ik het haar niet gun  ::ohno::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.